abonnement Unibet Coolblue
pi_70766270
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:

[..]

Omdat jij even denkt te kunnen bepalen op basis van één vaag bericht hoe Duitsland zijn beveiliging moet regelen. Hoe vaak ben je in een Duitse rechtszaal geweest ?
Ken je de procedures die daar gevolgd worden ?
Ken je de cijfers
Ken je de overwegingen waarom zij het zo doen als ze het nu doen ?
etc. etc.

populistisch gepiep is het , meer niet , dat zie je toch zelf ook wel ?
Het feit dat het heeft kunnen gebeuren zegt al genoeg.
pi_70767391
die Marokkanen weer!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_70768741
Goed dat die laffe man van haar in zijn poot geschoten is! Welke idioot laat zijn vrouw nou in een semi-burqa rondlopen in een vrij westers land als duitsland. In principe is hij verantwoordelijk voor haar dood.

Een ongelooflijk nare zaak dit, de dader heeft toch een dubbele moord op zijn geweten op een vrouw en haar ongeboren kind, en dat voor de ogen van de rechter.
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:56:00 #29
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70768779
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:52 schreef buachaille het volgende:
Goed dat die laffe man van haar in zijn poot geschoten is! Welke idioot laat zijn vrouw nou in een semi-burqa rondlopen in een vrij westers land als duitsland. In principe is hij verantwoordelijk voor haar dood.

Jij bent er zeker ook zo eentje die vindt dat het de eigen schuld is van vrouwen in korte rokjes dat ze verkracht worden?
pi_70768851
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Jij bent er zeker ook zo eentje die vindt dat het de eigen schuld is van vrouwen in korte rokjes dat ze verkracht worden?
Ik ben er ééntje die vindt dat het risico op verkrachting groter is als je 's avonds met een kort rokje door het stadspark heen gaat lopen ja. Jij niet dan?

Een duitser moet ook niet klagen als hijn zijn vrouw zonder hoofddoekje door Kabul laat lopen en ze wordt aangevallen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:03:29 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_70768874
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef isogram het volgende:
De ophef vind ik begrijpelijk. Wat er in die rechtszaal gebeurd is, is op meerdere manieren schandalig. Wat mij vooral verbijstert, is hoe het kan dat een verdachte een rechtszaal kan binnenkomen met een mes op zak. Het is duidelijk dat de beveiliging in Duitse rechtbanken te wensen overlaat.
Eens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_70769341
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef isogram het volgende:
De ophef vind ik begrijpelijk. Wat er in die rechtszaal gebeurd is, is op meerdere manieren schandalig. Wat mij vooral verbijstert, is hoe het kan dat een verdachte een rechtszaal kan binnenkomen met een mes op zak. Het is duidelijk dat de beveiliging in Duitse rechtbanken te wensen overlaat.
Nu zal dat wel veranderen ja, maar altijd als het te laat is. Ik snap ook niet dat hij zo dichtbij haar mocht komen en dat hij haar zo vaak kon steken voor hij overmeesterd werd.
pi_70770009
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef isogram het volgende:
De ophef vind ik begrijpelijk. Wat er in die rechtszaal gebeurd is, is op meerdere manieren schandalig. Wat mij vooral verbijstert, is hoe het kan dat een verdachte een rechtszaal kan binnenkomen met een mes op zak. Het is duidelijk dat de beveiliging in Duitse rechtbanken te wensen overlaat.
ongelofelijk ja
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:10:02 #34
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70770157
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:01 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik ben er ééntje die vindt dat het risico op verkrachting groter is als je 's avonds met een kort rokje door het stadspark heen gaat lopen ja. Jij niet dan?
Ik vind dat mensen de volledige vrijheid moeten hebben voor dat soort individuele keuzes en dat het belachelijk is om verantwoordelijkheid en schuld bij slachtoffers te leggen, wanneer anderen dat aangrijpen voor afschuwelijke misdaden.
quote:
Een duitser moet ook niet klagen als hijn zijn vrouw zonder hoofddoekje door Kabul laat lopen en ze wordt aangevallen.
Behalve natuurlijk als die vrouw een correspondent voor de NOS is. Dan is het absoluut schandalig dat ze een hoofddoekje omdoet. Toch?
pi_70770476
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind dat mensen de volledige vrijheid moeten hebben voor dat soort individuele keuzes en dat het belachelijk is om verantwoordelijkheid en schuld bij slachtoffers te leggen, wanneer anderen dat aangrijpen voor afschuwelijke misdaden.
Daar hebben we de rechtspraak voor om mensen die dit soort dingen aangrijpen te berechten. Feit blijft dat ook het slachtoffers risico nemen als ze 's nachts in een minirokje door een stadspark heen huppelen, of als ze een burqa aantrekken in een vrij land als Duitsland. In Nederland krijgen burqa dragers (het zijn niet alleen vrouwen maar ook mannen die de bevolking willen laten wennen) ook verontwaardigde / negatieve reacties. Prima wat mij betreft, rot op naar Kabul als je in een tent wilt rondlopen.
quote:
Behalve natuurlijk als die vrouw een correspondent voor de NOS is. Dan is het absoluut schandalig dat ze een hoofddoekje omdoet. Toch?
Ja, diezelfde correspondente gaat ook niet topless rondlopen als ze verslag doet vanuit het amazonegebied. Waarom moet ze dan wel schijnheilig in een opnamestudio zitten met een hoofddoekje op?
pi_70770895
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:01 schreef Clairvaux het volgende:
Is pas een topic over vol gepost.
Goedemorgen.

Overigens:
[..]



Lekker suggestief bezig.

Oh ja,
[..]

Hoe bestaat het joh
sukkel


in ieder geval vind ik het zeer triest en ook best schokkend
pi_70771153
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef buachaille het volgende:

[..]

Daar hebben we de rechtspraak voor om mensen die dit soort dingen aangrijpen te berechten. Feit blijft dat ook het slachtoffers risico nemen als ze 's nachts in een minirokje door een stadspark heen huppelen, of als ze een burqa aantrekken in een vrij land als Duitsland. In Nederland krijgen burqa dragers (het zijn niet alleen vrouwen maar ook mannen die de bevolking willen laten wennen) ook verontwaardigde / negatieve reacties. Prima wat mij betreft, rot op naar Kabul als je in een tent wilt rondlopen.
[..]

Ja, diezelfde correspondente gaat ook niet topless rondlopen als ze verslag doet vanuit het amazonegebied. Waarom moet ze dan wel schijnheilig in een opnamestudio zitten met een hoofddoekje op?
Och, hebben we dat weer.
Ze moet zich inderdaad laten oppakken door de zedenpolitie in Iran, waar het dragen van een hoofddoek zelfs in een openbare ruimte verplicht is voor vrouwen ja.
pi_70771521
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Och, hebben we dat weer.
Ze moet zich inderdaad laten oppakken door de zedenpolitie in Iran, waar het dragen van een hoofddoek zelfs in een openbare ruimte verplicht is voor vrouwen ja.
Ja laten we de discussie over dat hoofddoekje van die NOS-verslaggeefster nog een keertje overdoen! Punt blijft dat men in Iran een beetje raar doet en dat de NOS geen bange mensen naar Teheran moet sturen
pi_70772871
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja laten we de discussie over dat hoofddoekje van die NOS-verslaggeefster nog een keertje overdoen! Punt blijft dat men in Iran een beetje raar doet en dat de NOS geen bange mensen naar Teheran moet sturen
Nee, inderdaad. Beter sturen ze dappere journalisten die de cel in worden gegooid.
  † In Memoriam † woensdag 8 juli 2009 @ 11:53:10 #40
230491 Zith
pls tip
pi_70773166
Ik had natuurlijk nooit gedacht dat buachaille en qonmann dit zo zouden proberen te relativeren
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_70773423
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:53 schreef Zith het volgende:
Ik had natuurlijk nooit gedacht dat buachaille en qonmann dit zo zouden proberen te relativeren
Toen ik het bericht voor het eerst op de radio hoorde werd er nog niet bij vermeld dat het slachtoffer een niqaab droeg. Mijn eerste gedachten waren toen dat ik het een afschuwelijke zaak vond maar een dag later was ik het voorval al weer half vergeten. Nu ik de speciale omstandigheden weet denk ik er precies hetzelfde over, het is een afschuwelijke dubbel moord en daarvoor moet de dader zwaar gestraft worden. Wel vind ik dat als de man van het slachtoffer een schuldgevoel heeft (het zal wel niet hij zal zich alleen slachtoffer voelen) dat dat terecht is.
pi_70773509
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:53 schreef Zith het volgende:
Ik had natuurlijk nooit gedacht dat buachaille en qonmann dit zo zouden proberen te relativeren

Haha..ik heb het alleen over de beveiliging gehad
Vind het vreemd dat de users hier die wsl nog nooit een Duitse rechtszaal van binnen hebben gezien, precies weten hoe de Duitsers hun beveiliging moeten regelen, op basis van één incident waarover ze iets gelezen hebben.
Ze weten ook precies wat er fout is gegaan.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70773510
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

Wel vind ik dat als de man van het slachtoffer een schuldgevoel heeft (het zal wel niet hij zal zich alleen slachtoffer voelen) dat dat terecht is.
Verklaar je nader.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_70773752
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef Clairvaux het volgende:


Verklaar je nader.
Hij had zijn vrouw niet met een niqaab / burqa over straat moeten sturen. Daarmee lok je negatieve reacties uit. In dit geval heeft de vrouw de pech gehad dat ze een gestoorde gek tegen het lijf is gelopen, die egyptenaar had moeten beseffen dat een dergelijk gewaad niet wordt geaccepteerd. Andersom kan ook, de uitdossing waarin de gemiddelde duitse vrouw rondloopt als de temperatuur boven de 25 graden komt zal in bijvoorbeeld Kaboel ook gestoorde gekken triggeren.

En ook als het slachtoffer ipv moslim een homoseksueel zou zijn geweest die is aangevallen omdat ze een paarse tuinbroek droeg dan was ik verontwaardigd geweest.

[ Bericht 13% gewijzigd door buachaille op 08-07-2009 12:17:23 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:37:59 #45
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70774656
Gut gut, wat een drukte.

Er sterft een keer een moslim, dmv een intolerante westerling.

Weer ens wat anders, andersom is namelijk schering en inslag.
&lt;signature here&gt;.
pi_70784636
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

Hij had zijn vrouw niet met een niqaab / burqa over straat moeten sturen. Daarmee lok je negatieve reacties uit. In dit geval heeft de vrouw de pech gehad dat ze een gestoorde gek tegen het lijf is gelopen, die egyptenaar had moeten beseffen dat een dergelijk gewaad niet wordt geaccepteerd. Andersom kan ook, de uitdossing waarin de gemiddelde duitse vrouw rondloopt als de temperatuur boven de 25 graden komt zal in bijvoorbeeld Kaboel ook gestoorde gekken triggeren.

En ook als het slachtoffer ipv moslim een homoseksueel zou zijn geweest die is aangevallen omdat ze een paarse tuinbroek droeg dan was ik verontwaardigd geweest.
Hoe kom je erbij dat die vrouw een boerka droeg? Alle kranten hadden het over een "hoofddoek" en niet een boerka
pi_70784808
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef hans3000 het volgende:


Hoe kom je erbij dat die vrouw een boerka droeg? Alle kranten hadden het over een "hoofddoek" en niet een boerka
In het vorig topic over dit onderwerp stond dat ze een niqaab droeg. Een semi-burqa dus (alleen kenners zien het verschil).
pi_70785591
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:04 schreef buachaille het volgende:

[..]

In het vorig topic over dit onderwerp stond dat ze een niqaab droeg. Een semi-burqa dus (alleen kenners zien het verschil).
De vorige ts heeft dat blijkbaar verzonnen om Sarkozy te kunnen bashen.
Maar deze vrouw droeg geen niqaab maar een hoofddoek:



Op haar wikipagina hebben ze het over een 'hijab' wat hoofddoek betekent.
pi_70787810
Ik hoop dat de dader van het haatdelict zwaar gestraft zal worden.
quote:
Ms. Sherbini’s body was flown back to her hometown, Alexandria, where the march took place. “There is no god but God and the Germans are the enemies of God,” the mourners chanted.
Ook gestoorde haat overigens.
pi_70787923
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef ExTec het volgende:
Gut gut, wat een drukte.

Er sterft een keer een moslim, dmv een intolerante westerling.

Weer ens wat anders, andersom is namelijk schering en inslag.
Ja, schering en inslag. In de islamitische wereld struikel je immers over het anti-Westers sentiment, terwijl je in het Westen naar anti-islamitische mensen moet zoeken met een vergrootglas.

Kom eens buiten, man. Ga eens naar het Midden-Oosten. Er klopt geen hout van wat je zegt.
Sum es est, sumus estis sunt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')