abonnement Unibet Coolblue
pi_70603395
Hallo allemaal,

Hoe kan je je mastercard securecode opnieuw aanvragen bij de ING?
Ze doen zoooooooo vaag over die shit. Ik heb me al een keer geregistreerd maar ik ben de securecode gewoon vergeten. En er staat nergens een optie op de site om je securecode opnieuw aan te vragen.
En als ik de klantenservice bel zetten ze me telkens in een klote wachtrij.
Iemand enig idee? Securecode is zowiezo bullshit maargoed...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:17:38 #2
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_70604017
Gewoon bellen en aanvragen, dan sturen ze hem op
pi_70604795
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon bellen en aanvragen, dan sturen ze hem op
ja maar ik wil die code nu hebben. Ik wil een reis boeken maar je hebt daarvoor dus die gvd kut securecode voor nodig.
En ING klantenservice is ook niet echt snel. Zogenaamd druk
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:43:39 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_70604821
Staat die niet achterop je Creditcard?? Bij mij tenminste wel.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 10:44:42 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_70604858
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef appelsientje het volgende:
Staat die niet achterop je Creditcard?? Bij mij tenminste wel.
Klopt bij Mastercard staat de code achterop, 4 cijfers volgens mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_70605163
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Klopt bij Mastercard staat de code achterop, 4 cijfers volgens mij.
is dat niet de CVC Security code?
ik heb inderdaad ook 4 cijfers voor de CVC Security code. Maar zijn die 4 cijfers wel de Secure code?
pi_70605265
CVC code is 3 cijfers.
pi_70605371
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef Jim-E het volgende:
CVC code is 3 cijfers.
ja die staat daar ook

op de achterkant van me creditcard staan totaal 7 cijfers

securecode? CVC code
xxxx xxx

maar zijn die eerste 4 cijfers de securecode?
want ik had vroeger op de website van ing een securecode moeten aanmaken.
lijkt me stug dat ie daar op de achterkant van me creditcard staat.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:01:17 #9
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70605421
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:59 schreef Bapesta het volgende:

[..]

ja die staat daar ook

op de achterkant van me creditcard staan totaal 7 cijfers

securecode? CVC code
xxxx xxx

maar zijn die eerste 4 cijfers de securecode?
want ik had vroeger op de website van ing een securecode moeten aanmaken.
lijkt me stug dat ie daar op de achterkant van me creditcard staat.
De securecode die ze bij betaalsystemen vragen is doorgaans wel die code achterop de card...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_70605460
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Bapesta het volgende:

[..]

ja maar ik wil die code nu hebben. Ik wil een reis boeken maar je hebt daarvoor dus die gvd kut securecode voor nodig.
En ING klantenservice is ook niet echt snel. Zogenaamd druk
Je wil de code zsm hebben, maar neemt niet het geduld om even in de wacht te staan, wat je toch het meest zal helpen?
pi_70605506
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

De securecode die ze bij betaalsystemen vragen is doorgaans wel die code achterop de card...
ok...maar waarom vragen ze dan aan mij om een securecode aan te maken terwijl de securecode op de achterkant van m'n creditcard staat. beetje raar dan toch...
pi_70605539
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef Mr.Mojito het volgende:

[..]

Je wil de code zsm hebben, maar neemt niet het geduld om even in de wacht te staan, wat je toch het meest zal helpen?
uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
een euro dus voor in de wachtrij staan en nog steeds niet geholpen te zijn...
wat een service...
pi_70605583
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:

[..]

uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
En wat kost die vlucht ook alweer? Precies.

En 't is inderdaad lullig dat je net in deze periode naar afdeling cards moet bellen. (Ze hebben code rood = megadruk).
pi_70605611
Securecode bij een online betaling met je creditcard is de CVC code, de laatste 3 cijfers op de achterzijde van de creditcard. That's all!

Fijne vakantie!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:26:16 #15
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70606314
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:

[..]

ok...maar waarom vragen ze dan aan mij om een securecode aan te maken terwijl de securecode op de achterkant van m'n creditcard staat. beetje raar dan toch...
Weet je zeker dat de code die je hebt moeten aanmaken exact zo heet?
En doe eens gek.. doe de betaling eens met die code op de achterkant? Ze blokkeren heus niet je kaart als één betaling onverhoopt mis gaat..
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 juli 2009 @ 11:27:20 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70606348
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:

[..]

uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
een euro dus voor in de wachtrij staan en nog steeds niet geholpen te zijn...
wat een service...
Huilie
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70609556
Jammer dat er zo veel mensen reageren die totaal niet weten waar het over gaat. De CVC-code is iets anders als de SecureCode.

CVC-code:
quote:
Sinds 1 juni 2001 zijn internetwinkels verplicht om bij creditcardbetalingen te vragen naar uw CVC-code (Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole.

De CVC-code is een nummer dat uniek verbonden is aan uw MasterCard kaartnummer. Deze driecijferige code vindt u op de achterkant van uw MasterCard. Op de handtekeningstrook is het volledige kaartnummer leesbaar (of alleen de laatste vier cijfers). Rechts hiervan ziet u de driecijferige CVC-code.

