abonnement Unibet Coolblue
pi_70972681
Is aangepast in je topic
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:29:13 #77
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_70979469
[GRATIS] Oldschool PC games

Mag dicht

Sigmund666 blij gemaakt, hoop ik
pi_70988427
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70990706
Hey rene90.

Je hebt mijn topic over de verkoop van mijn Wii gesloten.
[TK] Nintendo Wii + veel extra's
De rede zou zijn dat hij is omgebouwd. Dat is hij niet! Er zit momenteel alleen een SD kaart in met software om "homebrew" te kunnen draaien. Homebrew draaien is niet verboden volgens Nintendo. Wat je met dat stukje software ook kan is idd gedownloade spellen spelen. Maar dan moet men wel die SD kaart hebben waar het op staat en zoals je kan zien in mijn advertentie zit die kaart er niet bij.
pi_70990744
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey rene90.

Je hebt mijn topic over de verkoop van mijn Wii gesloten.
[TK] Nintendo Wii + veel extra's
De rede zou zijn dat hij is omgebouwd. Dat is hij niet! Er zit momenteel alleen een SD kaart in met software om "homebrew" te kunnen draaien. Homebrew draaien is niet verboden volgens Nintendo. Wat je met dat stukje software ook kan is idd gedownloade spellen spelen. Maar dan moet men wel die SD kaart hebben waar het op staat en zoals je kan zien in mijn advertentie zit die kaart er niet bij.
Hey Dirk-Kuijt,

Je advertentie op marktplaats zegt wat anders:
http://link.marktplaats.nl/264852357

Gr.
Rene
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70990796
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 07:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hey Dirk-Kuijt,

Je advertentie op marktplaats zegt wat anders:
http://link.marktplaats.nl/264852357

Gr.
Rene
Scherp
pi_70992906
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 07:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hey Dirk-Kuijt,

Je advertentie op marktplaats zegt wat anders:
http://link.marktplaats.nl/264852357

Gr.
Rene
dat is op marktplaats en niet op fok.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:58:58 #83
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_70994360
deze mag dicht, is verkocht inmiddels
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_70996187
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

dat is op marktplaats en niet op fok.
Dus?
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:58 schreef BlackSheep het volgende:
deze mag dicht, is verkocht inmiddels
Done
ijs_beer fan!
pi_70999381
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

dat is op marktplaats en niet op fok.
wat is dat nou weer voor gelul?
dat verandert er toch niks aan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71000528
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor gelul?
dat verandert er toch niks aan?
Je praat duidelijk over iets waar je geen verstand van hebt. Homebrew is legaal. Er is zelfs een topic over op fok! Op marktplaats bied ik hem met sd kaart aan en hier op fok zonder sd kaart. Volkomen legaal dus.
pi_71001975
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je praat duidelijk over iets waar je geen verstand van hebt. Homebrew is legaal. Er is zelfs een topic over op fok! Op marktplaats bied ik hem met sd kaart aan en hier op fok zonder sd kaart. Volkomen legaal dus.
De Wii is omgebouwd en dat is niet toegestaan hier op FOK!.

Einde discussie.
ijs_beer fan!
pi_71002394
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

De Wii is omgebouwd en dat is niet toegestaan hier op FOK!.

Einde discussie.
omg... Het is dat ik nu via de mobiel op internet zit. Ik leg het straks thuis wel uit. Homebrew is legaal. Hij is niet omgebouwd met een chip....
pi_71004644
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dit is gewoon verkapte oplichting joh.. het is toch ontopic als iemand daar wat van zegt.
Het is al duidelijk gemaakt dan heeft geen nut om er 100 reacties op te geven, gewoon even wachten wat de TS zegt.
ijs_beer fan!
pi_71005141
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het is al duidelijk gemaakt dan heeft geen nut om er 100 reacties op te geven, gewoon even wachten wat de TS zegt.
Oplichting kan wat mij betreft niet duidelijk en vaak genoeg worden aangegeven. Zeker omdat dit onderdeel van het forum is bedoeld om onder users wat te verkopen/weg geven en niet om elkaar een oor aan te naaien. Daarvoor is marktplaats toch al uitgevonden?
pi_71005281
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Oplichting kan wat mij betreft niet duidelijk en vaak genoeg worden aangegeven. Zeker omdat dit onderdeel van het forum is bedoeld om onder users wat te verkopen/weg geven en niet om elkaar een oor aan te naaien. Daarvoor is marktplaats toch al uitgevonden?
reageer je nou op mijn topic?
you be dead
Remember me in heaven
pi_71005295
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Oplichting kan wat mij betreft niet duidelijk en vaak genoeg worden aangegeven. Zeker omdat dit onderdeel van het forum is bedoeld om onder users wat te verkopen/weg geven en niet om elkaar een oor aan te naaien. Daarvoor is marktplaats toch al uitgevonden?
Ik heb zojuist even op ebay zitten neuzen, en de prijs die hij er voor vraagt komt redelijk overeen met de marktwaarde op dit moment. Sommige zitten er onder, maar ook velen zitten erboven.

