abonnement Unibet Coolblue
pi_70719482

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
Koop een SUNNAN, schenk een SUNNAN!

SUNNAN heeft een oplaadbaar zonnecelpaneel dat zonlicht omzet in elektriciteit. Volledig opgeladen levert het voldoende energie om het led-lampje 3 tot 4 uur te laten branden.
Van elke SUNNAN lamp die je koopt, schenken wij er eentje aan Unicef. Unicef, een van onze wereldwijde partners, geeft deze op zonnecellen werkende lampjes aan kinderen in vluchtelingenkampen in Pakistan. Hier is geen elektriciteit, maar met de SUNNAN lamp kunnen deze kinderen ook na zonsondergang lezen, schrijven of tekenen.
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur, tenzij anders vermeld.

Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
12 juli | IKEA Amsterdam* en Delft
19 juli | IKEA Amsterdam*, Delft en Hengelo
26 juli | IKEA Amsterdam*, Delft en Heerlen**
2 augustus | IKEA Amsterdam*, Delft en Utrecht
9 augustus | IKEA Amsterdam* en Delft
16 augustus | IKEA Amsterdam* en Delft
23 augustus | IKEA Amsterdam* en Delft
30 augustus | IKEA Amsterdam*, Delft en Heerlen**

* Open van 10 - 18 uur
** Open van 11 - 18 uur
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven:
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics

    [ Bericht 14% gewijzigd door Bartjebart op 06-07-2009 22:20:20 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      maandag 6 juli 2009 @ 22:21:26 #2
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_70720181
    Alleen nog de startpost? Ik wil weer eens gaan shoppen, moet alleen nog tijd en ruimte vinden
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_70720564
    Zo was weer een leuk dagje ikea vandaag
    pi_70720609
    Die sunnan staat hier al in huis... Leuk lampje, misschien ook wel geschikt voor op de camping oid...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      maandag 6 juli 2009 @ 22:32:44 #5
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_70720783
    Ik kreeg vandaag ook een foldertje in de bus met opruiming?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      maandag 6 juli 2009 @ 22:39:28 #6
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_70721103
    Een feit is zeker: Bartjebart kent zijn Romeinse cijfers niet
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_70721677
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Snarf het volgende:
    Een feit is zeker: Bartjebart kent zijn Romeinse cijfers niet
    quote:
    Voorgaande topics:
    XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV -
    dit loopt ook niet echt lekker

    trouwens, zie ik het goed dat die sunnan zichzelf ook weer oplaadt? of is daar het licht niet sterk genoeg voor?
    pi_70722983
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef Snarf het volgende:
    Een feit is zeker: Bartjebart kent zijn Romeinse cijfers niet
    Een ander feit is dat we al heul lang verkeerd bezig waren met de romeinse cijfers

    We zaten volgens de cijfers nog steeds in de tienen

    (wat had het dan wel moeten zijn? )
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_70723191
    Vorige week naar de ikea geweest en we hebben het 365+ servies gekocht (zo'n pakket met 6 grote borden, 6 ontbijtborden en 6 kommetjes en we hebben er nog 6 diepe borden bijgekocht.
    Mis eigenlijk alleen van die "pasta-borden" die een ander servies wel had Vind ik zelf altijd wel handig voor pasta's (duh ) en rijstgerechten
    pi_70723941
    TVP
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_70724405
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Locusta het volgende:
    Vorige week naar de ikea geweest en we hebben het 365+ servies gekocht (zo'n pakket met 6 grote borden, 6 ontbijtborden en 6 kommetjes en we hebben er nog 6 diepe borden bijgekocht.
    Mis eigenlijk alleen van die "pasta-borden" die een ander servies wel had Vind ik zelf altijd wel handig voor pasta's (duh ) en rijstgerechten
    Bedoel je deze diepe borden:


    Die zijn toch goed te gebruiken voor pasta's?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      dinsdag 7 juli 2009 @ 03:01:09 #12
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_70727667
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Rijpie het volgende:

    [..]


    [..]

    dit loopt ook niet echt lekker

    trouwens, zie ik het goed dat die sunnan zichzelf ook weer oplaadt? of is daar het licht niet sterk genoeg voor?
    Dit zou nummertje 42 (XLIV) moeten zijn. Volgende topic maar weer gewoon normale cijfers?
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 06:50:42 #13
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_70727948
    Wat een schattig lampje, die SUNNAN
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
      dinsdag 7 juli 2009 @ 07:38:31 #14
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_70728118
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 03:01 schreef Snarf het volgende:
    nummertje 42 (XLIV)
    Helaas, u gaat niet door voor de koelkast

    XLIV = 44
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 08:55:47 #15
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_70729016
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 07:38 schreef E.T. het volgende:

    [..]

    Helaas, u gaat niet door voor de koelkast

    XLIV = 44
    Nu zie je hoe moeilijk het is!
    *In hoekje kruipt
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 14:42:51 #16
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_70739615
    vraagje over de "Division ophangset voor paneelgordijn".

    Op de site staat dat deze een max lengte van 230cm heeft.
    de verpakkingsmaat geeft aan dat t iets van 140 cm is.
    houd dat nu logischerwijs in dat de roede uitschuifbaar is of in 2 delen in de doos zit?

    is uitschuifbaar.

    [ Bericht 18% gewijzigd door egg-bird op 07-07-2009 15:03:31 ]
      dinsdag 7 juli 2009 @ 20:31:12 #17
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_70754949
    Morgen start OP=OP
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_70755578
    Morgen ga ik naar de Ikea in Delft en ik vroeg me af of ik daar met mijn kar vol Ikea spullen bij m'n auto kan komen (die waarschijnlijk in de parkeergarage op dek 1 of 2 of 3 staat)?
    Laatste keer dat ik in Delft was (jaar geleden denk ik) kon dat namelijk niet en werd me verteld de kar bij de uitgang achter te laten en de auto te halen en op een laden/lossen plek neer te zetten. Veeeels te onhandig omdat ik morgen met m'n zoontje ga en die niet zomaar even ergens achterlaat.
    Iemand die t weet?
      dinsdag 7 juli 2009 @ 20:48:11 #19
    44833 mista
    Bebogeen
    pi_70755948
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef MiniMuppet het volgende:
    Morgen ga ik naar de Ikea in Delft en ik vroeg me af of ik daar met mijn kar vol Ikea spullen bij m'n auto kan komen (die waarschijnlijk in de parkeergarage op dek 1 of 2 of 3 staat)?
    Laatste keer dat ik in Delft was (jaar geleden denk ik) kon dat namelijk niet en werd me verteld de kar bij de uitgang achter te laten en de auto te halen en op een laden/lossen plek neer te zetten. Veeeels te onhandig omdat ik morgen met m'n zoontje ga en die niet zomaar even ergens achterlaat.
    Iemand die t weet?
    Laatste keer dat in in delft was moest je auto op de laad-loszone zetten. Je kunt natuurlijk ook met je kar naar de auto lopen, mits je de auto op de begane grond zet. (en je zoontje meenemen ) (of aan de kar vastbinden, kan ie mooi op de spullen letten )
    pi_70756519
    Dus als ik de auto op de begane grond zet dan kan ik er wel met m'n kar naar toe? Niet dat ik ineens van die betonnen sta in de weg dingen tegenkom En anders idd de kar maar achterlaten en met m'n ventje ff sjouwen...moet in ieder geval proberen te onthouden niet de parkeergarage in te rijden
    pi_70756684
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef MiniMuppet het volgende:
    Dus als ik de auto op de begane grond zet dan kan ik er wel met m'n kar naar toe? Niet dat ik ineens van die betonnen sta in de weg dingen tegenkom En anders idd de kar maar achterlaten en met m'n ventje ff sjouwen...moet in ieder geval proberen te onthouden niet de parkeergarage in te rijden
    Op zich kun je waarschijnlijk ook wel met je kar op het eerste of tweede parkeerdek komen, alleen moet je je sterk afvragen of je dat wel wilt
    (ervan uitgaande dat er geen lift is)
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_70757372
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Op zich kun je waarschijnlijk ook wel met je kar op het eerste of tweede parkeerdek komen, alleen moet je je sterk afvragen of je dat wel wilt
    (ervan uitgaande dat er geen lift is)
    D'r is wel een lift van t parkeerdek naar de begane grond alleen kan je daar met je kar niet komen, staan van die betonnen blokken voor. In Barendrecht kan je wel met de kar bij je auto komen maar daar is geen parkeergarage...misschien zijn ze in Delft bang dat je je karretje vanaf t parkeerdek naar beneden wilt gooien ofzo
    pi_70807417
    Nou, gisteren bij Barendrecht toch maar de Lillsele lattenbodems gekocht (helaas niet afgeprijsd, al waren die van 80x200 dat dan weer wel ). Die naar huis gebracht (dat rijdt overigens beroerd met twee lattenbodems in je nek!).

    Vervolgens naar Delft gegaan om daar de matrassen te kopen. Ook dat werd proppen en ik was wederom alleen. Toen kwam er echter een meneer van Ikea aangelopen (volgens mij iemand van de directie, hij zag er niet uit als iemand die in de winkel zelf werkte, no offence btw) en die zei: "U weet dat we ook een transportservice hebben?".

    Euh ja, maar ik ben hier toch al om die dingen af te rekenen en ik heb een station, dus dan probeer ik ze liever gewoon zelf mee te nemen." Maar hij heeft me geholpen de matrassen in de auto te krijgen en dat ging in principe redelijk. Ook dit was niet ideaal terugrijden, maar ik kon m'n buitenspiegels nog gebruiken en ben gewoon veilig thuisgekomen.

    Gisteravond het hele bed in elkaar gezet. Lattenbodems erin, matrassen erin: tadaa, eindelijk een groot, ruim bed van 180cm, we keken erg uit naar de nacht!

    En hoe was de nacht? Beroerd! Voor mij tenminste. In Breda hebben we uitgebreid de matrassen getest en omdat ik vrij stevig ben werd mij de HAMNVIK aangeraden. In de winkel heb ik er uitgebreid op gelegen en vond ik 'm lekker liggen. Niet zo stuiterig als het matras dat mijn vriend (die, oh shame, een stuk lichter is dan ik) heeft gekozen: de HAGAVIK.

    Nou echt, wat een ramp! Het was alsof ik op een blok beton sliep, ik heb geen oog dichtgedaan! Vanochtend, toen mijn vriend naar zijn werk ging, ben ik doorgerold naar zijn matras en heb ik nog een uurtje lekker geslapen.

    Nu weet ik dat je een matras eerst nog moet inslapen en dat je pas na een maand of twee kunt zeggen of een matras echt lekker ligt, maar als dat betekent dat ik de komende twee maanden net zo beroerd slaap....

    Ik weet wel dat ik ontzéttend blij ben dat we ze bij Ikea hebben gekocht en dat ik het matras kan ruilen als ik er écht niet lekker op slaap. Maar balen is het wel!

    Nu maar duimen dat het de volgende nachten beter zal gaan.
      donderdag 9 juli 2009 @ 23:49:57 #24
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_70833748
    Ola,

    heb onlangs een opbergmeubel gekocht bij de Ikea en nu blijkt de achterplaat te groot te zijn, waardoor bepaalde zaken niet in elkaar passen. Maakt niet uit wat ik probeer, het wil niet in elkaar.

    Verpakking is al weg, dus terug gaan heeft weinig zin? Zijn er nog andere mogelijkheden? Zoals de juiste plank krijgen, die wel past?
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_70833912
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef Happel het volgende:
    Ola,

    heb onlangs een opbergmeubel gekocht bij de Ikea en nu blijkt de achterplaat te groot te zijn, waardoor bepaalde zaken niet in elkaar passen. Maakt niet uit wat ik probeer, het wil niet in elkaar.

    Verpakking is al weg, dus terug gaan heeft weinig zin? Zijn er nog andere mogelijkheden? Zoals de juiste plank krijgen, die wel past?
    Je kunt gewoon met de plaat en de kassabon terug gaan naar de winkel. En dan kunnen zij kijken of ze de plaat voor je kunnen omruilen
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 10 juli 2009 @ 17:34:27 #26
    10710 gday
    propria cures
    pi_70855034
    Zijn die elektrolux stofzuigers nog te koop bij de ikea? (m.n. Ikea eindhoven?)

    Kan er niets over vinden op de website..
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      vrijdag 10 juli 2009 @ 18:44:43 #27
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_70857098
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef gday het volgende:
    Zijn die elektrolux stofzuigers nog te koop bij de ikea? (m.n. Ikea eindhoven?)

    Kan er niets over vinden op de website..
    Bij ons ( IKEA Delft ) in ieder geval wel. Op de IKEA Family afdeling!
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 19:32:06 #28
    222927 Lurf
    All you need is Lurf
    pi_70858494
    Ik vroeg me af of de éénpersoons IKEA dekbedovertrekken echt 150 cm breed zijn, of dat ze misschien toch smaller zijn?

    Ik heb vorige week bij de lokale beddenzaak een zomerdekbedje besteld, maat 140 x 200. Ik heb het vandaag afgehaald, maar bij thuiskomst bleken ze om de een of andere duistere reden een maatwerkdekbed besteld te hebben dat ook nog eens een stuk breder is (148cm) dan de bestelde maat. Maar misschien past het wel in een ikea-hoes! Aangezien ik toch nieuwe overtrekken moet hebben is dat wellicht de makkelijkste oplossing (ik heb geen zin om weer anderhalve week te wachten), maar dan moet ik wel zeker weten dat het past.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Lurf op 10-07-2009 19:54:27 ]
    Never explain, never apologize.
    pi_70859982
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 19:32 schreef Lurf het volgende:
    Ik vroeg me af of de éénpersoons IKEA dekbedovertrekken echt 150 cm breed zijn, of dat ze misschien toch smaller zijn?

    Ik heb vorige week bij de lokale beddenzaak een zomerdekbedje besteld, maat 140 x 200. Ik heb het vandaag afgehaald, maar bij thuiskomst bleken ze om de een of andere duistere reden een maatwerkdekbed besteld te hebben dat ook nog eens een stuk breder is (148cm) dan de bestelde maat. Maar misschien past het wel in een ikea-hoes! Aangezien ik toch nieuwe overtrekken moet hebben is dat wellicht de makkelijkste oplossing (ik heb geen zin om weer anderhalve week te wachten), maar dan moet ik wel zeker weten dat het past.
    IKEA dekbedovertreksets zijn echt 150cm breed
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_70860006
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef gday het volgende:
    Zijn die elektrolux stofzuigers nog te koop bij de ikea? (m.n. Ikea eindhoven?)

    Kan er niets over vinden op de website..
    Wij hebben ze ook nog steeds. Maar zijn ze nu wel aan het uitverkopen
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_70873391
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef WillemijnB het volgende:
    -knip- matrasverhaal -knip-
    Handig voor jou dat ze zo'n omruilservice hebben, maar wel vervelend dat je nu nachten slecht slaapt.

    Even een inhoudelijke vraag aan de medwerkers van de Ikea:
    Hoe vaak komt het voor dat matrassen teruggebracht worden en, nog belangrijker, wat gebeurt er eigenlijk met de matrassen die terugkomen?
    pi_70873467
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Sodium het volgende:

    [..]

    Handig voor jou dat ze zo'n omruilservice hebben, maar wel vervelend dat je nu nachten slecht slaapt.

    Even een inhoudelijke vraag aan de medwerkers van de Ikea:
    Hoe vaak komt het voor dat matrassen teruggebracht worden en, nog belangrijker, wat gebeurt er eigenlijk met de matrassen die terugkomen?
    Waarom wil je dat weten?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 11 juli 2009 @ 12:48:51 #33
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_70873572
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 12:41 schreef Sodium het volgende:

    [..]

    Handig voor jou dat ze zo'n omruilservice hebben, maar wel vervelend dat je nu nachten slecht slaapt.

    Even een inhoudelijke vraag aan de medwerkers van de Ikea:
    Hoe vaak komt het voor dat matrassen teruggebracht worden en, nog belangrijker, wat gebeurt er eigenlijk met de matrassen die terugkomen?
    Wat maakt dat uit? Iedere klant die zijn/haar matras wil ruilen mag dat doen binnen 90 dagen.
    Of hebben we je nu op een idee gebracht en ga je kamperen in de as-is corner?
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_70873684
    Haha, nee, ik ga niet kamperen (niet mijn ding). Gewoon interesse, zit niets achter. Naar aanleiding van het verhaal hierboven kwam de vraag ineens bij me op. Ben nogal nieuwsgierig, gewoon.

    wel snelle reactie overigens
      zaterdag 11 juli 2009 @ 14:31:22 #35
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_70876028
    Volgens mij is Sodium bang dat ie in de pretvlekken van een ander komt te liggen als ie een matras koopt
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 14:39:20 #36
    10710 gday
    propria cures
    pi_70876203
    Gloeiende...gisteravond gewoon uitverkocht bij de ikea eindhoven he..die stofzuiger.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_70886802
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 14:31 schreef E.T. het volgende:
    Volgens mij is Sodium bang dat ie in de pretvlekken van een ander komt te liggen als ie een matras koopt
    Ze, ze

    Nee, slaap prima op mijn huidige matras en heb geen matras nodig, dus hoeft ook niet te overwegen of ik een matras bij de Ikea koop. Maar vroeg me gewoon af of mensen vaak matrassen terugbrengen en wat er met die arme matrassen gebeurt. Interesse.
    pi_70887050
    Ze worden herverpakt en gewoon weer verkocht...
    We letten eigenlijk helemaal niet op "pretvlekken"
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_70887276
    Het lijkt me ook niet dat mensen een matras met 'pretvlekken' terugbrengen. Das wel heel erg gebruikt.
    Ik vroeg me alleen af of ze wellicht werden vernietigd ofzo. Als veel mensen dan een matras terugbrengen moet dat enorme verliezen opleveren, namelijk.

    Vind de regeling dat je kunt 'proefslapen' goed, zeker voor de twijfelenden. Kans op miskoop is dan toch een heel stuk kleiner en das positief voor koper en verkoper. En nogmaals: nee, ik ga nu niet ineens kamperen of whatsoever.

    Mijn trouwe = sinds gisteren officieel dood. Doet niet meer.

    [ Bericht 6% gewijzigd door Sodium op 11-07-2009 22:00:37 ]
    pi_70887734
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 21:53 schreef Sodium het volgende:
    Het lijkt me ook niet dat mensen een matras met 'pretvlekken' terugbrengen. Das wel heel erg gebruikt.
    Ik vroeg me alleen af of ze wellicht werden vernietigd ofzo. Als veel mensen dan een matras terugbrengen moet dat enorme verliezen opleveren, namelijk.

    Vind de regeling dat je kunt 'proefslapen' goed, zeker voor de twijfelenden. Kans op miskoop is dan toch een heel stuk kleiner en das positief voor koper en verkoper. En nogmaals: nee, ik ga nu niet ineens kamperen of whatsoever.

    Mijn trouwe [ afbeelding ] = sinds gisteren officieel dood. Doet niet meer.
    Euh we hebben laatst een matras terug gekregen die vol zat met vlekken. Pretvlekken en meer... een geur dat er vanaf kwam heel goor...

    Wanner matrassen terugkomen en ze zijn "te gebruiken" worden ze geloof ik naar weeshuizen in Oost Europa gestuurd. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker Ze gaan in ieder geval niet terug in de verkoop.

    Aaaaah je SPOKA... das balen!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 12 juli 2009 @ 00:21:21 #41
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_70891177


    tof, 'n boodschappentas
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_70891596
    die rechter is niet nieuw toch?
    Gaat die linker de papieren tas vervangen?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 12 juli 2009 @ 08:18:31 #43
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_70894199
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

    tof, 'n boodschappentas
    is dat blauwe vraagteken het nieuwe logo?
    (of rode kruisje voor windowsgebruikers)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_70899139
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 22:10 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Euh we hebben laatst een matras terug gekregen die vol zat met vlekken. Pretvlekken en meer... een geur dat er vanaf kwam heel goor...

    Wanner matrassen terugkomen en ze zijn "te gebruiken" worden ze geloof ik naar weeshuizen in Oost Europa gestuurd. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker Ze gaan in ieder geval niet terug in de verkoop.

    Aaaaah je SPOKA... das balen!
    Gatver, wat een durf moet degene hebben die zo'n matras terugbrengt. Kan dat dus niet snappen.

    Spoka ja. Het weigert aan te gaan, ook niet als ik 'm een flinke klap op z'n hoofd verkoop (voor de mensen die niet weten wat een Spoka is: je drukt Spoka op z'n koppie en het lampje gaat aan). En opladen helpt niet. Dus nu zijn de nachten donker en alleen
    pi_70904689
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef MiniMuppet het volgende:

    [..]

    D'r is wel een lift van t parkeerdek naar de begane grond alleen kan je daar met je kar niet komen, staan van die betonnen blokken voor. In Barendrecht kan je wel met de kar bij je auto komen maar daar is geen parkeergarage...misschien zijn ze in Delft bang dat je je karretje vanaf t parkeerdek naar beneden wilt gooien ofzo
    Ze zijn eerder bang voor ongelukken en files. Toen het parkeerdek net open was, waren we daar ook. Zaten die karretjes overal. Leuk hoor, ga je de bocht om, rij je bijna tegen een paxkast op een karretje die wacht om ingeladen te worden
    pi_70906351
    Heeft iemand ervaring met de Anebodekasten? Zijn ze stevig en zo?

    Wij willen een wand van 1.65 vullen met 1 Anebode element met 2 deuren (hangkast) en 2 Anebode elementen van 1 deur (legkast). De volgorde (van links naar rechts) moet nog worden bepaald.

    Zijn deze elementen ook onderling aan elkaar te zetten, zoals de Billys dat (vroeger?) ook waren? Of kunnen we alleen de individuele elementen aan de muur vastzetten?
    Never assume that loud is strong and quiet is weak.
    It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
    pi_70912285
    Matrassen worden in principe niet meer verkocht als ze beslapen zijn idd. Geloof dat iets van 35% direct wordt weggegooid.

    *heb de afgelopen 5 maanden afstudeeronderzoek op de klantenservice/recovery verricht, vandaar;)
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_70916063
    Ik heb een Sultan Hedfors, na 2 jaar begeven de pockets het Ik heb netjes elke maand het matras omgedraaid, meestal zelfs om de 2 weken. Onderbed is ook gewoon in orde (Malm onderbed, de versie zonder 'rugleuning') en ik voel 1 vering heel sterk zitten, alsof het schuim ervoor verdwenen is. En je ziet ook z'n hele gebied met veringen uitsteken. Valt dit onder de garantie? Of hoort het gewoon zo?
      maandag 13 juli 2009 @ 19:03:52 #49
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_70941696
    Ik was jullie kwijt
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
    pi_70971940
    Hallo ikea medewerkers,

    Ik heb een vraagje, we zijn aan het verhuizen en ik heb een ektorp bank en die past net niet door het laatste trapgat heen, is deze te demonteren???
    Is namelijk anders erg zonde als hij richting marktplaats moet er zitten net nieuwe hoezen omheen.

    Alvast bedankt...
    pi_70972254
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 16:43 schreef Vigor2930 het volgende:
    Hallo ikea medewerkers,

    Ik heb een vraagje, we zijn aan het verhuizen en ik heb een ektorp bank en die past net niet door het laatste trapgat heen, is deze te demonteren???
    Is namelijk anders erg zonde als hij richting marktplaats moet er zitten net nieuwe hoezen omheen.

    Alvast bedankt...
    Voor zover ik weet kan EKTORP niet uit elkaar.

    Naja het kan wel, maar daarna weer in elkaar zetten kan moeilijk worden...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_70972568
    Ok naja dan moet ik maar even kijken hoe ik het ga doen, hopen dat het zonder al te veel gedoe toch gaat lukken, anders binnenkort een ektorp 3zitter te koop.
      donderdag 16 juli 2009 @ 00:34:18 #53
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_71021195
    Hey zijn er mensen die weten of er ook rol gordijnen zijn met een lengte van 3 meter of langer?

    groetjes (K)
    happen naar de baas
    pi_71022261
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 00:34 schreef Hijacking het volgende:
    Hey zijn er mensen die weten of er ook rol gordijnen zijn met een lengte van 3 meter of langer?

    groetjes (K)
    Nee, de ENJE zijn de langste, en die zijn maar 2.5m lang.
    pi_71022266
    dubbele post, sorry
      donderdag 16 juli 2009 @ 10:23:30 #56
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71026088
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 01:37 schreef Royyy het volgende:
    dubbele post, sorry
    Geen probleem, gewoon naar de klantenservice met je kassabon en je krijgt de dubbele post gewoon terug.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71026950
    ik heb ooit ergens iets gelezen over een website waar je van leeuwenklauw poten voor je klippan ofzo kon kopen.. Weet iemand welke website dat is?
    pi_71029470
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef Cyan het volgende:
    Ik heb een leuke site gevonden! www.partsofsweden.com
    Daar kun je bijvoorbeeld pootjes kopen voor onder je Ikea Sultan bed. Zoals bijvoorbeeld deze:
    [ afbeelding ]


    Of deurtjes voor je Besta kast. Of wat dacht je van een wijnrek voor in je Expeditkast?

    Site is nog wel under construction dus een aantal dingetjes werken nog niet.
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_71044417
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef kalinho het volgende:
    Matrassen worden in principe niet meer verkocht als ze beslapen zijn idd. Geloof dat iets van 35% direct wordt weggegooid.

    *heb de afgelopen 5 maanden afstudeeronderzoek op de klantenservice/recovery verricht, vandaar;)
    en goedgekeurd, en dus afgestudeerd bij IKEA
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_71048176
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
    Bedoel je deze diepe borden:
    [ afbeelding ]

    Die zijn toch goed te gebruiken voor pasta's?
    Late reactie
    Tja, die vind ik toch niet zo mooi en zo lekker eten als die andere.
    Ik heb ze wel hoor, maar jammer dat ze het andere model niet hebben....
      vrijdag 17 juli 2009 @ 09:23:11 #62
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71056657
    hoihoi!
    ik wil binnenkort een nieuwe bruine lederen bank kopen,en nu leek me de kramfors wel leuk,maar in de stoffen versie is ie glad en de lederen versie zijn er lappen leer aan elkaar genaaid en is het leer dus niet uit 1 stuk,bij andere banken zoals bv de karlstad is dat wel zo. Is het mogelijk om het leer van de kramfors net als de karlstad uit 1 stuk te hebben en geen naden?
      vrijdag 17 juli 2009 @ 10:41:47 #63
    248266 heartwork
    Works of heart bleeding dark
    pi_71058809
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 20:12 schreef kalinho het volgende:

    [..]

    en goedgekeurd, en dus afgestudeerd bij IKEA
    Gefeliciteerd!

    Big mouth strikes again
    pi_71074921
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef scrub_nurse het volgende:
    hoihoi!
    ik wil binnenkort een nieuwe bruine lederen bank kopen,en nu leek me de kramfors wel leuk,maar in de stoffen versie is ie glad en de lederen versie zijn er lappen leer aan elkaar genaaid en is het leer dus niet uit 1 stuk,bij andere banken zoals bv de karlstad is dat wel zo. Is het mogelijk om het leer van de kramfors net als de karlstad uit 1 stuk te hebben en geen naden?
    Als jij zulke grote koeien kunt vinden wel.

    Dat is namelijk de reden dat er naden in de leren bekleding zitten. Het is heel moeilijk om lappen leer te krijgen in dat formaat en die dan ook nog echt bruikbaar zijn.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71074957
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef styliste het volgende:
    Klopt het dat de GIMAN in hoogglans wit niet meer geleverd wordt?
    Klopt. Wat de winkels nu op voorraad hebben is alles wat we nog hebben. Ik geloof dat een paar winkels alleen de kleine versie nog hebben
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 17 juli 2009 @ 22:35:59 #67
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71080788
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 18:52 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Als jij zulke grote koeien kunt vinden wel.

    Dat is namelijk de reden dat er naden in de leren bekleding zitten. Het is heel moeilijk om lappen leer te krijgen in dat formaat en die dan ook nog echt bruikbaar zijn.
    ok dat begrijp ik,maar de andere lederen banken zijn wel allemaal uit 1 stuk,vandaar mijn vraag, de kramfors is de enige die dat op die manier heeft..
    pi_71082155
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef scrub_nurse het volgende:

    [..]

    ok dat begrijp ik,maar de andere lederen banken zijn wel allemaal uit 1 stuk,vandaar mijn vraag, de kramfors is de enige die dat op die manier heeft..
    volgens mij is het verschil met andere banken dat zij minder diep zijn dan de KRAMFORS is. Een andere reden heb ik eigenlijk niet
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 18 juli 2009 @ 08:27:10 #69
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71088139
    ok dat zou kunnen,ik koos m idd om zn diepte je zakt er lekker in weg
      zondag 19 juli 2009 @ 12:06:08 #70
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_71113799


    http://ikea.nl/paxactie/

    [ Bericht 20% gewijzigd door Adelante op 19-07-2009 19:38:45 ]
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_71114272
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09842704

    Iemand die me kan vertellen of het lades/klepjes of iets anders zijn? Ik heb namelijk nogal wat klepjes nodig om consoles, digitale TV ontvanger en versterker netjes achter te verstoppen
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_71115258
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 12:25 schreef FJD het volgende:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09842704

    Iemand die me kan vertellen of het lades/klepjes of iets anders zijn? Ik heb namelijk nogal wat klepjes nodig om consoles, digitale TV ontvanger en versterker netjes achter te verstoppen
    laden (staat er ook onder in de materiaalbeschrijving )
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71115383
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71115464
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 13:01 schreef Bartjebart het volgende:
    laden (staat er ook onder in de materiaalbeschrijving )
    Deur/ ladefront

    Meeste van dit soort meubels hebben een paar deuren en een paar lades. Deze kan alleen met lades als je net een ander model neemt kunnen er deuren in alleen is die kast 10cm minder diep en dat is precies de diepte die ik nodig heb voor m'n versterker Plus dat die variant ook nog lager is en ik dus weer ruimte tekort zou krijgen. Twee op elkaar zou van die variant weer te hoog worden.

    Dus nu wordt het de eerste optie en dan kijk ik even of ik zelf v/d lade-voorkant een klep kan maken met een scharniertje en anders blijft het open.
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_71128372
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 18:54 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Klopt. Wat de winkels nu op voorraad hebben is alles wat we nog hebben. Ik geloof dat een paar winkels alleen de kleine versie nog hebben
    weet je toevallig ook of je hem ook kan lakken in plaats van oliën? Ik wil hem als werkplek gaan gebruik maar ik wil niet dat als ik met stof bezig ben dat er dan olie in komt te zitten...
    pi_71128489
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 19:35 schreef styliste het volgende:

    [..]

    weet je toevallig ook of je hem ook kan lakken in plaats van oliën? Ik wil hem als werkplek gaan gebruik maar ik wil niet dat als ik met stof bezig ben dat er dan olie in komt te zitten...
    Je wou toch hoogglans wit?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71128766
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Je wou toch hoogglans wit?
    Ja maar dat kan niet, onze GIMAN is kapot gegaan en wordt binnen de garantie geruild maar omdat de witte niet meer geleverd wordt kan dat dus niet anders als in eiken (zoals we nu ook hebben, maar straks niet meer in de nieuwe keuken past). Omdat ik het heel erg zonde vind om een nieuw eiland weg te doen (of ver beneden de prijs te verkopen) wil ik m graag gaan gebruiken als werkplek (waar ik dus veel met stoffen werk en olie dus niet handig is). Vandaar mijn vraag, als het niet kan moet ik namelijk een plexiglas plaat gaan bestellen om er op te leggen...
    pi_71129547
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 19:45 schreef styliste het volgende:

    [..]

    Ja maar dat kan niet, onze GIMAN is kapot gegaan en wordt binnen de garantie geruild maar omdat de witte niet meer geleverd wordt kan dat dus niet anders als in eiken (zoals we nu ook hebben, maar straks niet meer in de nieuwe keuken past). Omdat ik het heel erg zonde vind om een nieuw eiland weg te doen (of ver beneden de prijs te verkopen) wil ik m graag gaan gebruiken als werkplek (waar ik dus veel met stoffen werk en olie dus niet handig is). Vandaar mijn vraag, als het niet kan moet ik namelijk een plexiglas plaat gaan bestellen om er op te leggen...
    Euhm... GIMAN eiken is een laag van 2,5mm geolied eiken op spaanplaat. Doordat het al geolied is kun je het niet gelijk lakken. De lak pakt dan niet. Wanneer je wilt lakken zul je eerst de geoliede laag weg moeten schuren en gezien de dunne laag hout is dat redelijk oppassen.

    Een plaat plexiglas of gehard glas lijkt me een snellere oplossing.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71129632
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 20:09 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Euhm... GIMAN eiken is een laag van 2,5mm geolied eiken op spaanplaat. Doordat het al geolied is kun je het niet gelijk lakken. De lak pakt dan niet. Wanneer je wilt lakken zul je eerst de geoliede laag weg moeten schuren en gezien de dunne laag hout is dat redelijk oppassen.

    Een plaat plexiglas of gehard glas lijkt me een snellere oplossing.
    hmmm daar was ik al bang voor. Thnx voor je snelle antwoord!
      maandag 20 juli 2009 @ 00:00:18 #80
    151973 PlarkPlark
    Klok klok klok
    pi_71136955
    Vandaag weer eens naar de Ikea in Hengelo. Mooi wat ideeen en binnenkort maar eens groot inkopen doen! Nu alleen wat lijstjes...
      maandag 20 juli 2009 @ 21:21:17 #82
    248266 heartwork
    Works of heart bleeding dark
    pi_71161073
    Weet iemand wanneer de nieuwe catalogus er weer is? Augustus, maar ik bedoel, dat je hem eerder in kunt zien ofzo.
    Big mouth strikes again
    pi_71161647
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 21:21 schreef heartwork het volgende:
    Weet iemand wanneer de nieuwe catalogus er weer is? Augustus, maar ik bedoel, dat je hem eerder in kunt zien ofzo.
    de verspreiding is in september pas dit jaar... En tegen die tijd is de catalogus ook pas te bekijken op internet.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71240861
    Gisterenavond weer eens geweest :

    MediaopbergerTobo met achterpaneel in het wit :



    De nieuwe stalamp 365+ LUNTA


    Ik vind die touchdimmer van de Stockholm ook wel gaaf, alleen hij werkt niet echt lekker.


    Jonisk


    Deze hebben voor de kat gekocht .

    Verder nog wat dekbedovertrekken en wat ander los spul, toch weer rond de ¤ 500,00 kwijt .
    R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
    pi_71240923
    Die tent is gaaf, wil ik ook!
    I once was king of Spain, now I eat humble pie.
    pi_71262068
    Tvp!
      vrijdag 24 juli 2009 @ 08:40:15 #87
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71275532
    Ik heb EINDELIJK Memento-Mori gezien gisteren

    En dat was nog niet alles, want ik was ook echt gewoon de eerstvolgende aan de beurt bij de klantenservice en heb dus helemaal niet lang hoeven wachten.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_71279000
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 08:40 schreef Troel het volgende:
    Ik heb EINDELIJK Memento-Mori gezien gisteren

    En dat was nog niet alles, want ik was ook echt gewoon de eerstvolgende aan de beurt bij de klantenservice en heb dus helemaal niet lang hoeven wachten.
    Soms he dan werken we wel hard
      vrijdag 24 juli 2009 @ 11:25:48 #89
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71279467
    Overigens: is het al bekend of de PAX kasten met het nieuwe seizoen duurder worden? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om mijn man te overtuigen van mijn nieuwe kamerinrichting
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 24 juli 2009 @ 19:08:00 #90
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71294882
    die zijn nu in de aanbieding,toch?
    pi_71300281
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef Troel het volgende:
    Overigens: is het al bekend of de PAX kasten met het nieuwe seizoen duurder worden? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om mijn man te overtuigen van mijn nieuwe kamerinrichting
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/paxactie_09/index.html
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:34:30 #92
    100412 mefke79
    komt goed!
    pi_71320935
    Is hier iemand van Ikea Eindhoven? Zo ja, dan twee verzoekjes:
    1) overtuig je baas er eens van dat de huidige plek van de paxkasten in het zelfbediedingsmagazijn echt te stom voor woorden is. We begrepen al van iemand aan de kassa dat Eindhoven de enige winkel was waar je pax nog gepakt werd uit het centrale magazijn, dus die situatie zal wel niet terugkeren. Maar nou moet je het hele magazijn door met je kast en die dingen zijn nou niet echt licht te noemen

    2) controleer aub eens op parkeren op de laad&los zone. Vanmiddag ook weer, mensen die echt iets moeten inladen kunnen er niet bij omdat er mensen komen die ijsjes gaan halen, die gewoon lekker dicht bij de ingang willen staan of weet ik wat voor k-smoes hebben om daar te gaan staan.

    Oja, wel zijn dus wel weer een paxkast rijker, het blijven echt heeeeel handige kasten.
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_71327495
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 18:34 schreef mefke79 het volgende:
    Is hier iemand van Ikea Eindhoven? Zo ja, dan twee verzoekjes:
    1) overtuig je baas er eens van dat de huidige plek van de paxkasten in het zelfbediedingsmagazijn echt te stom voor woorden is. We begrepen al van iemand aan de kassa dat Eindhoven de enige winkel was waar je pax nog gepakt werd uit het centrale magazijn, dus die situatie zal wel niet terugkeren. Maar nou moet je het hele magazijn door met je kast en die dingen zijn nou niet echt licht te noemen

    2) controleer aub eens op parkeren op de laad&los zone. Vanmiddag ook weer, mensen die echt iets moeten inladen kunnen er niet bij omdat er mensen komen die ijsjes gaan halen, die gewoon lekker dicht bij de ingang willen staan of weet ik wat voor k-smoes hebben om daar te gaan staan.

    Oja, wel zijn dus wel weer een paxkast rijker, het blijven echt heeeeel handige kasten.
    Niet van IKEA Eindhoven, maar wil hier toch even op reageren..
    1) Helaas is het niet zo simpel dat 'n hele grote serie als PAX zomaar naar de andere kant van het magazijn verplaatst kan worden (het was natuurlijk handig geweest als ze de PAX kasten meteen al aan het eind gelegd hadden, ben ik helemaal met je eens). Er zijn meestal maar 'n paar gangen die geschikt zijn voor PAX, omdat deze gangen extra breed moeten zijn vanwege het wegdraaien van de extra lange pallets (de verpakkingen van de hoge PAX kasten zijn zo'n 2.40m lang als ik me niet vergis) in de stellingen erboven. Dit moeten dan ook nog eens stellingen zijn die voor zulke lange pallets geschikt zijn. PAX verplaatsen zou dus 'n flinke verbouwing zijn.

    2) Het enige wat IKEA hieraan kan doen is de mensen vragen om hun auto te verplaatsen. De mensen die hun auto even daar zetten om 'n ijsje ofzo te halen zijn tegen de tijd dat het wordt omgeroepen allang weer terug, dus dat helpt ook niet veel.
    Alleen de politie kan hier daadwerkelijk iets aan doen, dus als 't je zoveel irriteert...0900-8844
    Hier in Heerlen heeft 't al 'n aantal keer problemen veroorzaakt als IKEA zelf de politie vroeg om hierop te letten, dus daarom wordt denk ik ook vanuit IKEA niet meer gedaan.
    pi_71327582
    De politie kan op sommige parkeerplaatsen ook weinig uithalen aangezien het om 'eigen terreinen' gaat. En IKEA nergens communiceert dat je op het laad/los gebied niet mag parkeren en zo
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71328913
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
    De politie kan op sommige parkeerplaatsen ook weinig uithalen aangezien het om 'eigen terreinen' gaat. En IKEA nergens communiceert dat je op het laad/los gebied niet mag parkeren en zo
    Weet niet of 't bij alle IKEA's zo is, maar hier in Heerlen behoort de parkeerplaats tot de openbare weg, en staan er verboden te parkeren borden bij de laad/los zone.
    pi_71329017
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:40 schreef Royyy het volgende:

    [..]

    Weet niet of 't bij alle IKEA's zo is, maar hier in Heerlen behoort de parkeerplaats tot de openbare weg, en staan er verboden te parkeren borden bij de laad/los zone.
    Bij ons staat er dat het eigen terrein is.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71337675
    Wat was het gezellig het op de parkeerplaats vanmorgen in Delft !! Zo sta je een kast uit te zoeken en zo sta 3 minuten later op het parkeerterrein! Complimenten voor de snelle ontruiming!! (alleen jammer dat veel mensen weggegaan zijn en er overal karretjes en tassen in de winkel stonden)
    hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
      zondag 26 juli 2009 @ 14:48:20 #98
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71339275
    ontruiming?
      zondag 26 juli 2009 @ 16:38:49 #99
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_71342031
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef teigan het volgende:
    Die sunnan staat hier al in huis... Leuk lampje, misschien ook wel geschikt voor op de camping oid...
    Wat een leuk idee! Hoe groot en vooral hoe kwetsbaar is dat ding? Ik zou m wel mee willen nemen maar ik ga drie weken backpacken

    edit: en kamperen, haha, voor wie dacht dat ik een lampje wilde bij mijn hostelbed.

    [ Bericht 7% gewijzigd door annoh op 26-07-2009 17:01:05 ]
    I'm just a girl in the world.
      zondag 26 juli 2009 @ 21:35:07 #100
    100412 mefke79
    komt goed!
    pi_71349453
    Nog effe over paxkasten dan...is het echt zo dat je alleen in Eindhoven die dingen nog uit het centrale magazijn kreeg? Ik bedoel, we hebben er hier 9 staan in allerlei varianten, maar ik vrees dat er niet zoveel gekomen waren als we ze echt allemaal zelf hadden moeten opladen. Die dingen zijn gewoon niet te tillen.

    En over die parkeerplaats, los van of het personeel zich er nou wel of niet mee bemoeit: ik vind het gewoon echt asociaal om daar te parkeren al is het nog zo druk. Normaal gaan we dan ook niet op zaterdag, had ik nou beter ook niet kunnen doen...
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_71349919
    [quote]Op zondag 26 juli 2009 14:48 schreef scrub_nurse het volgende:
    ontruiming?
    [/quote

    Ja, rond een uurtje of 10.45 kwam de melding dat het pand ontruimd moest worden en dat iedereen via de nooduitgangen naar buiten moest gaan.
    Er stond welgeteld 1 brandweerauto, dus we kregen al snel de indruk dat het allemaal wel mee viel..

    En dat klopte dus ook wel..
    hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
      maandag 27 juli 2009 @ 23:34:01 #102
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71381529
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef Troel het volgende:
    Overigens: is het al bekend of de PAX kasten met het nieuwe seizoen duurder worden? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb om mijn man te overtuigen van mijn nieuwe kamerinrichting
    Hier ben ik nog wel benieuwd naar, aangezien ik er over denk zo'n ding aan te schaffen en er nu een mooie actie is...
    pi_71382810
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Pizzaman het volgende:

    [..]

    Hier ben ik nog wel benieuwd naar, aangezien ik er over denk zo'n ding aan te schaffen en er nu een mooie actie is...
    Dat snap ik niet

    Als je toch al aan de actie mee wilt doen, waarom zou je dan eventueel afwachten of de prijzen gaan veranderen?

    Daar komt bij dat wij die informatie echt nog niet mogen communiceren
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      dinsdag 28 juli 2009 @ 07:07:35 #104
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71385266
    ga er maar van uit dat ze duurder worden, dien dingen hebben te veel succes om ze goedkoper te maken,vandaar ook deze actie. Ik zou er gebruik van maken als je toch al van plan bent die serie aan te schaffen.
    pi_71387473
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 07:07 schreef scrub_nurse het volgende:
    ga er maar van uit dat ze duurder worden, dien dingen hebben te veel succes om ze goedkoper te maken,vandaar ook deze actie. Ik zou er gebruik van maken als je toch al van plan bent die serie aan te schaffen.
    Mwa ik weet toch wel wat artikelen die heel veel verkopen en juist daarom goedkoper zijn geworden, om op die manier de omzet nog meer te verhogen... (heb trouwens helemaal geen idee wat er met PAX gaat gebeuren btw, niet heen gekeken, dus vat dit niet op als 'n hint haha)
    pi_71388972
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 07:07 schreef scrub_nurse het volgende:
    ga er maar van uit dat ze duurder worden, dien dingen hebben te veel succes om ze goedkoper te maken,vandaar ook deze actie. Ik zou er gebruik van maken als je toch al van plan bent die serie aan te schaffen.
    wat is dat nou weer voor een vreemde logica
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      dinsdag 28 juli 2009 @ 16:32:46 #107
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_71400164
    Wat is die etagere trouwens een baggerding zeg, het ziet er leuk uit maar het moet ook weer uit elkaar te halen zijn na een feestej
    pi_71403294
    Is er al bekend wanneer de nieuwe 2010 catalogus uit gaat komen?
    pi_71404524
    Ze zouden bij ikea eens wat meer prullenbakken in t assortiment moeten opnemen. Die tonnen zijn echt geen gezicht in de keuken...
      dinsdag 28 juli 2009 @ 21:32:29 #110
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71409236
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Dat snap ik niet

    Als je toch al aan de actie mee wilt doen, waarom zou je dan eventueel afwachten of de prijzen gaan veranderen?

    Het is meer dat ik niet weet of ik voor 8 augustus tijd heb om die kast aan te schaffen. Mochten de kasten dus duurder worden als de nieuwe gids uitkomt, dan moet ik tijd maken.

    Mag je wel vertellen of er nog nieuwe soorten kasten in het assortiment komen?
    pi_71409435
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 18:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
    Is er al bekend wanneer de nieuwe 2010 catalogus uit gaat komen?
    Eerste week september
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71409471
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 21:32 schreef Pizzaman het volgende:

    [..]

    Het is meer dat ik niet weet of ik voor 8 augustus tijd heb om die kast aan te schaffen. Mochten de kasten dus duurder worden als de nieuwe gids uitkomt, dan moet ik tijd maken.

    Mag je wel vertellen of er nog nieuwe soorten kasten in het assortiment komen?
    Oow zo. nu snap ik em

    Euh ja dat mag ik best vertellen. Alleen kan ik dat niet omdat ik daar geen zicht op heb...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      Jubileum moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 21:43:47 #113
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_71409647
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Eerste week september
    Zijn er al ergens sneak previews te zien van nieuwe dingen?
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_71410634
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef Lois het volgende:

    [..]

    Zijn er al ergens sneak previews te zien van nieuwe dingen?
    wellicht vanaf zaterdag een Amerikaanse versie...

    Edit: Vanaf nu dus:
    http://onlinecatalog.ikea-usa.com/2010/ikea_catalog/US/

    De Nederlandse versie zal een andere voorkant hebben en sommige foto's/pagina's/aanbiedingen zijn anders
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71410801
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Eerste week september
    Jeuj!
      dinsdag 28 juli 2009 @ 23:14:26 #116
    33969 babsjuh
    Net zo eigenwijs als groot!
    pi_71412651
    Nog iemand van Ikea aanwezig toevallig? Ik zoek een telefoonnummer van Ikea maar geen 0900 nummer.

    Het gaat om het volgende: iemand die in Zwitserland woont heeft in NL bij Ikea wat gekocht en zelf voor transport gezorgd. Nu geeft de transporteur aan de Ikea de spullen daar wel afgeleverd heeft voor doortransport maar dat er iets niet in orde is. Ze wil vanuit Zwitserland Ikea hierover bellen maar kan dat 0900 nummer niet bellen. Iemand tips? Mailen of via de site valt eventjes af gezien het probleem, ze wil hierover graag persoonlijk contact.
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
    pi_71413140
    Hoe is het met de doorleverbaarheid van de serviezen? Ik wil een simpel (en niet te duur) wit basisservies en ben uitgekomen bij óf de grote serviesmerken en hotelporselein. Maar het witte 365+ ziet er ook goed uit. Nu vind ik het fijn als ik over een jaar of wat nog eens wat borden kan bij kopen omdat ik een ander uit mijn handen heb laten kletteren bij het afwassen.

    Nu ken ik de serviezenverkoop wereld een klein beetje en riep men bij ie vraag over toekomstige verkrijgbaarheid dat je moest blijven bij de bekende merken. Want die zijn nog zeker 20 jaar verkrijgbaar. Tot Royal Boch en Wedgwood op de fles gingen.
      woensdag 29 juli 2009 @ 00:39:20 #118
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71415358
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 23:14 schreef babsjuh het volgende:
    Nog iemand van Ikea aanwezig toevallig? Ik zoek een telefoonnummer van Ikea maar geen 0900 nummer.

    Het gaat om het volgende: iemand die in Zwitserland woont heeft in NL bij Ikea wat gekocht en zelf voor transport gezorgd. Nu geeft de transporteur aan de Ikea de spullen daar wel afgeleverd heeft voor doortransport maar dat er iets niet in orde is. Ze wil vanuit Zwitserland Ikea hierover bellen maar kan dat 0900 nummer niet bellen. Iemand tips? Mailen of via de site valt eventjes af gezien het probleem, ze wil hierover graag persoonlijk contact.
    Helaas; persoonlijk contact gaat alleen via het 0900-nummer. Het is wel zeer waarschijnlijk dat onze klantenservice terugbelt (toch persoonlijk contact! ) als je de klacht online meldt via de site.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      woensdag 29 juli 2009 @ 00:40:33 #119
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71415389
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef Numbie het volgende:
    Ze zouden bij ikea eens wat meer prullenbakken in t assortiment moeten opnemen. Die tonnen zijn echt geen gezicht in de keuken...
    Toevallig deze week bij IKEA Delft de nieuwe serie keukenprullenbakjes binnengekregen!
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71416733
    Hoihoi, ik heb een vraagje. Wij hebben een Visdalen bed van 160x200 cm. Hierin hebben wij auping spiralen, nu wilen we overstappen op boxsprings van Ikea, passen deze in de Visdalen-ombouw?
    Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
    It's just a state of mind.
      woensdag 29 juli 2009 @ 07:09:59 #121
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71417735
    als die ombouw gewoon een matras van 160x200 kan hebben dan lijkt me dat een matras van ikea maat 160x200 ook gewoon moet passen,toch? of mss wel even op de hoogte maat letten

    en leuk hoor die hele catalogus al doorbladeren

    [ Bericht 30% gewijzigd door scrub_nurse op 29-07-2009 07:26:03 ]
      woensdag 29 juli 2009 @ 11:53:34 #122
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71423062
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:11 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    wellicht vanaf zaterdag een Amerikaanse versie...

    Edit: Vanaf nu dus:
    http://onlinecatalog.ikea-usa.com/2010/ikea_catalog/US/

    De Nederlandse versie zal een andere voorkant hebben en sommige foto's/pagina's/aanbiedingen zijn anders
    Qua kasten weinig spectaculairs voor mij. Wel staat overal dat de prijzen nog lager zijn dan vorig jaar. Lagere prijzen zelfde kwaliteit bla bla.
    pi_71424410
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:11 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    wellicht vanaf zaterdag een Amerikaanse versie...

    Edit: Vanaf nu dus:
    http://onlinecatalog.ikea-usa.com/2010/ikea_catalog/US/

    De Nederlandse versie zal een andere voorkant hebben en sommige foto's/pagina's/aanbiedingen zijn anders
    Oei! Leuke dingen. Ik zag nieuwe bakspullen, handige haken om je laarzen mee op te hangen en een nieuwe kapstok die misschien wel leuk is voor kantoor!

    Vraagje aan de medewerkers:
    Kan iemand me trouwens wat vertellen over het KVARTAL systeem?

    Ik zit namelijk met 2 ramen + openslaande deuren waar ik graag gordijnen voor wil hangen. Natuurlijk zou ik ze graag zo hangen dat ze er mooi uit zien en dat ik de deuren kan opslaan als ik daar zin in heb. Dit is niet zo makkelijk gezien de configuratie raam-deuren-raam en het feit dat er bij het tweede raam een radiator onderhangt die aardig uitsteekt, zodat met 1 set van 2 gordijnen die kamerbreed zijn dus altijd een rare bubbel zullen vertonen. 2x apart een rails en 4 verschillende gordijnen leek me toch iets te veel werk, dus voordat ik KVARTAL zag leek me dit de beste oplossing.

    Maar als ik zo'n KVARTAL systeem ophang, zou ik in principe dus een boven en onder rails kunnen hebben, eentje voor de ramen en eentje voor de deuren, waarbij die voor de deuren dus kennelijk dieper (meer de kamer in) hangen en ik die dus naar de zijkanten kunnen bewegen zonder wat aan die van de ramen te doen. Dan kan ik de gordijnen voor de ramen korter kiezen en ben ik die rare bubbel kwijt en hoef ik toch maar 1 rails op te hangen!

    Nou zag ik het KVARTAL wandbeslag en daar zit dus een groef in, ik neem aan om te stellen hoe ver je de gordijnen uit elkaar wilt hebben, kan iemand mij vertellen wat hier de dieptes van zijn? Ik heb namelijk voor de een minimaal 5cm nodig en de andere max. 14 cm.
    pi_71426499
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 07:09 schreef scrub_nurse het volgende:
    als die ombouw gewoon een matras van 160x200 kan hebben dan lijkt me dat een matras van ikea maat 160x200 ook gewoon moet passen,toch? of mss wel even op de hoogte maat letten

    en leuk hoor die hele catalogus al doorbladeren

    Daar hoopte ik al op. Onze Auping spiralen zijn al een jaar of 18 oud en volgens mij wel toe aan vervanging. We zijn op 't moment in Engeland en slapen hier op boxsprings en man wat heb ik deze afgelopen dagen heerlijk geslapen, geen pijn in m'n rug of nek als ik wakker word. Nu ben ik een beetje ongeduldig en kan niet wachten tot ik thuis ben om de binnenmaten van onze ombouw te meten vandaar dat ik de vraag hier stelde.

    Matrassen zijn nog vrij nieuw, ik voel dat ik manlief volgende week ga overhalen om in ieder geval boxsprings te kopen.

    Bedankt voor het antwoord.
    Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
    It's just a state of mind.
    pi_71434420
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 07:09 schreef scrub_nurse het volgende:
    als die ombouw gewoon een matras van 160x200 kan hebben dan lijkt me dat een matras van ikea maat 160x200 ook gewoon moet passen,toch? of mss wel even op de hoogte maat letten

    en leuk hoor die hele catalogus al doorbladeren

    Boxsprings heb je niet in 160, dus dat zouden er twee van 80 worden maar ik betwijfel of je ze strak genoeg tegen elkaar aankrijgt... En heeft dat bed dan geen middenbalk in de weg zitten?
      woensdag 29 juli 2009 @ 17:48:58 #126
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71434636
    ik heb 2 boxsprings van ikea van 80 en daar een matras van 160 op en die zijn idd 2 cm breder,iedere kant 1,ik heb even gekeken
      woensdag 29 juli 2009 @ 19:48:20 #127
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71437805
    Goed, mijn PAX-avontuur gaat verder. Inmiddels heb ik de kleur gevonden die ik wil (Ulnes).

    Natuurlijk direct de PAX-planner erbij gepakt. (http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/pax_step_by_step_08/index.html)

    Echter, nu stuit ik op een probleempje, en ik hoop dat de Ikea-experts onder u het op kunnen lossen.

    Als ik in de planner kies voor Deuren met scharnieren > Birkeland > Formaat 236x58x100 (HxDxL). Dan kom je in het volgende scherm. Als ik dan kies voor ‘Basisframes’ kan ik aan beide zijden van de kast nog een kast plaatsen van 50 centimeter breed. (Zie screenshot)



    Als ik dit echter wil doen bij de kleur Ulnes, dan wordt dit niet aangegeven. (Zie screenshot 2) Betekend dit dat dit niet mogelijk is of moet ik dan drie aparte kasten bestellen? (2 x 50 centimeter en 1 x 100 centimeter breed?)



      woensdag 29 juli 2009 @ 21:34:13 #128
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_71440854
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef tbl1966 het volgende:

    [..]

    Daar hoopte ik al op. Onze Auping spiralen zijn al een jaar of 18 oud en volgens mij wel toe aan vervanging. We zijn op 't moment in Engeland en slapen hier op boxsprings en man wat heb ik deze afgelopen dagen heerlijk geslapen, geen pijn in m'n rug of nek als ik wakker word. Nu ben ik een beetje ongeduldig en kan niet wachten tot ik thuis ben om de binnenmaten van onze ombouw te meten vandaar dat ik de vraag hier stelde.

    Matrassen zijn nog vrij nieuw, ik voel dat ik manlief volgende week ga overhalen om in ieder geval boxsprings te kopen.

