abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 12 januari 2000 @ 00:37:00 #1
2437 Jaapster
Smakelijker kan niet!
pi_243107
Hoi!

Een vriendin van me die in de TVwereld werkt vertelde me dat vandaag de in het topic genoemde figuren in de opnames zijn geweest van een aflevering van Triviant (bij de Tros te zien op of rond begin februari). Het was blijkelijk erg gezellig en de GvjL-camera's draaiden ook lustig, bediend door ruimschoots aanwezige familie-leden.

Het was heren tegen dames, en blijkbaar was er geen sprake van enige competitie, maar toch een leuke aflevering gewezen.

--
Jaap, U weet wel waarom
pi_243108
Waar ik nu benieuwd naar ben:
Zijn de vragen ook aangepast op Big Brother Bewoner Niveau of hadden ze gewoon geen enkele vraag goed?
  woensdag 12 januari 2000 @ 11:13:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_243109
quote:
op 01-12-2000 om 11:08 AM schreef Liejannuh het volgende:
Waar ik nu benieuwd naar ben:
Zijn de vragen ook aangepast op Big Brother Bewoner Niveau of hadden ze gewoon geen enkele vraag goed?

haha daar moest ik ook aan denken...pffff die sukkels moeten echt de debielenversie gekregen hebben!

pi_243110
de aflevering wordt verspreid over twwe afleveringen omdat ze zoveel foute antwoorden gaven dat ze eerst nieuwe moesten bedenken.
* gtotep heeft zich rot gelachen bij de opnames.
  woensdag 12 januari 2000 @ 12:31:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_243111
* Casey vraagt zich af of gtotep echt bij de opnames is geweest of dat casey weer lekker blond bezig is.
  woensdag 12 januari 2000 @ 16:23:00 #6
2437 Jaapster
Smakelijker kan niet!
pi_243112
quote:
op 01-12-2000 om 11:08 AM schreef Liejannuh het volgende:
Waar ik nu benieuwd naar ben:
Zijn de vragen ook aangepast op Big Brother Bewoner Niveau of hadden ze gewoon geen enkele vraag goed?

Wel, er werd geloof 'k niet echt fantastisch gespeeld door de meesten - slechts eentje blonk er echt uit in feitenkennis van het nivo wie was de voorlaatste premier van Israel. Vragen waren verder niet erg aangepast naar het schijnt.

--
Jaap, U weet wel waarom
  woensdag 12 januari 2000 @ 16:33:00 #7
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_243113
Ik neem gevoegelijk aan dat Bart de man was met de feitjes kennis. Hij was het immers ook die het leuk vond om het postcode boek van Nederland uit zijn hoofd te leren, en erger nog dat foutloos deed.
Bianca schat ik ook niet heel laag in. Maar ze is per slot van rekening een nep-intellectueel. Met Ruud zit je goed voor sport vragen (toch weer een triviant).
Alleen wat er nu toch voor goeds van Sabje moet komen???
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_243114
quote:
op 01-12-2000 om 04:33 PM schreef Fokke het volgende:
Ik neem gevoegelijk aan dat Bart de man was met de feitjes kennis. Hij was het immers ook die het leuk vond om het postcode boek van Nederland uit zijn hoofd te leren, en erger nog dat foutloos deed.
Bianca schat ik ook niet heel laag in. Maar ze is per slot van rekening een nep-intellectueel. Met Ruud zit je goed voor sport vragen (toch weer een triviant).
Alleen wat er nu toch voor goeds van Sabje moet komen???


Nou Fokke, kom ,kom...
Zo kan ie wel weer.
Vindt jezelf ook niet?

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_243115
quote:
op 01-12-2000 om 12:31 PM schreef Casey het volgende:
* gtotep vraagt zich af of gtotep echt bij de opnames is geweest of dat casey weer lekker blond bezig is.

