abonnement Unibet Coolblue
pi_70532254



[ Bericht 35% gewijzigd door sjimz op 30-06-2009 23:58:25 ]
pi_70532287
HIj word beter dan Zlatan, 15mil overmaken naar Enschede a.u.b.
pi_70532318
9 miljoen is het toch?
pi_70532334
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef DirkZz het volgende:
HIj word beter dan Zlatan, 15mil overmaken naar Enschede a.u.b.
9 miljoen met geluk over een jaartje.
pi_70532740
Zolang ze maar in 1x lappen, kan Twente toch een redelijke vervanger voor terughalen.
Ben benieuwd waarmee McClaren en Munserman aan komen zetten
pi_70532866
Naar die 9 miljoen kan Jopie mooi fluiten.
pi_70533153
Wacht even, hoe zit de transfer nu in elkaar? Toch niet huren en als hij bevalt 9 miljoen lappen?
pi_70533190
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:13 schreef DeVinger het volgende:
Wacht even, hoe zit de transfer nu in elkaar? Toch niet huren en als hij bevalt 9 miljoen lappen?
Volgens Bevin of zoiets krijgt Twente nu 5 miljoen voor 1 jaar huur.
Volgens Twente.net krijgt Twente 2 miljoen euro voor 1 jaar huur.
Geen idee welke van de 2 waar is als er uberhaupt al 1 de waarheid is.
9 Miljoen bij definitieve overname.
pi_70533476
Trouwens voor wat het waard is:
quote:
Ik kan jullie 2 "nieuwtjes" melden die van mijn bron afkomstig zijn.

Cissé vertrekt voor 4,5 miljoen euro naar Feyenoord. Joop wilde niet verder gaan dan 3,5 miljoen euro.
Marko wordt in eerste instantie gehuurd voor een bedrag van 5 miljoen euro...welke in 1 keer bijgeschreven zal worden vanuit Milaan. Wanneer Marko voldoet aan de wensen van Inter dan zal Inter nogmaals 9 miljoen euro overmaken zodat Marko dan eigendom is van Inter.
Marko heeft tijdens de besprekingen nadrukkelijk aangegeven dat FCT een gepasseerd station was en dat hij persé naar Inter wilde.
Mede hierdoor is toch voor deze constructie besloten alhoewel Joop hier geen voorstander van was maar Marko toch enigzins tegemoet wilde komen in zijn wensen.
Joop is dus zo beroerd nog niet!
Bron: http://www.fctwente.net/
pi_70533481
Dat is toch apart, waarom gaat Munsterman met zoiets akkoord. Maargoed, even afwachten dus.
(ik bedoel, Arnautovic is groter talent dan Elia)

Kijk, dat zijn de betere bedragen
pi_70533530
Je moet iets, totaal bedrag kan oplopen tot 14miljoen.
Niet onaardig.

Zou alleen kloten zijn als hij slecht presteert bij Inter, en ze hem voor 9 mil niet willen overnemen.
Waardoor hij terugkomt bij FC Twente zonder moraal, en contract van nog maar 1 jaar.

Zul je zien dat ajax er dan weer bij komt, lij..s
pi_70533549
Ik geloof persoonlijk helemaal niets van die 5 miljoen voor 1 jaar.
Maar goed, ik zit er wel vaker naast
pi_70533738
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:26 schreef DirkZz het volgende:

Waardoor hij terugkomt bij FC Twente zonder moraal, en contract van nog maar 1 jaar.
Hij tekende vorig jaar in de zomer toch een sterk verbeterd contract?
pi_70534618
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:27 schreef sjimz het volgende:
Ik geloof persoonlijk helemaal niets van die 5 miljoen voor 1 jaar.
Maar goed, ik zit er wel vaker naast
En toch is het zo, dus je zit er opnieuw naast.
pi_70534727
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:24 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

En toch is het zo, dus je zit er opnieuw naast.
bron?
pi_70534870
pfffff
Ik weet het ook niet
pi_70540580
quote:
Arnautovic 'zwaar teleurgesteld'

ENSCHEDE - ''Het Kamp'' Arnautovic is zwaar teleurgesteld dat Inter dinsdagavond geen akkoord heeft bereikt met FC Twente. Volgens Twente-voorzitter Joop Munsterman zijn beide partijen 'op de goede weg', maar dat gevoel wordt niet gedeeld door de speler die zelf al een akkoord heeft met de kampioen van Italie. ,

,Deze zaak begint langzamerhand een nachtmerrie te worden voor Marko'', zegt Rob Groener, de zaakwaarnemer van Arnautovic. ,,We zijn nu al vijf weken aan het praten en de mensen moeten moeten eens beseffen dat niemand hier meer mee gebaat is. Twente kan een heel mooi bedrag krijgen voor een speler, die hier gratis is binnengekomen. Dan snap ik niet dat het allemaal zo moeilijk moet gaan. De mensen van Inter zijn speciaal naar Enschede gekomen om de zaak rond te maken en dan is het heel teleurstellend dat er nog steeds geen akkoord is.''

Berichten in diverse media dat Inter Arnautovic eerst wil huren worden door Groener ontkend. ,,Daar is geen sprake van.''
bron: http://www.tctubantia.nl/(...)ar-teleurgesteld.ece
pi_70540808
Zal wel loslopen, gewoon 7 ton uit eigen zak betalen en de transfer is rond.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:34:50 #19
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70543188
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

bron?
Hij zit dicht bij het vuur hoor.
#FreeHat
pi_70605096
quote:
Arnautovic blijft bij FC Twente
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Marko Arnautovic blijft vooralsnog bij FC Twente. Zijn transfer naar Internazionale is minstens met een half jaar uitgesteld. De Italiaanse kampioen wil de 20-jarige aanvaller van FC Twente nog altijd contracteren, maar wacht eerst het herstel van zijn voetblessure af.

Is Arnautovic in de winterstop topfit, dan verhuist hij alsnog naar Milaan. Volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is met Internazionale een akkoord bereikt over de afkoopsom. ,,We zijn in principe wel uit, maar Inter wil op dit moment niet het volle pond betalen voor een geblesseerde speler’’, zegt hij. ,,Vandaar dat ze in de winterstop terugkomen.’’

De Oostenrijker zal in Enschede revalideren van zijn gebroken middenvoetsbeentje. FC Twente hoopt dat hij vanaf oktober speelklaar is en nog een maandje of twee van waarde kan zijn.

Internazionale loopt wel het risico dat Arnautovic voor de zomerse transferdeadline van 1 september door een andere club wordt begeerd, maar vertrouwt op het ja-woord van de speler, die al een vijfjarige contract bij de Italiaanse kampioen tekende. ,,Ik wil alleen maar naar Inter, dat is mijn droom’’, laat Arnautovic weten. ,,Ik wil schitteren in de Serie A.’’
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:57:26 #21
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70605282
Toch raar dat Inter zo voorzichtig is. Die blessure is toch totaal niet carriere bedreigend. Huntelaar is ook geblesseerd naar Real gegaan.
#FreeHat
pi_70610443
Nou, één soap is inmiddes afgesloten

Hopen dat hij nog even schittert het komende half jaar (vanaf oktober dan).
pi_70618421
Blijft een prutser die Joop

Bij Wegener zou die nu ontslagen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70618528
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:24 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

En toch is het zo, dus je zit er opnieuw naast.
pi_70618834
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

9 miljoen met geluk over een jaartje.
Ach ja, jullie hebben er ook zo'n 1, vorig jaar 16,25 en nu niet meer dan 6 miljoen waard. Kapitaalvernietiging. Terwijl hoeveel marco ons ook alweer kostte?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')