    Bedankt voor het antwoord.
    Volgens hetzelfde idee heb ik twee boxsprings van Ikea van 90 cm in een ombouw van 180 (Hopen-bed) gezet. Wel de boxsprings op pootjes gezet en de lijsten waar de bedbodems op horen te liggen en de middenbalk uit de ombouw gehaald (anders werd het wel erg hoog ), matras erop en daarbovenop zo'n dun top matrasje die wel over de hele breedte is (180). Je ziet wel onder de rand van het bed een stukje van de boxspring, maar dat stoort niet ofzo. Werkt prima, ligt perfect en staat leuker dan een boxspring zonder ombouw
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_71442425
    Onze auping spiralen staan op pootjes, hierdoor hoeven wij de middenbalk niet te gebruiken. We hebben 2 spiralen en 2 aparte matrassen dus alles blijft voor ons verder hetzelfde. Ik denk wel dat ik zo'n topmatrasje neem om van die vervelende gleuf in het midden af te zijn. Nog even wachten, volgende week nog een weekje vrij en dan even naar Ikea om te kijken of het past. Bedankt voor de hulp.
    Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
    It's just a state of mind.
    pi_71442640
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 17:48 schreef scrub_nurse het volgende:
    ik heb 2 boxsprings van ikea van 80 en daar een matras van 160 op en die zijn idd 2 cm breder,iedere kant 1,ik heb even gekeken
    Bedoel je dan niet matrasbodems? Of bedoel je zo'n dun topmatrasje?
      donderdag 30 juli 2009 @ 03:08:17 #131
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71448295
    quote:
    Da's geen antwoord op mijn vraag wel

    Want nu weet ik nog niet of ik deze week moet of dat ik volgende week kan gaan. Als die kasten namelijk duurder worden, dan loop ik dus en een waardebon mis en ben ik misschien meer geld kwijt, maar dat wil ik wel zeker weten. Als het alleen om een waardebon gaat...
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 30 juli 2009 @ 04:21:55 #132
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71448514
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Dat snap ik niet

    Als je toch al aan de actie mee wilt doen, waarom zou je dan eventueel afwachten of de prijzen gaan veranderen?

    Daar komt bij dat wij die informatie echt nog niet mogen communiceren
    Ik hoef niet per se aan die actie mee te doen, het liefst had ik mijn PAX al tijden in huis gehad, maar ik heb nog geen kans om de boel hier op te bouwen. Dus ik moet of de kasten nu kopen en in mijn schuur neerzetten in de verpakking, of nog niet kopen. Daarom is het handig om te weten of ze in prijs omhoog gaan. En ik dacht dat de prijs altijd per 1 augustus was
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 30 juli 2009 @ 06:51:22 #133
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_71448764
    boxspring is toch een matrasbodem? in ieder geval heb ik eerst 2 matrasbodems (matras met harde bodem) van 80cm en dan een matras erop van 160cm en geen dekmatras.
      donderdag 30 juli 2009 @ 15:35:05 #134
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71460829
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 04:21 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Ik hoef niet per se aan die actie mee te doen, het liefst had ik mijn PAX al tijden in huis gehad, maar ik heb nog geen kans om de boel hier op te bouwen. Dus ik moet of de kasten nu kopen en in mijn schuur neerzetten in de verpakking, of nog niet kopen. Daarom is het handig om te weten of ze in prijs omhoog gaan. En ik dacht dat de prijs altijd per 1 augustus was
    Je hebt 90 dagen om te ruilen. Mochten de kasten goedkoper worden dan kan je ze over 89 dagen terugbrengen en een aantal nieuwe meenemen tegen gereduceerde prijs. Daar wordt niemand wijzer van , dus ga je naar de klantenservice en vraag je het prijsverschil terug. Worden ze duurder, dan knijp je in je vuistjes dat je een mooie deal hebt gemaakt.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71460970
    Ikea mensen, is er kans dat de HOPEN kasten in de nieuwe collectie ook in een andere kleur (wit) komen? Of in ieder geval met deuren zonder glas of spiegels?
      donderdag 30 juli 2009 @ 16:13:49 #136
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_71461797
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef SuusK het volgende:
    Ikea mensen, is er kans dat de HOPEN kasten in de nieuwe collectie ook in een andere kleur (wit) komen? Of in ieder geval met deuren zonder glas of spiegels?
    Ik vind de deuren met dat melkglas juist erg mooi, heb er daarom ook 4 staan
      vrijdag 31 juli 2009 @ 11:31:08 #137
    248562 Rallydame
    We klussen nog even verder..
    pi_71484882
    Vraagje..
    Onlangs hebben wij 2 matrassen gekregen voor ons logeerbed. Nu gingen wij er vanuit dat het x 90x200 cm matrassen waren en dus heb ik in de op=op een bedombouw gekocht van 180 x 200 cm bij Ikea Eindhoven en ook in dezelfde actie 2 lattenbodems van 90 x 200 cm bij Ikea Breda. Helaas passen de matrassen nu niet (die we iets later kregen en er toen achter kwamen dat ze smaller waren). Ik heb al contact gehad met beide Ikea's waar niet direct antwoord op mijn vraag kon worden gegeven en ik terug gebeld zou worden (helaas nog niet gebeurd) en ook heb ik het formulier op de site ingevuld maar ondanks een ontvangstbevestiging; ook daar nog geen contact moment geweest met antwoord op de vraag.

    Dus vandaar maar even hier want dat lijkt me sneller dan er zelf naar toe te rijden
    Kan ik de artikelen van de op=op actie ook nog retour brengen of omruilen (dat het liefste) ? De dozen zijn niet open geweest en de bonnen zijn aanwezig.
    Weet alleen niet of het kan En mocht het wel kunnen moet ik dan bij de 2 verschillende Ikea's zijn?

    Alvast bedankt
    pi_71487618
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 06:51 schreef scrub_nurse het volgende:
    boxspring is toch een matrasbodem? in ieder geval heb ik eerst 2 matrasbodems (matras met harde bodem) van 80cm en dan een matras erop van 160cm en geen dekmatras.
    Nee, een boxspring heeft niet nog een matras er op. Bij IKEA heten boxsprings binnenveringsbedden, ze worden ook wel hotelbedden genoemd. Het zijn matrassen met een harde buitenkant en een bepaald soort vering er in. Het is één ding, hooguit leg je nog een dun dekmatrasje er op om je boxspring schoon te houden of de spleet tussen twee boxsprings te bedekken.

    Matrasbodembedden zijn gewoon matrasbodembedden, hoewel er inderdaad mensen zijn die dat dan een boxspring noemen.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 16:21:20 #139
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71493284
    Gisteren naar de IKEA geweest om mijn PAX-kast probleem op te laten lossen. Die planner spoort dus niet, het is gewoon mogelijk. Morgen dit maar even afhalen bij de IKEA-Delft, dus dat wordt lekker in de file staan waarschijnlijk.


    1 Garderobekast element 100x58x236 ¤ 65,00
    2 Garderobekast element 50x58x236 ¤ 110,00
    4 Deur 50x229 ¤ 236,00
    4 Scharnier ¤ 24,00
    4 Plank 50x58 (2 st.) ¤ 40,00
    1 Plank 100x58 (2 st.) ¤ 16,00
    2 Kledingroede 100 cm grijs ¤ 14,00
    1 Draadmand 50x58x16 ¤ 9,00
    4 Lade 50x58x16 ¤ 50,00
    1 Lade verdeler 50x58x16 ¤ 15,00
    2 Smidd handgrepen (2 st.) ¤ 10,00
    Totaal:¤ 589,00

    En dan kan het echte klussen beginnen.
    pi_71493472
    Help!!

    Waar zijn de roze lack plankjes gebleven? Zijn die nog in Groningen aan te schaffen?
      Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 16:42:02 #141
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_71493885


    Deze mand



    uit de serie BASTANT lijkt nergens meer op voorraad te zijn. Is ie uit het assortiment? Hij staat nog wel hier op de website...

    Help?
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
      vrijdag 31 juli 2009 @ 16:43:40 #142
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71493918
    Misschien wel handig, sommige producten gaan binnenkort uit het assortiment. Deze kunnen in bepaalde filialen nog wel gewoon op voorraad zijn. Dus even naar een filiaal gaan, daar kunnen ze van heel Nederland de voorraad checken.

    Als hij nergens meer op voorraad is, dan word het moeilijker...
    pi_71498513
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Rallydame het volgende:
    Vraagje..
    Onlangs hebben wij 2 matrassen gekregen voor ons logeerbed. Nu gingen wij er vanuit dat het x 90x200 cm matrassen waren en dus heb ik in de op=op een bedombouw gekocht van 180 x 200 cm bij Ikea Eindhoven en ook in dezelfde actie 2 lattenbodems van 90 x 200 cm bij Ikea Breda. Helaas passen de matrassen nu niet (die we iets later kregen en er toen achter kwamen dat ze smaller waren). Ik heb al contact gehad met beide Ikea's waar niet direct antwoord op mijn vraag kon worden gegeven en ik terug gebeld zou worden (helaas nog niet gebeurd) en ook heb ik het formulier op de site ingevuld maar ondanks een ontvangstbevestiging; ook daar nog geen contact moment geweest met antwoord op de vraag.

    Dus vandaar maar even hier want dat lijkt me sneller dan er zelf naar toe te rijden
    Kan ik de artikelen van de op=op actie ook nog retour brengen of omruilen (dat het liefste) ? De dozen zijn niet open geweest en de bonnen zijn aanwezig.
    Weet alleen niet of het kan En mocht het wel kunnen moet ik dan bij de 2 verschillende Ikea's zijn?

    Alvast bedankt
    Je hebt op ALLE artikelen standaard 90 dagen de tijd om ze terug te brengen. Zolang je ze in de verpakking laat en het bonnetje bewaard krijg je gewoon je geld terug! Je kunt je artikelen ook gemakkelijk in 1 winkel terug brengen, geen probleem!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71498748
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:


    Deze mand

    [ afbeelding ]

    uit de serie BASTANT lijkt nergens meer op voorraad te zijn. Is ie uit het assortiment? Hij staat nog wel hier op de website...

    Help?
    Het lijkt erop dat ie gewoon leverproblemen heeft. Amsterdam en Heerlen zouden morgen weer voorraad moeten gaan krijgen. (lijkt het)

    ik kan maandag voor je nakijken of ze uit het assortiment gaan of niet.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 20:19:51 #145
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_71499102
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 20:07 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Het lijkt erop dat ie gewoon leverproblemen heeft. Amsterdam en Heerlen zouden morgen weer voorraad moeten gaan krijgen. (lijkt het)

    ik kan maandag voor je nakijken of ze uit het assortiment gaan of niet.
    Dat zou tof zijn
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_71500964
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 16:26 schreef willempjewever het volgende:
    Help!!

    Waar zijn de roze lack plankjes gebleven? Zijn die nog in Groningen aan te schaffen?
    Niemand?

    En wanneer gaat Ikea nu eens de webwinkel openen? Dat zou toch dit jaar gebeuren?
    pi_71501368
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef willempjewever het volgende:

    [..]

    Niemand?

    En wanneer gaat Ikea nu eens de webwinkel openen? Dat zou toch dit jaar gebeuren?
    Je vraag is net 5 uur terug gesteld

    Euh IKEA gaat nog lang geen webshop openen in Nederland
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71501537
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
    Je vraag is net 5 uur terug gesteld
    Ja, weet ik
    Maar ik vertrek morgen om 08:00 al naar Ikea en ben nieuwsgierig. Ik kan natuurlijk ook zelf kijken morgen, maar toch , hier zaten altijd zoveel ikea werknemers, maar die zullen wel op vakantie zijn.
    pi_71501637
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 21:42 schreef willempjewever het volgende:

    [..]

    Ja, weet ik
    Maar ik vertrek morgen om 08:00 al naar Ikea en ben nieuwsgierig. Ik kan natuurlijk ook zelf kijken morgen, maar toch , hier zaten altijd zoveel ikea werknemers, maar die zullen wel op vakantie zijn.
    Nja voor mij geen vakantie helaas...

    Maar sowieso kunnen we niet alles weten he... gelukkig...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 31 juli 2009 @ 22:33:16 #150
    248562 Rallydame
    We klussen nog even verder..
    pi_71503075
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Je hebt op ALLE artikelen standaard 90 dagen de tijd om ze terug te brengen. Zolang je ze in de verpakking laat en het bonnetje bewaard krijg je gewoon je geld terug! Je kunt je artikelen ook gemakkelijk in 1 winkel terug brengen, geen probleem!
    Dank je wel
    Dan ga ik dat allemaal snel regelen en hopen dat ze de juiste maat nog voor me hebben
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:21:59 #151
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71510783
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Je hebt 90 dagen om te ruilen. Mochten de kasten goedkoper worden dan kan je ze over 89 dagen terugbrengen en een aantal nieuwe meenemen tegen gereduceerde prijs. Daar wordt niemand wijzer van , dus ga je naar de klantenservice en vraag je het prijsverschil terug. Worden ze duurder, dan knijp je in je vuistjes dat je een mooie deal hebt gemaakt.
    Ja, maar erg leuk en aardig, het gaat om kasten van 30 kilo per verpakking en over 89 hoop ik ongeveer te bevallen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:46:57 #152
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_71513893
    Ik heb zojuist een keuken samengesteld voor in ons nieuwe huis, met de standaard whirlpool apparatuur...
    Maar: bij Ikea Hengelo vertelden ze me laatst dat ze vanaf 1 augustus ook Electrolux inbouwapparatuur gaan verkopen.

    Als ik op deze site van electrolux kijk zie ik een bevestiging:
    http://www.electrolux.com/node290.aspx
    quote:
    # IKEA selects Electrolux as a supplier. The Group's environmental and social performance is a contributing factor in the decision. As of summer 2009, consumers will find IKEA-designed appliances manufactured by Electrolux in IKEA stores Europe-wide.
    Weet er al iemand meer van types, zijn het huidige modellen van electrolux, wat is de kwaliteit, garantie, zijn er brochures van of komt het op internet?
    Er zijn vast wel Ikea'ers die me aan deze info kunnen helpen :-)

    [ Bericht 5% gewijzigd door koelkast op 01-08-2009 13:57:55 ]
    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:15:10 #153
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71514503
    De modellen lijken heel erg veel op de huidige Whirlpoolapparaten, alleen geeft een tweede producent ons wat meer slag om de arm om goedkoop in te kopen. Garantie is, behalve op de LAGAN apparatuur (allergoedkoopste segment) vijf jaar. Er komt in de nieuwe keukenbrochure meer info te staan over de Electrolux apparatuur.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71525882
    is de kap van de jökel staande lamp ook los verkrijgbaar?
    zojuist is die glazen 'kap' gescheurd
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_71533683
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Ja, maar erg leuk en aardig, het gaat om kasten van 30 kilo per verpakking en over 89 hoop ik ongeveer te bevallen
    neem je een family card, kan je altijd terugbrengen.
    pi_71563419
    Kan iemand mij vertellen of de Rakke kast weer uit het assortiment is? Kan hem niet meer vinden op de site...
    pi_71564509
    Zijn de bakplaten van de ovens die bij IKEA leverbaar zijn ook los te bestellen? Zo ja, passen die dan ook in een oven die 3 jaar geleden wel in het assortiment zat? Betreft een Whirlpool OBIC00/S.
      maandag 3 augustus 2009 @ 14:41:50 #158
    95095 Pizzaman
    16:00 Cup-a-soup.
    pi_71564556
    Aangezien ik nu ook PAX-kast heb, heb ik het volgende te koop:

    [TK] 3-deurs garderobekast en kledingrek
    pi_71564620
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef swisslover het volgende:
    Zijn de bakplaten van de ovens die bij IKEA leverbaar zijn ook los te bestellen? Zo ja, passen die dan ook in een oven die 3 jaar geleden wel in het assortiment zat? Betreft een Whirlpool OBIC00/S.
    bij ikea zijn ze dan niet los te bestellen dan moet je dat bij whirlpoolo proberen
      maandag 3 augustus 2009 @ 14:48:27 #160
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71564718
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:21 schreef athlonkmf het volgende:

    [..]

    neem je een family card, kan je altijd terugbrengen.
    Heb ik al
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_71577985
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef swisslover het volgende:
    Zijn de bakplaten van de ovens die bij IKEA leverbaar zijn ook los te bestellen? Zo ja, passen die dan ook in een oven die 3 jaar geleden wel in het assortiment zat? Betreft een Whirlpool OBIC00/S.
    IKEA heeft helemaal geen onderdelen van apparaten op voorraad en kan deze ook niet voor je bestellen.