Bron: http://www.mastercard.com(...)ternet/cvc_code.html
SecureCode:
quote:
MasterCard® SecureCode™ is een nieuwe service van MasterCard voor internetbetalingen. Zowel consumenten als internetwinkels kunnen hieraan deelnemen. MasterCard SecureCode zorgt ervoor dat uw gegevens nog beter beschermd zijn als u betaalt via internet.
Voor u als consument werkt het als volgt.

Uw bank of creditcardorganisatie registreert u als deelnemer aan het programma en voorziet u van een unieke en persoonlijke code. Zodra u betaalt bij een internetwinkel die MasterCard SecureCode ondersteunt, wordt u gevraagd deze code in te geven.

De internetondernemer ziet uw code niet, maar uw bank of creditcardorganisatie kan zo wel de echtheid van uw (kaart)gegevens controleren. Daarmee wordt nog beter voorkomen dat anderen misbruik kunnen maken van uw creditcard op internet. Een prettige gedachte!

Bron: http://www.mastercard.com(...)rnet/securecode.html
CVC-code zijn dus inderdaad 3 cijfers die aan de achterkant van de creditcard staan, maar de SecureCode is een andere code (bij mijn credit card kon ik de SecureCode op een zelfverzonnen wachtwoord instellen).

Om terug te komen op de openingspost: bij het scherm waarop gevraagd wordt naar je securecode, dus bij het betalen, staat daar misschien nog een knop waar je op kan klikken als je je securecode bent vergeten? Anders zit er denk ik idd niks anders op dan contact op te nemen met de credit card maatschappij.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:36:30 #18
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_70610461
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Thund3r het volgende:
Jammer dat er zo veel mensen reageren die totaal niet weten waar het over gaat. De CVC-code is iets anders als de SecureCode.

CVC-code:
[..]

SecureCode:
[..]

CVC-code zijn dus inderdaad 3 cijfers die aan de achterkant van de creditcard staan, maar de SecureCode is een andere code (bij mijn credit card kon ik de SecureCode op een zelfverzonnen wachtwoord instellen).

Om terug te komen op de openingspost: bij het scherm waarop gevraagd wordt naar je securecode, dus bij het betalen, staat daar misschien nog een knop waar je op kan klikken als je je securecode bent vergeten? Anders zit er denk ik idd niks anders op dan contact op te nemen met de credit card maatschappij.
Aha okay.... my bad.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_70616115
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Thund3r het volgende:
Jammer dat er zo veel mensen reageren die totaal niet weten waar het over gaat. De CVC-code is iets anders als de SecureCode.

CVC-code:
[..]

SecureCode:
[..]

CVC-code zijn dus inderdaad 3 cijfers die aan de achterkant van de creditcard staan, maar de SecureCode is een andere code (bij mijn credit card kon ik de SecureCode op een zelfverzonnen wachtwoord instellen).

Om terug te komen op de openingspost: bij het scherm waarop gevraagd wordt naar je securecode, dus bij het betalen, staat daar misschien nog een knop waar je op kan klikken als je je securecode bent vergeten? Anders zit er denk ik idd niks anders op dan contact op te nemen met de credit card maatschappij.
dus dat.

ja ik wil dus contact opnemen met ING waar de creditcard vandaan komt maar ze hebben het weer eens druk.
pi_70639743
Welke melding krijg je als je (met opzet) 3x de verkeerde mastercard securecode invoert?

Bij het aanmelden heb je namelijk de keuze gehad om een geheime vraag te kiezen en daarmee kan je na 3x verkeerde code gebruik zelf de reset doen voor een nieuwe aanmelding.

Krijg je de melding dat je moet bellen dan heb je dus geen geheime vraag en moet je telefonisch de code laten resetten. Tijdens werkdagen duurt dat resetten maximaal 24uur.

En die mastercard securecode is echt een gedrocht van een uitvinding, echt een groot drama wat daar allemaal wel niet mee mis gaat.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_70639815
je kan hem zelf aanpassen inderdaad met de geheime vraag.
pi_70647869
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:

[..]

uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
een euro dus voor in de wachtrij staan en nog steeds niet geholpen te zijn...
wat een service...
Als je vrij bellen hebt naar alle vaste nummers zoals ik, bel je toch gewoon naar...020 5611619
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 juli 2009 @ 20:24:56 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_70650224
Als je inlogt op je omgeving van je CC dan kun je daar toch ook opnieuw een secure code instellen?

Heb ik bij ICS Card (die alle cards van ING heeft overgenomen van klanten die geen rekening bij ING hebben) toen ook gedaan omdat ik erg snel een code had verzonnen en niet kon onthouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:43:07 #24
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_70653311
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef Jim-E het volgende:
CVC code is 3 cijfers.
Niet altijd. Er zijn een paar maatschappijen die 4 hanteren
pi_70658853
laat maar ik weet me password opeens weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')