index       voetbal
PI AFC Ajax # 1352
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
Dizzee
zondag 5 juli 2009 @ 10:40 (#151) 
Aan Sneijder werd ook al getrokken toen, bij Suarez nu niet. Het zou onlogisch zijn van hem om dat nu te roepen.

RayMania
Doei.
zondag 5 juli 2009 @ 10:43 (#152) 

quote:
Sneijder besluit nog een jaar bij Ajax te blijven

Alsof hij vrijdagavond in het hotel in De Lutte zojuist een nieuw contract had getekend, kreeg Ajax-middenvelder Wesley Sneijder een glas champagne in zijn handen gedrukt. Het illustreerde de opluchting bij algemeen directeur Maarten Fontein en trainer Henk ten Cate over het besluit van Sneijder (23) nog een seizoen in Amsterdam te blijven.

Daarmee kwam voorlopig een einde aan de soap rond de spelbepaler van Ajax, want Sneijder had de directie deze week nog opgeroepen het nieuwste bod van Valencia serieus te nemen. De Spaanse club kwam echter niet in de buurt van het bedrag (ongeveer 30 miljoen euro) dat Ajax voor Sneijder in gedachten had.
quote:
Sneijder: ‘Je hebt in alles een vrije keuze. Wie weet wat zich voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus nog had aangediend. Maar de deadline van de Champions League naderde, daarom heb ik de knoop doorgehakt.’
!

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: 29.
Laatste wedstrijd: FC Timişoara. Volgende: ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.

kevin6188
AFCA!!
zondag 5 juli 2009 @ 10:57 (#153) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

De fout die MvB gemaakt heeft is dat Stekelenburg maar 1 partij gespeeld heeft voordat hij weer 1e man werd bij Ajax 1. Als hij 2/3 potjes bij het 2e gespeeld had zat hij meer in een wedstrijdritme en was er niks aan de hand geweest.
Stekelenburg heeft zelf gezegd, ook na alles wat er is gebeurd, dat hij het een tweede keer precies hetzelfde zou hebben gedaan. Hij vond het zelf ook niet nodig om minuten te maken bij Jong Ajax.

Ik zelf blijf erbij dat hij dat wel had moeten doen en dat de hele discussie en al het gedoe dan nooit was opgestart.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."

bloodysunday
[KLB] FLUUT.
zondag 5 juli 2009 @ 11:00 (#154) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Stekelenburg heeft zelf gezegd, ook na alles wat er is gebeurd, dat hij het een tweede keer precies hetzelfde zou hebben gedaan. Hij vond het zelf ook niet nodig om minuten te maken bij Jong Ajax.

Ik zelf blijf erbij dat hij dat wel had moeten doen en dat de hele discussie en al het gedoe dan nooit was opgestart.
Dat Stekelenburg dat zelf niet wou wist ik niet maar je luisterd lijkt mij naar je trainer. Als die liever wilt dat je minuten maakt bij het tweede doe je dat lijkt mij?

AJAX AMSTERDAM!

Dvm86
AFCA
zondag 5 juli 2009 @ 11:09 (#155) 
Na Boca (2 miljoen) nu ook Ajax:
quote:
Ajax heeft een bod gedaan van 3,5 miljoen op Sebastiaan Prediger. Dat schrijft de Argentijnse krant Ole
De verdediger van Colon staat in de belangstelling van verschillende clubs, maar Ajax biedt vooralsnog het meest. Boca Juniors, dat dit weekend tegen Colon speelde, zou rondom het duel eveneens een bod hebben weggelegd, maar de president van de club kreeg niet veel later een fax vanuit Amsterdam.

Ajax zoekt sinds het vertrek van Thomas Vermaelen naar een defensieve versterking. Naast Obradovich lijkt dus ook Prediger kandidaat. Ook Benfica ligt op de loer voor de verdediger die dit jaar voor het eerst werd opgeroepen door bondscoach Diego Armando Maradona.
Goal.com

Negeer die 2e alinea maar gewoon.

kevin6188
AFCA!!
zondag 5 juli 2009 @ 11:11 (#156) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:00 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dat Stekelenburg dat zelf niet wou wist ik niet maar je luisterd lijkt mij naar je trainer. Als die liever wilt dat je minuten maakt bij het tweede doe je dat lijkt mij?
Mee eens, maar ja, ik heb het ook niet verzonnen. Er had beter over nagedacht moeten worden in ieder geval. Had een boel gekut gescheeld.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."

bloodysunday
[KLB] FLUUT.
zondag 5 juli 2009 @ 11:19 (#157) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:11 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mee eens, maar ja, ik heb het ook niet verzonnen. Er had beter over nagedacht moeten worden in ieder geval. Had een boel gekut gescheeld.
inderdaad, anders had Vermeer gewoon geleeft als tweede keeper nu heeft hij het gevoel dat hij eerste man kan zijn.

AJAX AMSTERDAM!

StarGazer
Nachtburgermeester
zondag 5 juli 2009 @ 11:27 (#158) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

[..]

!
Dat dus. Bah wat een gênante vertoning was dat destijds zeg .

AFCA * VVD * John Mayer (trio) *
I'm drowning in a sea of pussy

Aanvoerder
Fascist Jew!
zondag 5 juli 2009 @ 11:33 (#159) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]

Goal.com

Obradovich is gewoon een andere transliteratie van dezelfde naam. Is dus niet per se fout gespeld.

AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."

BigKahuna
De Eindbaars.
zondag 5 juli 2009 @ 11:36 (#160) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]

Goal.com

verdediger?

><(({°>

Dvm86
AFCA
zondag 5 juli 2009 @ 11:42 (#161) 
quote:
AMSTERDAM - De kogel is door de kerk: Eljero Elia speelt de komende vijf jaar voor Hamburger SV in de Duitse Bundesliga. De aanvaller van FC Twente gaat de Enschedese club zo'n negen miljoen euro opleveren. Overigens deelt Elia's oude club ADO Den Haag mee in de Twentse opbrengst.

knip

Met de definitieve verkoop van Elia aan HSV vist Ajax dus wederom achter het net met betrekking tot de aankoop van een gewilde speler. Eerder lieten Clarence Seedorf en Rafael van der Vaart weten het te vroeg te vinden om naar de hoofdstad terug te keren en gingen ook Edson Braafheid (Bayern München) en Sekou Cissé (Feyenoord) aan de Amsterdamse neus voorbij. Inmiddels liet Jol weten dat Ajax morgen hoopt z'n eerste aankoop te presenteren. De Amerikaanse international Oguchi Onyewu - transfervrij van Standard Luik - zou de verdediging moeten versterken. .
Hopelijk gaat dat niet over die 3e keeper Ik geloof namelijk niet dat morgen Onyewu gepresenteerd gaat worden.

Alhoewel:
quote:
Oguchi Onyewu lijkt op weg naar Ajax. De Amsterdammers hopen de Amerikaanse verdediger maandag officieel voor te stellen.

Onyewu is einde contract bij Standard en kan dus gratis naar een andere club verhuizen. De Rouches hoopten om de international nog een contract aan te bieden tot aan de winterstop, maar wellicht kiest Onyewu dus voor een andere optie.

De verdediger stond in de belangstelling van een aantal Engelse clubs en Fenerbahçe. Onyewu geeft echter wellicht de voorkeur aan Ajax. Het zou voor de Nederlandse topclub de eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen zijn.
http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.php?option=com_content&task=view&id=19891&Itemid=232

Mr-Sander
Check m'n signature
zondag 5 juli 2009 @ 11:47 (#162) 

Jol brengt wel rust in de tent, voor m'n gevoel. Hij doet het allemaal rustig aan, doet geen overhaaste aankopen. Ik heb wel vertrouwen in Martin

-link verwijderd, niet terugplaatsen-

Mr_DG
AFC Ajax
zondag 5 juli 2009 @ 11:50 (#163) 

Als Onyewu komt, dan spring ik een gat in de lucht

“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”

jna
Je lul hangt uit je broek
zondag 5 juli 2009 @ 11:52 (#164) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:42 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat dat niet over die 3e keeper Ik geloof namelijk niet dat morgen Onyewu gepresenteerd gaat worden.

