Die gaat pas op zijn 90e stoppen denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef LeonH het volgende:
Tom Jones
Wat een energie met zijn leeftijd, en dan ook nog eens goed bij adem en stem zijn. Alleen maar respect voor die man!
Die is echt freakyquote:
las ik net op twitter:quote:
Want nu al toeter?quote:
Ah, Glastonbury is zogenaamd alweer afgelopen, begrijp ikquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
las ik net op twitter:
michielveenstra Zometeen naar Zeist, samen met @gerardekdom draaien op een groot feest. Pogen onderwijl niet om te vallen
Ah, tof. Jammer dat ik er uitgerekend vandaag niet benquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
las ik net op twitter:
michielveenstra Zometeen naar Zeist, samen met @gerardekdom draaien op een groot feest. Pogen onderwijl niet om te vallen
Ik heb er ook niets van gehoord, misschien is het privé ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan dat hele festival niet vinden in Zeist op Google...
Lijkt wel het Glastonbury topic hierquote:Op zondag 28 juni 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
the way to amarillo @ Glastonbury!!
![]()
![]()
![]()
zoveel fouts op 1 festival![]()
![]()
![]()
jah ik denk tquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets van gehoord, misschien is het privé ?
Kijken jullie het allemaal via tvquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lijkt wel het Glastonbury topic hier
Maja er zijn gewoon zo nu en dan betere dingen dan een zondagavond op 3fm
Nu is Madness bezig!
Waar woon jij dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |