abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 18 januari 2000 @ 20:11:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_243792
Kijk op:
http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/

Hier zijn geen woorden voor.

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

  dinsdag 18 januari 2000 @ 20:29:00 #2
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_243793
Het wordt me niet helemaal duidelijk wat er nou precies is gebeurd.. Heeft men het je verboden of zo? met een rechtszaak gedreigd? Of wat? Ik kan me voorstellen dat je er spuugzat van wordt als iemand van Bart's familie tegen je zegt dat het niet gewaardeerd wordt.. Nou Bart, aangezien je hier ook wel 's wat leest, graag je reactie.
Want het is zoals ReBa het zegt, de fans zijn wel degenen geweest die je in het huis hebben gehouden..
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_243794
Wat er gezien had moeten worden, is vast alweer verwijderd want met die link kom ik gewoon op de Bart-fansite, niks aan de hand.
  dinsdag 18 januari 2000 @ 21:33:00 #4
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243795
Ossie,

Bij mij deed de link het nog wel dus ik zal het bericht hier even neerzetten:

Geachte Bart fans,
De Bartfansite is inmiddels verwijderd van de server. In de afgelopen periode hebben ruim 84.000 mensen de site bezocht, en hebben we duizenden e-mailtjes mogen ontvangen.

Helaas zal Bart u geen reactie geven op alle fanmail die de fansite van u heeft ontvangen, zijn moeder Anneke vertelde mij dat Bart het erg druk heeft. Uiteraard weten wij dat zelf ook wel, maar Bart heeft wel zijn succes te danken aan al deze mensen.

De Bartfansite is uitgeroepen door Veronica als fanpage van de week. Veel publiciteit heeft de Bartfansite gekregen in zowel de roddelbladen als ook de televisie, deze landelijke bekendheid heeft Bart geen windeieren gelegd.

Bart heeft geen amateuristische fansite nodig volgens Veronica. De ouders van Bart hebben zelf een site voor hem opgezet. De ouders van Bart begrijpen natuurlijk niet dat Bart zijn succes heeft te danken aan zijn fans die op hem hebben gestemd.

Anneke "Ach, het is niet ons avontuur, maar het is het avontuur van Bart. We hebben in zijn afwezigheid zelf de publiciteit niet gezocht." Maar nu weet zij dat aardig te doen, de fans worden op een ongelooflijke
minachtige manier aan de kant gezet. Anneke moet wel weten dat Bart alles heeft te danken aan zijn fans, zij hebben op Bart gestemd, vele duizenden e-mailberichten hebben wij reeds ontvangen op onze amateuristische fansite!!. Onze amateuristische fansite heeft in korte tijd 84.000 bezoekers gehad en was
daarmee de drukst bezochte fansite van Big-Brother.

Tot op heden kreeg de fansite van Bart nog dagelijks tientallen felicitaties binnen
De organisatie van de Bart fansite voelt zich door een wesp gestoken. Zo ga je niet met je fans om, die je maandenlang hebben gesteund.

(Ik krijg de versprongen gedeeltes niet recht helaas)

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 18 Januari 2000).]

pi_243796
Bedankt. W.O.R.

Maar dit slaat inderdaad helemaal nergens op. Ook ik heb je fansite meerdere malen bezocht en ik vind/vond hem geweldig. Ik heb ongelooflijk veel respect voor degene die zo'n moeite hebben gedaan voor de website.
Zonder ons, de fans, had Bart inderdaad niet zo'n succes gehad.
Bart, ik hoop dat je dit leest, vind je dit ook niet een beetje lullig?

pi_243797
quote:
op 01-18-2000 om 09:23 PM schreef Ossie het volgende:
Wat er gezien had moeten worden, is vast alweer verwijderd want met die link kom ik gewoon op de Bart-fansite, niks aan de hand.

Maar de rest van de pagina's is niet meer te bereiken.
Lijkt inderdaad heel onsympathiek. Misschien kan iemand van die fansite hier reageren en uitleggen wat er nu precies aan de hand is...

  dinsdag 18 januari 2000 @ 21:48:00 #7
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_243798
Eeej ReBa die website was echt ontzettend KICKE!!
Het is wel jammer maar misschien heeft Bart dit niet gedaan maar alleen zijn moeder ofzo?? Misschien weet ie hier wel helemaal nix vanaf...of klinkt dit zeer onwaarschijnlijk...?
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  dinsdag 18 januari 2000 @ 21:53:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_243799
Tja, Je hebt de site volgens mij dus zelf verwijderd, maar uit je bericht wordt dat niet helemaal duidelijk. Als veronica de site had laten verwijderen, dan werkte de link natuurlijk ook niet meer.

Je bent dus hevig teleurgesteld, maar wat had je nou verwacht dan ?? Dat ze je gingen bedanken om dat je een fan-sitje hebt gebouwd??. Ik kan me herinneren dat je ook al hier en in alle nieuwsgroepen op use-net ging lopen klagen dat je niet in de Big-Brother studio was uitgenodigd, als fan-site van de week.

Maar hallo Get a Life zeg. Je bent ooit wel uitgeroepen door Veronica als BB-site van de week op internet, je bent daardoor in een vroeg stadium gelinkt op de officiele Veronica-site wat je heel veel extra bezoekers heeft opgeleverd. (Mijn site ook, maar dan in de laatste week, moet ik daar dan ook maar over gaan lopen klagen??)

Je hebt zo'n site toch voor jezelf gemaakt, en als de familie van Bart het niet kan waarderen wat dan nog. Mij persoonlijk zal het worst wezen Big-Brother is over en nu ook jouw site jammer Maar eind van het jaar weer nieuwe kansen

toch ?

Rob

(mocht je site inderdaad op last van Veronica verdwenen zijn dan wordt het een heel ander verhaal)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_243800
quote:

Bart heeft geen amateuristische fansite nodig volgens Veronica.


Veronica overtreft zichzelf! Eerst alle 'amateurtjes' op laten draven in de donderdagavonduitzending en achteraf een trap nageven. Wat een nare club!

Fly (on the wal), Big Brother, Breekijzer, doe eens dapper en kom dit beleid hier eens uitleggen!

ReBa, ik begrijp je teleurstelling. Troost je, ook hier worden de fans aan het lijntje gehouden in een topic waar Bart belooft vragen te beantwoorden en het tot dusverre niet meer nodig vindt om te antwoorden. Als het Bart al is...


  dinsdag 18 januari 2000 @ 22:10:00 #10
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243801
Reba,

Ik begrijp dat je het erg jammer vindt dat de ouders van Bart niet willen meewerken en dat VOO je site niet nodig vindt.

Maar: ik denk ook dat je teleurstelling wat betreft een reactie van Bart voor een groot deel te wijten is aan je eigen wishful thinking. Het is natuurlijk een erg leuk idee geweest om mailtjes voor Bart te verzamelen en die aan hem aan te bieden. Maar je hebt (neem ik aan) nooit enige garantie gehad dat deze hier ook maar iets mee zou doen. Dezelfde gedachte had ik toen ik las dat je al voordat Bart het huis had verlaten kaarten liep aan te bieden voor een feest waarop Bart aanwezig zou zijn. Ok, als fan kan je het hopen, maar zeg nou eens eerlijk, wie heeft dit ooit beloofd behalve jijzelf?

Stel je voor dat ik een fansite voor Madonna begin. Duizenden fans sturen haar mailtjes en ik beloof deze te bundelen en aan haar aan te bieden. Ook organiseer ik een feest, speciaal ter ere van haar. Hoe verbaasd zou je zijn als ik dan van haar agent precies dezelfde boodschap zou krijgen als jij nu van Barts ouders?

Daarnaast kan ik ook de ouders van Bart goed begrijpen. Ik ga er vanuit dat ze worden overspoeld door aanbiedingen en verzoekjes van mensen die iets van Bart verlangen. Daar moeten ze een selectie in maken. Bovendien hebben zij net geïnvesteerd in een eigen site voor Bart...Hiermee geven ze fans de gelegenheid om Bart te mailen. Logisch dat ze (om daar rendement uit te halen)willen dat alle correspondentie met fans via die site verloopt. Niet leuk, ok, maar wel logisch. En fans krijgen nog steeds wat ze willen. Alleen de intermediair is anders...