Alhoewel:
[..]

http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.php?option=com_content&task=view&id=19891&Itemid=232
Ik denk dat het keeper wordt aangezien Jol gister al zei dat die binnenkort gepresenteerd zou worden

Jawel, je keek man
”Sir! We are surrounded!” - ”Excellent! We can attack in any direction!”

Urquhart
Sha-la-lie!
zondag 5 juli 2009 @ 11:53 (#165) 

Die aankoop van morgen is volgens mij gewoon Sinouh als derde keeper

DJ_Ryow
zondag 5 juli 2009 @ 11:54 (#166) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
Die aankoop van morgen is volgens mij gewoon Sinouh als derde keeper

venomsnake
Manu Chao _O_
zondag 5 juli 2009 @ 11:55 (#167) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:14 schreef TIM-846 het volgende:
Uit de telegraaf, voor wat het waard is
[..]
Dat heeft ie wel vaker geroepen...

Frisky
The tongue like a sharp knife... Kills without drawing blood..
Occupation 101 | Closed Zone | Messi vs Maradona Part 1 | Part 2 | Part 3

Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
zondag 5 juli 2009 @ 12:06 (#168) 

Een 3e keeper? Hm ... lijkt me "kapitaal"vernietiging.

'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"

BigKahuna
De Eindbaars.
zondag 5 juli 2009 @ 12:08 (#169) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:06 schreef Barca het volgende:
Een 3e keeper? Hm ... lijkt me "kapitaal"vernietiging.
........

edit: oh wacht het is Barca..

[ Bericht 1% gewijzigd door BigKahuna op 05-07-2009 12:08 (omdat) ]

><(({°>

Afwazig
Offensive jongeeee
zondag 5 juli 2009 @ 12:17 (#170) 

Ik hoop dat Onyewu komt. Ik kende hem niet eerlijk gezegd maar heb wat over hem opgezocht. Lijkt me wel een prima speler.

Would you like to know more?
Justitie delete mijn topics :r

Enchanter
Right you are Ken!!!
zondag 5 juli 2009 @ 12:24 (#171) 

quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Mr_DG het volgende:
Als Onyewu komt, dan spring ik een gat in de lucht

Pas op dat je niet mis springt

WILD THING , I THINK I LOVE YOU

versteegrob
zondag 5 juli 2009 @ 12:26 (#172) 

Wat vet als die Amerikaan morgen komt.

Frankz0rz
Ajacied
zondag 5 juli 2009 @ 12:30 (#173) 

quote:
HSV klopt aan bij Huntelaar

HAMBURG - Na het binnenhalen van Eljero Elia, heeft HSV zijn pijlen op nóg een Nederlander gericht. De club uit Hamburg klopte aan bij Klaas-Jan Huntelaar, die Real Madrid de ene na de andere miljoenenaankoop zag doen. Voorzitter Florentino Perez vertelde gisteren op de radio dat hij tien selectiespelers gaat verkopen. Namen noemde hij niet.

Real Madrid is bereid mee te werken aan een transfer van de topschutter, waarna HSV zich bij Huntelaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer meldde om te peilen hoe Huntelaar zelf tegenover een overgang staat. De Hummeloër heeft nog geen standpunt ingenomen.

Huntelaar ruilde afgelopen winter Ajax in voor Real Madrid voor het recordbedrag van (maximaal) 27 miljoen euro en kende - na Oranjes oefeninterland tegen Tunesië - een sterke periode. De laatste wedstrijden van het seizoen was zijn speeltijd beperkt, hetgeen hem bij het Nederlands elftal tegen IJsland zijn basisplaats kostte.
Ik hoop niet dat Huntelaar kiest voor de Bundesliga , die moet gewoon lekker naar Engeland gaan.

AFC Ajax | Last.fm

Rejected
zondag 5 juli 2009 @ 12:34 (#174) 

Komt Elia morgen ineens!
Ja ik weet dat hij naar HSV gaat.

BigKahuna
De Eindbaars.
zondag 5 juli 2009 @ 12:38 (#175) 

Huntelaar voor 15 miljoen terughalen.

><(({°>

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       voetbal