abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243987
Even for the record, iemand heeft blijkbaar in Het Boek gelezen dat ons aller Biancaatje in EuroDisney(alias Disneyland, Parijs) heeft gewerkt???
Zou iemand mij hierover wat meer informatie kunnen verschaffen, bijvoorbeeld over wanneer dit zou zijn geweest en waar ze precies gewerkt zou moeten hebben.
Ik ben namelijk een expert wat betreft werken in Disneyland (ben net terug na een tweejarig verblijf en heb er al eerder gewerkt)
Als ik hier dus wat meer over zou weten, kan ik misschien wel met wat hevig interessante info wat betreft deze "vrouw-met-levenservaring" komen.
Tjaaa,heb daar namelijk nog errug veel vriendjes/spionnetjes rondlopen.......

*sorry* kan 't nog steeds niet laten, maar ben me er terdege van bewust hoe sneu dit klinkt..
Nouka

"a thousand miles from here there is another person smiling"
pi_243988
Ze heeft waarschijnlijk in een Donald Duck-pak rond gelopen.

Heeft dit pak gestolen en is daarmee gesignaleerd op het strand met Daphne Deckers (DD met DD op stap)!

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_243989
Sorry hoor, Ruler, maar is Donald Duck in jouw dromen soms roze en heet ie Piglet...?

af, Nouka, af...

"a thousand miles from here there is another person smiling"
  donderdag 20 januari 2000 @ 14:07:00 #4
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_243990
Dat is toevallig! Ik heb daar ook gewerkt, in de Grot Der Duizend Natte Dromen. Ik deed daar iets vaags met een brandende hoepel en pinguins. Ook iets met vallen en lachen en dan verbaasd op het hoofd krabben. Maar ik weet dat Bianca daar bij de Grote Disney Knuffelmuur werkte. Enorme wand waar je als bezoeker tegen aan kan gaan staan en dan wordt je door 332 werkstudenten, die alleen maar hun handen door in de wand uitgezaagde plekken mogen steken, terdege oneerzaam betast. Zij was daar heel populair, achter die wand. Ja, Bianca, dat was een begrip in Disney, joh!

pi_243991
quote:
op 01-20-2000 om 01:46 PM schreef Nouka het volgende:
Sorry hoor, Ruler, maar is Donald Duck in jouw dromen soms roze en heet ie Piglet...?

Nee, hoezo?

quote:
af, Nouka, af...

Inderdaad, af Nouka af, en nu in je mand, EN LIGGEN!
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  donderdag 20 januari 2000 @ 21:49:00 #6
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_243992
Jaaa ik heb daar ook spionnen lopen, allemaal in goofypak en mickymouse en minniemouse ennn pluto en boris boef en kwik kwek en kwam enzo jaaaa )
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_243993
quote:
op 01-20-2000 om 00:55 PM schreef Nouka het volgende:
Tjaaa,heb daar namelijk nog errug veel vriendjes/spionnetjes rondlopen......


Nou dan zou ik maar 'ns een fris blik spionnen opentrekken...

Bianca heeft namelijk ( overigens met maximale inzet en naar tevredenheid van de directie ) van 23-5-'97 t/m 15-3-99 gewerkt in Eurodisney® als Madame Mikmak.
Als je dat al niet eens weet...pff.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 21 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243994
quote:
op 01-20-2000 om 12:55 PM schreef Nouka het volgende:
dat ons aller Biancaatje in EuroDisney heeft gewerkt???

Onmogelijk , mensen met snorren worden simpelweg niet aangenomen in Disneyland ............

  vrijdag 21 januari 2000 @ 01:40:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_243995
quote:
op 01-21-2000 om 01:22 AM schreef Guus Muisarm het volgende: Onmogelijk , mensen met snorren worden simpelweg niet aangenomen in Disneyland ............
Wellicht figureerde ze als Gepetto.

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 21 januari 2000 @ 21:16:00 #10
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_243996
[quote]op 01-20-2000 om 10:44 PM schreef BooBooSan het volgende:
Nou dan zou ik maar 'ns een fris blik spionnen opentrekken...

Bianca heeft namelijk ( overigens met maximale inzet en naar tevredenheid van de directie ).....

[/q]
Ja...de directie weet vast wie de echte mikmak is.....want er lopen er zoveel rond die op madam mikmak lijken en in andere kostuums en dan weten ze zeker gelijk wie wie is...

U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_243997
Volgens mij heeft ze in de mutsen-winkel gewerkt.....de muts der mutsen.
Of hebben zie die daar niet, een mutsenwinkel.

Oh, al zou ze in de bakkerswinkel hebben gewerkt, dan zouden ze er toch 1........

DUH! BI-JANK-AH

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'


pi_243998
Het Fenomeen Bianca heeft laatst georeerd dat ze een schat aan levenservaring heeft: ze refereerde onder andere aan haar tijd als medewerkster bij EuroDisney - het moet haar schatkist met levenservaringen rijkelijk hebben gevuld...
Ik heb met haar te doen, de arme ziel die niet doorheeft dat je met de ondraaglijke lichtheid van het bestaan slechts kunt omgaan door er niet al te veel betekenis aan te verbinden.
Kijk, Het Fenomeen Bianca is niets anders dan een psychiatrisch geval - een beetje vergelijkbaar, en nu voed ik haar gekte, met Prinses Irene die tegen bomen en muizen praat en zich therapeutisch laat onderschijten door dolfijnen. Alleen heeft Irene zich, bij mijn weten, niet gemutileerd met een afstotelijke tatoeage met de grootte van een wandschildering.
Heb compassie met Bianca. Ik smeek u, VRIENDINNEN VAN BIANCA, zeg haar eens de waarheid.

Eelco

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')