Zo kocht ik hem.quote:
Neem 'n polini man, geen pinasco.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:36 schreef Maurice0 het volgende:
[..]
Zo kocht ik hem.
Plannen zijn om mijn oude citta na te bouwen. Deze is ook met de kwast geverfd
Oude citta had
speedengine, 13/13, 80cc pinasco, polini top one uitlaat
Ja en wel nu anders kost het je ¤300 succesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil dus een brommertje kopen ala Gilera Citta of èèn Citta. Moet ik hier een certificaat voor hebben?
Meestal welquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Is een tomos een snorfiets? Ik heb echt geen verstand van brommers etc.
Volgens mij moet je de originele bij je hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef AngelSidee het volgende:
even een vraagje, 3 september ga ik al alles goed gaat mijn certificaat halen, vanaf dan kan ik ook rijden.
Als ik ga rijden moet ik de kenteken en de eigendomspapieren bij me hebben, volstaat een kopietje hiervan ook? of krijg je dan gekloot met de politie?
Zo goedkoop zelfs, meeste motorblokken waren dacht ik 400 euro ofzo :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben wel blij met 4-takt zeg.
Nog geen 300 euro en je hebt een gloednieuw 150cc motorblok dat de stenen uit de straat trekt.
Ja een metrakit 70cc voor am6 kun je binnen de korste keren wegkeilen omdat ze vastgenaait zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef Geqxon het volgende:
Nou, dat soort blokken gaan dan vaak ook maar een kilometer of 5000 mee. Langer dan een opgefokte 2-takt, dat dan weer wel.
Gaaf dingquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:59 schreef Bastetta het volgende:
Nou, ik zal mijn brommer ook maar gelijk even laten zien.
Hij ziet er nu iets anders uit, het motorblok is namelijk gereviseerd en heeft een nieuwe verflaag.
Batavus Mk2:
[ afbeelding ]
50 Km/u bij bult af mét wind mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |