abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:29:40 #1
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70368550
beelden BEKERFINALE



Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH!
SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen!
sc Heerenveen #27: Alves blijft!
sc Heerenveen #28: alles op de beker?
sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen!
sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht!
sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland!
SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten
SC Heerenveen #33: Net fan dat benaude!
SC Heerenveen #34: Met Trond Sollied aan het roer
SC Heerenveen #35: Zonder kapitaal op het veld
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?
SC Heerenveen #37: Hij zit erin, hij zit erin
sc Heerenveen #38: Met Sibon vs. Ronaldinho!
sc Heerenveen #39: Hallo Gertjan, heb je al spijt?
sc Heerenveen #40
Het grote Solliede Heerenveentopic # 41
Het grote Heerenveentopic # 42 Groeten uit Amsterdam
sc Heerenveen #43: Groeten uit Eindhoven!
sc Heerenveen #44: Op naar de Kuip
sc Heerenveen #45: 1 ding is zeker...
SC Heerenveen #46: Drie maal is (ook nu) scheepsrecht


Elm en Ingelsten. Zweedse tandem in Fryslan
Het grote Paulo Henrique - topic, #001.
Het ultieme Roy Beerens fan-topic.
Roy Beerens #2 Bert kom eens kijken naar deze jongen!
Christian Grindheim topic #1
Het Grote Gerald Sibon-topic
Het grote Trond Sollied topic #1
sc Heerenveen: Operatie "zoek de stip." Nostalgie!


Officiele site SC Heerenveen: http://www.sc-heerenveen.nl
Supportersvereniging Nieuw Noord: http://www.nieuwnoord.org
Supportersclub Feanfan: http://www.feanfan.nl
SC Heerenveen Headliner: http://heerenveen.headliner
Foto fansite Feanfans: http://www.feanfans.nl
Fansite Feanonline: http://www.feanonline.nl
Fansite Frisian Pride: http://www.frisianpride.nl
Fansite Forza Heerenveen: http://www.forzaheerenveen.nl
Forum SC Heerenveen: http://sc.heerenveen.org

[ Bericht 56% gewijzigd door One_conundrum op 25-06-2009 20:28:55 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70368593
Ik natuurlijk

Leuk verhaaltje: volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van een jongen die nu in Portugal woont. Ik heb hem 9 jaren geleden leren kennen via de fansite van heerenveen. We zijn samen naar wedstrijden gegaan en uiteindelijk dik bevriend geraakt. Uiteraard heb ik een speech voorbereid met veel sc Heerenveen erin.
pi_70370113
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:29 schreef One_conundrum het volgende:
Hier komt de OP.

Maar die is niet te vinden
Gewoon even de OP van het vorige topic 'quoten', de 'quote'-tags weghalen en wat linkjes aanpassen, dan moet je een heel eind komen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:29:36 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70370497
is ook zo. Plaatje van de Selectie moet binnenkort wel even aangepast worden.

Hopen op een nieuwe nummer 10 ! Ruiz !

Als Koos zo vaak zegt dat er niemand meer komt, moet er nog wel iemand komen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70371372
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
is ook zo. Plaatje van de Selectie moet binnenkort wel even aangepast worden.

Hopen op een nieuwe nummer 10 ! Ruiz !

Als Koos zo vaak zegt dat er niemand meer komt, moet er nog wel iemand komen.
Heeft 'ie zo'n indruk op je gemaakt in die paar maanden dat 'ie er was?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:59:51 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70371412
kees ?

nouja Formsma, toch?

hmm en Kuiper bedenk ik nu. Wie is Wie
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70371623
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
kees ?

nouja Formsma, toch?

hmm en Kuiper bedenk ik nu. Wie is Wie
Och...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:08:40 #8
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70371706
hahaha
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70372027
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
hahaha
Om het verhaaltje even compleet te maken:

Directie:
Algemene & technische zaken Yme Kuiper
Financiële & operationele zaken Henk Hoekstra
Commerciële zaken Jan van Erve

Waarbij Yme Kuiper dus woordvoerder naar buiten is
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:32:02 #10
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70377439
ik ken dat gekloot met die OP, had ik vorig topic ook last van, en ik had de pech dat op dat moment iedereen heel actief was, dus was iedereen er getuige van.
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:07 schreef SCH het volgende:

[..]

We hebben het hele seizoen zwaar beneden de maat gespeeld en gelukkig de beker gehaald. Maar ik ben nog steeds niet overtuigd van Sollied hoor, ik vind het geen fijne trainer. Foppe is een clubicoon en ik vind de kritiek die je op hem hebt getuigen van weinig historisch besef en nogal aanmatigend.

Foppe is juist een kampioen in de communicatie.
Tuurlijk weet ik dat Foppe een clubicoon is en dat hij Heerenveen groot heeft gemaakt en nog veel meer van hem, ik ben zelfs fan van Foppe (ik heb volgens mij twee boeken over hem gelezen, dat was dan wel 5 jaar geleden ofzo). Maar dat betekent niet dat ik ook zijn mindere punten mag benoemen, en dat zijn er niet veel en wat ik noemde komt ook bijna nooit voor, maar het mag wel gezegd worden.

Maargoed, ik probeer de volgende keer niets van je kritiek op Sollied aan te trekken en los van je mening over Sollied en over een paar andere zaken, ben jij mijn favoriete fokker!!!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70384989
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Ik natuurlijk

Leuk verhaaltje: volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van een jongen die nu in Portugal woont. Ik heb hem 9 jaren geleden leren kennen via de fansite van heerenveen. We zijn samen naar wedstrijden gegaan en uiteindelijk dik bevriend geraakt. Uiteraard heb ik een speech voorbereid met veel sc Heerenveen erin.
Leuk! Feliciteer hem ook even namens mij!!
pi_70385255
quote:
Sollied: 'Heerenveen speelt Russische roulette'

Trond Sollied is het niet eens met Yme Kuiper, directeur van sc Heerenveen. De oefenmeester vindt dat de Friese club een derde keeper en een vervanger van Danijel Pranjic aan moet trekken, terwijl Kuiper uitgewinkeld is.

Volgens de Noorse oefenmeester is Heerenveen te kwetsbaar als enkel Kenny Steppe en Brian Vandenbussche als volwaardig eerste doelmannen bij de selectie zitten. "Kijk maar eens naar vorig seizoen en besef eens hoe belangrijk Hans Vonk voor ons is geweest", aldus Sollied tegenover het Friesch Dagblad.

Sollied noemde het 'Russische Roulette', maar Kuiper wil daar niets van weten. "Wij hebben het volste vertrouwen in de mannen die we nu hebben. Bovendien is er nu financieel geen ruimte voor een derde keeper." Sollied is echter standvast. "Intern discussiëren wij voortdurend wat spelers betreft. Mijn standpunt is helder: er moet een derde doelman bij. Die komt er dus ook, want ik wil het per se. Niet voor mezelf maar voor Heerenveen."

Naast een derde goalie wil Sollied ook nog een vervanger van Pranjic. "We hadden vorig seizoen veel kwantiteit in de selectie, maar willen we dit seizoen een stap kunnen zetten dan moet er ook meer kwaliteit komen. Deze selectie heeft een injectie van spelers met kwaliteit nodig, zodat anderen zich aan dat niveau op kunnen trekken. Misschien dat Michal Papadopulos en Igor Djuric die kwaliteitsspelers zijn, ik hoop het. Maar we hebben meer van dat soort spelers nodig."
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:51:45 #13
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_70385458
"Bovendien is er nu financieel geen ruimte voor een derde"

We verkopen altijd meer dan dat we aankopen :S waar gaat dat geld allemaal heen?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:34:48 #14
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70386380
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:51 schreef MasterMido het volgende:
"Bovendien is er nu financieel geen ruimte voor een derde"

Allemaal strategie
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:58:41 #15
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70391035
Je hebt net Pranjic verkocht, de grootverdiener in de selectie en er zou geen ruimte zijn? Dan betekent het dat je ofwel reeds boven je stand leefde, dan wel die ruimte is gereserveerd voor een vervanger.. Tenminste, dat beweert mijn boerenkoolverstand...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:53:37 #16
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70395076
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Allemaal strategie
dat denk ik ook. ik verwacht dat er nog wel een keeper en een extra vervanger voor pranjic komen, maar ze moeten niet doen alsof ze het te breed hebben, want dan gaan spelers en clubs veel geld vragen.

laat die ruiz maar komen, en degelijke keepers zijn er genoeg (nu maar hopen dat heerenveen niet timmer als derde keeper gaat halen)
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70420187
1 van jullie die een oordeel kan geven over Bo Storm?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:54:56 #18
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70421141
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:08 schreef Blawh het volgende:
1 van jullie die een oordeel kan geven over Bo Storm?
Was dat niet een Noor die een hele tijd geleden ooit in de beloften van Heerenveen heeft gespeeld... Niet echt een speler die je gaat volgen. Het was een talent, maar daar bleef het bij.
quote:
'Sparta maakt werk van komst Vandenbussche'
Brian Vandenbussche kan terugkeren naar Sparta, de club die hij 2004 verliet voor sc Heerenveen. Bij de Friese club is de Belgische doelman overbodig, terwijl de Rotterdammers door het vertrek van Cassio Ramos nog een nieuwe goalie zoeken.

Voor Sparta is Vandenbussche derde keus. Lange tijd hoopte het op PSV-doelman Ramos, maar die koos ervoor om voor zijn kans te gaan in Eindhoven. Daarna was Boy Waterman in beeld, maar dat was financieel niet haalbaar. Nu richt de Eredivisieclub zich volledig op Vandenbussche, zo meldt het Algemeen Dagblad.

De eerste periode in Rotterdam was voor de Belg geen groot succes. Hij was tweede doelman achter Frank Kooiman en moest de club verlaten. Na vijf seizoenen in Friesland zal die situatie nu echter anders zijn. Bij Heerenveen stond de 27-jarige Vandenbussche namelijk 129 competitieduels onder de lat.

Onder Trond Sollied hoeft hij komend seizoen echter niet meer te rekenen op een basisplaats. De Noorse oefenmeester heeft gekozen voor Kenny Steppe. Mocht Vandenbussche daadwerkelijk naar Sparta vertrekken, dan moet de Friese club hard op zoek naar een nieuwe doelman. Sollied wilde al graag een derde keeper, maar met slechts één volwaardige doelman het seizoen ingaan is niet te doen.

Bron: http://www.voetbalprimeur(...)t_Vandenbussche.html
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70421734
Goed nieuws
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:45:33 #20
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70422240
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:08 schreef Blawh het volgende:
1 van jullie die een oordeel kan geven over Bo Storm?
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Was dat niet een Noor die een hele tijd geleden ooit in de beloften van Heerenveen heeft gespeeld... Niet echt een speler die je gaat volgen. Het was een talent, maar daar bleef het bij.
[..]
Ik zou hem persoonlijk wel iets meer dan 'een talent die een hele tijd geleden ooit in de beloften heeft gespeeld' willen noemen. In 2003 van Aarhus (hij is overigens ook Deen, geen Noor) gekomen als groot talent (figuurlijk dan).

In 2006/2007, het topjaar van Alves, had 'ie z'n doorbraak moeten maken (ik geloofde er ook in en in de voorbereiding kreeg 'ie ook best wat speeltijd), het bleef echter beperkt tot een handjevol invalbeurten. Z'n fysiek (volgens transfermarkt.de 1,70m - volgens mij echter nog wel een centimeter of 10 korter..) en de concurrentie van spelers als Bosvelt, Prager, Hanssen, Yildirim, Poulsen en Bradley heeft 'm genekt. Als ik me niet vergis is hij na dat jaar terug naar Denemarken gegaan (contract werd niet verlengd).

Heeft Heracles/Verbeek interesse in 'm? Zou niet een verkeerde aanwinst zijn denk ik. Hij mist lengte, maar heeft een prima techniek en inzicht en handig met de bal.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70422565
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heeft Heracles/Verbeek interesse in 'm? Zou niet een verkeerde aanwinst zijn denk ik. Hij mist lengte, maar heeft een prima techniek en inzicht en handig met de bal.
Hij trainde vannochtend mee bij Heracles, neem aan dat hij op voorspraak van Verbeek de kans krijgt om zich te bewijzen. Klinkt in ieder geval niet verkeerd, hopen dat het leuk uitpakt.
pi_70423094
Bo Storm Lekker ding vooral
pi_70430959
Als mijn pake toch eens wist dat er homofielen zijn club supporteren.
pi_70431021
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:58 schreef DeVinger het volgende:
Als mijn pake toch eens wist dat er homofielen zijn club supporteren.
Wat dan?
pi_70431339
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat dan?
Hij vond, inmiddels al overleden, dat geen normaal soort mensen

Ach, oude stempel.
pi_70432415
Misschien heeft hij wel gelijk. Voorlopig nog geen openlijke homo op het veld bij SCH, behalve wat geruchten, dat moet je Pake dan weer deugd doen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:31:41 #27
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70433338
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
Misschien heeft hij wel gelijk. Voorlopig nog geen openlijke homo op het veld bij SCH, behalve wat geruchten, dat moet je Pake dan weer deugd doen.
Over wie dan? Sibon? Ingelsten?

Tja, welke profvoetballer is wel openlijk homo?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:36:51 #28
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70433437
Geert Arend
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70434087
Over Vayrynnen ging al lang geleden het gerucht.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:17:51 #30
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70435653
Vanavond 1-9 gewonnen tegen de regioselectie Gaasterlân-Sleat. 5x Paulo Henrique, 3x Papadopulos, 1x Breuer. Amateurs scoren uit een penalty.

Paulo heeft er maar zin in lijkt het. Nu nog zien deze goede (scorende) lijn door te trekken op het hogere niveau, dan kon het voor hem wel eens een heel mooi seizoen worden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70449218
Is hij de definitieve eerste keus voor de spits of moet hij concurreren met Papadopoulos?
  zondag 28 juni 2009 @ 16:20:15 #32
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70449368
zal wel vrije rol vanaf links krijgen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70473259
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:20 schreef One_conundrum het volgende:
zal wel vrije rol vanaf links krijgen


Laat die Ruiz maar lekker in Belgie voor die 4 a 5 miljoen...
  maandag 29 juni 2009 @ 11:54:13 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70473337
Dat is opzich ook weer zo, middenvelders zat... Het zal dringen worden

Elm, Mika, Grindheim, Svec, Roorda, en daarnaast nog wat jeugd prut
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 29 juni 2009 @ 17:32:40 #35
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70485161
Vanmiddag een déjà vu... Een ezel stoot zich niet drie keer tegen dezelfde steen. Nou ik ben wel hard op weg. Omdat ik in het weekend heb besloten om een week later op vakantie te gaan dan gepland kon ik mooi naar JC-schaal aangezien daar dit keer kaartjes voor eigen vervoer bij zouden zijn. Dus ik vanmiddag naar de Ticketbox en een kaartje bestellen voor eigen vervoer. Normaal vragen ze waar je wil zitten, maar dit keer kiest de man zelf iets uit, print het uit, laat mij betalen en geeft het kaartje (achteraf zei hij dat hij niets vroeg omdat dit het enige kaartje was dat nog over was en de rest was uitverkocht). Vak BUS?!? En ja hoor, ik nog naar Heerenveen bellen (nou nou eigen verantwoordelijkheid, duidelijk moeten zijn, pech gehad, je kan een mailtje sturen, bladiebla) en bij de ticketbox nog binnen het half uur proberen te annuleren (kon blijkbaar niet meer). Conclusie: groot probleem.

Want ik vroeg dus aan de telefonische helpdesk of het niet mogelijk was dat ik gewoon bij de Arena op (iemand van) de bus ging wachten om zo mijn omwisselbiljet om te wisselen in een kaartje. Maar hiervoor moet je bij de security zijn en zij liet me al weten dat ze dit eigenlijk nooit doen, maar dat ik het toch nog kon proberen.

Ik heb al allemaal voorstellen gedaan of ik niet bijvoorbeeld mijn kaartje naar iemand kon opsturen die wel in de bus zit en die het daar kan omwisselen en bij de Arena dit met die persoon regel, maar volgens haar was de kans hierop zeer klein.

Dat zou ik heel vreemd vinden aangezien de veiligheid helemaal niet verder in gevaar komt (tenslotte kon je ook met eigen vervoer komen) en je gaat toch niet van een fan uit Den Haag die de moeite neemt om Heerenveen te bezoeken (terwijl hij ook op vakantie had kunnen gaan) en daar 29,60 (+mogelijk 10 euro extra aan feanfans) voor gaat betalen niet eisen dat hij ook nog eens eventjes naar Heerenveen komt treinen (wat naast de 2,5 uur reistijd ook nog eens zo'n 20 euro kost).

In dat geval is het goedkoper om 30 euro te betalen om thuis op je tv een lege zitplaats te zien dan er zelf bij te zijn. Dan kan ik de tijd dat ik onderweg was voor die wedstrijd gebruiken om die 30 euro terug te verdienen. Maarja ik hoop natuurlijk dat ik er gewoon bij kan zijn.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70504313
Zet dit kaartje voor 15 euro op marktplaats en koop een nieuwe kaart voor 25 euro.. 15 euro verlies maar het bespaart je echt uren aan tijd om dit nog recht te breien.

je kan het verhaal ook even posten op het heerenveenforum: sc.heerenveen.org/forum misschien wil er iemand ruilen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:25:18 #37
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70510708
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:26 schreef MaxPower het volgende:
Zet dit kaartje voor 15 euro op marktplaats en koop een nieuwe kaart voor 25 euro.. 15 euro verlies maar het bespaart je echt uren aan tijd om dit nog recht te breien.

je kan het verhaal ook even posten op het heerenveenforum: sc.heerenveen.org/forum misschien wil er iemand ruilen.
probleem is dat die voor eigen vervoer zijn uitverkocht (tenminste dat zei de ticketbox toen ik weer terugkwam). Ik ga proberen een oplossing te vinden anders ga ik het proberen te verkopen of misschien ga ik het combineren met een bezoek aan me oma in leeuwarden.. Dat kan natuurlijk ook.

Bedankt voor de tip over dat ruilen, dat ga ik anders even proberen (al schat ik de kans laag in).

Zonet fftjes een oproep gedaan op dat forum (bleek ik er al lid van te zijn. Maar sinds die dag dat ik mij aanmeldde in 2004 heb ik het ook niet meer gebruikt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 30-06-2009 12:46:25 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70511874
Denk niet dat EV uitverkocht is. Denk eerder dat het een luie ticketboxverkoper is die geen zin had om het te regelen.. Maar goed ik weet niet precies hoe de verkoop loopt. Ik heb zelf afgelopen vrijdag nog een EV-kaartje voor het NN-vak kunnen kopen dus het zal wel meevallen met de verkoop.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:33:13 #39
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70512771
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:05 schreef MaxPower het volgende:
Denk niet dat EV uitverkocht is. Denk eerder dat het een luie ticketboxverkoper is die geen zin had om het te regelen.. Maar goed ik weet niet precies hoe de verkoop loopt. Ik heb zelf afgelopen vrijdag nog een EV-kaartje voor het NN-vak kunnen kopen dus het zal wel meevallen met de verkoop.
tja, toen ik gister terugkwam heb ik nog gevraagd of hij wilde kijken of er ook nog EV-kaartjes waren en hij zei dat die echt op waren, dat dit het enige kaartje was. Achja, ik heb er ook helemaal genoeg van. Ik heb hem ook gezegd dat ik nooit meer bij hem terug kom, ook niet als klant van andere dingen, want ik vond het zo klote van hem dat hij niet even vraagt of ik een bus kaartje wil. En dat NN-vak is alleen voor leden van NN en misschien dat daar dus nog wel EV-kaartjes voor zijn, maar ik zit ook in een buspassagiersvak op rij 18/stoel 16.

hopelijk kan ik iets regelen met dit kaartje en anders kijkt deze teleurgestelde heerenveenfan wel thuis op de bank, met een groen papiertje waar hij 30 euro voor heeft moeten betalen...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:01:57 #40
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_70513635
In FM09 maak ik jullie kampioen en winnen jullie de Uefa Cup
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:51:16 #41
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70514932
Ik heb zonet een mailtje gekregen van Heerenveen, en het is ook mogelijk om het door iemand anders te laten ruilen in de bus en het bij de Arena op te halen. Ik ga dus nu op zoek naar iemand die mee rijdt in bus 18 en die dit voor mij wilt doen. Heeft iemand tips (organisatie van de bussen kan mij hier misschien mee helpen).
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70515008
www.feanfan.nl en daar een mailadres zoeken die organiseren de bussen deze keer dacht ik.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:27:28 #43
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70529094
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef MaxPower het volgende:
www.feanfan.nl en daar een mailadres zoeken die organiseren de bussen deze keer dacht ik.
Bedankt. Ondertussen is het zelfs helemaal geregeld. Ik heb feanfan gemaild en mijn probleem gedeeld en dit is nu helemaal opgelost (waarvoor enorm veel dank naar Feanfan). Ik ben er dus gewoon bij.
Dit is de grootste opluchting sinds de strafschop van Sibon

[ Bericht 7% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 01-07-2009 12:22:26 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70539789
quote:
SC Heerenveen test Sloveense doelman Seliga
01/07/2009 10:14

SC Heerenveen neemt deze week Aleksander Seliga mee op trainingskamp naar Delden. De Sloveense goalie krijgt daar de kans een contract bij de Friezen af te dwingen.

De 29-jarige doelman staat onder contract bij NK Celje en maakte in 2005/06 een uitstapje naar het Tsjechische Slavia Praag. Seliga behoort regelmatig tot de selectie van zijn vaderland, maar heeft nog geen interlands gespeeld voor Slovenië.

De Sloveen moet Brian Vandenbussche opvolgen als reservekeeper achter Kenny Steppe. Vandenbussche mag en wil weg uit het Abe Lenstra Stadion. Sparta Rotterdam had interesse om de Belgische goalie aan te trekken, maar tot een transfer kwam het niet.
Ha een oudere doelman. Welkom, welkom.

  woensdag 1 juli 2009 @ 21:30:28 #45
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70561032
0-1 gewonnen vanavond van Go Ahead Eagles, doelpunt Grindheim in de 91e minuut als ik het goed heb gelezen. De op test zijnde doelman Seliga de 'nul' gehouden.

Zaterdag a.s. de eerste echte serieuze test (hoewel GAE als Eerste Divisie-club ook al het amateurniveau ontstijgt) tegen AA Gent. Die laatste won overigens vanavond met 0-2 van FC Twente
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70570020
Een nieuw topic! Helemaal gemist
Trots van het Noorden!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:21:46 #47
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_70571445
1-0 Tegen GO Ahead vind ik ook wel erg mager.
wat?
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:42:37 #48
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_70571948
tvp

keeper kunnen jullie wel gebruiken inderdaad, iemand al indrukken van die Papapapapapapdopoulos?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:05:52 #49
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70575862
Misschien wordt dit wel de nieuwe held. Dat hij Heerenveen verkiest boven PSV, Twente en Hoffenheim maakt hem al een held voor mij:
quote:
Voorkeur Ruiz gaat uit naar sc Heerenveen
Bryan Ruiz wil het komende seizoen het liefst bij sc Heerenveen spelen. De aanvaller van AA Gent ziet een hereniging met trainer Trond Sollied wel zitten.

