abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 20 januari 2000 @ 20:18:00 #1
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_244056
Bart is maandag 31-1 te gast tussen 14.00 en 16.00 uur bij het programma Stenders op 3FM.
Dit is de nu al beroemde uitzending met het radio-referendum. Het publiek mag die dag uitmaken of Stenders (en side-kick Siebelink) hun contract met de Vara, dat die dag afloopt, gaan verlengen. Bart was vanmiddag telefonisch in de uitzending, hij is uitgenodigd omdat hij verstand heeft van 'nominaties'. Verder grappig gesprek: op de vraag hoe Stenders zeker wist dat het Bart was, kwam er uiteindelijk uit 'ik heb mijn ruitjesbroek aan'.
Verder vroeg hij gelijk een plaatje aan voor de dobbelsteen, Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness (hij heeft smaak, qua titel is het meer iets voor Maurice).
Volgens mij luisterde Bart zelf ook altijd naar Stenders, hij wekte de indruk het programma te kennen en er staat mij iets bij dat ik op een van de streamverslag ooit heb gelezen dat Bart de radio miste en dat daar ook naar voren kwam dat Stenders zijn favoriete dj was. Kan iemand dit nog herinneren, ik kan het niet meer vinden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 21 januari 2000 @ 00:49:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_244057
Dat bart iets 'heeft' met stenders heb ik ook gelezen op de streams. Hij had het toen over een keer dat die Rob Stenders had ontmoet.
Raar 'tis nu andersom.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')