???????????????????????????quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:26 schreef Pacmaniac het volgende:
vroeger had je toch ook casettebandjes waar je cd's opzette?
Vroeger werd er anders ook aardig wat op cassette gezet. Mijn vader liet mij laatste zijn verzameling van 100+ cassettes zienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Nee. In dit downloadtijdperk al helemaal niet meer.
lol. Jij bent dom. leer lezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:14 schreef devl1nsect het volgende:
Dyslexie? Of snap je de OP nu helemaal niet meer?
Maar heus niet meer dan dat er nu gedownload wordt. Er worden nu in ieder geval een stuk minder cd's verkocht dan toen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vroeger werd er anders ook aardig wat op cassette gezet. Mijn vader liet mij laatste zijn verzameling van 100+ cassettes zien
Beetje 2Pac achtige artiest dus, alleen werd zijn markt echt verkleind door dat er veel mensen zijn die niet van hiphop houden + hij was nog niet echt bekend voor zijn dood.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:41 schreef Roscovitch het volgende:
Misschien komt er ooit nog echt een revolutionaire artiest die iedereen aanspreekt, anders zie ik het niet gebeuren.
Geen idee. Muziek is nu natuurlijk ook bij duizenden meer mensen bekend en veel van deze mensen kopen het album alsnog na ze het hebben gedownload. Dat hele gezeik dat downloaden de muziekindustrie verneukt gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar heus niet meer dan dat er nu gedownload wordt. Er worden nu in ieder geval een stuk minder cd's verkocht dan toen.
Waarom moeten er anders zoveel cdwinkels noodgedwongen sluiten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geen idee. Muziek is nu natuurlijk ook bij duizenden meer mensen bekend en veel van deze mensen kopen het album alsnog na ze het hebben gedownload. Dat hele gezeik dat downloaden de muziekindustrie verneukt gaat echt nergens over.
Genoeg plaatsen waar ze ¤10 per stuk zijn. Je moet alleen weten waar je moet zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:55 schreef Roscovitch het volgende:
Als CD's nou 10 euro per stuk gingen kosten achtte ik de kans ook een stuk groter inderdaad.
Geen ideequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom moeten er anders zoveel cdwinkels noodgedwongen sluiten?
Oke ik luister veel (nederlandse) hiphop/r&b, als jij mij een winkel kan noemen waar ze het nieuwe album van Winne (http://www.bol.com/nl/p/muziek/winne-zonder-strijd/1000004006554346/index.html) verkopen voor 10 euro ben je een held.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Genoeg plaatsen waar ze ¤10 per stuk zijn. Je moet alleen weten waar je moet zoeken.
Nee oke, dat vind je niet voor ¤10. Maar ik bedoel meer internationaal bekende artiesten enzo. Dat moet wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:12 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Oke ik luister veel (nederlandse) hiphop/r&b, als jij mij een winkel kan noemen waar ze het nieuwe album van Winne (http://www.bol.com/nl/p/muziek/winne-zonder-strijd/1000004006554346/index.html) verkopen voor 10 euro ben je een held.En aub geen discussie over muzieksmaak enzo
zeg dat er alleen maar bij omdat ik denk dat dat nergens te vinden is.
http://lmgtfy.com/?q=relapse+eminem+cdwowquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Roscovitch het volgende:
Waar zou ik dan bv het nieuwe album van Eminem kunnen vinden voor 10 euro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |