Sommige mensen zien niet dat ze hem sluiten, zeker als iemand er niet vaak postquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht 1x te vaak "duuuurt laaaang".
GEM was de laatste keer in de Minigig. Meen mij te herinneren dat ze dat toen niet voor het eerst deden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Is 't niet al de tweede keer Johan als Minigig-band? Ik dacht me zoiets te herinneren... Of het was GEM, dat kan ook.
Niet dat dat erg zou zijn trouwens. Johan is tof.
GEM was toch vorige keer bij een meisje in de achtertuin spelen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Is 't niet al de tweede keer Johan als Minigig-band? Ik dacht me zoiets te herinneren... Of het was GEM, dat kan ook.
Niet dat dat erg zou zijn trouwens. Johan is tof.
GEM is er sowieso twee keer geweest. De eerste keer was ik er namelijk bij, maar de tweede keer (en dat was gewoon in de studio) niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
GEM was de laatste keer in de Minigig. Meen mij te herinneren dat ze dat toen niet voor het eerst deden.
Of er gebeuren dingen in de studio welke wij niet mogen zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
GEM is er sowieso twee keer geweest. De eerste keer was ik er namelijk bij, maar de tweede keer (en dat was gewoon in de studio) niet.
Ah, Domien krijgt Rob/Annemieke-trekjes door de cam op de gang te zetten...?
Of wordt 'ie de vraag "waar heb je dat shirt vandaan" een beetje beu?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Domien krijgt Rob/Annemieke-trekjes door de cam op de gang te zetten...?
Of wordt 'ie de vraag "waar heb je dat shirt vandaan" een beetje beu?
Dat heeft een paar maanden bestaan ja, zo rond eind 2006/begin 2007.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vroeger was het toch altijd verschillende streams van de webcam?
Wow... op een knopje drukken. Dat is idd echt een heldendaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef gerbenp het volgende:
Domien luistert nog echt ook! De cam staat nu weer gericht op Domien!Held!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow... op een knopje drukken. Dat is idd echt een heldendaad.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow... op een knopje drukken. Dat is idd echt een heldendaad.
Waarom? Het is toch radio?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]![]()
Daar moeten Stenders, Annemieke en Bart eens een voorbeeld aannemen
![]()
Radio komt nog altijd op de eerste plaats. Als de webcam ervoor zorgt dat een dj niet op zn gemak radio kan maken, dan moet ie niet op de dj blijven staan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm wil zich als 3.0 radio zender positioneren, daarbij hoort dus ook een webcam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |