omdat m'n geld helemaal opperdepop is... en het is om deze maand door te komen (tot ongeveer eind 25 juli)...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Och bij de gemiddelde lening ben je niet veel goedkoper uit dan die 10% begin ik te merken..
Rijst bij mij wel de vraag..waarom 500 euro?
Die vriend of rood staan is dan een betere optie dan een lening.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
omdat m'n geld helemaal opperdepop is... en het is om deze maand door te komen (tot ongeveer eind 25 juli)...
ok ik ga d'r overnadenken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die vriend of rood staan is dan een betere optie dan een lening.
ja en waar moet ik volgende maand dan van levenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Florian_ het volgende:
Wat dacht je van een zomerbaantje zoeken?
Dan leen je het van die vriend, en betaal je over een maandje alles weer braaf terug.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja en waar moet ik volgende maand dan van levensnuggere dacht zelf meer aan terugbetalen over een maand of 9 en elke maand wat sparen om aan die 500 te komen.
Waarom heb je daar vorige maand niet aan gedacht?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja en waar moet ik volgende maand dan van leven
jajaja moraalridders soms zie je een aanbieding die je gewoon niet kunt laten schieten en die je voorlopig echt niet meer voor dat geld ziet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom heb je daar vorige maand niet aan gedacht?
Hmm ja ik krijg dan prompt een visioen van de volgende maand maarja weet ook echt niet wat geldgebrek is dus ga niet oordelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
jajaja moraalridders soms zie je een aanbieding die je gewoon niet kunt laten schieten en die je voorlopig echt niet meer voor dat geld ziet.
Dat luxeproduct hóefde je niet te kopen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
jajaja moraalridders soms zie je een aanbieding die je gewoon niet kunt laten schieten en die je voorlopig echt niet meer voor dat geld ziet.
Dan is er vast wel wat overbodigs te verkopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee sparen sparen sparen en niet genieten dat moet je doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef trovey het volgende:
Je werkt gewoon en bent nu al door je geld heen? De maand is net begonnen! Volgende kandidaat voor een Dubbeltje op zijn kant! Trouwens leuk hoor die aanbiedingen maar je betaald je nu dus wel meer voor die leuke aanbieding met het feit dat je nu moet lenen bij een ander.
Nee zonder geld komen zitten, dát moet je doen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee sparen sparen sparen en niet genieten dat moet je doen..
FAIL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |