abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:04:21 #101
97276 immortalsean
ookwel SeanFerdi
pi_70566820
registreer om deze reclame te verbergen
zo. project blijkt pas een week later ingeleverd te hoeven worden, dus kan ik van het weekend mooi twee dagen lang roeibootjes gaan kijken, en af en toe een fotootje schieten.
baggert voortaan verder als: SeanFerdi
pi_70566821
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:43 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Tering, wat is dit seizoen snel gegaan!
Nog maar 4 dagen trainen en het zit er al weer op...
Dan maar het skiffen oppakken, ook geen slechte zaak met de Amstel als vaarwater!

Ik zal me even kort voorstellen, ik roei nu sinds september, ben ingeselecteerd voor EJZ ' 09 bij Skoll.
Ben vanaf de eerste training in het middenschip geplaatst en zit daar eigenlijk wel top op mijn plek!
Wacht maar tot je het aantal gleuventrekkers op de Amstel ziet als je wilt varen........
pi_70566896
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Het is de dikke.
Er zitten geen dikke bij EJZ, het zijn allemaal lichte pikken maar dan een halve kop groter
pi_70567146
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dooie schapen.
Snipperschaap
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_70572054
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:06 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er zitten geen dikke bij EJZ, het zijn allemaal lichte pikken maar dan een halve kop groter
Geachte voorzitter van BeFeM, wil je je wel bij de feiten houden?
Gemiddeld 1.95m en 88kg lijkt me niet echt iets voor lichte snikkels, of wel?
Hoorde trouwens dat jullie de Argo Sprint gaan starten in het Ej-veld, leuk!
Weet je miss of er meer club-achten gaan starten?

Overigens heeft ons boegballetje (Kluup) wel gelijk met zijn gok, dat schaap is alleen weg...
Hoorde namelijk tijdens de KHB van d kamprechter dat 'There are no pets allowed' bij de start van de SA-8, dus die moest er maar af.. Ik neem overigens aan dat het lieve mens Caps bedoelde..

En JW, ik hoef niet per se vanaf 1700 pas op het water.. Ik neem aan dat als ik om 10 00 een skiff op het water leg, ik vrij weinig pleziervaart tegen kom.. Heb de Amstel al even niet gezien, dus kan zijn dat ik fout zit..

[ Bericht 9% gewijzigd door SkollZwaar09 op 02-07-2009 09:53:56 ]
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skll en het Erevlot!
pi_70572259
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

En JW, ik hoef niet per se vanaf 1700 pas op het water.. Ik neem aan dat als ik om 10 00 een skiff op het water leg, ik vrij weinig pleziervaart tegen kom.. Heb de Amstel al even niet gezien, dus kan zijn dat ik fout zit..
Door de weeks valt het op zich meestal wel mee om 10 uur zo midden in de nacht, alleen inderdaad na 18 uur dan vaak ellende. In het weekend is het vanaf 10.30 horror op de Amstel
pi_70572392
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Geachte voorzitter van BeFeM, wil je je wel bij de feiten houden?
Gemiddeld 1.95m en 88kg lijkt me niet echt iets voor lichte snikkels, of wel?
Hoorde trouwens dat jullie de Argo Sprint gaan starten in het Ej-veld, leuk!
Weet je miss of er meer club-achten gaan starten?

Overigens heeft ons boegballetje (Kluup) wel gelijk met zijn gok, dat schaap is alleen weg...
Hoorde namelijk tijdens de KHB van d kamprechter dat 'There are no pets allowed' bij de start van de SA-8, dus die moest er maar af.. Ik neem overigens aan dat het lieve mens Caps bedoelde..

Lol, 'no pets allowed', ze hadden nog gezegd geen schapen mee in de boot te nemen!
Petjes zijn daar trouwens wel 'allowed', als ze maar van dezelfde kleur zijn.

Maar dikke uit mijn boot; probeer niet al te dik te zijn he Aangezien wij allemaal rond 70kg gemiddeld zijn
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_70572415
Btw; (voorlopig) tijdschema NSRF online http://www.nsrf.nl/slotwedstrijden/tijdschema
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_70574128
Pff vw met de sprint, finale half 10 en dan zaterdag om 8 uur vw.. leuk zo'n laatste weekend
Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:
Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+
pi_70574300
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:59 schreef AHappelstroop het volgende:

Maar dikke uit mijn boot; probeer niet al te dik te zijn he Aangezien wij allemaal rond 70kg gemiddeld zijn
Ik zit op 68
ben lekker en sportief
pi_70574590
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:10 schreef adam19 het volgende:
Ik zit op 68
Pff ik lekker nog lager

Maar idd D_A, een vriendinnetje van mij doet ook de sprint en dan (als ze alle finales haalt) 7 keer 2k. Volgens mij is dat fysiek onmogelijk..
pi_70575857
De zondag is helemaal funest, O4+, N2+, N2- allemaal vw.
pi_70575872
Ach ja, dan is het maar weer klaar natuurlijk
pi_70584222
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
De zondag is helemaal funest, O4+, N2+, N2- allemaal vw.
Vet, jij kan gewoon beginneling-af worden in het N2+ veld..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_70586793
Grr, toch een voorwedstrijd op de Argo sprint
pi_70589287
Wij gaan het N4+ veld starten morgen zonder voorwedstrijd
pi_70591230
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
Wij gaan het N4+ veld starten morgen zonder voorwedstrijd
Ik hoop wel voor je ploeg dat jullie dan een beter stuurtje fiksen dan vandaag!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skll en het Erevlot!
pi_70591251
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:59 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Ik hoop wel voor je ploeg dat jullie dan een beter stuurtje fiksen dan vandaag!
Ik ben wel een kilo lichter dan gisterenochtend hoor
pi_70591511
Het was wel tering warm trouwens, ik snap trouwens niet waarom ze met 7 boten en afsluitende heat niet even de hele BB volplempen met EJ8+ ipv voorwedstrijd.
pi_70591958
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het was wel tering warm trouwens, ik snap trouwens niet waarom ze met 7 boten en afsluitende heat niet even de hele BB volplempen met EJ8+ ipv voorwedstrijd.
Door het volproppen van de BB krijg je verwarring met het in- & uitroeien door andere ploegen. Ik heb wel eens met een volle bosbaan gestart, maar dat was dan ook gelijk de laatste wedstrijd van de dag
pi_70593681
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:29 schreef Bellah het volgende:
Grr, toch een voorwedstrijd op de Argo sprint
Idd! echt klote, kost me weer mijn halve vrijdag door die ene bijschrijving. Ik dacht dat dat niet mocht als daardoor een voorwedstrijd moest worden verroeid!?
pi_70602876
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Idd! echt klote, kost me weer mijn halve vrijdag door die ene bijschrijving. Ik dacht dat dat niet mocht als daardoor een voorwedstrijd moest worden verroeid!?
Tsja, je ziet al het al beetje aan de opbouw van de website (loting in .doc, simpel tekst overnemen vanaf de KNRB site, (iets technisch: ) frames in de website?!

Oftwel: lekker rampzalig, boeiend, maar wel gezellig!
pi_70603319
Het weer wordt ook lekker rampzalig, en ik weet niet of dat zo gezellig is
pi_70603437
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Bellah het volgende:
Het weer wordt ook lekker rampzalig, en ik weet niet of dat zo gezellig is
Als het maar regen zonder wind blijft, vind ik alles prima! De afgelopen week was gewoon echt geen pretje om in te trainen, of stel ik mij nu aan..?
pi_70603800
Als het zondag maar mooi weer is.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')