abonnement Unibet Coolblue
pi_70666744
Maar goed, nog maar een keer dan:
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan - en dat zijn zulke stringente voorwaarde, dat Wilders de Rijkswet moet aanpassen.
Die voorwaarden zijn helemaal niet zo streng. Zoek ze maar eens op. Met een beetje creativiteit voldoen criminele of fundamentalistische Marokkanen nu al aan die voorwaarden. Dan is het slechts een kwestie van de wet toepassen die er nu al is.
quote:
Het gevolg is dat je een naam krijgt zoals Italië die heeft - een bananenrepubliek.
Italië heeft niet de naam van een bananenrepubliek. Marokko overigens wel, en terecht.

Maar zelfs al zal dat zo zijn, dan is dat maar van tijdelijke aard. Als wij eenmaal overstag gaan, dan zullen er nog meer landen volgen. Dan wordt het volstrekt normaal om Marokkaans gespuis terug naar het land van herkomst te sturen. Dan zijn we juist weer een "gidsland".
quote:
Daarnaast kan je ze wel aan je laars lappen, maar bepaalde verdragen bieden (indien je ze niet opzegt) een individueel klachtrecht aan. Dit betekend dat je gewoon naar de hoogste rechter kan stappen om daar je gelijk te halen.
Ja, want dat gebeurt in het geval van Italië immers ook aan de lopende band!

Laat me toch niet lachen...
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
pi_70666754
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Door te stellen dat iemand links is of te insinueren dat iemand de PVDA stemt, daar ontkracht je niets mee.
In die post daarvoor dus. Deze post. Ben je blind ofzo?
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:28:20 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70666810
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Mutant01 het volgende:


[quote]

Waarop ik zei - met bij de eerste post nota bene een verwijzing naar de burqa discussie, dus jouw eerste vraag richting mij was meteen al irrelevant.
Je gesprekspartner refereert dus aan het punt over begrip voor kleding en de gevolgen daarop. Er worden GEEN hoofddoekjes stelselmatig in elkaar geslagen en er is GEEN algemeen verbod voor dergelijke kleding.
quote:
Daar begon het mee. Het leuke is dat jij "als derde" wel even meent te weten wat ik wel en niet probeer te zeggen - terwijl mijn discussiepartner meteen begreep waar ik het over had en mijn verhaal bevestigde.
Tja beste mutant, discussies nemen verschillende wendingen toch?

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:12:14 ]
pi_70666876
Feit blijft, dat de daad van dit sujet, niet goed te praten is.
De lafheid van deze misselijke actie druipt er af.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:31:55 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70666914
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:30 schreef plank_ het volgende:
Feit blijft, dat de daad van dit sujet, niet goed te praten is.
De lafheid van deze misselijke actie druipt er af.
Nee dat is niet waar want 'wij' willen ook hoofddoekjes verbieden.
pi_70666942
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:


[quote]
Je gesprekspartner refereert dus aan het punt over begrip voor kleding en de gevolgen daarop. Er worden GEEN hoofddoekjes stelselmatig in elkaar geslagen en er is GEEN algemeen verbod voor dergelijke kleding.
Nee, mijn gesprekspartner refereerde (dat HERHAALT ze zelfs net nog) naar het gebrek aan zelfkritiek binnen een deel naar de Marokkaanse gemeenschap. De reactie die ziji gaf richtte zich op de TAXICHAUFFEUR die kennelijk niet had begrepen dat er in Nederland zoiets is als vrijheid om te dragen wat je wil. Waarop ik stelde dat een deel van de Nederlandse gemeenschap zich evenzeer niet bewust is van deze vrijheid getuige de lompe verbodsvoorstellen en discussie over burqa's.
quote:
Tja beste mutant, discussies nemen verschillende wendingen toch?
Zeer zeker.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:12:57 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_70667001
==weg==

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:16:37 ]
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:35:10 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70667019
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:32 schreef Mutant01 het volgende:


[quote]

Nee, mijn gesprekspartner refereerde (dat HERHAALT ze zelfs net nog) naar het gebrek aan zelfkritiek binnen een deel naar de Marokkaanse gemeenschap. De reactie die zei gaf richtte zich op de TAXICHAUFFEUR die kennelijk niet had begrepen dat er in Nederland zoiets is als vrijheid om te dragen wat je wil. Waarop ik stelde dat een deel van de Nederlandse gemeenschap zich evenzeer niet bewust is van deze vrijheid getuige de lompe verbodsvoorstellen en discussie over burqa's.
Alleen slaat je vergelijk als ene kut op een drumstel aangezien daar niet dezelfde consequenties aanhangen. Het sleutelwoord hier is 'discussies' en het leidend voorwerp uit dit topic dat met een been in het gips rondloopt.

