index       relaties & psychologie      psychologie & psychiatrie
PI fixeren (dwangbuis, zweedse band segufix etc.)
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6
Topicgallery™ :
Dipkip
woensdag 1 juli 2009 @ 22:11 (#51) 
Ja of die van 60, denk dat je daar niet uitkomt, met die riemen.

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 22:12 (#52) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Dipkip het volgende:
Ja of die van 60, denk dat je daar niet uitkomt, met die riemen.
die van 60 ziet er aardig uit idd, staat ook bij zware kwaliteit, en katoen is stevig spul.

'Met een banaan door het water, later'
foto's! kijk dahan! | Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom | computerproblemen? Hardwarestop helpt! Nageltjes!

znarch
ondertitel
woensdag 1 juli 2009 @ 22:14 (#53) 

Meld je aan als vrijwilliger bij een hogeschool waar ze verpleegkunde studeren ?

"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 22:23 (#54) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef znarch het volgende:
Meld je aan als vrijwilliger bij een hogeschool waar ze verpleegkunde studeren ?
dan gaan ze je lichamelijk onderzoeken enzo, sta je dan in je blote tokus

foto's! kijk dahan! | Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom | computerproblemen? Hardwarestop helpt! Nageltjes!

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 22:23 (#55) 
mm nog steeds bereid me in zo'n ding te hijsen mirjam?

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 22:24 (#56) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef ius het volgende:
mm nog steeds bereid me in zo'n ding te hijsen mirjam?
welja

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 22:25 (#57) 
wat kunnen we afspreken?

Re
Kiss & Swallow
[ Moderator ] woensdag 1 juli 2009 @ 22:25 (#58) 

en FOK!Tv die er verslag van doet

de R&P PM box voor al uw vragen en opmerkingen
Op de foto?
vind hier je drogredenatie

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 22:27 (#59) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:25 schreef Re het volgende:
en FOK!Tv die er verslag van doet

Dipkip
woensdag 1 juli 2009 @ 22:29 (#60) 
Wil je dan eigenlijk ook nog dat er dingen gebeuren als je in dat pak zit of wil je gewoon een beetje liggen tot je stop roept?

BlueMage
Zevertante
woensdag 1 juli 2009 @ 22:31 (#61) 

Ik zou niet op FOK!ers vertrouwen voor dergelijke experimenten.

Geert Wilders

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 22:34 (#62) 
Het liefst natuurlijk zoiets

(zonder de medicijnen)

Dipkip
woensdag 1 juli 2009 @ 22:37 (#63) 
Dus gewoon alleen gelaten worden in een ruimte waar je niet uit kunt met verder niets er in?

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 22:38 (#64) 
jups.. of zoals mijn eerste plaatje dat is nog beter natuurlijk

Adolecens
a.k.a. Ado
[ Moderator ] woensdag 1 juli 2009 @ 22:45 (#65) 

Je kan ook iemand neerknallen en je als een psychopaat gaan gedragen, wild om je heen zwaaien en helemaal krankjorum doen...

Dan kom je er gratis in, is het niks seksueels en kan je heerlijk opgaan in het moment!

Niet nadien een topic openen dat het je allemaal te lang duurt dan he

| I did |

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 22:46 (#66) 
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
Je kan ook iemand neerknallen en je als een psychopaat gaan gedragen, wild om je heen zwaaien en helemaal krankjorum doen...

Dan kom je er gratis in, is het niks seksueels en kan je heerlijk opgaan in het moment!

Niet nadien een topic openen dat het je allemaal te lang duurt dan he
Maar dat is zo permanent natuurlijk en heel vervelend voor de persoon die ik neerknal..

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 22:54 (#67) 
toevallig iemand met een volledige set segufix of een posey dwangbuis die hij / zij wil uitlenen???

Fixers
Prince Charming
woensdag 1 juli 2009 @ 23:13 (#68) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef ius het volgende:
toevallig iemand met een volledige set segufix of een posey dwangbuis die hij / zij wil uitlenen???
Gewoon op e-bay bestellen: http://cgi.benl.ebay.be/SEGUFIX-KOMPLETT-SET-VERSTARKT-NEU_W0QQitemZ260435628125QQcmdZViewItemQQptZKrankenpflege?hash=item3ca32c505d&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

mgerben
Gm
woensdag 1 juli 2009 @ 23:13 (#69) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef ius het volgende:
nou het effect is denk ik wel degelijk anders kan me niet voorstellen dat zo'n van 30 euro echt in staat is je in bedwang te houden.. Een goede posey dwangbuis kost tien keer zoveel
Als ik je vriendin was had ik inmiddels wel zo'n ding van ¤30,- gekocht en kon jij eerst uitgebreid beloven dat je nooit meer zo zou zeuren en dat het je meevalt wat je voor ¤30,- kunt kopen. En dan zou ik je toch nog even een uurtje laten liggen. Voor de zekerheid.

