abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:53:26 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70555592
Johan Vlemmix: 'Ik ben een mediahoer'

van onze redactie
AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Johan Vlemmix. De Brabander heeft onthuld dat hij dringend psychische hulp nodig heeft.


"Mijn verslaving aan aandacht gaat steeds verder en beheerst op dit moment mijn leven", aldus Vlemmix aan het weekblad Story. "Het lukt mij gewoonweg niet om uit beeld te blijven! Steeds opnieuw verzin ik weer iets waarmee ik het nieuws haal. Ik zal het maar gewoon zeggen: ik ben de grootste mediahoer van Nederland!"

Johan vindt dit erg triest van zichzelf. "Waar ik zin in heb, dat doe ik. Maar het levert mij helemaal niets op, behalve dat iedereen denkt dat ik gek ben. Misschien moet ik inderdaad maar eens professionele hulp gaan zoeken."

Bron: de telegraaf.nl waar ik normaal nooit kom maar ik klikte mis op de MILF page die ik bezocht!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:56:39 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_70555670
Heeft niks met TBO te maken, open maar een topic in SHO.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 19:13:02 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70556118
Ter verduidelijking: Johan is de eigenaar van Paleis Soestdijk II. In de kelder van het pand is "The Bunker".
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:15:20 #4
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70556181
HA!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 19:16:17 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70556208
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:21:10 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70556344
Met Johan, Robert en een divan de zomer door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:23:03 #7
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70556400
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Copycat het volgende:
Met Johan, Robert en een divan de zomer door.
TBO3 bij verlderhof?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:26:15 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70556503
Nu ga je een paar zevenmijlslaarsstappen te ver.

Slotje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70557190
Maar ondertussen staat ie weer met zijn harses in de krant, waar hij zo op kicked, maakt hem niet uit waarmee
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70557251
Arme Johan.
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:50:35 #11
2018 PC eend
relativist
pi_70557353
quote:
Op 27 augustus 2006 nam Vlemmix officieel afscheid van de Nederlandse showbizzwereld. In het televisieprogramma Pauw & Witteman van 13 september 2006 nam Vlemmix afscheid van het Bekende Nederlander-schap middels een afscheidsinterview. Hij verklaarde er niet langer meer de publiciteit op te zullen zoeken.
Ik heb nooit begrepen waarom Pauw en Witteman zich lieten lenen voor zo een hoax
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70557391
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waarom Pauw en Witteman zich lieten lenen voor zo een hoax
Primeurgeil?
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:54:46 #13
2018 PC eend
relativist
pi_70557503
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Primeurgeil?
Nou wat een primeur
Dan zet ik voorlopig maar even in op komkommertijd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70557600
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou wat een primeur
Dan zet ik voorlopig maar even in op komkommertijd
Mwah er komt zoveel volk langs bij P&W.
pi_70557898
Kan ie beter naar de psych gaan, ipv 't aan Story te vertellen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:16:06 #16
2018 PC eend
relativist
pi_70558177
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mwah er komt zoveel volk langs bij P&W.
Zelden met zulk zelfgecreeerd non-nieuws.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:49:47 #17
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70559465
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zelden met zulk zelfgecreeerd non-nieuws.
Mwah, het werd pas non-nieuws toen johan er zelf achter kwam na een maand of drie dat hij niet KAN stoppen
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70559663
sjesus....
pi_70595003
Het hele verhaal, inclusief Bunker spoiler

Story week 27
VLEMMIX WIL PSYCHISCHE HULP
'IK KAN NIETS...'


Na jarenlang met de meest malle fratsen de publiciteit gezocht te hebben, geeft Johan Vlemmix (50) het ruiterlijk toe: hij is ongeneeslijk verslaafd aan aandacht! Aan STORY biecht hij het op: 'Ik heb eigenlijk psychische hulp nodig...'

Door Guido Den Aantrekker

Op de halfjaarlijkse Societylunch van dassenkoning Tony Tetro viel de altijd bizar uitgedoste Johan Vlemmix voor het eerst helemaal niet op tussen alle andere verklede gasten, zoals Willibrord Frequin en Corry van Gorp. Naar aanleiding van het thema 'Carnaval in Venetië' verscheen Johan als koning, in een witte hermelijnmantel.
De Brabantse ondernemer kreeg meteen weer alle lachers op zijn hand met zijn malle fratsen. Maar achter zijn grappen en grollen schuilt eigenlik een tragedie, zo vertelt de clowneske Eindhovenaar. 'Ik heb er vijftig voor moeten worden, maar ik moet het voor mezelf nu eindelijk eens gaan toegeven: ik heb eigenlijk dringend psychische hulp nodig! Mijn verslaving aan aandacht gaat steeds verder en beheerst op dit moment mijn hele leven. Het lukt mij gewoonweg niet om uit beeld te blijven! Steeds opnieuw verzin ik weer iets waarmee ik het nieuws haal. Ik zal het maar gewoon zeggen: ik ben de grootste mediahoer van Nederland! Telkens neem ik mij voor om nou eens even een poosje uit de spotlights te blijven. Maar dan kom ik weer op zo'n societyfeestje als dit en dan hoeft er alleen maar een fotograaf of tv-ploeg naar mij te kijken en ik sta alweer klaar voor een foto of een interview! Ik verzin dan wel weer wat geks.
Eigenlijk vind ik mezelf dan heel erg triest. Vooral omdat ik eigenlijk helemaal niks kan. Ja, ik kan mijn dromen laten uitkomen. Of dat nu was met die fanclub voor Emily Bremers, mijn Paleis Soestdijk waarin ik van alles organiseer of een liedje voor Rita Verdonk. Waar ik zin in heb, dat doe ik. Maar het levert mij helemaal niets op, behalve dat iedereen denkt dat ik gek ben! Misschien moet ik inderdaad maar eens professionele hulp gaan zoeken. Ik heb al veel te veel verloren door mijn leven in de schijnwerpers...' Johan doelt daarmee op zijn huwelijk met Ellen Greven, dat in een scheiding eindigde. Ook de relatie met zijn kinderen Angela (26), Bob (21) en Joep (19) is door zijn voortdurende hang naar aandacht lange tijd verstoord geweest. Nu zijn kinderen ouder worden, is er iets meer begrip. Zijn mooie dochter Angela is zelf hard op weg een nationale bekendheid te worden na een sexy fotoreportage in een mannenblad.
Johan, die zijn fortuin vergaarde als autohandelaar en in de horeca en het vastgoed, produceert momenteel internetsoap De Bunker met ex-Big Brother Bart Spring in 't Veld. 'Dat doen we vanuit de atoombunker onder mijn Paleis Soestdijk. Die liet ik ooit voor mijn gezin bouwen, voor als er oorlog kwam. Maar dat gezin raakte ik kwijt en die oorlog is nooit gekomen...'

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 03-07-2009 00:21:06 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70595099
N.B. deze publicatie is wel erg incompleet en bovendien zelfs voor een deel verzonnen. Aldus Vlemmix in reactie naar mijn medeleven
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 00:29:25 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_70598593
quote:
'Dat doen we vanuit de atoombunker onder mijn Paleis Soestdijk. Die liet ik ooit voor mijn gezin bouwen, voor als er oorlog kwam. Maar dat gezin raakte ik kwijt en die oorlog is nooit gekomen...'
Hopelijk is déze quote niét verzonnen. Mooi.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_70602781
Nu snap ik pas dat waarom hij uiteindelijk dan toch maar heeft besloten om zijn eigen ''oorlogje''
na te spelen
pi_70985131
TBO3 NU LIVE BIJ DE GRAFKELDER VAN JOHAN VLEMMIX.
johan had zichzelf opgehangen na problemen met zichzelf.
Hij is 51 jaar geworden
pi_70988536
Doeewd, dat zijn geen leuke grapjes.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')