Ik begrijp dus wel je teleurstelling, maar zeker niet je verontwaardiging. Dat je fan van iemand bent wil niet zeggen dat je diens tijd zomaar kunt claimen of kunt eisen dat deze doet wat jij wilt. Laat staan dat je hem dan opeens 'over het paard getild' gaat noemen... En dan de melding dat de ouders van Bart je site om zeep helpen... tja, is dat nou wel echt zo? Je hebt veel fans blij gemaakt met de nieuwtjes over Bart en in je bericht lees ik ook dat de site nog steeds wordt bezocht. Is nu het feit dat Bart de mailtjes niet gaat beantwoorden reden om de site op te heffen? Lijkt me niet. Ga toch lekker door met het bieden van Bartnieuws voor de fans.

Tot slot... Of Veronica nu wel of geen waarde ziet in je site... who cares? Of hebben ze je echt gedreigd met rechtsvervolging? Lijkt me sterk, maar ik sluit me bij Kangoroo aan... hoe zit het nou?


pi_243802
Maar toch vind ik het zeer lullig voor ReBa.
Trouwens, Sjoerd en Tim hebben jullie toch geïnterviewd enzo. Toen stemden ze er toch ook volledig mee in. Waarom nu ineens de hele site afkappen? Ik bedoel, alleen al voor de fans is de site een topwerkje. In dat geval zouden dus eigenlijk alle amateuristische websites over BB weggehaald moeten worden

* Ossie kan er met haar kopje niet bij.

quote:
Als het Bart al niet is...

Pas op hoor, herinner je je Jumparound's statement nog?

pi_243803
Yippie!! Ik ben nu een FOK!member!!!

* Ossie is nu heel trots op haarzelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 18 Januari 2000).]

pi_243804
Maar uiteindelijk heeft W.O.R. wel gelijk.
Bv. dat feest, stel je nou voor dat je mensen hele dure kaarten aan het verkopen bent, en dan blijkt dat Bart helemaal niet kan of wil komen! Lijkt me een beetje een moeilijke situatie.
Wat betreft je site, er had alleen een deel afgehaald moeten worden, bv. de screenshots e.d. hadden kunnen blijven. Om het er nou helemaal af te halen is een beetje overbodig, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 18 Januari 2000).]

pi_243805
quote:
op 01-18-2000 om 10:13 PM schreef Ossie het volgende:

Pas op hoor, herinner je je Jumparound's statement nog?


Jawel Ossie . Maar aangezien er in het betreffende topic al enkele posters waren die al voor dat excuus (=niet op komen dagen) hebben gezorgd, kan deze er ook nog wel bij.
Zodra hij een serieuze poging doet om de vragen te beantwoorden (zonder de zo kenmerkende creatieve spelling van Jump) neem ik mijn woorden terug.

PS: Gefeliciteerd met je felbegeerde memberschap .

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 18 Januari 2000).]


pi_243806
Je hebt wel gelijk Athena, maar ik hoop gewoon dat Bart de moeite neemt om de vragen te beantwoorden. Nu kan hij er eigenlijk niet meer onderuit.


quote:
op 01-18-2000 om 10:30 PM schreef Athena het volgende:
PS: Gefeliciteerd met je felbegeerde memberschap .

pi_243807
Reba, ik vind het ook lullig dat je je aan de kant gezet voelt, maar dat is nou niet meteen reden om de site maar op te doeken.
Ik keek er regelmatig op, amar het wisselde bijna nooit meer. Toch vond ik het een leuk initiatief. Niks van aantrekken van die Veronica jo, La-je-nie-gek-make....
Emmy
pi_243808
Ik geef w.o.r. grootendeels gelijk, toch zou ik als jou was zeker niet opgeven. Je ziet dat de fokmembers jou site wel waarderen, dus het is/was niet voor niets geweest.
pi_243809
* dasaliz ziet nog geen reactie van ReBa zelf en wacht dus nog maar even met zijn mening...
net niet te oud
  donderdag 20 januari 2000 @ 12:08:00 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_243810
quote:
op 01-19-2000 om 12:56 AM schreef dasaliz het volgende:
* R@b ziet nog geen reactie van ReBa zelf en wacht dus nog maar even met zijn mening...