    Het beste kun je naar een onderdelenhuis gaan. Zij kunnen op basis van het 12 cijferig typenummer (op het productplaatje aan de binnenkant van de oven, beginnend met 48 volgens mij) onderdelen voor je bestellen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      maandag 3 augustus 2009 @ 23:05:11 #162
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_71579362


    Nieuwe dubbele oven
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_71586422
    nice
    pi_71587394
    HI,
    Wie weet wat er aan de hand is met het inreda INLEG PLANK voor dat uitschuifbare frame.
    en waanneer hij weer komt in Delft

    thx

    [ Bericht 52% gewijzigd door Barisa op 04-08-2009 14:23:27 ]
    pi_71596453
    Ik hoorde vandaag dat Tundra in Delft goedkoper is dan bij de andere Ikea's. Ik kan er verder niks van vinden, maar klopt dit? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar vragen kan geen kwaad als je 90 m2 nodig hebt..
    pi_71597038
    Is in Delft goedkoper ja,
    pi_71597200
    Oh toch! Is het bedrag beroepsgeheim, of kan je me vertellen hoeveel het daar kost?
    pi_71597326
    21.39 andere ikea verstigingen per pak van 2.39m2
    14.85 Delft

    dat was het altijd iig
    pi_71597506
    Oeh dat is wel erg aantrekkelijk Dat wordt een retourtje Delft! (met de auto natuurlijk, ik ga niet met tonnen aan laminaat in de trein zitten)
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:26:12 #170
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_71602237
    Moet je een stevige auto hebben, anders hangt je uitlaat ook op de grond bij zoveel pakken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_71603629
    Peugeot 806, dus moet lukken toch?
    *lol* ongeveer 37 pakken Proppen! Wel k*t dat ik niks anders meer kan kopen dan die dag.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:28:30 #172
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_71604237
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:
    Peugeot 806, dus moet lukken toch?
    *lol* ongeveer 37 pakken Proppen! Wel k*t dat ik niks anders meer kan kopen dan die dag.
    37 pakken a 14 kilo per pak, da's 518 kilo
    Ik gok dat dat best veel is, ook voor een 807
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_71605277
    Is een pak zo zwaar? Haha ok, beetje op verkeken dan..
      Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 09:56:29 #174
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_71616268
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef ParanoidEv het volgende:
    Is een pak zo zwaar? Haha ok, beetje op verkeken dan..
    Kan dr geen aanhanger achter?
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_71617161
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef ParanoidEv het volgende:
    Ik hoorde vandaag dat Tundra in Delft goedkoper is dan bij de andere Ikea's. Ik kan er verder niks van vinden, maar klopt dit? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar vragen kan geen kwaad als je 90 m2 nodig hebt..
    We hebben vorig jaar ook 3/4 bij de ikea in Delft gehaald. De overige m2 in Amsterdam gehaald, en met de bon van Delft naar de klantenservice gegaan, en toen hebben we netjes het verschil met Delft teruggekregen...
    pi_71623293
    Hm, dus als ik ze in Breda nou lief aankijk, zou ik misschien niet eens zo ver hoeven te rijden?
    pi_71625617
    nee die kans is erg klein...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71630614
    Dan wordt het op naar Delft. Ik maak wel een foto als alles ingeladen is
    pi_71637858
    Klopt het dat de lichtgrijze hoes voor de Kramfors 3-zitter maar 50 euro kost? Althans dat staat zo op de site. De lichtgrijze hoes voor de 2-zitter kost volgens de site 80 euro? Typefout bij de 3-zitter?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_71654941
    Vandaag heb ik in de IKEA even snel een kussen van dePOANG op de Pello gelegd. Volgens mij paste het dus ik heb een extra (zwart) kussen meegenomen.

    Nu ben ik toch een beetje gaan twijfelen over de wenselijkheid van dit idee.

    Daarom mijn vraag: Heeft iemand ervaring in het gebruiken van POANG kussens op een PELLO? Zo ja, kan het en blijft het kussen dan een beetje mooi.

    Als dit niet zo is kan ik m nog drie maanden houden dus ik houd de verpakking nog even gesloten
    pi_71660621
    hoelang is de kleur middenbruin er al uit bij de galant serie (bureau's) ? Wil m'n bureau uitbreiden maar dat kan niet meer dus blijkbaar
    pi_71664020
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 19:58 schreef pascalheister het volgende:
    hoelang is de kleur middenbruin er al uit bij de galant serie (bureau's) ? Wil m'n bureau uitbreiden maar dat kan niet meer dus blijkbaar
    Al zeker 2 a 3 jaar
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71664887
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 21:55 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Al zeker 2 a 3 jaar
    was toevallig vanmiddag bij de ikea, zal idd ook dik 2 jaar geleden zijn dat ik er voor het laatst geweest ben. Helaas dan
    pi_71746217
    Hallo, ik heb een vraagje!

    Weet iemand of kleed "Erslev" weer terug gaat komen?
    Ongeveer 2 weken geleden stond ie nog op de website, ik ben toen naar ikea Delft en ikea Breda geweest en bij beide werd vertelt dat het kleed tijdelijk niet verkrijgbaar was. Beiden dachten ook dat het kleed over een paar weken weer gewoon leverbaar zou zijn, maar nu zie ik tot mijn grote schrik dat het kleed van de website is verdwenen. Betekend dit dat het kleed niet meer terug komt??

    Het zelfde geldt voor het houten droogrek. Ik ben nu de naam vergeten, ik dacht dat het iets met Ivar of Ivan was vriendje zegt: Tvatta! Het is een droogrek met een soort schaar-systeem, er staat een afbeelding in het flash-dingetje hier: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/laundry
    Hierover werd ook vertelt (2 weken terug) dat ie over een week of 3 (zou nu over een weekje zijn dus) weer in voorraad zou zijn, maar plots is ook deze nergens meer op de website te vinden!
    In Breda mocht ik helaas ook niet het showroom model meenemen

    Kleed + droogrek zou ik allebei dus nog erg graag willen hebben! Maar na 3 keer voor niks naar ikea te zijn geweest, kom ik nu hier eerst maar eens om raad vragen!

    Oja, locatie Delft is degene waar ik altijd heen ga en is ook het dichtst bij! Misschien dat iemand iets weet dus over deze items en of ik deze nog kan gaan verwachten bij (liefst) Delft, of dat ik maar eens moet gaan snuffelen op tweedehands ikea websites

    Alvast super bedankt! (en errug relaxed topic dit!!)

    [ Bericht 0% gewijzigd door bl0emetjE op 09-08-2009 23:13:19 ]
      zondag 9 augustus 2009 @ 23:09:07 #185
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_71746920
    Ik ga a.s. woensdag met een vriend van mij rond 10-en laminaat halen bij Ikea Delft en we hadden het idee om eerst even een 1 euro ontbijtje te doen daar.

    Is dit qua drukte te doen? Loopt het er dan storm of komt vrijwel niemand voor dat ontbijtje?
    product of a hippy/rocker upbringing
    pi_71747097
    eh..... ik ben net aan het zoeken op de vika serie en zie opeens 'online verkrijgbare producten' staan
    Betekend dat dat er een NL webwinkel komt of is het een foutje?
    pi_71747161
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef styliste het volgende:
    eh..... ik ben net aan het zoeken op de vika serie en zie opeens 'online verkrijgbare producten' staan
    Betekend dat dat er een NL webwinkel komt of is het een foutje?
    foutje
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71747208
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    foutje
    ah ik vond het al zo gek, meende begrepen te hebben dat dat de komende jaren nog niet gaat gebeuren.
    pi_71750383
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef bl0emetjE het volgende:
    Hallo, ik heb een vraagje!

    Weet iemand of kleed "Erslev" weer terug gaat komen?
    Ongeveer 2 weken geleden stond ie nog op de website, ik ben toen naar ikea Delft en ikea Breda geweest en bij beide werd vertelt dat het kleed tijdelijk niet verkrijgbaar was. Beiden dachten ook dat het kleed over een paar weken weer gewoon leverbaar zou zijn, maar nu zie ik tot mijn grote schrik dat het kleed van de website is verdwenen. Betekend dit dat het kleed niet meer terug komt??

    Het zelfde geldt voor het houten droogrek. Ik ben nu de naam vergeten, ik dacht dat het iets met Ivar of Ivan was vriendje zegt: Tvatta! Het is een droogrek met een soort schaar-systeem, er staat een afbeelding in het flash-dingetje hier: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/laundry
    Hierover werd ook vertelt (2 weken terug) dat ie over een week of 3 (zou nu over een weekje zijn dus) weer in voorraad zou zijn, maar plots is ook deze nergens meer op de website te vinden!
    In Breda mocht ik helaas ook niet het showroom model meenemen

    Kleed + droogrek zou ik allebei dus nog erg graag willen hebben! Maar na 3 keer voor niks naar ikea te zijn geweest, kom ik nu hier eerst maar eens om raad vragen!

    Oja, locatie Delft is degene waar ik altijd heen ga en is ook het dichtst bij! Misschien dat iemand iets weet dus over deze items en of ik deze nog kan gaan verwachten bij (liefst) Delft, of dat ik maar eens moet gaan snuffelen op tweedehands ikea websites

    Alvast super bedankt! (en errug relaxed topic dit!!)
    Erslev blauw en rood is uit het assortiment, hiervoor in de plaats komt donkergrijs en donkerrood.
    Zowel de 2 nieuwe kleuren als de groene en witte hebben op het moment een leverprobleem, en dat zal waarschijnlijk nog wel minstens een maand gaan duren.
    pi_71763703
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 02:04 schreef Royyy het volgende:

    [..]

    Erslev blauw en rood is uit het assortiment, hiervoor in de plaats komt donkergrijs en donkerrood.
    Zowel de 2 nieuwe kleuren als de groene en witte hebben op het moment een leverprobleem, en dat zal waarschijnlijk nog wel minstens een maand gaan duren.
    Okee, maar de witte komt dus nog wel terug zoals het er nu uit ziet!!
    Dan ga ik dat afwachten! Dankjewel!!
    pi_71772165
    Wij hebben het ANEBODA bed als logeerbed. We wisten dat het geen superkwaliteit zou zijn, maar ja logéérbed, dus we wilden ook niet teveel uitgeven.

    Nu valt steeds de lattenbodem (tevens IKEA maar in vorige bed wel prima verder) er uit omdat het bed in plaats van | | dit doet ( )

    We hebben de steunbalk en dat dunne metalen kruis er gewoon in zitten maar dat houdt het niet genoeg tegen. Nu vinden we het zonde om wéér een nieuw bed te gaan halen bij IKEA en willen we het bed op de een of andere manier verstevigen, dat hij niet kromt en de lattenbodem blijft liggen als de logee zich omdraait of er een lichtelijk obese kat op het bed springt

    Ik vroeg me af of iemand misschien tips heeft we zaten te denken om gewoon een houten balkje tegen de zijkanten te zetten aangezien het bed maar in beperkte mate kan krommen dus als die dingen waar de lattenbodem op leunt wat breder zouden zijn heb je volgens mij het probleem niet?
    pi_71775819
    hoe heb je die steunkruizen? als een X of als een V beneden en een V boven? dat is aangepast namelijk.. kan t niet zo goed uitleggen
      maandag 10 augustus 2009 @ 23:21:37 #193
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71776331
    quote:
    Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Budah het volgende:
    Ik ga a.s. woensdag met een vriend van mij rond 10-en laminaat halen bij Ikea Delft en we hadden het idee om eerst even een 1 euro ontbijtje te doen daar.

    Is dit qua drukte te doen? Loopt het er dan storm of komt vrijwel niemand voor dat ontbijtje?
    ach, het ontbijt is best populair. verwacht dat je wel kunt zitten maar het is effe zoeken naar een plaatsje. druk, maar niet stampvol.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71781997
    Vraagje over de Rakke kledingkasten.
    Weet iemand of die nog terugkomen? (heb Ikea ook al gemaild).

    Want die wilde ik hebben, maar bleek toen niet meer te verkrijgen. Vorige week zag ik em weer op de site, en nu is ie weer weg??
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:30:29 #195
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_71782057
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 09:26 schreef Kekaa het volgende:
    Vraagje over de Rakke kledingkasten.
    Weet iemand of die nog terugkomen? (heb Ikea ook al gemaild).

    Want die wilde ik hebben, maar bleek toen niet meer te verkrijgen. Vorige week zag ik em weer op de site, en nu is ie weer weg??
    ik kreeg gister een folder waar ze gewoon in staan
    Ze zijn weer terug blijkbaar
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:41:04 #196
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71788291
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 09:30 schreef E.T. het volgende:
    Ze zijn weer terug blijkbaar
    Inderdaad, zo te zien is er weer gewoon levering van deze kasten.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71789001
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 13:41 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Inderdaad, zo te zien is er weer gewoon levering van deze kasten.
    Dat is heel mooi!
    Maar waarom staan ze niet op de site dan? Of komen ze in de catalogus van 2010?
    pi_71789433
    Wow, het esdoorn-Tundra was nog goedkoper! 3,95 per m2 ofzo. Echt VEEL bespaard door naar Delft te gaan! En ik heb geen foto meer gemaakt, het zag er niet zo spectaculair uit, 35 pakken laminaat in een paarden-aanhanger.
    pi_71790345
    esdoorn is 9.45 per pak ofzo daar toch? die heb ik ook genomen en ook nog personeelskorting, was in december
    pi_71800353
    weet iemand of het friel tv meubel ook uit de collectie is? op de site is deze niet te vinden
      woensdag 12 augustus 2009 @ 00:09:37 #201
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_71806488
    Gaan de Fanaholm fotolijstjes in het wit uit de collectie in Delft?
    Ik was daar gisteren en het schap stond met een actiesticker en was leeg...
    Zou dat heel jammer vinden namelijk. Zie ze wel op de site gewoon staan, dus ben benieuwd
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      woensdag 12 augustus 2009 @ 12:23:43 #202
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71815154
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef pascalheister het volgende:
    weet iemand of het friel tv meubel ook uit de collectie is? op de site is deze niet te vinden
    Staat hier nog gewoon in de computer met nieuwe leveringen over een paar dagen.
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
    Gaan de Fanaholm fotolijstjes in het wit uit de collectie in Delft?
    Ik was daar gisteren en het schap stond met een actiesticker en was leeg...
    Zou dat heel jammer vinden namelijk. Zie ze wel op de site gewoon staan, dus ben benieuwd
    De witte gaan inderdaad uit de collectie. Van de kleintjes komt waarschijnlijk nog een lading binnen binnen een paar dagen, de grote komen niet meer terug. In alle andere IKEAs behalve Amersfoort en Eintoove maak je wel nog grote kans hierop.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      woensdag 12 augustus 2009 @ 12:26:27 #203
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71815252
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Kekaa het volgende:

    [..]

    Dat is heel mooi!
    Maar waarom staan ze niet op de site dan? Of komen ze in de catalogus van 2010?
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Kekaa het volgende:

    [..]

    Dat is heel mooi!
    Maar waarom staan ze niet op de site dan? Of komen ze in de catalogus van 2010?
    Ze gaan in februari uit de collectie; dit kan een van de allerlaatste leveringen zijn. Veel verder dan een week kan ik niet vooruit kijken helaas. Get them while you can!
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71816562
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef Snarf het volgende:

    [..]


    [..]

    Ze gaan in februari uit de collectie; dit kan een van de allerlaatste leveringen zijn. Veel verder dan een week kan ik niet vooruit kijken helaas. Get them while you can!
    Hmm... Dan zou ik naar een filiaal moeten bellen om te vragen of ze er zijn? Want ik ga natuurlijk niet voor niks.
    En weet je toevallig of ze overal nog geleverd worden dan, of alleen bepaalde Ikea's?
    pi_71819308
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
    hoe heb je die steunkruizen? als een X of als een V beneden en een V boven? dat is aangepast namelijk.. kan t niet zo goed uitleggen
    De ANEBODA had ze als een X. En viel krakend in meer stukken uit elkaar dan hoort als je hem demonteert. Het hoofdbord scheurde voor de derde keer (zijn al twee keer terug geweest om wéér een nieuwe op te halen omdat de schroeven gewoon door het 'hout' als je dat aangestampte pulp zo wil noemen zakken / scheuren).

    Dus we zijn weer naar IKEA gereden en hebben een DALSELV gekocht en ANEBODA naar de stort gereden. DALSELV heb ik eerder gehad maar moest ik wegdoen omdat op de plek waar ons logeerbed stond hij niet paste. Nu hebben we het logeerbed naar een andere kamer gedaan en dus weer DALSELV genomen. Dat is tenminste een stevig bed!! Doordat mn eerste DALSELV zo stevig was dacht ik dat de andere goedkope bedden van IKEA ook wel goed genoeg zouden zijn, zeker als logeerbed. Maar die ANEBODA rommel zou ik iedereen afraden
    pi_71819345
    Kan mij iemand hier vertellen hoe die afhaalservice werkt en of deze er überhaupt is, want ik kan hierover niks op de site vinden .
      woensdag 12 augustus 2009 @ 14:46:24 #207
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71819488
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
    Kan mij iemand hier vertellen hoe die afhaalservice werkt en of deze er überhaupt is, want ik kan hierover niks op de site vinden .
    Afhaalservice? Er is wel een brengservice en sommige onderdelen liggen niet in het zelfbedieningsmagazijn en zul je op een andere locatie moeten afhalen, is dat wat je meent?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_71819598
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 14:46 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Afhaalservice? Er is wel een brengservice en sommige onderdelen liggen niet in het zelfbedieningsmagazijn en zul je op een andere locatie moeten afhalen, is dat wat je meent?
    Misschien wel, ik had via via gehoord dat er de mogelijkheid was om al je spullen ergens om 1 plek kon ophalen, zodat je niet eerst in het magazijn hoeft rond te struinen. Maar omdat ik nergens dit terug kan vinden leek mij dit ook al onwaarschijnlijk.
    Het is sowieso jammer dat je niet via internet kan bestellen en dan voor een kleine vergoeding je spullen gezamenlijk ergens op te halen. Ik heb nogal een lijst ondertussen in verband met verhuizen, maar ik heb vrij weinig zin om al die spullen bij elkaar te gaan zoeken.
      woensdag 12 augustus 2009 @ 14:54:21 #209
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_71819687
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 14:50 schreef JackHerrer het volgende:

    [..]

    Misschien wel, ik had via via gehoord dat er de mogelijkheid was om al je spullen ergens om 1 plek kon ophalen, zodat je niet eerst in het magazijn hoeft rond te struinen. Maar omdat ik nergens dit terug kan vinden leek mij dit ook al onwaarschijnlijk.
    Het is sowieso jammer dat je niet via internet kan bestellen en dan voor een kleine vergoeding je spullen gezamenlijk ergens op te halen. Ik heb nogal een lijst ondertussen in verband met verhuizen, maar ik heb vrij weinig zin om al die spullen bij elkaar te gaan zoeken.
    Daar heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord. Ik vraag altijd bij het magazijn meteen de hulp van een van de medewerkers daar en die helpen je dan met tillen Voor de transportservice moet je ook alles eerst zelf bij elkaar zoeken, alleen de dingen uit het andere magazijn dus niet.

    Wie weet is het een idee om dat mensen aan te gaan bieden als nieuw baantje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_71820018
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 14:50 schreef JackHerrer het volgende:

    [..]

    Misschien wel, ik had via via gehoord dat er de mogelijkheid was om al je spullen ergens om 1 plek kon ophalen, zodat je niet eerst in het magazijn hoeft rond te struinen. Maar omdat ik nergens dit terug kan vinden leek mij dit ook al onwaarschijnlijk.
    Het is sowieso jammer dat je niet via internet kan bestellen en dan voor een kleine vergoeding je spullen gezamenlijk ergens op te halen. Ik heb nogal een lijst ondertussen in verband met verhuizen, maar ik heb vrij weinig zin om al die spullen bij elkaar te gaan zoeken.
    Alles zelf doen is een beetje het ikea-concept he? zelf uitzoeken, zelf ophalen, zelf meenemen, zelf in elkaar zetten
    pi_71820065
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 14:54 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Daar heb ik in ieder geval nog nooit van gehoord. Ik vraag altijd bij het magazijn meteen de hulp van een van de medewerkers daar en die helpen je dan met tillen Voor de transportservice moet je ook alles eerst zelf bij elkaar zoeken, alleen de dingen uit het andere magazijn dus niet.

    Wie weet is het een idee om dat mensen aan te gaan bieden als nieuw baantje
    Ok, ik heb al wat mensen kunnen regelen, dus dat gaat wel goed komen.
    pi_71836467
    Kan een medewerker van Ikea Heerlen mij vertellen of ze volgende week nog de zwarte Olarp-stoelen binnenkrijgen? Op de site staat bij voorraad t/m zondag 0

    En als ze weer voorradig zijn, moet ik ze dan in het magazijn ophalen of toch bij de goederenafgifte? Gisteren zouden er nog 2 moeten zijn, maar de stelling waar ze moesten liggen was leeg (en het was inmiddels 20.50 uur, dus te laat om weer helemaal naar boven te rennen en bij een servicebalie te vragen).
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_71836601
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef Syrena het volgende:
    Kan een medewerker van Ikea Heerlen mij vertellen of ze volgende week nog de zwarte Olarp-stoelen binnenkrijgen? Op de site staat bij voorraad t/m zondag 0

    En als ze weer voorradig zijn, moet ik ze dan in het magazijn ophalen of toch bij de goederenafgifte? Gisteren zouden er nog 2 moeten zijn, maar de stelling waar ze moesten liggen was leeg (en het was inmiddels 20.50 uur, dus te laat om weer helemaal naar boven te rennen en bij een servicebalie te vragen).
    Voor dat soort vragen kun je ook altijd naar de informatiebalie in het zelfbedieningsmagazijn of bij de klantenservice gaan. Zij kunnen dit ook voor je nakijken.
    Wanneer de stoel nu in het zelfbedieningsmagazijn ligt, zal dat volgende week ook nog zijn. Je kunt dan volgende week gewoon naar dezelfde stelling en vak lopen om de stoelen te pakken.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71836982
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:17 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Voor dat soort vragen kun je ook altijd naar de informatiebalie in het zelfbedieningsmagazijn of bij de klantenservice gaan. Zij kunnen dit ook voor je nakijken.
    Wanneer de stoel nu in het zelfbedieningsmagazijn ligt, zal dat volgende week ook nog zijn. Je kunt dan volgende week gewoon naar dezelfde stelling en vak lopen om de stoelen te pakken.
    Ik kon de balie beneden niet vinden , de i van informatie lag binnen het met blauw zeil afgezette gedeelte (de vorige keer was dat gewoon open en zat er ook iemand). Ik heb nog even rondgelopen, maar het was al zo laat en heel druk en ik vond het zo stom van mezelf dat ik het boven niet direct had gevraagd Maar nu weet ik iig dat ik ook naar de klantenservice kan gaan.

    Gaan jullie weer de boel omgooien in Heerlen?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_71837063
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik kon de balie beneden niet vinden , de i van informatie lag binnen het met blauw zeil afgezette gedeelte (de vorige keer was dat gewoon open en zat er ook iemand). Ik heb nog even rondgelopen, maar het was al zo laat en heel druk en ik vond het zo stom van mezelf dat ik het boven niet direct had gevraagd Maar nu weet ik iig dat ik ook naar de klantenservice kan gaan.

    Gaan jullie weer de boel omgooien in Heerlen?
    Blauw zeil?

    Ik heb geen idee wat men in Heerlen allemaal aan het doen zijn is het niet zo dat je het zelfbedieningsmagazijn niet gelijk bereikt beneden? Maar dat je een houten gang door moet?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 13 augustus 2009 @ 00:49:22 #216
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71837317
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef JackHerrer het volgende:
    Kan mij iemand hier vertellen hoe die afhaalservice werkt en of deze er überhaupt is, want ik kan hierover niks op de site vinden .
    Bij IKEA Delft bestaat de zgn. 'picking service'! Geen tijd om te verzamelen? Laat ons het doen! Voor een kleine vergoeding verzamelen wij je keuken of garderobekast. De picking service is alleen verkrijgbaar in combinatie met thuisbezorging. Ons laten verzamelen en je spullen vervolgens ophalen is er dus (nog) niet bij; dat doen ze voorlopig alleen in een aantal Duitse IKEA's.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71837462
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Bij IKEA Delft bestaat de zgn. 'picking service'! Geen tijd om te verzamelen? Laat ons het doen! Voor een kleine vergoeding verzamelen wij je keuken of garderobekast. De picking service is alleen verkrijgbaar in combinatie met thuisbezorging. Ons laten verzamelen en je spullen vervolgens ophalen is er dus (nog) niet bij; dat doen ze voorlopig alleen in een aantal Duitse IKEA's.
    En hoe werkt dat dan? Betaal je voor het verzamelen of na het verzamelen?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71843763
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Blauw zeil?

    Ik heb geen idee wat men in Heerlen allemaal aan het doen zijn is het niet zo dat je het zelfbedieningsmagazijn niet gelijk bereikt beneden? Maar dat je een houten gang door moet?
    Ik dacht dat je in Heerlen werkte
    Nee, in Heerlen ga je met de trap naar beneden en dan volgt een hele lange afdeling woonaccessoires en dan kom je pas in het magazijn. Het wijde middenpad daar was afgezet met hekken en blauw zeil. Ik denk dat ze dingen aan het omgooien zijn.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_71850759
    Weet iemand wat de nieuwe keukenkleuren gaan worden? En vooral per wanneer?

    Was vandaag voor nieuwe keuken aan het kijken in Ikea Delft. Daar zag ik de sticker 'kleur gaat uit de collectie' en viel me op dat er wel erg veel kleuren uit de huidige collecties verdwijnen.
    pi_71851643
    Hoi!

    Heb ff een vraagje over de voorraadvoorziening op het internet.
    Ik zit al een tijdje te wachten op een aantal BESTA kasten.
    Vorige weekend stond er op de site dat er een x aantal waren.
    Dus 's ochtend om 9.50 op de stoep bij IKEA.

    Niets op voorraad...En ik had om 9 uur de site nogmaals gecheckt.

    Iemand een idee hoe dat kan ? Komt dat vaker voor ?
    pi_71854655
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Bij IKEA Delft bestaat de zgn. 'picking service'! Geen tijd om te verzamelen? Laat ons het doen! Voor een kleine vergoeding verzamelen wij je keuken of garderobekast. De picking service is alleen verkrijgbaar in combinatie met thuisbezorging. Ons laten verzamelen en je spullen vervolgens ophalen is er dus (nog) niet bij; dat doen ze voorlopig alleen in een aantal Duitse IKEA's.
    dat kan bij andere filial;en met een aantal goederen ook, dan boek je die goederen in een distributieorder.
    pi_71855652
    Misschien een domme vraag, maar verkoopt de Ikea ook Marabou chocolade ? Op de site kan ik wel Daim vinden, maar geen Marabou.

    Er zit hier niet echt een Ikea om de hoek om te gaan kijken, maar ik ben bijna door mijn voorraadje uit Zweden heen.
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_71858456
    Waarom zet ikea op internet niet er al niet bij waar een pakket ligt ?
    Of kan je dit van te voren thuis op een of andere manier al zien ?
    pi_71858772
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat je in Heerlen werkte
    Nee, in Heerlen ga je met de trap naar beneden en dan volgt een hele lange afdeling woonaccessoires en dan kom je pas in het magazijn. Het wijde middenpad daar was afgezet met hekken en blauw zeil. Ik denk dat ze dingen aan het omgooien zijn.
    Hm ja, een heel nieuw magazijn dat bijna net zo groot is als de winkel zelf, nieuwe klantenservice, nieuwe koopjeshoek, nieuwe kantoren, we zijn inderdaad een paar dingetjes aan 't omgooien
    De even kant van het magazijn is afgelopen weekend al omgezet naar het nieuwe gedeelte, de oude even stellingen zijn afgebroken (dat is dat stuk waar nu hekken met blauw zeil omheen staan )
    De oneven stellingen zijn we deze week om aan het zetten naar de even stellingen in het nieuwe deel, daarna worden de oneven stellingen ook afgebroken. Dan wordt eerst de vloer in het oude magazijn opnieuw gelegd, in op dat hele stuk (waar eerst dus zowel de oude even en oneven stellingen stonden komen de nieuwe oneven stellingen. Volg je 't nog?

