abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243967
Even leuk te weten misschien. Bart heb ik vanmiddag gezien bij een Duitse Talkshow. Bij Hans Meiser was hij te gast. Thema was:

"Überwachung in Deutschland: Wo bleibt meine Privatsphäre?" Vertaald: "Overbewaking in Duitsland: Waar blijft mijn privacy"

Zo wordt Bart in Duitsland omschreven:

geb.: 18. September 1976
Sternzeichen: Jungfrau ledig
Beruf: arbeitslos
Hobbies: Sport, lesen, Unsinn verkaufen
Motivation: "Abgesehen vom Ruhm ziele ich vorallem auf das Geld und die Möglichkeit, noch reicher zu werden, als bekannte Niederländer" - Bei längerem Nachdenken findet er dann doch die Herausforderung und den Kick das Wichtigste.

Charaktereigenschaften: fanatisch, starke Neigung immer gewinnen zu wollen, positiv, Entertainer

Gewonnen: In fast jeder Auswahlrunde wurde er nominiert und nun hat er es doch geschafft! Am 30. Dezember 1999 entschieden sich die Zuschauer mit einer großen Mehrheit für Bart, der somit um 250.000 Gulden reicher ist.

Vertaling voor bovenstaande is denk ik niet nodig.

Bart zat als gast in de stoel met nog anderen die ook te maken hebben gehad met gefilmt worden. Bart werd gevraagd hoe dat voelt als je 24 uur wordt gefilmt in Big Brother.

B: "ja was soll ich sagen, es ist am begin was abwarten aber man gewöhnt daran, ich habe auch gespield mit die camera und daß war spass."

Hans Meiser: "aber hast du immer dabei das die camera lauft?"

B: "ich habe immer gewust das die camera lauft und es bleibt auch immer bei dich, jeden tag denkt mann daran"

Tja en verder vroegen ze dus niet over de privacy in het huis, iets wat ik zeker gevraagd zou hebben...Aber tja wehr bin ich , ein Ölstrudel dann mit, dann ohne Pulversücker.
------------------
Ölstrudel dann mit, dann ohne Pulversücker!!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 19 januari 2000 @ 19:42:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243968
Leuk om te lezen! Ik kijk eigenlijk nooit naar Duitse tv, maar als ik het had geweten, had ik hier graag een uitzondering voor gemaakt. Een Duits sprekende Bart... lijkt me wel een belevenis!

Oliebol, pas maar op want als ze daar doorkrijgen dat je ook nog eens Duitse verslagen kunnen maken... Oliebol de nieuwe Linda de Mol?

pi_243969

Voor iedereen die nog wil kijken, de herhaling is om 03.20u. op RTL+.
Dus het kan nog.
groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 19 januari 2000 @ 19:55:00 #4
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243970
Eli dank je!

* w.o.r. gaat nu kijken of RTL+ in het A2000 pakket zit.

* w.o.r. gaat ook proberen wakker te blijven! (wel laat hoor...).

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 19 Januari 2000).]

pi_243971
w.o.r en Eli, opblijven alleen daarvoor is echt zonde want Bart werd bijna niets gevraagd, hij zat er ter opluistering. Alhoewel ik toe moet geven dat ik vanmiddag wat in de poedersuiker lag dus heb verder niets meer van Bart vernomen.

En volgens mij is de uitzending van vannacht een herhaling van gisteren als ik me niet vergis.

Ölstrudel dann mit, dann ohne Pulversücker >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_243972

Ja w.o.r. nu blijft er voor ons niets anders meer over om het te tapen.
Opblijven is nu ( gezien Oliebol's reactie )op eigen verantwoording.
Ik wil jullie morgen niet over me heen krijgen.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 19 januari 2000 @ 20:24:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243973
Eli, ik sluit me helemaal bij je aan. Als zelfs Oliebol, die zich door de meest verschrikkelijke programma's heenworstelt om BB nieuws bij te houden, het ons afraadt...
pi_243974
Bij de weg,

De omschrijving van Bart aan het begin was een letterlijke vertaling van het stukje algemene info dat er van Bart op de officiële BB site staat (stond?)

Hiz

pi_243975
Nee Hiz, dat stond op de officiele duitse BB site en in "Bild".
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_243976
Wat Hiz dus bedoelt volgens mij is dat de Duitsers het Nederlandse stukje op de officiele Nederlandse site letterlijk hebben vertaald in het Duits en het zo op de Duitse website en in 'Bild' hebben gezet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')