Zo kocht ik hem.quote:
Neem 'n polini man, geen pinasco.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:36 schreef Maurice0 het volgende:
[..]
Zo kocht ik hem.
Plannen zijn om mijn oude citta na te bouwen. Deze is ook met de kwast geverfd
Oude citta had
speedengine, 13/13, 80cc pinasco, polini top one uitlaat
Ja en wel nu anders kost het je ¤300 succesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil dus een brommertje kopen ala Gilera Citta of èèn Citta. Moet ik hier een certificaat voor hebben?
Meestal welquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Is een tomos een snorfiets? Ik heb echt geen verstand van brommers etc.
Volgens mij moet je de originele bij je hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:04 schreef AngelSidee het volgende:
even een vraagje, 3 september ga ik al alles goed gaat mijn certificaat halen, vanaf dan kan ik ook rijden.
Als ik ga rijden moet ik de kenteken en de eigendomspapieren bij me hebben, volstaat een kopietje hiervan ook? of krijg je dan gekloot met de politie?
Zo goedkoop zelfs, meeste motorblokken waren dacht ik 400 euro ofzo :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben wel blij met 4-takt zeg.
Nog geen 300 euro en je hebt een gloednieuw 150cc motorblok dat de stenen uit de straat trekt.
Ja een metrakit 70cc voor am6 kun je binnen de korste keren wegkeilen omdat ze vastgenaait zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:04 schreef Geqxon het volgende:
Nou, dat soort blokken gaan dan vaak ook maar een kilometer of 5000 mee. Langer dan een opgefokte 2-takt, dat dan weer wel.
Gaaf dingquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:59 schreef Bastetta het volgende:
Nou, ik zal mijn brommer ook maar gelijk even laten zien.
Hij ziet er nu iets anders uit, het motorblok is namelijk gereviseerd en heeft een nieuwe verflaag.
Batavus Mk2:
[ afbeelding ]
50 Km/u bij bult af mét wind mee!
Lekker boeiend ook weer, dit is echtquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef fs180 het volgende:
Een groter blok zou wel VEEL mooier staan!
Het is dan ook geen fs1, honda, dap of kreidlerquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef fs180 het volgende:
Mwah.. fs1/oude honda hebben een smallere tank en koplamp en de dap/kreid hebben een grotere cillinder zitten. Een mooier waaierkop zou mooier zijn imo. Maar dat ben ik dan weer .
Hoe duur en met wat voor setup eronder ?, ow, en hoe ziet ie eruit (foto)quote:
Je gaat toch niet zo'n proleten 2-takt prul kopen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hoe duur en met wat voor setup eronder ?, ow, en hoe ziet ie eruit (foto)
hoeduur?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:00 schreef fs180 het volgende:
Owja, iemand oldtimer maxi kopen?
neuj ik niet, maatje van me wel misschien welquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n proleten 2-takt prul kopen?
mijn oude groene is geen proleten spul maarja, dat hok staat eerst nog 5 jaar stil voordat ik eraan ga beginnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n proleten 2-takt prul kopen?
Wat wil je ervoor hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef fs180 het volgende:
Wat de gek ervoor geeft Nee serieus, ik was paar maanden terug de papieren verloren, staat dus echt lang stil, nooit meer na gekeken ook. Ik vond ze gister opeens terug dus ik kan hem verkopen.
Als het goed is zit er 65 eurokit onder (heet nu airsal) geen originele poorten dus loopt wat lekkerder
Originele 28mm uitlaat, dus lekker stil en meer koppel.
Carb is dacht ik een 12mm.. of een 15, maar denk 12.
Aanloopblok met andere koppeling, zowel schoenen als veren vervangen, geen gebeun aan dat soort spul!
hij is donkerrood met wat mat zwarte onderdelen, heb nog 2 blokken, veren, uitlaten, wielen en ander klein spul liggen wat vast wel met de koper mee naar huis wilt
Natuurlijk is ie niet perfect: ding staat lang stil en de remmen moeten even schoon worden gemaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |