abonnement Unibet Coolblue
pi_70665898
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Buuf leest fok
Ik hoop het toch van niet!

Ze vroeg zich wel af wat wij in godsnaam allemaal deden... (Op het pakje stond ook 'toys'.)

Foto's volgen nog!
pi_70666197
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:56 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik hoop het toch van niet!

Ze vroeg zich wel af wat wij in godsnaam allemaal deden... (Op het pakje stond ook 'toys'.)

Foto's volgen nog!
Waar heb je besteld?
Ik (bento-noob)wil ook graag beginnen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_70666417
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Waar heb je besteld?
Ik (bento-noob)wil ook graag beginnen.
http://www.jlist.com/

Maar er zijn hier vast mensen die andere tips hebben!

Er zou eigenlijk een lijstje winkels in de OP moeten komen...
pi_70666502
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:15 schreef _Arual_ het volgende:

[..]


Er zou eigenlijk een lijstje winkels in de OP moeten komen...
Goed idee, ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen maar heb geen idee hoe jullie dat maken....
pi_70667516
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:18 schreef soapie het volgende:

[..]

Goed idee, ik zie zoveel leuke dingen voorbij komen maar heb geen idee hoe jullie dat maken....
Ik heb ooit al eens in een vorig bento topic een lijst met e-bay sellers gegeven. Maar die mogen niet in de OP wegens wat regels geloof ik J-list is betrouwbaar en goed, maar ook wel duurder soms dan de gemiddelde e-bay seller. Maar het is ook maar net wat je wilt he. Ik heb nooit problemen gehad met e-bay daar niet van.

En tof dat je pakje terecht is Arual!
De beschrijving is wel episch aan waar je nu misschien mee gelinked word haha Nouja je weet het niet he. Foto's van je spulletjes?

-----------Edit-------------
quote:
Dat was dat lijstje, ik heb er nog wel wat meer, maar me internet is enorm traag.
Hier kom je heel eind mee!

[ Bericht 21% gewijzigd door vahmpcat op 05-07-2009 15:13:58 ]
pi_70668177
Dank je wel, ga me er eens in verdiepen!!!
pi_70675143
Als je verder vragen hebt laat maar weten hoor!
Leuk dat er weer wat meer mensen interesse hebben

Ik moet mezelf inhouden om te bestellen weer
E-bay is gevaarlijk !
pi_70675447
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:53 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Ik heb ooit al eens in een vorig bento topic een lijst met e-bay sellers gegeven. Maar die mogen niet in de OP wegens wat regels geloof ik J-list is betrouwbaar en goed, maar ook wel duurder soms dan de gemiddelde e-bay seller. Maar het is ook maar net wat je wilt he. Ik heb nooit problemen gehad met e-bay daar niet van.

En tof dat je pakje terecht is Arual!
De beschrijving is wel episch aan waar je nu misschien mee gelinked word haha Nouja je weet het niet he. Foto's van je spulletjes?

-----------Edit-------------
[..]

Dat was dat lijstje, ik heb er nog wel wat meer, maar me internet is enorm traag.
Hier kom je heel eind mee!
Ik moest zo lachen... Jlist gaat er prat op dingen discreet op te sturen, omdat ze ook wat 'ondeugende' dingetjes verkopen. Maar om dan naar een volwassen iemand zonder kids 'toys' te sturen... Tsja....

Tinypic werkt niet mee, dus ik beperk me tot een overzichtsfoto



De buit (veel ervan zal jullie inmiddels bekend voorkomen):

Eivormpjes (hart en ster)
Hello Kitty Bentobox
Totoro Bentobox
Van die stokjes waarmee je je tomaat op een ballon kan laten lijken.
Een worstsnijder in pinguïnvorm
Heeeeeeel kleine rijstvormpjes, vierkant en klassieke onigiri
Siliconen gras
Dé punches (op het oog precies passend bij de kleine onigirivormpjes. En niet net zoals de vorige keer: een onigirilunchbakje dat 2 mm te klein is voor de onigirivorm die ik heb)

Bij het totoroboxje zat nog een foldertje met voorbeelddozen en recepten. Maar dat laatste weet ik niet zeker.
pi_70677815
Ik heb hetzelfde hello kitty doosje en de punches die werken erg fijn Zat bij het rode hello kitty doosje neem ik aan de elastiek en het tasje bij?
En oooh de mini onigiri vormpjes die zijn leuk Staan nog op lijstje hier ^.^
Heb ook al vaak ergens anders leuke creaties voorbij zien komen met die cube-vormpjes. Kan je ook veel leuks mee.

Leuk pakket zo bij elkaar ! Ben heel benieuwd wat voor creaties eruit komen
En dat totoro doosje is ook erg leuk Maar dat is elk Totoro doosje stiekem

Loerend op me verlanglijstje moet het er binnenkort toch maar weer es van komen
Verslavend.

Oh en @ tinypic, ik gebruik altijd Photobucket.com nooit problemen mee
pi_70678955
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef vahmpcat het volgende:
Ik heb hetzelfde hello kitty doosje en de punches die werken erg fijn Zat bij het rode hello kitty doosje neem ik aan de elastiek en het tasje bij?
En oooh de mini onigiri vormpjes die zijn leuk Staan nog op lijstje hier ^.^
Heb ook al vaak ergens anders leuke creaties voorbij zien komen met die cube-vormpjes. Kan je ook veel leuks mee.

Leuk pakket zo bij elkaar ! Ben heel benieuwd wat voor creaties eruit komen
En dat totoro doosje is ook erg leuk Maar dat is elk Totoro doosje stiekem

Loerend op me verlanglijstje moet het er binnenkort toch maar weer es van komen
Verslavend.

Oh en @ tinypic, ik gebruik altijd Photobucket.com nooit problemen mee
Bij het Kittydoosje zitten inderdaad een tasje en een stiekje. Bij het Totorodoosje zit ook een stiekje. Bij beide doosjes zitten stokjes. De doosjes zijn stukken groter dan mijn eerdere box, dus dat wordt weer wennen.

Ik verbaasde me om de eivormpjes: volgens het etiket moet je de eieren er zeg maar rechtop in zetten, met de punt omhoog. Ik ben benieuwd of dat wel goed gaat.

Ik hoef pas donderdag weer een hele dag te werken........ Dan komt er pas een bentobox. Als ik me weet te bedwingen.
pi_70679035
Nog een vraag: waar bewaren jullie je materialen in? Ik heb nu de hele zooi in een broodtrommel gegooid (we gebruiken dat ding nooit omdat we, als we brood willen, twee sneetjes uit de vriezer graaien. Met zijn tweeën krijg je een (halve) mik niet op):



Maar het wordt nu wel erg onoverzichtelijk.
pi_70679400
Ik bewaar mijn kleine prikkertjes en flesjes etc in een soort hobbydoos die geloof ik ooit bedoeld was voor kralen ofzo. Daar zitten ook mijn kleinste uitsteekvormpjes in en wat pre-punched nori voor als ik haast heb. Ooit eens ergens voor een euro ofzo vandaan geritselt. Mijn rijstvormen en koekjesvormen, eiervormen en alles verder nog tot furikake zitten in een curverbox die op een plankje past en van die blauwe plastic mandjes e.d

Probeer alles op die manier zo handig mogelijk in te delen en bij elkaar te houden vooral. Enige wat verder los is is elk doosje zelf netjes bij elkaar met stokjes/bestek/elastiek in bijhorende tasjes naast de curverbox in een kastje. Ookal moet ik binnenkort maar eens 2 plankjes bijhangen in mijn keuken , ik moet toegeven dat ruimte schaars word
  Licht Ontvlambaar zondag 5 juli 2009 @ 20:59:29 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70679986
Ik heb teovallig vandaag de lade onder de vaatwasser uitgeruimd en gebombardeerd tot opslag voor alle lunchbox en bentospul. Dat bivakkeerde tot voor kort op het aanrecht hier

Ik wacht nog op een pakketje, met daarin een bento voor mijn Mr. sausflesjes, prikkers, nog wat eivormpjes en een lading furikake...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 5 juli 2009 @ 21:49:06 #64
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_70681890
Hoi
Ik kom even meelezen en kennis opdoen
Lijkt me echt geweldig om te maken voor een picknick of een dagje weg.
(als het niet te snel bederft)
pi_70684099
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:15 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

http://www.jlist.com/

Maar er zijn hier vast mensen die andere tips hebben!

Er zou eigenlijk een lijstje winkels in de OP moeten komen...
Wow er staan te leuk dingetjes!! ik wil zoveel bestellen, maar ga toch even wachten. Binnenkort gaan we namelijk naar Dusseldorf, waar een grote japanse communitie zit. Eens kijken wat ik daar aan bento spul kan scoren!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 5 juli 2009 @ 23:28:45 #66
180137 liessa
*geschift*
pi_70685875
quote:
Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wow er staan te leuk dingetjes!! ik wil zoveel bestellen, maar ga toch even wachten. Binnenkort gaan we namelijk naar Dusseldorf, waar een grote japanse communitie zit. Eens kijken wat ik daar aan bento spul kan scoren!
Ik heb nog een paar dingen (basissets) op marktplaats staan, er komen binnenkort eiervorpjes bij!

Ik wist dat het ergens goed voor was! Waar ik alles in bewaar heb ik namelijk vorige week gefotografeerd.

Kastje van de Xenos, past precies in mijn keukenkast. (op de foto zit de bovenste la er trouwens niet in)

Toplaag: picks, cups en sausbakjes/flesjes


bovenste la: punches, pincet, schaartje


onderste la: uitsteekvormpjes, omeletvormen, worstcutters


Apart in een lasagnaschaal: eiervormpjes

Ik heb er nog 2, maar die zaten in de vaatwasser.

Oh ja, mijn bakjes staan allemaal keurig op de 2e vriezer (tafelmodel). Daar staat ook altijd de oud-papier doos, en het randje daarvoor is perfect voor mijn doosjes:

Het enige dat er niet bij staat zijn mijn jello/ijsblokjes molds, die liggen gewoon onderin de kast.

Het keukenkastje heeft er een transformatie voor moten ondergaan, maar alles past. Ik heb eigenlijk gewoon net zo lang geschoven tot alles erin zat, een wat serviesgoed weggedaan dat ik toch nooit gebruikte. Alles voor mijn bento-cravings...

edit: toch nog wat vergeten: op de rommelmarkt vandaag 3 punches gescoord voor 3 euro! Een hondje, een kitten en Mickey Mouse! Leuk bij mijn volgende Mickey ei!
liessaslunch.blogspot.com
pi_70706148
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef liessa het volgende:

[..]

Ik heb nog een paar dingen (basissets) op marktplaats staan, er komen binnenkort eiervorpjes bij!

Ik wist dat het ergens goed voor was! Waar ik alles in bewaar heb ik namelijk vorige week gefotografeerd.
[ afbeelding ]
Kastje van de Xenos, past precies in mijn keukenkast. (op de foto zit de bovenste la er trouwens niet in)

Toplaag: picks, cups en sausbakjes/flesjes
[ afbeelding ]

bovenste la: punches, pincet, schaartje
[ afbeelding ]

onderste la: uitsteekvormpjes, omeletvormen, worstcutters
[ afbeelding ]

Apart in een lasagnaschaal: eiervormpjes
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 2, maar die zaten in de vaatwasser.

Oh ja, mijn bakjes staan allemaal keurig op de 2e vriezer (tafelmodel). Daar staat ook altijd de oud-papier doos, en het randje daarvoor is perfect voor mijn doosjes:
[ afbeelding ]
Het enige dat er niet bij staat zijn mijn jello/ijsblokjes molds, die liggen gewoon onderin de kast.

Het keukenkastje heeft er een transformatie voor moten ondergaan, maar alles past. Ik heb eigenlijk gewoon net zo lang geschoven tot alles erin zat, een wat serviesgoed weggedaan dat ik toch nooit gebruikte. Alles voor mijn bento-cravings...

edit: toch nog wat vergeten: op de rommelmarkt vandaag 3 punches gescoord voor 3 euro! Een hondje, een kitten en Mickey Mouse! Leuk bij mijn volgende Mickey ei!
Eej! Zo'n kastje heb ik al voor mijn borduurspullen.

Waarschijnlijk gaan we onze broodtrommel aan mijn zwager geven voor zijn uitzet. Ding is nooit gebruikt waar het voor bedoeld is, en eigenlijk nog gloednieuw. Zij eten ook meer brood dan wij...

Moet ik alleen schoonma uitleggen dat het cadeau dat ze ons gegeven heeft naar haar andere zoon gaat.

Ik ben net in zo'n orientalsupermarkt geweest in Arnhem. Resultaat: nóg meer rijstvormpjes. Onder andere. Daarnaast heb ik ook van die noristrips gekocht, handig voor bij de onigiri. Manief zag bonitovlokken, die schijnen weer nodig te zijn voor een omeletrol.
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 17:06:04 #68
155227 crew  Guppy
dus
pi_70706634
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:53 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Eej! Zo'n kastje heb ik al voor mijn borduurspullen.

Waarschijnlijk gaan we onze broodtrommel aan mijn zwager geven voor zijn uitzet. Ding is nooit gebruikt waar het voor bedoeld is, en eigenlijk nog gloednieuw. Zij eten ook meer brood dan wij...

Moet ik alleen schoonma uitleggen dat het cadeau dat ze ons gegeven heeft naar haar andere zoon gaat.

