abonnement Unibet Coolblue
pi_71187952
Hoe kan zo'n kerel toch zovaak in spanje eindigen zonder echt wat te hebben laten zien.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:43:26 #252
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71188980
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:07 schreef DeVinger het volgende:
Hoe kan zo'n kerel toch zovaak in spanje eindigen zonder echt wat te hebben laten zien.
Teren op z'n reputatie (VDB staat/stond toch bekend als een groot talent).
pi_71190009
quote:
'Real Madrid geïnteresseerd in Argentijnse international'

Fernando Raffaini, voorzitter van de Argentijnse club Vélez Sársfield, zou een gesprek hebben gehad met Jorge Valdano, de sportief directeur van Real Madrid.

Tijdens het gesprek zouden Raffaini en Valdano hebben onderhandeld over de 21-jarige verdediger Nicolás Otamendi. De verdediger speelt sinds 2008 voor Vélez Sársfield en heeft één interland namens Argentinië gespeeld.
quote:
'Lyon wil Vágner Love naast López'

De pogingen die Olympique Lyon deed om twee spitsen uit de Ligue 1 aan te trekken, lijken te zijn mislukt. De Franse topclub zou de jacht hebben geopend op Vágner Love.

Olympique Lyon wil naast de onlangs aangetrokken Lisandro López een tweede nieuwe spits. De topclub slaagde er niet in André-Pierre Gignac en Loïc Rémy van respectievelijk Toulouse en OGC Nice weg te plukken.

Volgens Le Parisien zijn les Gones van plan om de Braziliaanse spits Vágner Love over te nemen van het Russische CSKA Moskou. Ook Olympique Marseille, een rivaliserende club van Olympique Lyon, heeft in het verleden interesse getoond in de aanvaller.
quote:
Tottenham and Manchester City will offer England midfielder David Beckham a chance to return to the Premier League from the United States when Los Angeles Galaxy's Major League Soccer season finishes in October.
Full story: The Sun
quote:
Manchester City's Brazilian midfielder Elano, 28, could move on a season-long loan to German club Cologne or Inter Milan after being told not to join the club's pre-season tour of South Africa.
Full story: The Independent
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71190079
Volgens mij kan Becks pas per 1 januari gaan spelen

Otamendi is overigens een goede voetballer maar heeft wel heel weinig ervaring. Garay gaat dan weg, maar daar heb ik geen bron van dus dan mag je weer gokken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71190122
Waarom zou Garay weg gaan? Vorig jaar genoeg voor betaald en dit jaar komt hij pas bij Madrid..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71190179
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou Garay weg gaan? Vorig jaar genoeg voor betaald en dit jaar komt hij pas bij Madrid..
De zelfde reden als dat Huntelaar weg gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71190203
Garay is gewoon een groot talent alleen en heeft geen seconde voor Real in de benen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71204268
quote:
AC Milan do not plan on increasing their bid for Sevilla striker Luis Fabiano, after tabling an offer of about £12m. (AFP)
quote:
Alexander Hleb's agent believes the Barcelona midfielder would welcome a move to Inter Milan but insists he has not been informed of any possible deal. (Press Association)
quote:
Roman Pavlyuchenko's agent has dismissed reports linking the Tottenham striker with a move to Roma.
Full story: ForzaRoma website
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:46:33 #259
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71204825
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef methodmich het volgende:
Bericht over Gareth Bale van Spurs, Martin Jol en een komst naar Ajax

http://www.ajaxfans.net/n(...)t-Bale-bij-Ajax.html

Beetje schimmig
Volledig uit zn verband gerukt.
><(({°>
pi_71211521
quote:
the Daily Mirror reports that Ipswich boss Roy Keane is trying to land United defender Danny Simpson.
quote:
Chelsea and Manchester City are in the hunt for Liverpool's Spanish midfielder Xabi Alonso after his proposed £35m move to Real Madrid stalled.
Full story: Daily Mail
quote:
Sunderland boss Steve Bruce will now turn his attention to Tottenham forward Darren Bent. (Daily Telegraph). Another option for Bruce may be Bordeaux's Morocco international forward Marouane Chamakh.
Full story: The Guardian
quote:
Chelsea manager Carlo Ancelotti anticipates Ukrainian striker Andriy Shevchenko, who was on loan at AC Milan last season, will leave the club before the start of the 2009-2010 campaign, with Dynamo Kiev and Fenerbache interested.
Full story: The Guardian
quote:
Spurs are weighing up a move for Manchester City winger Martin Petrov, 30, and could prize him away from Eastlands for £5m.
Full story: Daily Mail
quote:
Chelsea boss Carlo Ancelotti has revealed "irreplaceable" striker Didier Drogba, 31, will sign a new three-year deal at Stamford Bridge. (Daily Telegraph)
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:32:07 #261
73274 Prosac
Bedankt Ray
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:45:21 #262
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71215223
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De zelfde reden als dat Huntelaar weg gaat
Denk je dat Real Garay verkoopt zonder hem ook maar één minuut te laten spelen?
><(({°>
pi_71220196
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:45 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Denk je dat Real Garay verkoopt zonder hem ook maar één minuut te laten spelen?
Ze zijn in onderhandeling met een club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:04:31 #264
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71220550
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze zijn in onderhandeling met een club
bron?
><(({°>
pi_71220650
Die mag ik niet geven. Maar ik zou effe kijken op de site van Lazio of Real, misschien staat daar meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:10:24 #266
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71220758
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
Hannover 96 en PSV willen Verhaegh.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)htsback-Verhaegh.htm
Ga je niet heel sterker van worden als PSV zijnde.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71220811
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:10 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ga je niet heel sterker van worden als PSV zijnde.
Want?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71221664
-edit-

[ Bericht 89% gewijzigd door sjimz op 22-07-2009 17:48:11 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71224302
-geen bron-

[ Bericht 80% gewijzigd door sjimz op 22-07-2009 19:11:23 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71224829
Emmen test drie Hongaren, waarvan twee via SC Heerenveen.

Emmen mogelijk op Hongaarse toer

Ken de heren niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71225395
-niet doen-

[ Bericht 82% gewijzigd door sjimz op 22-07-2009 19:58:32 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71225912
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Want?
Psv heeft Kromkamp en Zonneveld
pi_71226160
Lucas Biglia van Anderlecht naar Liverpool? (Sky Sports)

"Lucas heeft al een aantal aanbiedingen afgewimpeld. Hij is een goeie vriend van Javier Mascherano. De kans is reëel dat ze ploegmaats worden." (Barry McIntosh, Engelse spelersmakelaar)
pi_71226497
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Psv heeft Kromkamp en Zonneveld
Zonneveld is links..PSV heeft alleen Kromkamp nog en die is al vaker door het ijs gezakt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71226820
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef Radegast het volgende:
Lucas Biglia van Anderlecht naar Liverpool? (Sky Sports)

"Lucas heeft al een aantal aanbiedingen afgewimpeld. Hij is een goeie vriend van Javier Mascherano. De kans is reëel dat ze ploegmaats worden." (Barry McIntosh, Engelse spelersmakelaar)
Ben benieuwd hoe veel dat gaat kosten.

Pellerano bij Espanyol, Biglia bij Liverpool, Frutos helaas te veel geblesseerd anders had hij ook wel een transfer gemaakt. Leiva mislukt, Suarez nog afwachten

Lang geen slechte score lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')