abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_243096
deel een wordt wat groot, vandaar

Deel 2 dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 11 Januari 2000).]

Ik ben online
  dinsdag 11 januari 2000 @ 16:27:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_243097
attent, hawk, attent.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_243098
Thanks
Ik ben online
  dinsdag 11 januari 2000 @ 16:29:00 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_243099
U r welcome
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_243100
Moet er natuurlijk wel iemand serieus reageren anders schiet het niet op

Maar euh, wat ik denk is dat (bijna) niemand van ons hier Bart kent. Derhalve kunnen wij niet zeggen hoe hij zich in het 'normale' leven gedraagd...

Mischien heeft hij wel dikke humor, en dat hij er in dit geval de camera voor gebruikte so what??

En dat hij mischien wat kinderachtig was..
SO WHAT?
Hoeveel mensen van zijn leeftijd(en nog veeeeeeel ouder) zijn dat ook?

Ik heb gesproken...

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  woensdag 12 januari 2000 @ 02:03:00 #6
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_243101
Natuurlijk kennen we Bart na 106 dagen, hij heeft zich echt niet verstopt of schizofreen voorgedaan. Laat hem dan normaal enkele procenten verschillen, veel kan 't ook weer niet zijn. Feit blijft, ook in fysieke zin van "showing off" gebruikte Bart de camera's doelbewust. Hij ging echt voor de leiderspositie en heeft die met zijn wijsneuzerige dwarsliggen veroverd.

Maar moet je eens for instance bij een topvoetbalcub proberen. Doe je daar net zoals Bart word je op de training wezenloos geschopt. Dus waar schortte het aan? Willem die eens tijdens het ballen goed doorhaalde in een sliding, of Ruud die Bart tijdens het stoeien een stiekeme dreun verkocht...

Een gemiste kans! *vileine lach*

Wie niet horen wil moet maar voelen, en nu voelt iedereen het zelf in de portemonnee....

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')