Ik heb net een setje spanbanden gekocht. Kostte ¤11,95 en bevat 4 banden die elk 250 kilo aankunnen. Denk jij dat je los komt als ik voor ¤30 materiaal mag kopen???

Leg je wensen uit aan je vriendin. Zij hoeft niet te begrijpen wat je er leuk aan vindt, als ze maar snapt wat jij wilt, en als ze maar snapt wanneer je weer los wilt.
Dan kan ze zelf aan jouw reacties zien of je het leuk vindt.

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 23:15 (#70) 
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef mgerben het volgende:

[..]

Als ik je vriendin was had ik inmiddels wel zo'n ding van ¤30,- gekocht en kon jij eerst uitgebreid beloven dat je nooit meer zo zou zeuren en dat het je meevalt wat je voor ¤30,- kunt kopen. En dan zou ik je toch nog even een uurtje laten liggen. Voor de zekerheid.

Leg je wensen uit aan je vriendin. Zij hoeft niet te begrijpen wat je er leuk aan vindt, als ze maar snapt wat jij wilt, en als ze maar snapt wanneer je weer los wilt.
Dan kan ze zelf aan jouw reacties zien of je het leuk vindt.
Zoals ik al schreef.. is dit niets iets wat ik op die manier wil delen met mijn vriendin.. Daarnaast.. ook zij is werkzaam in de zorg.. en na het vastleggen van een patient in een zweedse band was het een duidelijk nee..

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 23:21 (#71) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:15 schreef ius het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef.. is dit niets iets wat ik op die manier wil delen met mijn vriendin.. Daarnaast.. ook zij is werkzaam in de zorg.. en na het vastleggen van een patient in een zweedse band was het een duidelijk nee..
vreemd.
m.i. moet je alles met elkaar kunnen delen in een relatie.
als een partner een in jouw ogen misschien wat vreemde vraag/voorkeur heeft, zou je daar gewoon in mee kunnen gaan. je bent tenslotte samen, je deelt alles, gaats amen op onderzoek uit, en hey, je doet ook wel eens iets voor de ander dat je zelf misschien wat minder vindt.

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 23:25 (#72) 
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

vreemd.
m.i. moet je alles met elkaar kunnen delen in een relatie.
als een partner een in jouw ogen misschien wat vreemde vraag/voorkeur heeft, zou je daar gewoon in mee kunnen gaan. je bent tenslotte samen, je deelt alles, gaats amen op onderzoek uit, en hey, je doet ook wel eens iets voor de ander dat je zelf misschien wat minder vindt.
Weet ik niet.. alles delen is voor mij wel iets anders dan alles doen wat de ander wil..

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 23:26 (#73) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef ius het volgende:

[..]

Weet ik niet.. alles delen is voor mij wel iets anders dan alles doen wat de ander wil..
lees mijn post nou nog eens.
ik zeg nergens dat je alles moet doen wat de ander leuk vindt.

ius
woensdag 1 juli 2009 @ 23:28 (#74) 
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

lees mijn post nou nog eens.
ik zeg nergens dat je alles moet doen wat de ander leuk vindt.
Ik weet niet of je getrouwt hebt.. Maar stel je voor je man vraagt van je om in het vervolg elke dag een strak korset te dragen, met kousen en een mantelpakje.. (ken je kledingsmaak natuurlijk niet maar kan preceis het verkeerde voorbeeld zijn natuurlijk) zou je dat dan doen?

Mirjam
paparazzislet
[ Moderator / FOK!paparazzi ] woensdag 1 juli 2009 @ 23:29 (#75) 

quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef ius het volgende:

[..]

Ik weet niet of je getrouwt hebt.. Maar stel je voor je man vraagt van je om in het vervolg elke dag een strak korset te dragen, met kousen en een mantelpakje.. (ken je kledingsmaak natuurlijk niet maar kan preceis het verkeerde voorbeeld zijn natuurlijk) zou je dat dan doen?
je trekt alles uit z'n verband.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6
index       relaties & psychologie       psychologie & psychiatrie
fixeren (dwangbuis, zweedse band segufix etc.)
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500