abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:21:04 #76
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71010558
Bij mij komt er (nog steeds) interseksueel uit die SAGE test. Begin me nu af te vragen of ik daar niet eens op moet laten testen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_71011111
Waarom Wonder?

Je laat je toch niet meeslepen door zo'n test? Het is wel goed dat je dit laat onderzoeken, maar het lijtk er nu even op dat je twijfelt aan jezelf omdat deze test "zegt" dat je zo & zo bent....

Je lijkt me mans genoeg om dat zelf te bepalen.. !!
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:35:43 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71014698
Vind het gewoon grappig. Denk het overigens niet, hoor. Alles werkt naar behoren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:55:21 #79
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_71027114
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Joanne35 het volgende:

[..]
Blijkbaar wordt je daar transseksueel van, dus mensen, wees gewaarschuwd en houdt uw bed schoon!
Check

Maar hey, wacht, ik ben het nog steeds.........
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:13:02 #80
107792 Hexley
the Platypus
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:26:08 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_71052801
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:13 schreef Hexley het volgende:
Zag dit net in mijn Twitter ding voorbij komen: de Volkskrant: "Sterfterisico na sekseverandering".
quote:
Endocrinoloog Henk Asscheman zoekt de verklaring in het zware vrouwelijk hormoon ethinylestradiol dat veel transseksuelen uit de onderzoeksgroep slikken. Dat hormoon wordt door het VUmc niet meer voorgeschreven.
Was het niet zo dat de VU onnodig lang is doorgegaan met voorschrijven van dit hormoon? Terwijl de risico's al lang bekend waren? Of ben ik nu in de war met een ander hormoon?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 17 juli 2009 @ 06:33:22 #82
92409 Twinky
Little star.
pi_71055072
hey, waarom ben ik hier niet meer ik miste jullie al!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 07:22:58 #83
107792 Hexley
the Platypus
pi_71055212
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:26 schreef Joanne35 het volgende:

[..]
Zolang ze denken dat het de beste keuze is en het kunnen verantwoorden...
Maar de ideeën tussen het ene en een ander team willen ook wel eens verschillen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:03:15 #84
107792 Hexley
the Platypus
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:03:40 #85
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_71075180
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:39 schreef Joanne35 het volgende:
Hmm, volgende week (week 30) in de Viva:

AAN VIVA VERTELD: 'Ik voel me een man'

Klinkt alsof 't om een interview met een F2M gaat, even in de gaten houden...
Inderdaad, gaat over een F2M. En nog wel over een bekende. Ook gewoon niets zeggen dan he?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:11:30 #86
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_71075355
En dan zet de Volkskrant het nog op de voorpagina ook. Ik kreeg vanmiddag al een ongerust SMS-je van een van mijn zusjes, terwijl in het artikel toch staat dat dat middel al lang niet meer voor wordt geschreven. Nuja, ze is inmiddels weer gerustgesteld

[ Bericht 0% gewijzigd door Joanne35 op 17-07-2009 20:46:54 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:13:46 #87
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_71075403
*woops, double post*

[ Bericht 96% gewijzigd door Joanne35 op 17-07-2009 20:42:28 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:14:26 #88
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71075415
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:03 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Inderdaad, gaat over een F2M. En nog wel over een bekende. Ook gewoon niets zeggen dan he?
Ik had die eerste post niet gezien

Maar ik wou heus wel wat zeggen hoor, alleen pas als het zeker was. De planning was namelijk #28.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:21:27 #89
107792 Hexley
the Platypus
pi_71100518
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:11 schreef Joanne35 het volgende:
En dan zet de Volkskrant het nog op de voorpagina ook. Ik kreeg vanmiddag al een ongerust SMS-je van een van mijn zusjes, terwijl in het artikel toch staat dat dat middel al lang niet meer voor wordt geschreven. Nuja, ze is inmiddels weer gerustgesteld
Even me zelf quote'en....
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 07:22 schreef Hexley het volgende:
Maar de ideeën tussen het ene en een ander team willen ook wel eens verschillen.
Wanneer gaat men naar Androcur onderzoek doen en wat zou daar uitkomen?
Niet alle artsen en teams zijn er zo positief over als het VUmc is,...
Misschien dat je binnenkort weer een ongerust SMSje krijgt?

Nu zullen de risico's wel meevallen,....
Tegenwoordig onderzoekt men van alles en overal zit wel een risico aan, maar zeven van de duizend is een redelijk laag risico. Waarom zou je je daar zorgen over maken? Volgens mij zag ik het zelfs een keer in deze topic reeks staan, iemand die op eigen houtje aan de Androcur ging. Niet aan "de hormonen" vanwege het trombose risico, op buitenlandse lijsten ben ik Androcur wel eens in het rijtje van medicijnen met trombose risico tegen gekomen. In Amsterdam vinden ze het dus een aanvaardbaar risico... Maar neem een krant in komkommertijd, die zouden het risico wel eens mooi kunnen opblazen...

·

Nu zag ik het "sterfterisico na sekseverandering" onderwerp op verschillende plekken staan,...
Echter een plek viel me erg op met "Mannen die zich tot vrouw laten ombouwen", tja...

Hier is al verschillende keren voor gekomen dat mensen over het de link met het COC, homoseksualiteit
en seks in het algemeen zeuren.
En natuurlijk ook het gebruik van woorden als "ombouwen"...

Ik zie regelmatig links naar die site en het forum, het "de plek" voor TV, TS en TG's uit .nl en .be,
ook via Google kom je erg snel bij ze uit. Een stel uit dit topic, ook sommigen met "het commentaar" zitten er.
Die afkortingen staan die dan niet eerder voor TraveVaag, TransSeks en TransGeschift?
Nee, het screenshotje zegt volgens mij genoeg en wat daar in sommige profielen staat...
De chat is zelfs als er "crew" is niet veel beter, het seks gehalte is er soms erg hoog..
Fetisjisme valt: onder stoornissen van seksuele voorkeur, is dat " het goede soort" ipv. "gay"...?

Wat is de reden deze @#$%& (oa. het forum) in leven te houden?
Toch wel vreemd,.. Er zijn toch zoveel ICT-transen en er is niemand die het beter kan?

En ja ik weet het, dit is een "ik maak me niet populair post"...
pi_71111752
Naja, bovenstaande is dus één van de redenen dat ik niet op dergelijke sites kom. Maar om zo'n site uit de lucht te halen? Hmmm... dat vind ik persoonlijk nergens over gaan. Dat lijkt een beetje op een wanhoopsactie van een gereformeerde moeder die vindt dat dames, die op vrijdag uitgaan, niet in discokledij over straat mogen omdat dat niet spoort met haar levensvisie.

Neej! Ieder persoon die mij probeert te beperken in mijn vrijheid krijgt van mij ook gewoon de volle laag en het argument dat hij of zij kennelijk een dermate saai leven heeft dat het nodig is om in te zoomen op mijn leven. Ze doen niets dat wettelijk verboden is dus waarom zou je die mensen hun vrijheid ontnemen? Puur omdat het niet strookt met jouw levensvisie? Volgens mij heb je zelf ook al wel door dat dat een beetje belachelijk is...

Dat het je frustreert dat anderen er niet zo mee omgaan zoals jij zou willen kan ik best begrijpen. Maar om daarvoor zo'n website uit de lucht te halen klinkt nogal dictatoriaal... Fasicme is een beetje passé, vind je niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ilse2602 op 19-07-2009 10:25:39 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 10:42:20 #91
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_71112064
@Hexley: Ik zit er alleen op het forum, de rest van die site boeit me niet zo en die chat heb ik zelfs nog nooit bezocht. Het forum gaat nog wel, er zitten eigenlijk alleen nog maar transseksuelen en transgenders en vrijwel geen travestieten dus je zou dat misschien best los kunnen trekken van de rest van de site en op een eigen domeintje kunnen zetten. Er is ook best wel wat kennis in de archieven van dat forum aanwezig dus ik zou het ook zonde vinden als dat plat ging. Je moet af en toe wel een beetje tussen de ruzies doorlezen.

Het beheer van die site zou wel een stuk beter kunnen. De wachttijd om toegang te krijgen tot de besloten gedeeltes van de forums is bijna nog langer dan die van de VU, en zelfs een simpel kleurtje aanpassen in de layout lukt ze nog niet eens. En als er weer zo'n ruzie uitbreekt zouden ze wel iets strenger mogen modereren.

Dat bericht op de voorpagina hebben ze overgenomen van nu.nl, niet van de Volkskrant zoals onderaan staat. Nu.nl heeft er inderdaad ook nogal een handje van om die term 'ombouwen' te gebruiken. Ik zou liever zien dat die site eens goed onder handen werd genomen

En ja, er zijn zat ICT-transen, maar ik denk dat ze allemaal wel wat beters hebben te doen dan het opzetten en onderhouden van een forum. Op zich stelt het niet eens zo veel voor om zoiets op te zetten, maar je moet het ook promoten en in leven zien te houden, want er zijn al genoeg spookforums op het Internet waar geen hond meer komt.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_71127133
Als iemand tegen mij over ombouwen begint dan onderbreek ik ze meestal... Dan zeg ik: 'Ombouwen? Ik ben geen playstation hoor! ' Meestal wordt er dan wel gelachen, dus dan is de toon goed gezet. Ik vertel ze er dan bij dat ik liever zeg dat ik me 'laat opereren'. Dat klinkt wat minder denigrerend.
pi_71127231
@ Twinky:
Nou inderdaad! Waarom ben je hier niet meer? We misten je al!

@ Wonderer:
Heb je een interview gegeven? Interessant! Kunnen we dat ergens online ook lezen?
  zondag 19 juli 2009 @ 21:11:28 #94
107792 Hexley
the Platypus
pi_71131300
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:13 schreef Ilse2602 het volgende:
Naja, bovenstaande is dus één van de redenen dat ik niet op dergelijke sites kom. Maar om zo'n site uit de lucht te halen? Hmmm... dat vind ik persoonlijk nergens over gaan. Dat lijkt een beetje op een wanhoopsactie van een gereformeerde moeder die vindt dat dames, die op vrijdag uitgaan, niet in discokledij over straat mogen omdat dat niet spoort met haar levensvisie.

Neej! Ieder persoon die mij probeert te beperken in mijn vrijheid krijgt van mij ook gewoon de volle laag en het argument dat hij of zij kennelijk een dermate saai leven heeft dat het nodig is om in te zoomen op mijn leven. Ze doen niets dat wettelijk verboden is dus waarom zou je die mensen hun vrijheid ontnemen? Puur omdat het niet strookt met jouw levensvisie? Volgens mij heb je zelf ook al wel door dat dat een beetje belachelijk is...

Dat het je frustreert dat anderen er niet zo mee omgaan zoals jij zou willen kan ik best begrijpen. Maar om daarvoor zo'n website uit de lucht te halen klinkt nogal dictatoriaal... Fasicme is een beetje passé, vind je niet?
Hey, hey hey,.... Beetje voor terrorist uitmaken...
Met in leven houden, bedoel ik gewoon het voeden van oa. het forum, evnt. de profielen en de chat.
Ik heb het helemaal niet over het off-line trekken, laat ze lekker van mij mogen ze hoor...
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:21 schreef Hexley het volgende:
Hier is al verschillende keren voor gekomen dat mensen over het de link met het COC, homoseksualiteit
en seks in het algemeen zeuren.
En natuurlijk ook het gebruik van woorden als "ombouwen"...
Dat is meer het punt,...
Nu heb ik geen zin om al deze topics opnieuw door te graven om een aantal "schuldigen" aan te wijzen. Maar van iemand kan ik me goed herinneren dat hij / ze erg anti dat alles is / was. Ondertussen zit / zat hij / ze daar dus wel op het forum, de profielen en de chat... En om het helemaal mooi te maken anti "Do it yourself" met hormonen, maar wel je "overstock" daar proberen te verkopen.

Maar fascisme en de bij behorende ideeën zijn hier in Spanje helaas heel gewoon hoor,...
Niets om je te schamen, politici die homofoob en transfoob zijn dat is "normaal" en bijna het halve land stemt er op. En denk je niet zo, dan ben je volgens hun vaak gelijk een communist...
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:42 schreef Joanne35 het volgende:
@Hexley: Ik zit er alleen op het forum, de rest van die site boeit me niet zo en die chat heb ik zelfs nog nooit bezocht. Het forum gaat nog wel, er zitten eigenlijk alleen nog maar transseksuelen en transgenders en vrijwel geen travestieten dus je zou dat misschien best los kunnen trekken van de rest van de site en op een eigen domeintje kunnen zetten. Er is ook best wel wat kennis in de archieven van dat forum aanwezig dus ik zou het ook zonde vinden als dat plat ging. Je moet af en toe wel een beetje tussen de ruzies doorlezen.

Het beheer van die site zou wel een stuk beter kunnen. De wachttijd om toegang te krijgen tot de besloten gedeeltes van de forums is bijna nog langer dan die van de VU, en zelfs een simpel kleurtje aanpassen in de layout lukt ze nog niet eens. En als er weer zo'n ruzie uitbreekt zouden ze wel iets strenger mogen modereren.

Dat bericht op de voorpagina hebben ze overgenomen van nu.nl, niet van de Volkskrant zoals onderaan staat. Nu.nl heeft er inderdaad ook nogal een handje van om die term 'ombouwen' te gebruiken. Ik zou liever zien dat die site eens goed onder handen werd genomen

En ja, er zijn zat ICT-transen, maar ik denk dat ze allemaal wel wat beters hebben te doen dan het opzetten en onderhouden van een forum. Op zich stelt het niet eens zo veel voor om zoiets op te zetten, maar je moet het ook promoten en in leven zien te houden, want er zijn al genoeg spookforums op het Internet waar geen hond meer komt.
Kijk als je daar wilt zitten, heb ik er op zich ook geen probleem mee, tis jouw keuze...
Maar het forum kan ik toch echt niet los zien van de rest, het hoort er uiteindelijk toch bij.

Je hebt het over transseksuelen, transgenders en travestieten,
de ICD maakt heel duidelijk een verschil tussen fetisj travestie en niet seks gerichte travestie....

Het beheer is alleen uit op fetisj travestie, weet niet of je het topic een tijd geleden terug gezien hebt?
Om de site eens van een "echte" crew te voorzien en eens een flinke make over, een beetje zoals Transman.nl, nieuws maar ook met het forum, de chat en zo. Behoorlijk wat reacties en aanmeldingen op geweest en nu? Het topic is verdwenen, zoals er wel meer in stilte verdwijnt en er is niets van de vernieuwing terecht gekomen. Kans bestaat natuurlijk dat het fetisjisme dan veel minder wordt, waarschijnlijk nog meer "overname door TS / TG kamp" en dat kan je dan "klanten" kosten wat dat weer negatief is voor de banners.... Dus droom lekker verder, die droom komt niet uit....

En het overnemen van Nu.nl is natuurlijk beter dan het jatten van de Volkskrant, "ombouwen" past qua taal gebruik beter bij de doel groep. Net als dat andere bericht "bron: raarmaarwaar.nl" of zo, er waren echt wel andere bronnen maar raarmaarwaar.nl klinkt toch veel leuker....

Ja er is genoeg andere prut, waarvan een redelijk deel op gratis prut draait.
Snap ook best dat je voor zo'n "kleine groep" geen moeite wilt doen, zeker als het te verwachten resultaat gewoon erg mager is. Het "zooitje" blijft toch wel op t.org plakken, een ander forum is zo gevonden (Noodles?) maar zolang niemand over stapt is het zinloos....

Het seks idee dat men bij TS'en en TG's heeft, is dus ergens ook gewoon eigen schuld.
Google en surf wat rond en je komt wel op "de online T* community" terecht en het leeft ook nog!
De normale "man" zal er waarschijnlijk niet snel op zoeken, maar je familie en vrienden?
Je moeder of je broer kunnen die @#$%& wel heel makkelijk vinden, heel goed voor het T* imago...
  zondag 19 juli 2009 @ 21:39:13 #95
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_71132176
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:11 schreef Hexley het volgende:
Maar van iemand kan ik me goed herinneren dat hij / ze erg anti dat alles is / was. Ondertussen zit / zat hij / ze daar dus wel op het forum, de profielen en de chat...
Net als jij blijkbaar?
quote:
Het beheer is alleen uit op fetisj travestie, weet niet of je het topic een tijd geleden terug gezien hebt?
Hmm, nee, was misschien voor mijn tijd?
quote:
Het "zooitje" blijft toch wel op t.org plakken, een ander forum is zo gevonden (Noodles?) maar zolang niemand over stapt is het zinloos....
Ik zit er nog niet zo lang maar vind TS-NL wel aardig. Maar ik zal je advies opvolgen en ook eens een tijdje op Noodles rondkijken...
quote:
Google en surf wat rond en je komt wel op "de online T* community" terecht en het leeft ook nog!
Als ik google op "transseksualiteit forum" zie ik geen travestie.org staan. Wel travestieweb.be waar ene Hexley moderator is. Zit je soms de concurrentie zwart te maken?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 20 juli 2009 @ 00:35:25 #96
107792 Hexley
the Platypus
pi_71137744
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Joanne35 het volgende:
Net als jij blijkbaar?
Ik kijk er alleen een keer in de zoveel tijd even, maar er iets posten... Nee,...

Verder kun je beter naast een lantaarnpaal gaan staan,
dan verdien je er nog iets aan ipv. zo'n vaag profiel ding of virtuele sex op de chat...
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Joanne35 het volgende:
Hmm, nee, was misschien voor mijn tijd?
Dat was zo januari, februari 2008 ongeveer anderhalf jaar geleden dus...
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Joanne35 het volgende:
Ik zit er nog niet zo lang maar vind TS-NL wel aardig. Maar ik zal je advies opvolgen en ook eens een tijdje op Noodles rondkijken...
Ze zijn onderdeel van dat TNN, maar als je van erg rustige forums houdt,...
En als je het helemaal dood wil hebben, neem dan de chat.
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:39 schreef Joanne35 het volgende:
Als ik google op "transseksualiteit forum" zie ik geen travestie.org staan. Wel travestieweb.be waar ene Hexley moderator is. Zit je soms de concurrentie zwart te maken?
Maar maak eens een tikfout en op hoeveel pagina's staat er een link?

Google eens op Hexley en dan op de tweede pagina staat het ook. Doe er alleen het "vakantie modden" en het forum maakt me eigenlijk weinig uit, verder heeft de site misschien een tiental regels code van mij...
Ik heb die ban knop ook maar gekregen, het is in ieder geval niet echt "mijn speeltje",...
En als morgen de stekker er uitgetrokken wordt, kan het me weinig schelen hoor...

Minder volk op het forum is ergens zelfs beter voor mij, minder kans op geruzie...
Dus doe me een plezier en ga maar naar de Noodles of zo...

En nog een paar extra smilies,...
pi_71271619
Naar mijn inschatting is travestie.org op dit moment meer een tg/ts forum dan een tv forum. De 'portal' kant is eigenlijk een advertentiegedeelte en de chat kom ik sowieso nooit Ik denk wel eens dat de tv's zich daar wat achtergesteld moeten voelen....Maar sommige leden zijn gewoon ok.
quote:
De Noodles zijn een queer collectief ter bevordering van de maatschappelijke discussie over genderuitingen en seksuele oriëntaties.
Zo is er op alles wel wat aan te merken; ik snap nooit zo goed waarom queer en ts op één hoop gegooid worden. Ik snap natuurlijk wel dat die paar honderd ts-en niet echt een stevige 'beweging' opleveren. Maar ik ga mij zeker niet aansluiten bij de rijen die steeds maar aan het kiften zijn. Zonde van de energie.