    Het kan best zijn dat op het moment dat je keek nog de oude plek waar het zou moeten liggen in het systeem stond, en dat dit terwijl je erheen onderweg was is omgezet.
    Zal in ieder geval morgen even voor je nakijken of ze nog op voorraad zijn, of wanneer ze weer binnenkomen.
    pi_71860238
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef Royyy het volgende:

    [..]

    Hm ja, een heel nieuw magazijn dat bijna net zo groot is als de winkel zelf, nieuwe klantenservice, nieuwe koopjeshoek, nieuwe kantoren, we zijn inderdaad een paar dingetjes aan 't omgooien
    De even kant van het magazijn is afgelopen weekend al omgezet naar het nieuwe gedeelte, de oude even stellingen zijn afgebroken (dat is dat stuk waar nu hekken met blauw zeil omheen staan )
    De oneven stellingen zijn we deze week om aan het zetten naar de even stellingen in het nieuwe deel, daarna worden de oneven stellingen ook afgebroken. Dan wordt eerst de vloer in het oude magazijn opnieuw gelegd, in op dat hele stuk (waar eerst dus zowel de oude even en oneven stellingen stonden komen de nieuwe oneven stellingen. Volg je 't nog?

    Het kan best zijn dat op het moment dat je keek nog de oude plek waar het zou moeten liggen in het systeem stond, en dat dit terwijl je erheen onderweg was is omgezet.
    Zal in ieder geval morgen even voor je nakijken of ze nog op voorraad zijn, of wanneer ze weer binnenkomen.
    En jullie hebben pas helemaal verbouwd toch?
    Heel fijn dat je even wil kijken wanneer ze er weer zijn
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      donderdag 13 augustus 2009 @ 21:52:20 #226
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_71860376
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 20:46 schreef m1155 het volgende:
    Waarom zet ikea op internet niet er al niet bij waar een pakket ligt ?
    Of kan je dit van te voren thuis op een of andere manier al zien ?
    Voorraadlocatie staat vermeld bij voorraadinformatie op de site.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_71860435
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef tie-rep het volgende:
    Weet iemand wat de nieuwe keukenkleuren gaan worden? En vooral per wanneer?

    Was vandaag voor nieuwe keuken aan het kijken in Ikea Delft. Daar zag ik de sticker 'kleur gaat uit de collectie' en viel me op dat er wel erg veel kleuren uit de huidige collecties verdwijnen.
    Er zijn een aantal kleuren uit het assortiment gegaan;
    - ASKOME essenfineer
    - SORBO donkergrijs/berken
    - NEXUS berken
    - RUBRIK glas blauwgrijs en zwart

    Vanaf 1 aug. kun je de volgende kleuren bestellen:
    - ABSTRAKT hoogglans grijs
    - NEXUS berken (lichtere lak)
    - RUBRIK kopereffect
    - RUBRIK roestvrijstaal (uitgebreidere serie)
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71860475
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 00:49 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Bij IKEA Delft bestaat de zgn. 'picking service'! Geen tijd om te verzamelen? Laat ons het doen! Voor een kleine vergoeding verzamelen wij je keuken of garderobekast. De picking service is alleen verkrijgbaar in combinatie met thuisbezorging. Ons laten verzamelen en je spullen vervolgens ophalen is er dus (nog) niet bij; dat doen ze voorlopig alleen in een aantal Duitse IKEA's.
    Is dat heel duur eigenlijk? Aan wat voor bedragen moet ik denken?
    pi_71860480
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Cerbie het volgende:
    Misschien een domme vraag, maar verkoopt de Ikea ook Marabou chocolade ? Op de site kan ik wel Daim vinden, maar geen Marabou.

    Er zit hier niet echt een Ikea om de hoek om te gaan kijken, maar ik ben bijna door mijn voorraadje uit Zweden heen.
    Volgens mij wel in de Swedish Food Market.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 13 augustus 2009 @ 21:57:28 #230
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_71860555
    De nieuwe UDDEN koelkast is tof

    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_71860656
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
    De nieuwe UDDEN koelkast is tof

    [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    De hele UDDEN serie is tof!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71862092
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    Voorraadlocatie staat vermeld bij voorraadinformatie op de site.
    Oja klopt, ik keek steeds bij artikel nummers maar ieder magazijn is natuurlijk anders
      donderdag 13 augustus 2009 @ 23:37:57 #233
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_71863616
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 12:23 schreef Snarf het volgende:
    [..]

    De witte gaan inderdaad uit de collectie. Van de kleintjes komt waarschijnlijk nog een lading binnen binnen een paar dagen, de grote komen niet meer terug. In alle andere IKEAs behalve Amersfoort en Eintoove maak je wel nog grote kans hierop.
    Aha, dus dat betekent dat ik binnenkort maar weer langs Delft ga om die kleine witjes te scoren, daar ging het me namelijk om. En anders heb ik vette pech
    Thanks trouwens voor de info
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      donderdag 13 augustus 2009 @ 23:52:53 #234
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71864029
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:

    [..]

    Aha, dus dat betekent dat ik binnenkort maar weer langs Delft ga om die kleine witjes te scoren, daar ging het me namelijk om. En anders heb ik vette pech
    Thanks trouwens voor de info
    Voor jou altijd.

    Trouwens, de picking service kost 35 euro. En het verschil met een distributie-order is de levertijd; distributie-orders nemen ongeveer anderhalve a twee weken in beslag om te leveren, de picking service staat meestal de volgende dag al aan de deur.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71864513
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Er zijn een aantal kleuren uit het assortiment gegaan;
    - ASKOME essenfineer
    - SORBO donkergrijs/berken
    - NEXUS berken
    - RUBRIK glas blauwgrijs en zwart

    Vanaf 1 aug. kun je de volgende kleuren bestellen:
    - ABSTRAKT hoogglans grijs
    - NEXUS berken (lichtere lak)
    - RUBRIK kopereffect
    - RUBRIK roestvrijstaal (uitgebreidere serie)
    dankje!
    pi_71864951
    Vraag voor een IKEA medewerker.

    Ik ben aan het kijken voor een Galant bureau, in zwart/bruin.
    Nu wil ik daar een verlengblad bij (kwartrond), maar al die verlengstukken staan maar in 2 kleuren (berken / beuken) op de site. Zijn die niet meer in zwart/bruin te krijgen?
    pi_71865143
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 23:52 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Trouwens, de picking service kost 35 euro. En het verschil met een distributie-order is de levertijd; distributie-orders nemen ongeveer anderhalve a twee weken in beslag om te leveren, de picking service staat meestal de volgende dag al aan de deur.
    Dat is helemaal niet zo duur... Bedankt voor de snelle reactie!
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:52:09 #238
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_71868784
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    ach, het ontbijt is best populair. verwacht dat je wel kunt zitten maar het is effe zoeken naar een plaatsje. druk, maar niet stampvol.
    Populair is een understatement! Het is een hele 'happening' .

    Het was woensdag aardig druk voor het ontbijt, met hierbij een redelijk aantal mensen die zeker alleen voor het ontbijt kwamen. Heel leuk om te zien. Ontbijtje was best OK te doen en gaf een goede basis voor de bergen laminaat die, eerst in de auto geladen moesten worden en daarna een mooi Haagsch portiek in
    product of a hippy/rocker upbringing
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:15:26 #239
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_71869327
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Budah het volgende:

    [..]

    Populair is een understatement! Het is een hele 'happening' .

    Het was woensdag aardig druk voor het ontbijt, met hierbij een redelijk aantal mensen die zeker alleen voor het ontbijt kwamen. Heel leuk om te zien. Ontbijtje was best OK te doen en gaf een goede basis voor de bergen laminaat die, eerst in de auto geladen moesten worden en daarna een mooi Haagsch portiek in
    Pics or it didn't happen
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:39:36 #240
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71871585
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 00:27 schreef Drexciyan het volgende:
    Vraag voor een IKEA medewerker.

    Ik ben aan het kijken voor een Galant bureau, in zwart/bruin.
    Nu wil ik daar een verlengblad bij (kwartrond), maar al die verlengstukken staan maar in 2 kleuren (berken / beuken) op de site. Zijn die niet meer in zwart/bruin te krijgen?
    Zo te zien wel hoor.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71873717
    Tot mijn grote verdriet is mijn Operativ-bureaustoel hartstikke helemaal op en moet er dus binnenkort een nieuwe komen. Als ik naar de Ikea in Utrecht ga, hoe doe ik dat dan met in m'n auto krijgen? Ik ben maar in m'n eentje en dan zou ik m'n net gekochte bureaustoel in z'n eentje achter de blokken achter moeten laten om mijn auto op te halen. Da's niet zo handig toch? Of heeft de Ikea iets slims bedacht voor mensen die in hun eentje iets zwaars komen kopen?

    Echt jammer trouwens dat de Operativ-bureaustoel niet meer wordt verkocht, nu moet ik op zoek naar een andere en deze is zo fijn! Moet zeggen dat de Verksam er op het plaatje wel op lijkt, maar dat is 'm niet, toch?
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_71874196
    Weet iemand of het tafeltje uit de Markör serie nog in voorraad komt (filiaal Amsterdam) ? Het gaat om het tafeltje van 55 x 55 x 55 voor ¤ 89. Gisteren stond ie nog op de website, nu niet meer.

    Edit: gevonden

    [ Bericht 24% gewijzigd door Daph_ op 14-08-2009 13:44:57 ]
    pi_71882087
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:01 schreef Naamah het volgende:
    Tot mijn grote verdriet is mijn Operativ-bureaustoel hartstikke helemaal op en moet er dus binnenkort een nieuwe komen. Als ik naar de Ikea in Utrecht ga, hoe doe ik dat dan met in m'n auto krijgen? Ik ben maar in m'n eentje en dan zou ik m'n net gekochte bureaustoel in z'n eentje achter de blokken achter moeten laten om mijn auto op te halen. Da's niet zo handig toch? Of heeft de Ikea iets slims bedacht voor mensen die in hun eentje iets zwaars komen kopen?

    Echt jammer trouwens dat de Operativ-bureaustoel niet meer wordt verkocht, nu moet ik op zoek naar een andere en deze is zo fijn! Moet zeggen dat de Verksam er op het plaatje wel op lijkt, maar dat is 'm niet, toch?
    VERKSAM en OPERATIV zijn een tijdje naast elkaar verkocht. VERKSAM heeft een lagere rugleuning en is qua "bediening" iets anders. De KLAPPE stoel is destijds gekomen als vervanger voor OPERATIV
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71882585
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:01 schreef Naamah het volgende:
    Tot mijn grote verdriet is mijn Operativ-bureaustoel hartstikke helemaal op en moet er dus binnenkort een nieuwe komen. Als ik naar de Ikea in Utrecht ga, hoe doe ik dat dan met in m'n auto krijgen? Ik ben maar in m'n eentje en dan zou ik m'n net gekochte bureaustoel in z'n eentje achter de blokken achter moeten laten om mijn auto op te halen. Da's niet zo handig toch? Of heeft de Ikea iets slims bedacht voor mensen die in hun eentje iets zwaars komen kopen?

    Echt jammer trouwens dat de Operativ-bureaustoel niet meer wordt verkocht, nu moet ik op zoek naar een andere en deze is zo fijn! Moet zeggen dat de Verksam er op het plaatje wel op lijkt, maar dat is 'm niet, toch?
    Gewoon vragen aan de ikea-medewerker die buiten rondhuppelt of die op de kar wil letten, no problemo
    pi_71882974
    Thnx for info! Ben vanmiddag maar meteen even gaan proefzitten en uiteindelijk met de Karsten naar huis gegaan. Die zat gewoon het lekkerst (heel groot zitvlak en da's fijn want ik kan nooit recht op een stoel zitten, zit altijd in allerlei kronkels) en de prijs viel ook nog eens heeeeeel erg mee. Iets minder stevig dan m'n Operativ, maargoed, voor dat geld mag dat ook wel.
    Vond de Verksam helemaal niet lekker zitten, de Klappe zat wel beter. Wel leuk die info, weet je ook waarom de Operativ weg is?

    Heb Karsten trouwens gewoon vanaf de blokken onder m'n arm genomen, hij was gelukkig niet zo zwaar!
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_71884294
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 11:39 schreef Snarf het volgende:

    [..]

    Zo te zien wel hoor.
    Ik zie ze niet. Krijg ook geen menu waar je de kleur kan kiezen.
    Misschien een foutje op de site...

    Zal morgen wel eens in Amersfoort gaan kijken.
    pi_71884517
    Is de Varde serie aan het uitsterven ?
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:24:45 #248
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_71884605
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 20:21 schreef m1155 het volgende:
    Is de Varde serie aan het uitsterven ?
    ja
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_71885421
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 19:19 schreef Naamah het volgende:
    Thnx for info! Ben vanmiddag maar meteen even gaan proefzitten en uiteindelijk met de Karsten naar huis gegaan. Die zat gewoon het lekkerst (heel groot zitvlak en da's fijn want ik kan nooit recht op een stoel zitten, zit altijd in allerlei kronkels) en de prijs viel ook nog eens heeeeeel erg mee. Iets minder stevig dan m'n Operativ, maargoed, voor dat geld mag dat ook wel.
    Vond de Verksam helemaal niet lekker zitten, de Klappe zat wel beter. Wel leuk die info, weet je ook waarom de Operativ weg is?

    Heb Karsten trouwens gewoon vanaf de blokken onder m'n arm genomen, hij was gelukkig niet zo zwaar!
    KLAPPE kreeg zttingen van een sterkere stof en heeft wegklapbare armleuningen. Dat waren geloof ik de voornaamste redenen.
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_71886905
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Cyan het volgende:
    Klopt het dat de lichtgrijze hoes voor de Kramfors 3-zitter maar 50 euro kost? Althans dat staat zo op de site. De lichtgrijze hoes voor de 2-zitter kost volgens de site 80 euro? Typefout bij de 3-zitter?
    Mezelf maar even gequote. Weet een medewerker van Ikea hoe het zit met de prijzen? Kloppen ze zoals ze op de site staan of is het een foutje? En gaat deze kleur uit het assortiment?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')