abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243710
Ik vondt het wel leuk om te lezen, daarom zet ik het even hier neer.

Quote van interview van Bart's moeder.

quote:

En toen was Bart opeens verdwenen?

Anneke, Barts moeder lacht. Dat was allang geregeld hoor, zegt zij. Mijn man en ik waren al van plan om naar onze oudste zoon in buitenland te gaan en we hebben met Veronica geregeld dat Bart mee kon. Dat was niet gepland, nee, want wij wisten natuurlijk niet van tevoren hoe het zou lopen. Na het feest in Almere zijn wij naar een heerlijk hotel gebracht. Daar hebben we nog gezellig met Ruud en zijn vriendin wat gedronken. De volgende dag lekker ontbeten en toen naar Schiphol. Maar daar zat het niet mee. Eerst vertraging en eenmaal in de lucht moest het vliegtuig terug in verband met een technisch probleem.. Maar dat heeft de stemming niet beïnvloed. Bart vond het heerlijk zijn oudste broer weer te zien. Natuurlijk hebben we veel gepraat. En toch was het ook heerlijk rustig. We hebben veel gewandeld, want we hadden prachtig weer, volop zon en een helder blauwe lucht.

Wat was het meest opvallende aan die vakantie?

Hier moet Anneke even over nadenken. Jij hebt ook kinderen hè, zegt ze. Het gebeurt vaak dat kinderen je iets willen vertellen wat ze hebben meegemaakt. Dat gaat dan over mensen die je niet kent en belevenissen. Als moeder probeer je je voor de geest te halen hoe die mensen eruit zien, hoe zich dat allemaal afspeelt. En dat is best moeilijk. Maar nu was dat zo gek, als Bart iets vertelde leek het soms net of wij er nog meer van wisten dan hij zelf. Ook wisten we precies wat hij bedoelde, want wij kenden die mensen immers ook.

Is Bart veranderd?

Hij is honderd dagen wijzer geworden en dat is al heel wat als je 23 bent. Maar ik heb wel met verbazing naar hem zitten kijken hoor. Af en toe dacht ik: is dat mijn kind, die volwassen wijze jongen? Dan was ik vreselijk trots op hem. We merken wel dat hij over veel dingen heeft na kunnen denken, daar had hij wel de tijd voor natuurlijk. Af en toe, als hij vol in beeld was, dan zag ik die hersenen werken. Ik denk wel dat dit een ervaring is die de rest van zijn leven kan beïnvloeden.

Niet bang voor publiciteit?

Ach, het is niet ons avontuur, maar het is het avontuur van Bart. We hebben in zijn afwezigheid zelf de publiciteit niet gezocht. Bart zelf heeft zich de afgelopen dagen nogal geërgerd aan de negatieve publiciteit die over Willem is ontstaan. Dat vindt hij volkomen ten onrechte. Je kunt natuurlijk, door het materiaal op een bepaalde manier te monteren, gevoelens en ideeën oproepen. Wij hoorden van Bart in ieder geval vaak een ander verhaal dan de uitzending had laten zien. Bijvoorbeeld de beelden van Willem die uitgezonden werden. Dan zag je eerst een vriendschappelijk gesprek tussen Bart en Willem, echt dikke maatjes. En direct daarachter is dan het stukje gemonteerd waarin Ruud en Willem buiten in die tobbe zitten en dan zegt Willem: die Bart, dat is toch nog een echt kindje hoor." Die uitspraak is dan echt helemaal uit zijn contex gehaald. Maar ja, Veronica moest natuurlijk ook keuzes maken en probeerde op deze manier een beetje spanning op te roepen. En wat de publiciteit betreft, we zullen wel zien hoe het verder loopt.

Hoe gaat het nu verder, denk je?

Geen flauw idee. Nogmaals, het is Barts avontuur en hij moet er maar uit halen wat hij eruit wil halen. Natuurlijk willen wij hem daarin bijstaan. Ik ben zelf financieel adviseur dus ik kan hem wat dat betreft advies geven. Hij heeft daarnaast nog een aantal andere vertrouwensmensen om zich heen. Nee, ik maak me geen zorgen, hij redt zich wel.



Bron: www.big-bart.nl
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 17 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 17 januari 2000 @ 18:38:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_243711
Leuk stukje Oliebol! Dank je wel.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_243712
Ja, leuk! Gelukkig een nuchter type zo te lezen... En echt een moeder he...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')