* gtotep lacht erom en denkt dat casey wel beter weet.

pi_243116
Is ook bekend wanneer dit uitgezonden wordt?
  donderdag 13 januari 2000 @ 00:36:00 #11
2437 Jaapster
Smakelijker kan niet!
pi_243117
quote:
op 01-12-2000 om 09:39 PM schreef Ossie het volgende:
Is ook bekend wanneer dit uitgezonden wordt?

7-2-00

--
Jaap, U weet wel waarom
pi_243118
Oke, dankjewel
  zaterdag 5 februari 2000 @ 16:28:00 #13
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243119
Ok dus Ruud heeft al bekend gemaakt wie er heeft gewonnen ,maar aangezien het aanstaande maandag op tv komt dacht ik (nu toch even door de oude topics zat te neuzen), we halen deze maar weer eens naar boven.
pi_243120
Ja, maar weet je wat nu niet klopt? In "hoe is het nu met" zei Ruud dat hij weer net van Bart heeft verloren. Maar aangezien ze samen een team vormen is dat toch een beetje gek?
pi_243121
Daar zat ik ook mee, Ossie, totdat ik me van eens een keertje TROS kijken herinnerde dat eerst teams van twee tegen twee het tegen elkaar opnemen en daarna de twee deelnemers van het winnende team het weer tegen elkaar moeten opnemen.

Ruudje heeft het element van spanning wel verpest, want hij gaf in dat interview inderdaad precies weg hoe dat partijtje Triviant is verlopen. Leuk voor de grootste familie van Nederland.

PS Maandag 7 feb, 20h tot 20h40, Nederland 2

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 06 Februari 2000).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_243122
Oh, vandaar. Wat een domme actie van Ruud om dat dan zo al vantevoren te zeggen zeg
Maar ja daardoor heb ik niet minder zin om te kijken
Trouwens, als Ruud het niet gezegd had, hadden we toch al geweten dat Bart zou winnen
pi_243123
Als er iemand wijsneuzerig uit die honderd6 dagen is gekomen was dat de broer van Sjoerd wel, inderdaad. Daarom dacht ik ook wel dat hij het dan zou winnen. Maar om dat dan al voor de uitzending bevestigd te krijgen in dat ene Ruud interview in de Kerk is wel vervelend, hoor. -Weg spanning- En ondanks dat ik hoopte van BB99 verlost te zijn na de reunie ... zal ik vanavond toch even TROS kijken denk ik.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  maandag 7 februari 2000 @ 16:39:00 #18
1829 Jewel
De enige echte!
pi_243124
quote:
op 02-07-2000 om 02:14 PM schreef JayBee het volgende:
En ondanks dat ik hoopte van BB99 verlost te zijn na de reunie ... zal ik vanavond toch even TROS kijken denk ik.

En vele met jou denk ik.

  maandag 7 februari 2000 @ 20:38:00 #19
315 Duivenvoorden
Leef met je eigen talent...
pi_243125
Bart is de duidelijke winnaar van Triviant...
Veel is lekker, meer is beter!

  maandag 7 februari 2000 @ 20:40:00 #20
1464 ART
FOK!member
pi_243126
Zo, wat laat Ruud zich weer kennen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_243127
Ja, die Ruud zeg. Het is toch maar een spelletje? Hij wist trouwens wel een hoop vragen goed te beantwoorden.
Bart was zoals verwacht gewoon heel goed.
Sabine was even niet zo slim met die radiovraag, van Breakfastclub of zoiets (zei dacht ochtendkroeg) maar voor de rest viel het toch reuze mee.
pi_243128

... en wat wist het dames-team weinig antwoorden. Maar 2(!) vragen goed...

Ik moest erg lachen om Ruud.
B: 'Zullen we gewoon het rijtje met onderwerpen van boven naar beneden afgaan'
R: 'Ja is goed. Sportvraag!'


pi_243129
Hmmmm ik moet helaas toegeven dat Bart dit keer redelijk slim en charmant over kwam.

