das voornamelijk bij xDSL het geval..quote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Ezechielk het volgende:
Toevallig enig idee hoever je van de wijkcentrale afzit? Des te verder dit is, des te meer ruis je in je internet(en dus ook telefonie) lijn krijgt. Hierdoor kan je verbinding gaan 'klapperen', en dus de door jou beschreven kuren gaan vertonen. Je kan vragen of ze je lijn even in de gaten houden, om te kijken of dat het geval is.
en hij voldoet ook niet aan de criteria voor een klapper-lijnquote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef Ezechielk het volgende:
Toevallig enig idee hoever je van de wijkcentrale afzit? Des te verder dit is, des te meer ruis je in je internet(en dus ook telefonie) lijn krijgt. Hierdoor kan je verbinding gaan 'klapperen', en dus de door jou beschreven kuren gaan vertonen. Je kan vragen of ze je lijn even in de gaten houden, om te kijken of dat het geval is.
AOP.. is dat Abonnee Overname Punt ?? Ik denk ga maar eens zoeken op inet..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
en hij voldoet ook niet aan de criteria voor een klapper-lijn
er vanuit gaande dat de uptime van de modem boven de 10sec komt...
hoever zit je modem van het AOP af?
sluit je modem eens direct aan op AOP zonder splitter,Retour filter kan kuren hebben...
probeer andere kabel...
als het dat nog niet wilt werken,moet je inderdaad even bellen om nieuw modem te scoren...
(ja ik heb daar gewerkt,vandaar de standaard text)
vanaf dat punt gaat de coax kabel je telefoon/internet modem in, en naar de tv(of splitter als je meerdere tv's hebt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:33 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
AOP.. is dat Abonnee Overname Punt ?? Ik denk ga maar eens zoeken op inet..
Tis meteen te merken dat je bij Chello hebt gewerkt, iedereen die ik daar aan de lijn krijg denkt dat alles zo vanzelfsprekend is
Waar kan ik mijn AOP vinden? Hoe herken ik dat? hoe ziet het eruit? is het altijd hetzelfde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |