abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243512
http://www.showwereld.nl/nieuws/bb/130100,bartwilbijdevprowerken.html

quote:

Bart wil bij de VPRO werken!

--- Neen, Bart zullen we niet snel zien rondhuppelen in "Goede Tijden Slechte Tijden". De Big Brother-winnaar werd weliswaar gevraagd voor een rol in de populaire RTL4-serie, maar daar paste hij voor. "Nog in geen duizend jaar", liet hij weten. Als hij al voor de televisie zou gaan werken, dan zien we hem in heel andere programma's...

Op dit moment houdt Bart zich bezig met zijn bedrijfje annex website Big Bart. Op die site schrijft hij zelfs zijn eigen column. Terwijl veel van zijn Big Brother-collega's een succesvolle carriere bij de televisie ambieren, ziet Bart dat juist niet zo zitten. "Ik zou geen eigen programma willen hebben. Dat is helemaal niets voor mij", zegt de winnaar van Big Brother.

"Wat me wel leuk lijkt", vervolgt hij, "is om gastoptredens te verzorgen in shows als "Het Klokhuis", "Sesamstraat" en "Jules Unlimited". In elk geval een programma met een hoog VPRO-gehalte. Je zult mij niet terugzien bij RTL4 of SBS6. Met die televisiestations heb ik helemaal niets." Wellicht kan Bart in het satirische VPRO-programma "Jiskefet" terecht met een geslaagde Chriet Titulaer-immitatie? (RL)


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 14 januari 2000 @ 00:09:00 #2
1464 ART
FOK!member
pi_243513
Sesamstraat, Klokhuis en Jules Unlimited zijn niet echt VPRO, maar het laatste programma past wel erg bij hem. VARA commercieel? Zou geen slechte publicitaire zet zijn als ze Bart voor JU vragen.
Een VPRO-programma zie ik niet meteen voor hem weggelegd. Voor Noorderlicht of De Nieuwe Wereld moet je toch enige journalistieke bagage hebben.

Dank Hunter dat je dit van uit cyberspace hebt opgesnuffeld.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_243514
Hunter,

Ik houd je niet bij, ik heb nauwelijks een topic uit, of je opent een nieuwe. Bedankt ook voor dit stukje, pleit wat mij betreft opnieuw voor de kwaliteit van Bart die zich dus inderdaad niet 'gek laat maken'.

pi_243515
Inderdaad Darkthorn,

Dankzij Hunter ben ook ik helemaal bij.
Hij is inderdaad bijzonder rap.
Zonder Hunters archieven was ik verloren geweest op dit forum.
Voor al die mensen die dit net zoals ik graag lezen, maar daardoor het risico lopen veel te laat hun bed in te duiken,( bedankt Hunter ), probeer ik ook een keer daar naar toe te linken.
klik hier.
En nou maar hopen dat ik het goed heb gedaan.
Waarschuwing de inhoud kan verslavend zijn.
Slaapgebrek is ook bij jullie niet uit te sluiten.
Maar dat wisten velen van jullie allang.
Opa zou inderdaad zeggen: "omhoog .........".
Bedankt Hunter.
groetjes eli.

Nou na een gepuzzel van 3 kwartier, is de link gelegd.
Blij dat jullie niet kunnen zien hoe vaak ik het heb moeten corrigeren.
Welterusten.
Nogmaals groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_243516

Bedankt weer wat geleerd, volgende keer haal ik de desbetreffende topic gewoon omhoog.
Maar ja dan had ik de link niet leren leggen.

groetjes eli.


------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 14 Januari 2000).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_243517
Bedankt voor het snel plaatsen van dit stukje Hunter. Het bevestigt mijn vermoedens die ik heb t.a.v Bart en zijn ideeen over zijn media optredens. Hij zal echter toch volgens contractuele verplichting nog een x-aantal keer moeten opdraven voor Veronica. Als ik het elders goed gelezen heb, ging het toch om totaal 10 x (correct me if I'm wrong).
Ik ben benieuwd op hoeveel de teller nu staat voor hem (3x ?).
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_243518
Sam Som zou ook wel wat voor hem zijn!
"ik moest kloppen want de bel doet het niet"
"Don't drink water, fish fuck in it"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')