Zelden Triviant-spelers gezien die zo tekeer gingen met de knoppen en de microfoons, zouden ze soms camera's gewend zijn?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243130
Zo ga ik ook altijd met mijn spelletjes om
Dus ik begrijp ze wel
pi_243131
quote:
op 02-07-2000 om 09:04 PM schreef Hunter het volgende:
Hmmmm ik moet helaas toegeven dat Bart dit keer redelijk slim en charmant over kwam.


Helaas?

* Athena vond Bart altijd al slim en charmant.

* Athena blijkt weer altijd gelijk te hebben .



pi_243132
quote:
op 02-07-2000 om 09:12 PM schreef Athena het volgende:


[Athena vond Bart altijd al slim en charmant]



En als je nu terugdenkt, helemaal aan het begin van BB, zo'n macho was hij toen. Vond je hem toen ook al slim en charmant??

* Ossie niet maar sinds een héééééle lange tijd al wel.

pi_243133
quote:
op 02-07-2000 om 09:12 PM schreef Athena het volgende:
Helaas?

Athena vond Bart altijd al slim en charmant


Athena blijkt weer altijd gelijk te hebben



Athena is een beetje eigenwijs en heeft de verkeerde smaak wat mannen betreft

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243134
quote:
op 02-07-2000 om 09:16 PM schreef Ossie het volgende:
En als je nu terugdenkt, helemaal aan het begin van BB, zo'n macho was hij toen. Vond je hem toen ook al slim en charmant??


Je hebt helemaal gelijk Ossie. Toen vond ik hem dom en afstotelijk.

Zo zie je maar weer dat je mensen niet op het eerste gezicht kunt beoordelen. Toch nog wat opgestoken van BB!


pi_243135
quote:
op 02-07-2000 om 09:17 PM schreef Hunter het volgende:
Athena is een beetje eigenwijs en heeft de verkeerde smaak wat mannen betreft

Hunter je begeeft je op glas ijs! Dit roept om wraak .

* Athena houdt zich met moeite in.



pi_243136
* Hunter maakt misschien ook een kans als hij met een handdoek over zijn hoofd al kruipend de kamerplanten gaat voortduwen?.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 07 Februari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243137

Eh... ja dat was natuurlijk wat minder. Was ik even vergeten (voor het gemak).

Maar feit blijft dat Bart een schatje voor Sabine was. En welke vrouw smelt daar nou niet voor? Helemaal nu hij ook nog blijk heeft gegeven van enige intelligentie.



  maandag 7 februari 2000 @ 21:35:00 #32
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_243138
quote:
op 02-07-2000 om 09:32 PM schreef Athena het volgende:

Maar feit blijft dat Bart een watje voor Sabine was. En welke vrouw smelt daar nou niet voor? Helemaal nu hij ook nog geen blijk heeft gegeven van enige intelligentie.


Athena toch... Ik had je hoger ingeschat!

pi_243139
Van die liefde, of de daarop gebaseerde rivaliteit, was overigens niets meer te bespeuren.

Gek dat ze Bientje altijd vragen naar die bedscenes, maar Bart eigenlijk nooit.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243140
quote:
op 02-07-2000 om 09:35 PM schreef Casey het volgende:
Athena toch... Ik had je hoger ingeschat!


Nou hoor je het ook eens van een ander!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243141
Sabine laat dan ook veel meer los volgens mij. Niks mis mee trouwens.
Het is Bart wel een keer gevraagd tijdens de persconferentie.
'En, ben je met Sabine naar bed geweest?'
'Wat zou je er zelf op antwoorden?'
'Ja graag!!'
'Dan is mijn antwoord bij deze: Ja graag'
pi_243142
Het was dan ook alleen Sabine's gekreun dat we hoorden. Geeft te denken.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243143
quote:
op 02-07-2000 om 09:35 PM schreef Casey het volgende:
Athena toch... Ik had je hoger ingeschat!

Oke, ik geef toe: het gaat natuurlijk niet om zijn intelligentie, maar om zijn uiterlijk. Is dit hoog genoeg?


quote:
op 02-07-2000 schreef Hunter het volgende:

Nou hoor je het ook eens van een ander!



Jullie snappen ook helemaal niets van vrouwen!


pi_243144
quote:
op 02-07-2000 om 09:41 PM schreef Ossie het volgende:
Sabine laat dan ook veel meer los volgens mij. Niks mis mee trouwens.
Het is Bart wel een keer gevraagd tijdens de persconferentie.
'En, ben je met Sabine naar bed geweest?'
'Wat zou je er zelf op antwoorden?'
'Ja graag!!'
'Dan is mijn antwoord bij deze: Ja graag'

Intelligente jongen toch?


pi_243145
quote:
op 02-07-2000 om 09:55 PM schreef Athena het volgende:
Intelligente jongen toch?


* Hunter vindt Sabine al helemáál niks.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243146
quote:
op 02-07-2000 om 10:02 PM schreef Hunter het volgende:
*Hunter vindt Sabine al helemáál niks


Dat komt ongetwijfeld ook omdat je meer gecharmeerd bent van de dame die naast Sabine zat. Die met die tatoo op d'r rug.

* Athena houdt niet zo van dat gespeelde intellect.


[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 07 Februari 2000).]


pi_243147
* Hunter vindt daarentegen tattoo's wel spannend.

hoewel ze wel iets kleiner mogen zijn ....

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243148
quote:
op 02-07-2000 om 10:20 PM schreef Hunter het volgende:
*Hunter vindt daarentegen tattoo's wel spannend


Tja... Hier zullen we het wel nooit over eens worden.

Maar wat vond je van haar intellect ?

* Athena vindt intellect belangrijker dan uiterlijk maar verdenkt Hunter ervan bij vrouwen alleen naar de buitenkant te kijken.


[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 07 Februari 2000).]


pi_243149
quote:
op 02-07-2000 om 09:23 PM schreef Athena het volgende:
Hunter je begeeft je op glas ijs! Dit roept om wraak .


ouch!

Toch zou ik als moest kiezen tussen deze vier het liefst in een huis worden opgesloten met Bianca. Het psycho-analytische geklets nam ik dan maar op de koop toe.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_243150

Maar als dat geklets je niet bevalt, moet het dus toch alleen om haar uiterlijk gaan...

Hmm... bedenkelijk.
(Maar wel typisch mannelijk )


Weet iemand overigens nog welke twee vragen de dames wel juist wisten te beantwoorden?


pi_243151
Die Ruud ... hij zei in het interview voor "Hoe is het nu met" dat ie weer -net- verloren had van Bart. Nou kan het wel zo zijn dat ie dat woord 'Salarisverhoging' ook al had gezien, maar het gros van de letters die van het puzzelwoord al zichtbaar waren, waren daar tevoorschijn getoverd door de goeie antwoorden van de broer van Sjoerd, hoor! Grote blonde dekhengst ...

Ruud was de gehele tijd (nu was ik wel al op dat spoor gezet door zijn houding sinds het einde van BB) heel -erg- competitief. Extreem (naar mijn meninkje) juichen bij gehaalde punten en uit de grond van zijn hart zijn frustratie laten kennen bij foute of gemiste antwoorden en zo.

Eerste goeie antwoord van de dames was
(eerste vraag- puzzelvraag): Het (in eerste instantie door Sabine) herkennen van Jos Brink in een langzaam morphende foto van Bert Kuizinga. Ruud's commentaar: "Verdomme" Tineke: "Zo, je bent echt wel fanatiek, zag je het ook al dan?"

Tweede goeie antwoord van Bianca en Sabine:
Het (door Bianca) herkennen van het 5 letterige puzzelwoord 'geheim' in een of andere letterbrei.

<met dank aan JVC videorecorders>

Trouwens ook leuk: Tineke de meerdere malen vraagt om aan haar Triviant tafel te denken. Ze ramden als gekken op die knoppen, zoals hierboven al opgemerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 Februari 2000).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_243152
Ruud liet weer eens goed blijken dat hij niet tegen zijn verlies kan. Hoezo sporthart?
Toen hij zogenaamd met banddikte van Bart verloor aan het eind van BB, begon hij ook te zeiken over dat hij het toch eigenlijk het meest verdiend had, dat de telefoons in Brabant het niet deden, etcetera.
En nu weer met Triviant: eerst hard gaan zitten verkondigen dat hij wel even revanche op Bart gaat nemen (DOM, hij had kunnen weten dat Bart goed in spelletjes is) en dan als hij verliest gaan zitten zeuren dat hij het woord ook al wist, etcetera.
BAAAAAHHHH!
Ruud heeft voor mij nu definitief afgedaan.
Emmy

  dinsdag 8 februari 2000 @ 09:33:00 #47
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_243153
Hahahaha, het collectieve IQ van de vier has-beens stijgt met moeite boven de 200 uit. Kom op zeg, Bart was niet zozeer charmant en slim als meer pissig op zichzelf dat 'ie al zijn uit het hoofd geleerde feitjes waar 'ie 100 dagen schone schijn mee maakte niet in een geregisseerd programma tot uiting kon brengen. "Goh, nee, ik was in de war met mount Everest..."
I rest my case.
Ruud was dom en onverdraagzaam, de meiden gewoon dom en giechelig. Hoe heb ik in 'shemelsnaam 100 dagen naar zulk een hersendodend viertal (en de rest!!) kunnen kijken?!?!? Oh, een schaamtekater met terugwerkende kracht. Vreselijk! Hoop ze nu ook nooit meer te zien. Maar da's niet zo moeilijk daar de hype zijn hoogtepunt al ver achter zich heeft gelaten.
Ben te zaai voor een signature
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 februari 2000 @ 11:43:00 #48
862 Arcee
Look closer
pi_243154
Vraag aan Ruud: "Hoe heet de zangeres die ook in Mermaids speelde?"
Ruud: "Eh, Dustin Hoffman?"

LOL! Geweldig!

pi_243155
quote:
op 02-08-2000 om 12:53 AM schreef JayBee het volgende:

Eerste goeie antwoord van de dames was
(eerste vraag- puzzelvraag): Het (in eerste instantie door Sabine) herkennen van Jos Brink in een langzaam morphende foto van Bert Kuizinga. Ruud's commentaar: "Verdomme" Tineke: "Zo, je bent echt wel fanatiek, zag je het ook al dan?"

Tweede goeie antwoord van Bianca en Sabine:
Het (door Bianca) herkennen van het 5 letterige puzzelwoord 'geheim' in een of andere letterbrei.

<met dank aan JVC videorecorders>


JayBee, bedank je JVC ook namens mij!
Ik heb mijn stelling bewezen.


En Casey.... Ik zei schatje niet watje!


  dinsdag 8 februari 2000 @ 14:19:00 #50
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_243156
Hahaha echt waar Athena? Straks ga je ook nog beweren dat Bart wel een blijk van intelligentie gaf !!!

hihi Casey

  dinsdag 8 februari 2000 @ 15:44:00 #51
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_243157
quote:
op 01-12-2000 om 04:33 PM schreef Fokke het volgende:
Ik neem gevoegelijk aan dat Bart de man was met de feitjes kennis. Hij was het immers ook die het leuk vond om het postcode boek van Nederland uit zijn hoofd te leren, en erger nog dat foutloos deed.

Nou, daar zat ik dan niet zover naast. Zonder het te hebben gezien had ik al uitgedokterd wie het ging winnen! Mensenkennis is niet mijn zwakste, maar volgens sommige wel mijn meest onaangename kant. (He BooBoosan)

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')