Voor de rest heb je natuurlijk gelijk en zijn we altijd blij met oplettende users , maar soms is de grens nogal dun.
ijs_beer fan!
pi_71005412
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Oplichting kan wat mij betreft niet duidelijk en vaak genoeg worden aangegeven. Zeker omdat dit onderdeel van het forum is bedoeld om onder users wat te verkopen/weg geven en niet om elkaar een oor aan te naaien. Daarvoor is marktplaats toch al uitgevonden?
Oplichting
`Oplichting` is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen

toch iets wat ik niet doe, ik verkoop iets tegen een nog lagere marktwaarde. Dus research eerst voordat je je bek open trekt.
you be dead
Remember me in heaven
pi_71005424
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:36 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik heb zojuist even op ebay zitten neuzen, en de prijs die hij er voor vraagt komt redelijk overeen met de marktwaarde op dit moment. Sommige zitten er boven, maar ook velen zitten erboven.

Voor de rest heb je natuurlijk gelijk en zijn we altijd blij met oplettende users , maar soms is de grens nogal dun.
Ik heb ook zitten kijken. Op marktplaats staat hij vanaf 30,- en op ebay vanaf 41,50,- (wat natuurlijk ook al veel te duur is, maar daar zijn die sites voor gemaakt). Maar ik zal mij er verder niet meer mee bemoeien.
pi_71005456
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik heb ook zitten kijken. Op marktplaats staat hij vanaf 30,- en op ebay vanaf 41,50,- (wat natuurlijk ook al veel te duur is, maar daar zijn die sites voor gemaakt). Maar ik zal mij er verder niet meer mee bemoeien.
Het verschil is dat ebay een veilingsite is en dat het er misschien wel 41 euro staat maar hij daar waarschijnlijk niet voor weg gaat.
De laagste nu kopen die ik zag was 151 dollar oid.
ijs_beer fan!
pi_71005460
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef Tjalle het volgende:

[..]

Oplichting
`Oplichting` is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen

toch iets wat ik niet doe, ik verkoop iets tegen een nog lagere marktwaarde. Dus research eerst voordat je je bek op trekt.
Op marktplaats staat hij op 30,- en op ebay voor 41,50. Maar vooral voor 70,- proberen te verkopen hoor, veel succes
pi_71005500
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Op marktplaats staat hij op 30,- en op ebay voor 41,50. Maar vooral voor 70,- proberen te verkopen hoor, veel succes
Oh ja de vraagprijs op marktplaats is 100 euro, dat er 30 euro is geboden zegt natuurlijk niet zoveel
ijs_beer fan!
pi_71005567
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef NanKing het volgende:

[..]

Oh ja de vraagprijs op marktplaats is 100 euro, dat er 30 euro is geboden zegt natuurlijk niet zoveel
bedankt voor de research.

jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
you be dead
Remember me in heaven
pi_71007866
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:45 schreef Tjalle het volgende:

[..]

bedankt voor de research.

jammer dat sommige mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Wat is het probleem, Tja verkoopt iets met een hoge vraagprijs, dan is het aan de koper of hij/zij dat ervoor geeft.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71007985
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

omg... Het is dat ik nu via de mobiel op internet zit. Ik leg het straks thuis wel uit. Homebrew is legaal. Hij is niet omgebouwd met een chip....
Zo ik ben thuis. De Wii bezit een Homebrew channel. Dit is niet illegaal! Het Homebrew channel is bedoeld om eigen software mee af te spelen. Een bijkomstigheid is dat je er idd illegale software mee af kunt spelen. Maar dat is niet het hoofddoel van dat programma. Op Marktplaats adverteer ik daarmee omdat mensen graag een Wii willen hebben waarmee ze gedownloaden spellen af kunnen spelen. Hier op FOK doe ik dat niet en is er ook geen sprake van iets aanbieden wat illegaal is!

Ik citeer even wat van een website:
quote:
Wii Softmod
Wii sofmodden is het softwarematig ombouwen van je Wii, om spellen te kunnen backuppen en downloaden. In beginsel zijn alle Wii's, die niet met de update 4 geupdate zijn en voor januari 2009 zijn gekocht, eenvoudig te soft modden. Softmodden is in Nederland niet illegaal, omdat de gepatenteerde sofware bij het softmodden niet wordt aangepast. Soms is er wel een speciale patch nodig, om het allemaal goed te laten werken.
Bron: http://www.leerwiki.nl/Is_Homebrew_Channel_legaal


En hier kun je ook even navraag doen naar andere users op FOK! over hoe legaal een softmod is:

Wii Homebrew #3: Waar wij geduldig wachten....

Het lijkt me nu wel duidelijk dat het geheel legaal is. Dus succes met het openen van het topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')