Een 'goed' forum opzetten en onderhouden is gewoon veel werk. Steek je er dat niet in, zakt het al snel af naar een niveau waar niemand mee geassocieerd wil worden. Ik heb er wel eens aan gedacht (niet dat ik mijzelf nou zo bijzonder goed daarvoor vind, hoor), maar ik heb er weinig behoefte aan om het zoveelste lege forum te voeren
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:48:08 #98
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71271717
Vergeten jullie de Viva niet te kopen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:45:57 #99
107792 Hexley
the Platypus
pi_71276668
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Onderweg het volgende:
Naar mijn inschatting is travestie.org op dit moment meer een tg/ts forum dan een tv forum. De 'portal' kant is eigenlijk een advertentiegedeelte en de chat kom ik sowieso nooit Ik denk wel eens dat de tv's zich daar wat achtergesteld moeten voelen....Maar sommige leden zijn gewoon ok.
[..]

Zo is er op alles wel wat aan te merken; ik snap nooit zo goed waarom queer en ts op één hoop gegooid worden. Ik snap natuurlijk wel dat die paar honderd ts-en niet echt een stevige 'beweging' opleveren. Maar ik ga mij zeker niet aansluiten bij de rijen die steeds maar aan het kiften zijn. Zonde van de energie.

Een 'goed' forum opzetten en onderhouden is gewoon veel werk. Steek je er dat niet in, zakt het al snel af naar een niveau waar niemand mee geassocieerd wil worden. Ik heb er wel eens aan gedacht (niet dat ik mijzelf nou zo bijzonder goed daarvoor vind, hoor), maar ik heb er weinig behoefte aan om het zoveelste lege forum te voeren
Anti globalistme is ergens ook beetje queer hoor...
Maar het hele queer idee is toch ietsjes breder dan alleen homo's en transen,...


Op alles wat aan te merken? Nee maar aan fetisj travestieten daar heb je veel aan,...
Eigenlijk "vervuilen" ze het imago alleen maar, irl heb je er waarschijnlijk weinig aan in de meeste gevallen is het een gordijntjes dicht gebeuren. Ik zie het hele probleem rond het LGBT / LGBTQ gebeuren gewoon niet, ja seksuele bla bla bla.... En Fetisjisme dan? Hoe zou je dat bijvoorbeeld netjes en een beetje geloofwaardig in de media willen verantwoorden?


Tja maar als dat je norm is van een goed forum, uhm...
Onderhouden en modereren doet men daar ook amper.
Het groote probleem voor een nieuwe speler is een redelijke user base en een crew natuurlijk,
iets wat dus haast onhaalbaar is,..

Maar volgens mij heb ik het topic hier half om zeep mee geholpen,..
Ergens lijkt het me beter dat ik hier bij laat...
pi_71279291
@wonderer : Goed idee, zal zo eens kijken

Tja, fetish is slecht en 'echte' transen zijn goed . Het gaat er niet zo om waar ik mij bij thuis voel (want dat is niet op zoveel plaatsen ) maar om nu voor elk groepje een apart doosje te maken omdat de ene doos ( ) zich anders miskent voelt.....

Zo heb ik niet zoveel op met de hele sex scene erom heen, inclusief trannie 'bewonderaars', maar om nou te zeggen dat ze dan maar een eigen hok moeten krijgen....Het is nu eenmaal zo dat sexe, gender, sexuele voorkeur en sex door de maatschappij op 1 hoop gegooid worden. En dat zal niet veel beter worden omdat het ze geen ruk interesseert. De enige die er constant mee overhoop liggen zijn 'wij' zelf .


Dussssss, ik ga even een kopje koffie halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')