abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243308
weten jullie hoeveel ruud met zijn reclame gaat verdienen???

en zo niet, hoeveel denken jullie dat hij er mee verdient????

als gok waag ik 75000,-

mazzel!
pi_243309
Ik denk veel en veel meer als 75000 gulden. Ik denk meer in de richting van 1750000, (das dus miljoen) hij heeft al een grote deal met een hotel achtig iets en er zal nog veel meer bijkomen denk ik.

Als hij slim is dan zit hij de komende jaren op rozen.

Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
pi_243310
hmm.. ik denk dat we daar vast nog wel eens achter komen.

met de werkzaamheden voor die hotelbonreclame zou 'ie makkelijk een jaar kunnen rondkomen, volgens dit bericht op FOK!: http://www.fokzine.net/news.fok?id=759

pi_243311
Ha Ha, die Ruud.
Goed gedaan ouwe pik!
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243312
Laten we wel even reeel blijven. Dat Hotelbon gebeuren is geen grote organisatie. Het is ooit opgezet door een Van der Valk ober die meer kon onthouden dan drie bier en een cola. Het huidige niveau van Ruud dus. Ik denk dat hij met lekkere brabantse tongval ruud voor een abonnement op het sportfondsenbad in Breda en een avondje stappen in de Bommel heeft kunnen overhalen. Als er al geld aan te pas is gekomen dan hooguit 100.000 gulden. En dat is uiteraard nog te veel voor iemand die iets onverstaanbaars mompelt over knuffelen in hotels.

we zien het.......

pi_243313
Ik las in de Volkskrant dat het in ieder geval om een bedrag van een paar ton gaat. Maar niveau, het werd vroeger gedaan door Mien Dobbelsteen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')