abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243399
Vanavond in de uitzending van "Hoe is het met......", Bart, Sabien en Martin

Sabine

De 23-jarige sabien is een geboren en getogen Brabander, ze werkte in de mode management maar wilde in 1999 een reis maken of meedoen aan Big Brother. In de modezaak waar ze afgelopen jaar werkte kreeg ze te horen van het nieuws dat ze mee kon doen met BB.

Je ziet Sabine haar intrede in het huis, hoe ze aankomt met de auto.

S: "ik kan me heel weinig herrineren van die avond, je krijgt zoveel indrukken. Martin had ik de avond van te voren al gezien en op het balkon vroeg hij me doe jij ook mee aan BB. Ik zei nog laat je eens zien dan maar hij zei neenee. Je gaat wel een beetje kritisch kijken natuurlijk en ik had al vrij snel het idee dat hij het niet ging halen, dat had ik ook van Willem. Dacht dat Martin ook een beetje terughoudend, ik had wel in het begin dat ze het niet zoudne redden. Ik vondt eigenlijk heel oneerlijk dat Martin mij vertelde in het huis dat hij vertelde over Bart. Ik heb daar een hekel aan ik heb gauw de neiging om te zeggen vertel maar tegen hem. Ze kunnen me niet betrappen erop en dat was wel mooi als je het terugziet want ik heb niet zitten roddelen.

Ze laten een stukje zien van de weekopdracht van het fietsen. En je ziet hoe ze met maurice omging en Karin.

S: "Maurice wilde zich echt aan die volgorde houden en daar hadden we wel eens een discussie over. We moesten elkaar ontzien want het botste heel erg tussen ons en konden elkaar soms wel eens achter het behang plakken. Buiten het huis is het harstikke leuk"

S: "Karin en ik hebben niets met elkaar, toen ik het huis uitging zag ik dingen dat ik zei Wow wat super. Ik vondt ze wel heel sterk overkomen en ze kan zo mooi lachen. Ze was voor mij iets teveel moeder en aangezien ik met mijn eigen moeder ook wel eens wat heb was dat niet zo. Willem die heeft me wel echt pijn gedaan en ik was elke keer toch nog weer vervelende opmerkingen en hoorde ook toen ik het huis uitwas, hoorde ik vervelende en beledigende dingen over mij zei, ik kan dat niet echt waarderen nee. Dat valt me tegen.

Je ziet het stukje dat ze met Mona buiten zit.

S: "Er is wel heel veel nadruk gelegd op dat stukje het was een gesrpek tussen Mona en mij en als ik het terug kijk pushed Mona mij ook een beetje. Ik weet dat wij die fietsopdracht hadden en hij maakte een opmerking daar kon ik niet meer omheen en je voelt dan vrij snel het moment dat je denkt nou, je hebt veel steun aan elkaar en dat had ik sterker met Bart als iemand anders. Op een gegeven moment zag je ook dat je tegen elkaar aan ging slapen en van het een kwam het ander"

S: "Bart weet natuurlijk niet wat ik heb gezegd maar nu weet iedereen het , het is gewoon zo en ik schaam me er ook niet voor absoluut niet"

S: "ik was zeker boos met nomineren en had het idee dat we verraden werden. Ik wist nooit dat ze zich zo aan ons ergerden dan hadden ze dat moeten zeggen, dat hebben ze nooit gedaan. Dat was erg jammer. Ik moest toen nog kiezen tussen een lieve jongen toen nog en toen ook nog de bith en wie kiezen ze dan, dan dus een jongen. En die tut moet weg want jonge meiden bellen en de keus was ik om te vertrekken. Het was in die periode dat we ook allerbeide geen zin meer hadden in dingen"

Ze laten het stukje zien in de DBK dat Bart en zei even ventileren tegen Hummie.

S: "vlak nadat ik het huis uitkwam had ik het gevoel ik mis hem heel erg, daarna was het druk en vergat ik het wat. Maar na een tijd zag ik een andere kant van hem op de TV en toen is het weer gegroeid en dacht best een leuke jongen. Ik denk dat nog regelmatig mensne denken ik ben een bitch"

S: "1 van de leukste dingen vondt ik lapland dat ik met mensen mee ben geweest en dat ik daarvoor wordt gevraagd, ik dacht echt Wow. Volgens mij besefde ik toen dat ik bekende nederlander ben."

Je ziet een stukje van lapland waar Sabien is gevallen van een slee.

S: "en dat je voor playboy gevraagd werd vondt ik wel leuk, maar om te doen niet, het is niets voor mij om zolang stil te zitten voor een camera. Ik ben in die korte periode geloof ik ouder geworden. Zoveel dingen komen op je af en zoveel is er veranderd. Wat dat betreft ben ik wel iets veranderd maar verder ben ik wel dezelfde Sabien, ik ben minder naief, ik kijk nu eerder de kat uit de boom. Ik was iets te spontaan en te goed van vertrouwen geweest."

Je ziet nu stukjes van Sabien in het BB huis, allerlei beelden. Ze zitten op de wipwap buiten die ze hebben gemaakt van die houten balk.