Ik ben net in zo'n orientalsupermarkt geweest in Arnhem. Resultaat: nóg meer rijstvormpjes. Onder andere. Daarnaast heb ik ook van die noristrips gekocht, handig voor bij de onigiri. Manief zag bonitovlokken, die schijnen weer nodig te zijn voor een omeletrol.
Ik had laatst de website van die oriental supermarkt gezien! Het is bij mij in de buurt, maar ik ben er nog nooit langsgegaan... Deze, toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70706982
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik had laatst de website van die oriental supermarkt gezien! Het is bij mij in de buurt, maar ik ben er nog nooit langsgegaan... Deze, toch?
Ja! Die! Ik heb de vestiging in Arnhem bezocht.
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 17:17:23 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_70707023
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:16 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja! Die! Ik heb de vestiging in Arnhem bezocht.
Oke, dan moet ik van de week echt eens daarlangs fietsen. Ja, zo dichtbij woon ik En ik ben er nog nooit geweest in het half jaar dat ik er woon.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70724468
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:28 schreef liessa het volgende:

[..]

Ik heb nog een paar dingen (basissets) op marktplaats staan, er komen binnenkort eiervorpjes bij!

Ik wist dat het ergens goed voor was! Waar ik alles in bewaar heb ik namelijk vorige week gefotografeerd.
[ afbeelding ]
Kastje van de Xenos, past precies in mijn keukenkast. (op de foto zit de bovenste la er trouwens niet in)

Toplaag: picks, cups en sausbakjes/flesjes
[ afbeelding ]

bovenste la: punches, pincet, schaartje
[ afbeelding ]

onderste la: uitsteekvormpjes, omeletvormen, worstcutters
[ afbeelding ]

Apart in een lasagnaschaal: eiervormpjes
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 2, maar die zaten in de vaatwasser.

Oh ja, mijn bakjes staan allemaal keurig op de 2e vriezer (tafelmodel). Daar staat ook altijd de oud-papier doos, en het randje daarvoor is perfect voor mijn doosjes:
[ afbeelding ]
Het enige dat er niet bij staat zijn mijn jello/ijsblokjes molds, die liggen gewoon onderin de kast.

Het keukenkastje heeft er een transformatie voor moten ondergaan, maar alles past. Ik heb eigenlijk gewoon net zo lang geschoven tot alles erin zat, een wat serviesgoed weggedaan dat ik toch nooit gebruikte. Alles voor mijn bento-cravings...

edit: toch nog wat vergeten: op de rommelmarkt vandaag 3 punches gescoord voor 3 euro! Een hondje, een kitten en Mickey Mouse! Leuk bij mijn volgende Mickey ei!
Heb je een link van de advertantie van marktplaats?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lotje-Plusone op 07-07-2009 12:05:32 ]
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_70728741


Manlief eet dit. Vond het een beetje weinig voor hem, dus ik heb er twee losse onigiri's bij gedaan, maar die heeft ie thuis laten liggen. Blijkbaar heeft ie genoeg aan zijn 'ninja-onigiri'.

Het was al met al een haastklus. Zelfs de foto! Was het Hello Kittysnoepje en de noristrips nog vergeten...
pi_70734660
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:38 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]

Manlief eet dit. Vond het een beetje weinig voor hem, dus ik heb er twee losse onigiri's bij gedaan, maar die heeft ie thuis laten liggen. Blijkbaar heeft ie genoeg aan zijn 'ninja-onigiri'.

Het was al met al een haastklus. Zelfs de foto! Was het Hello Kittysnoepje en de noristrips nog vergeten...

Ohh die ninja is echt heel gaaf!
Mijn vriend zei ook al dat als ik aan bento ga beginnen hij liever geen hello kitty's mee naar school neemt
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_70737372
Ziet er lekker uit. Zo leuk die kleine onigiri's

En hier mag ik van vriendlief lieve bij de inhoud losgaan Maar roze doosjes op zich gaat hem toch iets te ver Hij heeft daarom zelf een grotere man-sized bentobox en voor de kleinere dagen heb ik wat doosjes die niet al te schattig eruit zien om mee te nemen. Hij vind bijvoorbeeld dat rode vissendoosje erg leuk, dus dat is de grens.

Oh Lotje-Plusone : zoek es op marktplaats op bento lunch dan hoor je er uit te komen.
Staat zelfs een "laptop lunchbox" op geloof ik op moment Een variatie op de originele bento-box.
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 14:45:45 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_70739742
quote:
Onze excuses voor het ongemak.

In verband met onderhoud is www.marktplaats.nl tijdelijk niet bereikbaar. Probeert u het later nog eens.
Uw Marktplaats Team
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')