abonnement Unibet Coolblue
pi_72204781
dan moet ik jou haast ook wel eens gezien hebben
pi_72205485
Wij zitten meestal bij dat basketbalveld in de buurt van de kinderboerderij. Alleen niet tot laat idd, meestal tot het te donker is om te basketballen en dan nog ff een peukje oid .
pi_72221090
daarnaast loopt toch de honden uitlaat strook...
pi_72674983
Ik woon vanaf november even tijdelijk bij mijn ouders in Apeldoorn. Aangezien ik de stad niet ken vroeg ik mij af wat er allemaal te doen is voor mensen van mijn leeftijd.(23) Ik heb altijd het idee dat de leeftijdsklasse een beetje ontbreekt in Apeldoorn omdat veel mensen buiten de stad gaan studeren. Klopt dit?
pi_72681731
Ik denk dat je dat goed gemerkt hebt Ik weet niet of je al (of nog) vrienden hebt in Apeldoorn, maar met hen kan je in Apeldoorn bijvoorbeeld lasergamen, of bowlen. Karten of indoor skiën gaat niet.
Verder heb je Markant dat voor alle mensen, jong en oud cursussen geeft, Real-X is (dacht ik tenminste) een jongerencentrum, maar ik heb het idee dat dat meer voor 14 tot 20 is ofzo.
And the druids turn to stone...
pi_72681827
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:08 schreef draculettetje het volgende:
daarnaast loopt toch de honden uitlaat strook...
Geen idee eigenlijk. Maar er is wel een veld waar vaak mensen met honden zijn.

En idd jopi, die leeftijd ontbreekt een beetje in Apeldoorn.

Het zijn vooral middelbare scholieren, die Apeldoorn verlaten als ze gaan studeren waarna een nieuwe groep het overneemt. De gemiddelde leeftijd tijdens het uitgaan blijft altijd 17 oid.
Maarja, veel vrienden van me die ook buiten de stad studeren komen geregeld naar Apeldoorn in het weekend en dan gaan we met z'n allen uit ergens. Dat vind ik ook vooral het leuke, dat ik oude bekenden zie enzo. Qua uitgaansgelegenheden valt het redelijk tegen.
pi_72682738
Dat is ook wel wat ik gemerkt heb jopi, toen ik hier een jaar geleden kwam wonen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_72682837
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:16 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik denk dat je dat goed gemerkt hebt Ik weet niet of je al (of nog) vrienden hebt in Apeldoorn, maar met hen kan je in Apeldoorn bijvoorbeeld lasergamen, of bowlen. Karten of indoor skiën gaat niet.
Verder heb je Markant dat voor alle mensen, jong en oud cursussen geeft, Real-X is (dacht ik tenminste) een jongerencentrum, maar ik heb het idee dat dat meer voor 14 tot 20 is ofzo.
Realx is vooral voor skaters etc.
pi_72761146
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Maar er is wel een veld waar vaak mensen met honden zijn.

En idd jopi, die leeftijd ontbreekt een beetje in Apeldoorn.

Het zijn vooral middelbare scholieren, die Apeldoorn verlaten als ze gaan studeren waarna een nieuwe groep het overneemt. De gemiddelde leeftijd tijdens het uitgaan blijft altijd 17 oid.
Maarja, veel vrienden van me die ook buiten de stad studeren komen geregeld naar Apeldoorn in het weekend en dan gaan we met z'n allen uit ergens. Dat vind ik ook vooral het leuke, dat ik oude bekenden zie enzo. Qua uitgaansgelegenheden valt het redelijk tegen.
Klopt, want Apeldoorn is ook geen studentenstad. De gemeente probeert de stad wel aantrekkelijker te maken, en hoopt op meer HBO opleidingen, maar dit lukt nog niet echt.
Daarom trekken veel jongeren weg naar andere steden.

Die HBO opleidingen komen niet, omdat er te weinig studenten voor zijn.
En die studenten komen niet, juist omdat er zo weinig HBO opleidingen zijn, en vanwege een gebrek aan studentenvoorzieningen (zoals kamers, verenigingen, en een rijk uitgaansleven).
Tja, en die studentenvoorzieningen komen natuurlijk pas als er genoeg studenten zijn.
Dus ik geloof niet dat Apeldoorn heel snel aantrekkelijk wordt voor deze leeftijdsgroep...

Maar het is maar wat je verwacht van een stad. Qua woonklimaat en omgeving is Apeldoorn prima, en ondanks het gebrek aan studenten, is het op z'n tijd best gezellig vertoeven in het centrum. En daarbij komt ook: andere steden zoals Arnhem, Utrecht, Enschede, Zwolle zijn relatief dichtbij.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:19:24 #210
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_72862894
Rond die leeftijd zijn ze idd schaars hier in Apeldoorn. Vandaar dat ik nooit 'aan de man' raak...
pi_72863976
Haha ja. Alle meisjes die ik tegenkom tijdens het uitgaan zijn 17 dus dat schiet ook niet op . Nouja, opzich is dat niet erg, alleen het valt net buiten de "je leeftijd gedeeld door 2 plus 7" regel .
pi_72876409
wat een onzin. loop op zaterdag maar eens een willekeurige kroeg in en je ziet genoeg oudere lui.
daar schrok je van!!
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:30:48 #213
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_72877114
Vraag ik me af, welke kroegen bezoek jij dan zoal?!
pi_72877538
Ja er zijn wel kroegen met ouderen, alleen dat zijn dab weer 40-plussers die bezig zijn met hun tweede jeugd . Bluescafé enzo. Al is dat wel een erg relaxed cafe, vaak jamsessies en goede muziek .

In de leeftijdsgroep van nouja, 25-30 bijvoorbeeld zie je vrijwel niemand.
pi_72878518
de zaak, babbel. genoeg mensen van 20 - 25.

25 - 30 heeft meer een andere reden. Namelijk dat deze groep meer bezig is met huisje boompje beestje.

waar gaan jullie doorgaans uit?
daar schrok je van!!
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:08:44 #216
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_72888266
De Zaak is idd nog best goed te doen! Rontgen ook nog wel...en als ik met m'n gay-vriendje ben, wil ik ook nog wel eens naar Club Entrance gaan.
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 11:52:27 #217
187254 Giertje
lets all make believe
pi_72901229
entrance is best wel gezellig goeie sfeer wel
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_72903578
Oja de zaak en de babbel idd. Babbel zat ik eerder vaak op donderdagavond, was wel gezellig op het terras enzo. De zaak ben ik nog nooit geweest.

Zelf gaan we meestal naar de Kink. Eerder was het altijd Gigant Danst, maar sinds de Kink er is komt daar bijna niemand meer. Het is wel okay, veel jonge mensen wel, maar ook veel bekenden.
Verder komen we wel eens in de Entrance of Finnegans. Of Jenevers drinken bij de Graaf,
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 14:11:43 #219
187254 Giertje
lets all make believe
pi_72904361
kink vind ik dus echt kut met peren
ben meestal in de ozzy te vinden
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_72904518
Kink heeft veel jailbait . Nee het zijn allemaal vriendinnen van m'n zusje of ze zijn 15 .

Maar het is wel okay, binnenkort is er weer een dubstepfeestje, dat is altijd wel de shit.

Ozzy kwam ik vroeger wel vaak. Ben er laatst nog een keer naar binnen gelopen toen ik hoorde dat twee oud klasgenoten daar achter de bar werken (Pim en Maarten).
pi_72904558
ben je er volgende maand ook met de 10 dagen feest in de ozzy giertje?
Gr. Gr.
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 14:33:47 #222
187254 Giertje
lets all make believe
pi_72904826
pim kan je wel mee lachen
oow ik wist niet dat er 10 dagen feest was ik kom wel effe kijken ozzy is en blijft een van mijn favoriete kroegen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:51:27 #223
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_72905199
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:52 schreef Giertje het volgende:
entrance is best wel gezellig goeie sfeer wel
Entrance? Is dat nieuw?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_72905401
Nee was eerder de coming out.
Gr. Gr.
pi_72905411
Nee zit er al een paar jaar. In de kapelstraat dacht ik, die straat waar de Jeroen ook zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')