Martin

Martin werd in 1966 geboren. In eerste instantie viel Martin af. Hij werd als poefsessie gevraagd en werd alsnog bewoner van BB en dus bleek voor 8 dagen.

M: "het is eigenlijk als een geintje begonnen en mijn neefjes hebben me geholpen en hebben me ingeseind en op internet ging ik zoeken en heb me aantemald via de site en stom verbaasd kreeg ik een broef terug. Ik heb niet durven dromen dat ik echt in het huis kwam. Met zijn allen wakker worden en lunchen en alles samen doen. Ik dacht kan dat niet op een andere manier maar toch doe je het zo. Helemaal in het begin blijven de ruzies natuurlijk uit dat zag je gewoon. Ik denk wel onderling dat er wel eens een bommetje is ontploft maar dat je het niet naar buitenbrengt"


M: "Op de een of andere manier schijn je toch in die situatie ene band op kunnen bouwen het nmeeste kontact heb ik nu met Mona terwijl we niet eens in het huis hebben gezeten maar we voelen elkaar goed aan. Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik momenten gehad dat ik op de bank zat dat ik een traantje weg moets pinken in het begin vondt ik het vreselijk en was niet echt thuis. Ik wist niet wat me overkwam ik was de eerste die het huis verliet en kreeg een stroom media over je heen, ook al ben je maar een week op de TV geweest je bent al een bekende Nederlander."

M: "Ik schrok een beetje van Ruud in het begin, hoe hij eruit zag, een stevige harley figuur maar dat viel allemaal mee zoals we gezien hebben. Ik heb gelijk vanaf het begin gezegd Ruud is populair en dat is vrij makkelijk te worden maar hou dat maar eens 3 maand vol. Ik denk dat we Bart goed leren kennen toen Sabien weg was. Toen kwam er een leukere kant van Bart naar boven. Sabien was niet echt mijn type, het is een leuke meid maar ze is niet mijn type. Ik wist nog heel goed het moment dat Bart wat in haar zag maar Sabien had het toen nog niet in de gaten.

M: "Ik irriteerde me in het begin aan Willem en zeker dat hij over het eten waakte en je zag dat hij geroddelt heeft en dat viel me wle heel veel op. Maar iedereen heeft geroddelt en degene die dat zegt niet gedaan te hebben die liegt."

Je ziet weer stukjes van BB waar martin in zit.

M: "ik kreeg natuurlijk heel veel kommentaar dat ik zelf Homo was en Bart niet en noem maar op. Ik heb het daar best wel moeilijk mee gehad. Ik ben een normale jongen en denk dat iedereen in die situatie hetzelfde had gedaan. Waarom ben ik een boeman als ik dat zeg. Dat heeft mij de das omgedaan die uitspraak van mij over Bart"

Je ziet Martin wat alleen dwalen in het huis in de nacht als hij de slaap niet kan vatten. Verder zie je stukken in het huis van die tijd dat Martin er is geweest.

Bart

De 23 jarige Bart wilde na zijn dienstperiode nog iets spannends doen en gaf zich op bij Big Brother.


Je ziet de screening en het gesprek voordat hij is geselecteerd.


B: "je moet creatief zijn en is niet echt veel te doen

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_243400
pi_243401
Leuk Oliebol, heb net ook al je discettes bekeken( helaas staan deze foto's er niet bij..maar ze zijn wel perfect)Sorry -ff off-topic
Verheug me al op het verslag..doei !
pi_243402
Charisma, ik heb de shots opgestuurd in zip bestand, op je hotmail account, veel plezier ermee!!

Je kan ook met je rechtermuisknop even "save as of afbeelding opslaan als.." kiezen als je op het plaatje staat en dan kun je hem opslaan op je schijf. Wel snel doen want morgen haal ik ze er voorgoed af.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 13 januari 2000 @ 22:09:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243403
Hoi Oliebol,

Ik heb de shots hierboven erop de diskettes bijgezet

En voor zometeen tijdens het verslaan:
veel plezier
En
GO FOR IT!

* Jewel weet nu ook hoe je schuin, dikgedrukt en paars moet schrijven .

* Jewel heeft stiekum afgekeken.

pi_243404
Hoe krijg je het voor elkaar? Bijna letterlijk!

Moest wel lachen om Martin met die vogel in het huis. Ook Martin met die anderen voor de proefuitzending was wel raar om te zien.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 13 januari 2000 @ 23:29:00 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_243405
Hai Oliebol, heel leuk verslag weer meid, dank je wel. Ik kom straks nog even terug om je plaatjes te bekijken.


Leuk hoor met die screenshots erbij, dan maakt het toch wel weer helemaal echt.

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 13 Januari 2000).]

  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2000 @ 23:33:00 #8
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_243406
Thanx Oliebol! Ik heb het programma namelijk net gemist.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 13 januari 2000 @ 23:38:00 #9
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_243407
* ayla1 toppie oliebol je hebt het weer keurig voorelkaar bedankt meid.

