abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 11:10:57 #1
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70471950
En weer verder....

Heb er maar een positieve TT van gemaakt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70472001

Zucht, ik ben een verslag aan het uitwerken van 2 maanden geleden (veel te lang laten liggen) en nu weet ik niet meer precies wat er besproken is. Had ik kunnen weten, ik was voorzitter + notulist en dan krijg je niet de beste aantekeningen.

Ik hoop dat de rest van de vergadering het inmiddels ook zo'n beetje vergeten is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 11:12:31 #3
163650 Greys
pi_70472011
Gecondoleerd Ing, met omaatje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 juni 2009 @ 11:45:22 #4
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70473007
Greys, wat ziet je voortuintje er schattig uit zo! Een hele verbetering na die wildernis
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 11:56:52 #5
163650 Greys
pi_70473436
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef Maes het volgende:
Greys, wat ziet je voortuintje er schattig uit zo! Een hele verbetering na die wildernis
Dank je!
Ik ben er ook supersupersuper blij mee! Wat een verschil he? Ik word helemaal vrolijk als ik thuis kom!
Hangen aan het balkon boven ook allemaal gevulde bloembakken en het is gewoon zo leuk zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70473805
gecondoleerd met je oma Ingetje.
pi_70478478
He he, eindelijk het verslag af. En mijn declaraties bijgewerkt. Die moeten op de post en ik moet nog antimuggen spul kopen. Dus dat ga ik dadelijk maar eens doen. En dan zou het best zo kunnen zijn dat ik langs de ijssalon kom.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70486873
En nog een ijsje gehaald cat?

23 augustus komt hij
pi_70487854
Drie smaken, bij de italiaan, het was heerlijk!

Maar dat schatje op die foto is natuurlijk het snoepje van de dag! Wat zit hij (het is een hij, toch?) er eigenwijs bij! En die pen om de grootte aan te geven is een erg leuk detail.
pi_70488537
Het is een hij. de stift ligt erbij om te laten zien wie wie is. Wij hebben dus katje groen. Het puntje van zijn staart is nl een beetje groen gemaakt. Ik dacht eerst ook dat het vanwege de grootte was.
pi_70488711
Wat slim! Al zou ik zelf voor nagellak kiezen op één of meer klauwtjes.

Dan kun je wel 100 kittens coderen met 1 kleur.
pi_70489022
Ik dacht ook altijd dat ze dat met nagellak deden. Maar goed als wij maar de goede tzt mee krijgen. Hopelijk komen er voor jouw binnenkort ook kittens. Kom ik wel op kraamvisite
pi_70489139
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ze dat met nagellak deden. Maar goed als wij maar de goede tzt mee krijgen. Hopelijk komen er voor jouw binnenkort ook kittens. Kom ik wel op kraamvisite
Da's goed. Verdeurie, ik wil kittens!
En anders die twee schildpadzusjes die ik in het asiel zag.
pi_70490717
je kittens komen heus wel. kun je je al een beetje vinden in je aankomende vrij tijd. De lkr die ik vervang komt niet meer terug maar ik mag niet solliciteren omdat er mensen vanuit de mobiliteit ingezet moeten worden. Voor de rest vaak niet eens een brief terug of een afwijzing. Het schiet bij mij dus ook niet echt op.
pi_70491217
De komende week ben ik nog aan het werk, dingetjes afronden, omdat er nog geen vervanging is geregeld en ik vind het vervelend als ze opeens zonder iemand zitten. En daarna... tja tis lekker weer, hopelijk houdt het aan.

Ik heb nu twee sollicitaties lopen,. Eentje sleept al ruim een maand aan en van de ander heb ik gisteren een brief de deur uit gedaan. Gelukkig zijn ze in mijn secor nog wel zo netjes om een afwijzingsbrief te sturen.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:51:40 #16
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70491707
Oooooooooooooh

Succes met de sollicitaties jullie, uiteindelijk komt alles weer goed
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:43:53 #17
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70504524
Ing gecondoleerd!
Ik was jullie ineens helemaal kwijt gisteren
f-r wat een dotje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 10:44:16 #18
163650 Greys
pi_70507338
FR, wat een cutie!

Gisteravond het opblaasbadje opgepompt (jemig, wat een klus met deze warmte ) zodat het ouwe Binkie daar vanmiddag lekker even in kan pootjebaden En ik zelf ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:10:05 #19
176471 oh-oh
pi_70508171
Oeh en dan krijgen wij weer foto's natuurlijk he?
Ik bedenk me net dat de kids bij ons beneden waarbij Chico altijd mocht poedelen verhuisd zijn.
Dat is over het algemeen echt een zegen voor de buurt, maar dus niet voor Chico op hete dagen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70508254
Ik heb ook nog een babybadje... maar als ik wil poedelen kruip ik wel in bad en zet het raam open. En Naartjie doe ik daar echt geen plezier mee.

Greys: ga je Boris niet laten poedelen? Of is dat zelfs voor een Bengaal teveel water?

Naartjie heeft met net een hele klachtenbrief gedicteerd over de hitte (denk ik, mijn kats is niet zo goed). Ik heb er een filmpje van gemaakt. Altijd grappig, mijn sopraantje.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 11:23:34 #21
163650 Greys
pi_70508620
Ik weet niet of ik het aandurf met Boris Cat!
Gister toen ik het bad (naast zijn ren) aan het oppompen was en aan het vullen, zat ie heel geïnteresseerd toe te kijken. Maar goed, Boor kijkt eigenlijk altijd goedkeurend, als hij zich er maar mee kan bemoeien

Ik ben bang als ik hem in dat badje zet en hij vindt het NIET leuk... dat dan mijn hele bad lek is door het geklauw met de nagels!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:56:53 #22
176471 oh-oh
pi_70509839
Vakantiegelddag vandaag eindelijk
( Groucho Marx )
pi_70510082
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of ik het aandurf met Boris Cat!
Gister toen ik het bad (naast zijn ren) aan het oppompen was en aan het vullen, zat ie heel geïnteresseerd toe te kijken. Maar goed, Boor kijkt eigenlijk altijd goedkeurend, als hij zich er maar mee kan bemoeien

Ik ben bang als ik hem in dat badje zet en hij vindt het NIET leuk... dat dan mijn hele bad lek is door het geklauw met de nagels!
Daar heb je een goed punt.

Misschien als je hem heeeel voorzichtig precies in het midden neerzet? Als het niet bevalt springt hij vast met een grote boog het badje uit.

oh-oh: nu pas vakantiegeld? Ik krijg het altijd in mei. Heb je er al een bestemming voor?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:26:05 #24
176471 oh-oh
pi_70512528
Ja gemeentelijke belasting en zo
Ga ik net rondje wandelen met de hondjes, kom ik een van de baasjes van de vriendjes van de hondjes hier tegen.
Zijn hond , Billy's beste speelvriendje hier bij kantoor, is dood
Sta je daar samen een beetje stom te janken.
Echt vreselijk zeg.
( Groucho Marx )
pi_70512808
Acherrum! Was hij plotseling overleden?
Niet gek dat je dan een traantje laat. Een dierenvriendje verliezen is altijd verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')