Begin je de nuance al te zien?
quote:
Zeer zeker.
Maar dat mag alleen voor jou gelden blijkbaar. Als iemand anders het doet jegens jou zijn het derden die zich nergens mee mogen bemoeien.... Ik begin toch langzamerhand een parallel te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:17:36 ]
pi_70667103
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:


[quote]
. Alleen slaat je vergelijk als ene kut op een drumstel aangezien daar niet dezelfde consequenties aanhangen.
Dus omdat iets niet dezelfde consequenties heeft, mag je het fenomeen hypocrisie of domheid niet vergelijken Nogmaals, de taxichauffeur pleegde de handeling niet hoor - we hebben het hier (voor de 16e keer) over zijn gebrek aan zelfkritiek.
quote:
Maar dat mag alleen voor jou gelden blijkbaar. Als iemand anders het doet jegens jou zijn het derden die zich nergens mee mogen bemoeien.... Ik begin toch langzamerhand een parallel te zien.
Ja, zoals blijkt uit je manier van discussiëren, zie jij overal dwarsverbanden en parallellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:18:45 ]
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 juli 2009 @ 14:39:23 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70667141
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want tenslotte is out of the blue op de man spelen volkomen normaal in een discussie
Doe nou niet opeens alsof je daar zelf geen handje van hebt, en ouwehoer gewoon over het onderwerp in plaats van over elkaar Stelletje lovebirds. Die shit lezen is zwaar oninteressant.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 5 juli 2009 @ 14:40:13 #136
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70667194
==

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:22:37 ]
Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn discussietechniek is niet netjes soms en daar kom ik openlijk voor uit.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:41:40 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70667195
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]


[quote]

Dus omdat iets niet dezelfde consequenties heeft, mag je het fenomeen hypocrisie of domheid niet vergelijken Nogmaals, de taxichauffeur pleegde de handeling niet hoor - we hebben het hier over zijn gebrek aan zelfkritiek.
Zelfkritiek jegens twee compleet verschillende fenomenen: Discussie over verbod of Jonge vrouwen in elkaar schoppen.

Je mag wel eens aan je eigen zelfkritiek werken.
quote:
Ja, zoals blijkt uit je manier van discussiëren, zie jij overal dwarsverbanden en parallellen.
Ow, nu verzin ik dit ook al?

Vrouw mishandeld op het Leidesplein #2

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:34:12 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:42:11 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70667208
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef eleusis het volgende:

[..]

Doe nou niet opeens alsof je daar zelf geen handje van hebt, en ouwehoer gewoon over het onderwerp in plaats van over elkaar Stelletje lovebirds. Die shit lezen is zwaar oninteressant.
Nee daar heb ik inderdaad geen handje van. Ik reageer slechts op wat men post en ga er geen niet terzake doende zaken bijhalen.
  zondag 5 juli 2009 @ 14:44:19 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70667261
DIT TOPIC GAAT NU OVER TWEE DINGEN KLAPPIES OP HET LEIDSEPLEIN EN WIE ER EEN MISSELIJK VENTJE IS.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:24:43 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:46:37 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70667420
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:


[quote]
Zelfkritiek jegens twee compleet verschillende fenomenen: Discussie over verbod of Jonge vrouwen in elkaar schoppen.
Heeft die taxichauffeur iemand geschopt? Nee. Richtte plankie zich op het fenomeen gebrek aan zelfkritiek en gebrek aan begrip voor het fenomeen vrijheid om te dragen wat je wil? Ja. Regeerde ik daarop, JA. Er werd door niemand een vergelijking getrokken tussen schoppen en verboden - er werd een vergelijking getrokken tussen onbegrip over de bestaande vrijheid om te dragen wat je wil binnen zowel de Nederlandse als de Marokkaanse gemeenschap.

Het een banale discussie, want als ik zeg dat ik iets NIET zo bedoel, wil jij gewoon PERSE doordrukken dat ik iets WEL zo bedoel. Met welk doel doe je dat als ik vragen mag?

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:38:33 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_70667562
Ik heb geen problemen met mutant01; Hij of zijn is gewoon duidelijjk.
to the point!
pi_70667598
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef turnpoint76 het volgende:
Ik heb geen problemen met mutant01; Hij of zijn is gewoon duidelijjk.
Same here
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 14:57:49 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70667631
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]


[quote]
Heeft die taxichauffeur iemand geschopt? Nee. Richtte plankie zich op het fenomeen gebrek aan zelfkritiek en gebrek aan begrip voor het fenomeen vrijheid om te dragen wat je wil? Ja. Regeerde ik daarop, JA. Er werd door niemand een vergelijking getrokken tussen schoppen en verboden - er werd een vergelijking getrokken tussen onbegrip over de bestaande vrijheid om te dragen wat je wil binnen zowel de Nederlandse als de Marokkaanse gemeenschap.

Het een banale discussie, want als ik zeg dat ik iets NIET zo bedoel, wil jij gewoon PERSE doordrukken dat ik iets WEL zo bedoel. Met welk doel doe je dat als ik vragen mag?
Je bagatelliseerde. Je haalt er een volkomen niet terzake doende zij discussie bij. Er is een vrouw in elkaar geschopt. Blijkbaar om wat ze droeg. Je volkomen misplaatste gebagatelliseer over die arme moslima's die bedreigd worden met ... eh discussie over een verbod..... is stuitend.

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 05-07-2009 18:40:12 ]
pi_70667699
http://www.telegraaf.nl/b(...)xiruzie__.html?p=1,1

De volgende klant.

Ik denk dat het slachtoffer een open blouse droeg, en daarmee homosexuele associaties opriep.
pi_70667754
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier zie je je probleem al. Ik heb het nergens over 'een klein beetje respect' gehad. De enige die zich aan deze smerige retoriek schuldig maakt ben jij.
Excuus, dat heb ik verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik je waardering daarna nergens op slaan - respect verliezen omdat je het niet met elkaar eens bent, wat een onzin.
quote:
Je bagatelliseerde. Je haalt er een volkomen niet terzake doende zij discussie bij. Er is een vrouw in elkaar geschopt. Blijkbaar om wat ze droeg. Je volkomen misplaatste gebagatelliseer over die arme moslima's die bedreigd worden met ... eh discussie over een verbod..... is stuitend.
Als ik wilde bagatelliseren, had ik daar wel een open vorm voor gekozen - en niet specifiek iemand gequote die het specifiek het had over bepaalde lompe mensen binnen een bepaalde gemeenschap. Het enige doel waarmee jij dus mijn reactie zo uit de context rukt en interpreteert, is zodat je kan stellen dat ik het probleem zou bagatelliseren - hoe hardnekkig ik ook in meerdere posts mijn standpunt verduidelijk - jij blijft gewoon van mening dat ik persee iets anders wil met die reactie.

Als ik A zeg, zeg jij dat ik B zeg - ook al roep ik 20 x A.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70667833
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:00 schreef RodeRidderrr het volgende:

[..]

DIt is nog niks. Je had lieden als Mutant01 tekeer moeten zien gaan in het topic over die jongens die tijdens oudejaarsnacht door Marokkanengeweld onder de trein kwamen. Dat was pas echt... stuitend.
Was dat niet het topic waardoor jij gebanned werd omdat je Marokkanen in de gaskamer wilde hebben?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70667839
Ontopic please: Er is een meisje door een klootzak in elkaar geramd.
Zelfs Mutant01 keurt die laffe daad af.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 15:06:25 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70667863
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Excuus, dat heb ik verkeerd gelezen. Maar dan nog vind ik je waardering daarna nergens op slaan - respect verliezen omdat je het niet met elkaar eens bent, wat een onzin.
Nee respect verliezen om het overduidelijk aanhalen van niet terzake doende bijdiscussies en daarmee de aandacht proberen af te leiden van het onderwerp. Excuses aanvaard.
quote:
Als ik wilde bagatelliseren, had ik daar wel een open vorm voor gekozen - en niet specifiek iemand gequote die het specifiek het had over bepaalde lompe mensen binnen een bepaalde gemeenschap. Het enige doel waarmee jij dus mijn reactie zo uit de context rukt en interpreteert, is zodat je kan stellen dat ik het probleem zou bagatelliseren - hoe hardnekkig ik ook in meerdere posts mijn standpunt verduidelijk - jij blijft gewoon van mening dat ik persee iets anders wil met die reactie.
Ik heb je al heel vroeg in deze discussie gevraagd wat dan de waarde van je post was in dit onderwerp. Die heb je nooit verduidelijkt en die waarde IS er ook niet imho.

Anyway, ik stop er weer mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')