Vond dit een leuke uitzending zag ook nog beelden die ik nooit gezien had.

  donderdag 13 januari 2000 @ 23:41:00 #10
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243408
Volgens mij is Tim Loos niet "de beste vriend van Bart, Tim", maar gewoon een medewerker van VOO die meegereisd is naar Zwitserland om daar dat intervieuw te doen.

Ik ben er eidendelijk uit! Daarom staat die ook bij de ondertiteling van gvjl.

Oliebol, ik heb je verslag nog niet gelezen, ik wacht ook nog even op de screenshots. Maar daarna ga ik er eens lekker rustig voor zitten.(bij wijze van spreken dan)

pi_243409
Ik vond de uitzending ook erg grappig. In de tijd dat Martin zijn uitspraken over Barts vermeende homofilie deed, volgde ik BB nog niet, die beelden waren voor mij dus nieuw.

Ik vond Bart in Zwitserland met die camera erg grappig.

Sorry, waarschijnlijk heimwee, want twee keer grappig, zo leuk was het ook weer niet.

pi_243410
Oliebol...

Mijn diep gewaardeerd respect wederom. Hoe krijg je het iedere keer voor elkaar?
Ik heb het programma gezien, maar wederom is het verslag een genot om te lezen...

Genoeg lofzang... Bedankt.

net niet te oud
  vrijdag 14 januari 2000 @ 00:04:00 #13
1464 ART
FOK!member
pi_243411
Waanzinnig werk Bol! Dank, want ik had Sabine en Martin gemist (alhoewel dat woord bij de laatste een beetje overdreven is )

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 14 januari 2000 @ 00:05:00 #14
798 voyeur
bemoeit zich
pi_243412
Oliebol, reuze bedankt. Ben kennelijk totaal afgekickt van BB, want was door drukke werkzaamheden de hele uitzending straal vergeten
Gelukkig was oliebol er, die zichzelf overtrof met het beste verslag tot nu toe (en dat is pas echt een compliment )
Here we are now, entertain us.
pi_243413
Super Oliebol, bedankt!!

Ik had Sabine ook gemist.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 14 januari 2000 @ 00:58:00 #16
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243414
Martin had ik nou niet echt gemist, maar ik had het wel leuk gevonden als Sabine er wat langer in had gezeten. Alleen had ze dan geen relatie aan moeten gaan met Bart want Bart werd pas leuk toen Sab. weg ging. Er zit lekker veel pit in Sab. en die pit had nog best wel leuke t.v. momenten op kunnen leveren.
  vrijdag 14 januari 2000 @ 01:03:00 #17
1234 HiZ
Istanbullu
pi_243415
Hoi Oliebol,

Als ik het niet had gezien had ik niet geloofd dat dit verslag bijna letterlijk weergeeft wat er in de uitzending is gezegd. Meisje toch, hoe doe je dat zo snel?

Is het trouwens niet een beetje vreemd dat de beelden van Bart allemaal van vlak na het einde zijn (want in Zwitserland waar hij al 10 dagen niet meer is)?

HiZ

  vrijdag 14 januari 2000 @ 03:24:00 #18
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_243416
Hoi Oliebol,

Weer eens 2000 x dank voor je verslag. Ik ben weer helemaal bij!

  vrijdag 14 januari 2000 @ 08:47:00 #19
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_243417
Oliebol,
vol bewondering voor je geweldige verslag spreek ik mijn dank uit:
DANK!
Terug uit het enge bos
  vrijdag 14 januari 2000 @ 10:29:00 #20
242 Pinball
Electric Monk
pi_243418
't was weer eens top! oliebol

Maar meen je dat nou dat je ze er morgen (vandaag dus) afhaalt? Kun je ze niet laten staan tot de reunie??? Please????

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_243419
Pinball, ik laat ze nog even staan maar ze gaan wel van mijn server af dat klopt. De donderdagen zal ik nog wel verslaan. Maar deze plaatjes staan nog wel even, dus geniet er nog maar van.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 14 januari 2000 @ 11:49:00 #22
242 Pinball
Electric Monk
pi_243420
quote:
op 01-14-2000 om 11:23 AM schreef oliebol2000 het volgende:
ik laat ze nog even staan maar ze gaan wel van mijn server af <..> deze plaatjes staan nog wel even, dus geniet er nog maar van.

erm.. ik denk dat ik het snap

Bedankt

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_243421
quote:
op 01-14-2000 om 11:23 AM schreef oliebol2000 het volgende:
.. ik laat ze nog even staan maar ze gaan wel van mijn server af dat klopt. De donderdagen zal ik nog wel verslaan. Maar deze plaatjes staan nog wel even, dus geniet er nog maar van.

Gelukkig !! Bedankt dat je ze nog even laat staan. Op mijn werk heb ik slechts beperkt toegang tot het systeem en kan weinig downloaden, ga ik dus vanavond thuis doen..

Leuke uitzending vond ik het..ik voelde gelijk weer de goede "oude" tijden terug met BB!!
pi_243422
Ehh is Sabien pas 23 ???
pi_243423
* Sanseveria dankt oliebol ook voor dit geweldige verslag en geeft haar een dikke .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')