Inderdaad daar is het wachten op , maar even omhoog halen dan

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_243811
De tekst om de site van ReBa is alweer veranderd zo te zien.
pi_243812
quote:
op 01-18-2000 om 09:33 PM schreef w.o.r. het volgende:
Ossie,

Bij mij deed de link het nog wel dus ik zal het bericht hier even neerzetten:

[snip]

Bart heeft geen amateuristische fansite nodig volgens Veronica. De ouders van Bart hebben

[snip]


Hahahaha!!! Die is goed zeg...
Moet VOO eerst eens naar zichzelf kijken. In het begin van BB hing hun eigen BB-site van ellende aan elkaar: overal timeouts, ColdFusion-errors en wat nog meer.

Over amateuristisch gesproken.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  donderdag 20 januari 2000 @ 21:35:00 #22
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_243813
Ik ben blij dat er nog wel mensen zijn die iets kunnen begrijpen!

Maar voor alle duidelijkheid: het gaat niet om de familie van Bart maar om Veronica!

Goed ieder moet maar denken wat hij of zij ervan vindt.

Gegroet ReBa

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

pi_243814
Ja maar....
Nu zit ik nog met een heleboel vragen hoor Reba
  vrijdag 21 januari 2000 @ 00:09:00 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_243815
quote:
op 01-20-2000 om 09:35 PM schreef ReBa het volgende:
Ik ben blij dat er nog wel mensen zijn die iets kunnen begrijpen!


Tuurlijk Iedereen die het niet met je eens is, begrijpt het niet.

Veel antwoorden geef je overigens niet.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 21 januari 2000 @ 00:29:00 #25
272 R@b
No-nonsens
pi_243816
quote:
op 01-20-2000 om 10:39 PM schreef Ossie het volgende:
Ja maar....
Nu zit ik nog met een heleboel vragen hoor Reba

Antwoorden geven is nogal moeilijk kennelijk.

Ik zal eens een poging wagen, nu ik me er toch in verdiept heb. Kijk dit is de tekst die op de Veronica site staat
________________________
Big Bart, is ie wel zo 'groot'? Vast staat dat Bart de winnaar is van Big Brother en een winnaar verdient een eigen website. En geen amateuristische fansite, nee een website helemaal van Bart alleen. Hij schrijft op de site een column en je wordt op de hoogte gehouden van Bart's laatste nieuwtjes.
___________________________

Dat is natuurlijk niet leuk voor REBA om ineens te zien dat Veronica je site amateuristisch noemt. Maar het gaat er volgens mij meer over dat Bart volgens Veronica een proffesionele site verdient ipv een site gemaakt door een fan (amateur??).Bovendien heeft Veronica de link naar de site van REBA gewoon laten staan

Maar REBA was ook al teleurgesteld dat hij niet was uitgenodigd op TV i/s/Forum21/HTML/002992.html


Ook heeft zijn site al eens eerder weggehaald i/s/Forum21/HTML/001850.html


Ten slotte het volgende. Ik vind de site van BIG-BART dus helemaal niet proffesioneler en beter dan de site van REBA, en zoals ik al eerder heb geschreven, hij had hem ook gewoon moeten laten staan, dan had iedereen kunnen zien wat een aanfluiting die Big-Bart site is in verhouding met de site van REBA.
Het hoe en waarom van de verhitte aankondiging over het weghalen , blijft ook voor mij een beetje een raadsel. Of het moet iets te maken hebben met een feest dat hij op voorhand (iets te vroeg ??) ging organiseren zie: i/s/Forum21/HTML/003026.html

maar goed gebeurd is gebeurd en op de site staat nu te lezen dat er binnenkort iets anders komt Laat me raden... iets met een BUS

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')