abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 2 augustus 2009 @ 15:54:26 #276
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_71539804
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:41 schreef webfreak het volgende:
Right... I'm off to London.
Morgen rond deze tijd zit ik in Studio 2 van Abbey Road.
Vrijdag mijn verslag
Veel plezier my friend.

Ik ga dit jaar niet. Maar het is een super ervaring. Ik geniet nog iedere keer na als ik The Beatles hoor.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_71549091
Heb een mengpaneel gekregen Kan nu Rubber Soul luisteren met de vocalen gecentreerd
pi_71554567
Nieuwe video's Rock Band: The Beatles

Toch jammer van de af en toe incorrecte instrumentatie (Harrison speelt bas op "Birthday", Lennon doet helemaal niet mee op "Here Comes The Sun", maar speelt wel de bas op "Sgt. Pepper"). Maar wel logisch natuurlijk, anders zouden ze ook bijvoorbeeld in de "Revolution"-video Nicky Hopkins plots tevoorschijn moeten toveren. Misschien zouden ze het ook wel zo hebben gedaan tijdens een live-performance .
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:37:00 #279
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71554854
quote:
Ik mis de out.. in bij Revolution
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_71554950
Dan moet je naar de album-versie van "The White Album" luisteren .
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 09:17:57 #281
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_71556730
Ziet er best mooi uit die Rock Band clips, maar of het ook historisch een beetje klopt?

Speelde Lennon mee op Here comes the sun? En daarnaast speelde McCartney volgensm mij niet met plectrum maar met vingers en/of duim, maar dat zijn dan weer de details waar een bassist op let.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:59:17 #282
139330 TNA
For the stars that shine
pi_71557308
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:17 schreef belsen het volgende:
Ziet er best mooi uit die Rock Band clips, maar of het ook historisch een beetje klopt?

Speelde Lennon mee op Here comes the sun? En daarnaast speelde McCartney volgensm mij niet met plectrum maar met vingers en/of duim, maar dat zijn dan weer de details waar een bassist op let.
Zulke 'details' vind ik dat helaas niet..
pi_71564447
Ik denk niet dat ze zich echt heel druk hebben gemaakt over wie nou precies wat speelde. Ze hebben gewoon liedjes uitgezocht en hopla iedereen een taak toebedeeld. Sommige nummers waren anders natuurlijk ook wel erg lastig geworden, omdat je moeilijk bv. Paul op 2 instrumenten tegelijk kan laten spelen in een of andere clip. Het is al heel wat dat ze John niet laten drummen.
Het is ook geen reconstructie of wat dan ook: het is gewoon een spelletje. Je moet het spel dan ook niet op z'n historische waarde beoordelen, want dan kan je beter meteen ophouden: het spel is niet bedoeld voor de Lewisohns onder ons, vrees ik. Ik had het graag anders gezien, natuurlijk, maar niet anders verwacht. Ik denk ook niet dat ze bijvoorbeeld uitgeplozen hebben met welke gitaren bepaalde nummers zijn opgenomen. Of welk drumstel. Wellicht dat ze de gitaren aan het begin nog wel een beetje kloppend hebben, maar hoe verder je komt, hoe vager het zal worden.

Nee, het spel is gewoon leuk, lollig, happy, vrolijk en blij. En da's alles. Ik vind het alsnog lollig die clips te zien, ook al klopt er van alles en nog wat niet: het heeft wel wat!
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:04:28 #284
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71573159
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:04 schreef Fip het volgende:
Aan de kenners hier,
Tot mijn grote verbazing en vreugde kwam ik er, al struinend over last.fm, achter dat Paul McCartney deze zomer twee concerten in Fenway Park, Boston gaat geven als ik daar ook ben. Tickets zijn helaas allang uitverkocht, dat viel te verwachten. Weet iemand misschien of het mogelijk is de kaartjes tweedehands te kopen? Is dat betrouwbaar? Onbetaalbaar? Iemand ervaring mee?
http://www.bostonherald.com/blogs/entertainment/hotline/?p=191&srvc=home&position=recent

Moest je het nog lezen.
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 22:45:32 #285
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_71578580
Ow, de filmpjes van Rockband zijn verwijderd.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_71579437
Hopelijk wordt Rain nog aangekondigd als één van de resterende 20 nummers. Ongeveer het meest interessante nummer voor een game als dit, met z'n leuke riff, de prachtige baslijn en indrukwekkende drums.
pi_71580368
De Engelse roddelpers had vorige week weer groot nieuws te melden:
quote:
Paul McCartney: So long, winding road

PAUL McCARTNEY is hanging up his guitar with a spectacular farewell world tour next year. THE BEATLES legend wants to put on spectacular shows in venues he has never played before.

Discussions have already kicked off about going out on the road at landmark locations including China's Tiananmen Square and the area surrounding Berlin's Checkpoint Charlie. Shows in Brazil have already been inked in for April, with more to follow. It will be the last chance most ordinary punters will get to see Macca in action. As he approaches 70, the Long And Winding Road star has realised this is likely to be his last, huge international tour. All the vegetarianism, yoga and meditating in the world can't change that.

A source said: "Paul wants to go out with a bang. He's played countless stadiums over his 50-year career and is on the hunt for the most unusual locations he can find. He realises that the older he gets, the less his body will be able to cope with the demands of extended periods on the road. He might play the odd benefit gig if the likes of PRESIDENT OBAMA gives him a bell - but other than that he'll be putting his feet up and enjoying retirement. The tour in 2010 is likely to last well over a year, by which time he will be almost 70. He's making enquiries about a number of special locations and he's keen to play in China and at Checkpoint Charlie."

I just hope the UK will be on the loveable mop-top's itinerary. The man with the wobbly-eyebrows and thumbs-up salute hasn't toured on home shores for more than six years. The last jaunt he did around Britain was the Back In The World Tour way back in 2003. I caught one of the shows at London's Earls Court and it was class. But since then, apart from a Glasto headline slot in 2004 and a few one-off shows such as The Brits, he has concentrated most of his energies on the US.

His 2005 tour there was mammoth and he's packing out sporting stadiums on the other side of the Atlantic. I hope Macca goes on for as long as he is able. Earlier this year pensioner TINA TURNER packed arenas across Britain and her legs are still in decent shape. The thought of Macca's pasty-white pins might not sell any tickets, though.

http://www.thesun.co.uk/s(...)ng-winding-road.html
Ik heb daar maar één ding op te zeggen . Uit The Washington Post van 30 juli 2009:
quote:
The former Fab Four moptop says he's "energized" by the performances, but the limited touring is a lifestyle choice. "My personal situation at the moment with my little 5-year-old daughter [Beatrice, with ex-wife Heather Mills] gives me certain periods of time when I can do what I want. Which is the strange thing about divorce. On the one hand, you become a single parent suddenly. But the upside of that is that it's changed the way I tour now. So this, we call it Summer Live, is a little series of dates that are fitted in the gaps when I'm not being a dad. I love the balance. It's really nice. The other few days, I go home and I'm dad, and when that period is over, I come back."

He acknowledges that he has thought about retirement, but not seriously and certainly not soon. "It's what everyone else does, and that thought has to occur to you," he says. "Even 15-year-olds will be looking at the year 65 and think that's probably when I'll retire," he says. "But strange things happen in music. You look at people like Tony Bennett, B.B. King -- people who are as good if not better than they were. And you sort of think, oh! And you look at that as your beacon kind of thing. Plus, the thing is, I always said when people don't want to come and I'm struggling, then I have to look at it more seriously . . . I certainly couldn't just give it up like that. I like it too much."

Which suggests that the once unimaginable is now not just possible but highly likely: a Beatle, rocking out at 70, even 75 years old. Paul McCartney is almost there, and it doesn't seem odd at all. In this ever-changing world in which we live in, it even seems kind of normal, like riding the bus.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:41:24 #288
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71580603
Het werd ook door Belgische media gekopieerd. Erg jammer!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:49:20 #289
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71582415
Heeft er trouwens iemand een audio/video van de Speech die McCartney gaf op 19 januari 1994 toen Lennon in de Rock 'n' Roll Hall of Fame werd geïntroduceerd? De tekst heb ik al (en is zo mooi dat ik er echt wel een audio/video van wil). Voor alle duidelijkheid, het gaat over deze speech;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71582673
Uh... Ik weet wel dat ik in ieder geval een gedeelte er van op DVD heb, uit een nieuws-item. "Telecasts 1993-1994". Kan 'em alleen niet zo 1-2-3 vinden .
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:03:00 #291
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71583490
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:01 schreef Aisumasen het volgende:
Uh... Ik weet wel dat ik in ieder geval een gedeelte er van op DVD heb, uit een nieuws-item. "Telecasts 1993-1994". Kan 'em alleen niet zo 1-2-3 vinden .
Hmm
23. Paul Inducts John into R'N'R Hall Of Fame / Reunion Coming! CBS This Morning, CNN, CBS News, Fox News, ET, MTV & E! News 1/20
24. Paul's Speech MTV 1/21

Jammer dat het zo groot is, en om nu 4 GB voor twee items te gaan downloaden..
pi_71583637
Als ik 'em weer vind (staat waarschijnlijk op externe HD of in DVD-map), zeg ik wel even welk .VOB-bestand het is .
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:24:02 #293
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71583666
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:20 schreef Aisumasen het volgende:
Als ik 'em weer vind (staat waarschijnlijk op externe HD of in DVD-map), zeg ik wel even welk .VOB-bestand het is .
Het zijn 4 VOB bestanden iig, ik wou de laatste van 600 MB downloaden maar er staat daarboven nog een Video_TS dus weet ik niet of ik dat ook moet downloaden (is ook best groot).

Bedankt, btw
pi_71588816
Paul kom nou hier heeheheheeeenn
  Redactie Frontpage dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:38:46 #295
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_71588849
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:37 schreef blckbb het volgende:
Paul kom nou hier heeheheheeeenn
Forget it

vrijdag 31 juli 2009
De komende tour van voormalig Beatle Sir Paul McCartney zal tevens zijn laatste tour zijn. De muzieklegende plant een serie indrukwekkende optredens om zijn afscheid van het tourcircuit te markeren.

Het 67-jarige pop icoon voert naar verluidt onderhandelingen over optredens over de hele wereld zoals op het beroemde Tiananmen Square in China en bij Checkpoint Charlie in Berlijn, de passage in de Berlijnse Muur, die het land in tweeën splitste ten tijde van de koude oorlog.
Volgens de Britse krant The Sun zullen de optredens het einde van de tour- carrière van McCartney aangeven.

In het bericht vertelt een bron: "Paul wil eindigen met een knaller. Hij speelde gedurende de vijftig jaar van zijn carrière in ontelbaar veel stadions en hij is nu op zoek naar de meest ongebruikelijke plekken die hij maar kan vinden. Hij realiseert zich dat hoe ouder hij wordt het niet eenvoudiger wordt om langere periodes op tournee te zijn. Hij wil nog een paar uitzonderlijke optredens doen om zich zo te verheugen op zijn 'pensioen'. De tour in 2010 zal zijn laatste zijn en verspreid worden over het hele jaar. Hij is dan immers bijna 70".

Zijn laatste wereld- tournee was in 2003 "In The World Tour". Hij toerde nog wel door de Verenigde Staten, verscheen op enkele muziek festivals en gaf enkele concerten voor een goed doel.

(Bron: contactmusic)

Misschien drie-landen punt
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_71589095
Hij heeft nog helemaal niks bevestigd, zie de post van Aisumasen
pi_71589112
quote:
Volgens de Britse krant The Sun stopt Paul McCartney volgend jaar met optreden. De ex-Beatle zou nog een wereldwijde tour plannen en dan definitief zijn (bas)gitaar aan wilgen hangen.
Een anonieme bron vertelt tegen de krant dat McCartney voelt dat hij ouder wordt en dat zijn lichaam steeds minder tegen lange tours kan. Daarom wil hij nog een keer de wereld rond en optreden op plaatsen waar hij dat nog nooit heeft gedaan. Als locaties worden Checkpoint Charlie in Berlijn en het Plein Van De Hemelse Vrede genoemd. Daarna is het afgelopen en zal hij alleen nog op speciale gelegenheden acte de présence geven.

De vraag is of The Sun het bij het rechte eind heeft. De schandaalkrant heeft een reputatie in het roddelcircuit en McCartney heeft zelf nog niet gereageerd op het nieuws.
Dit dus
pi_71593120
Nog maar een keertje dan . Uit The Washington Post van 30 juli 2009:
quote:
The former Fab Four moptop says he's "energized" by the performances, but the limited touring is a lifestyle choice. "My personal situation at the moment with my little 5-year-old daughter [Beatrice, with ex-wife Heather Mills] gives me certain periods of time when I can do what I want. Which is the strange thing about divorce. On the one hand, you become a single parent suddenly. But the upside of that is that it's changed the way I tour now. So this, we call it Summer Live, is a little series of dates that are fitted in the gaps when I'm not being a dad. I love the balance. It's really nice. The other few days, I go home and I'm dad, and when that period is over, I come back."

He acknowledges that he has thought about retirement, but not seriously and certainly not soon. "It's what everyone else does, and that thought has to occur to you," he says. "Even 15-year-olds will be looking at the year 65 and think that's probably when I'll retire," he says. "But strange things happen in music. You look at people like Tony Bennett, B.B. King -- people who are as good if not better than they were. And you sort of think, oh! And you look at that as your beacon kind of thing. Plus, the thing is, I always said when people don't want to come and I'm struggling, then I have to look at it more seriously . . . I certainly couldn't just give it up like that. I like it too much."

Which suggests that the once unimaginable is now not just possible but highly likely: a Beatle, rocking out at 70, even 75 years old. Paul McCartney is almost there, and it doesn't seem odd at all. In this ever-changing world in which we live in, it even seems kind of normal, like riding the bus.
En uit de Boston Herald van vandaag:
quote:
The Web has been buzzing, thanks mostly to info from unreliable sources, that you’re retiring. Any truth at all to those rumors?

I was thinking this morning that it was five years ago that this same rumor went around. All I can say is that I’m not retiring. It’s like, “Paul is dead.” “No, I’m not,” is all I could say. I did talk about retirement in one sentence in one story and only to say, “No way Jose.” But someone must have only read part of that one sentence. As long as people want to come and hear me, I’ll probably be doing this. It’s just so easy to star rumors. Wanna start one now?

Um, sure, let me think for a minute.

How about Stevie Wonder is moving to Alaska?

That’ll do.

Right, Stevie Wonder is moving to Alaska. We’ll see how far that gets.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aisumasen op 04-08-2009 15:22:35 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:30:31 #299
159761 Arn0
Abbey Road
pi_71600711

Paar toffe namen bijeen, moet ik zeggen
George Harrison, Ringo Starr, Billy Joel, Mick Jagger, Bruce Springsteen & Bob Dylan
pi_71601141
Ik heb vandaag de Magical Mystery Tour LP gekocht. Ben hem nu voor de tweede keer aan het luisteren. Lekker vrolijke muziek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')