De Noorse oefenmeester zocht volgens De Telegraaf afgelopen week contact met de zaakwaarnemer van de Costa Ricaan. De spits, die wil vertrekken uit België, moet circa vijf miljoen euro kosten.

Ook FC Twente, PSV en het Duitse Hoffenheim hebben naar verluidt een oogje laten vallen op Ruiz. Maar de voorkeur van de aanvaller zelf gaat uit naar Friesland.

"Ik heb Sollied eerder als trainer gehad in Gent en vind hem een uitstekende coach", zegt hij donderdag in De Telegraaf. "Hij hanteert bovendien een speelwijze waarin ik het best tot mijn recht kom: als linkeraanvaller in een 4-3-3-systeem. Ik wil graag naar Heerenveen, maar er zijn meer clubs in me geïnteresseerd."

en wat betreft Papa, ik wacht tot het videoverslag van GAE op de site komt. Maar ik vind de uitslag ook erg mager. Hopelijk gaat het tegen AA Gent beter (en ook gelijk een kans om die Ruiz te zien spelen).
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:30:29 #50
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70576500
Tjah, de komst van Ruiz gaat ten koste van PH. Alhoewel het kan dat Papa en of Ruiz moeten wennen en dat PH definitief doorbreekt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:33:45 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70583767
Filmpje van GAE staat op de site. Hoewel het tegen een JL club was, was het ook weer niet heel slecht. Die keepert had in het begin een aardige redding.

Kunnen jullie herkennen met wie Trond opt einde in gesprek is? Die in dat roze overhemd, ik dacht dat dat Riemer was...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:21:03 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70587975
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Trouwste user 2022 donderdag 2 juli 2009 @ 20:24:01 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_70590028
[TV-TIP] Sterren op het doek. Nieuwe seizoen.

Vanavond met Foppe.

Om tien voor negen NED-2

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:40:09 #54
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70590572
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Sterren op het doek. Nieuwe seizoen.

Vanavond met Foppe.

Om tien voor negen NED-2

Dank voor de tip. Leuke serie wel, voorheen wel eens gekeken, maar schiet er vaak bij in. Benieuwd hoe het deze keer met Foppe zal zijn
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70597216
Ik heb een pool aangemaak op voetbalpooltjes.nl, met alle wedstrijden van SC Heerenveen van het seizoen 2009/2010. Misschien leuk om allemaal mee te doen en te kijken wie de beste kenner van SCH is

http://www.voetbalpooltjes.nl/pools/93/sc-heerenveen.html

Even registeren en dan de bovenstaande link gebruiken.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:21:32 #56
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_70601573
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef ahbruinsma het volgende:
Ik heb een pool aangemaak op voetbalpooltjes.nl, met alle wedstrijden van SC Heerenveen van het seizoen 2009/2010. Misschien leuk om allemaal mee te doen en te kijken wie de beste kenner van SCH is

http://www.voetbalpooltjes.nl/pools/93/sc-heerenveen.html

Even registeren en dan de bovenstaande link gebruiken.
done

ben wel erg positief geweest, met mijn uitslagen worden ze kampioen want ik heb heerenveen geen 1 wedstrijd laten verliezen.
wat?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:59:26 #57
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70649672
1-0 gewonnen van Gent (dat zelf eerder met 2-0 van twente won), goal in de derde minuut, dus ik denk dat heerenveen daarna defensief is gaan spelen, wat ze - op de score afgaand - wel goed lukt. weet niet wie de doelpuntenmaker is.. iemand?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:00:58 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70649704
komt zo wel op de sites zoals vi en vz
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 5 juli 2009 @ 16:09:48 #59
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70669778
Verslag en Samenvatting van gisteravond
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:43:29 #60
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70733367
dèja vu...

die alves toch, slechte jeugd gehad, slechte opvoeding? Hij flikt het kunstje weer...
quote:
Alves, Tuncay en Mido laten Boro stikken
Middlesbrough-manager Gareth Southgate heeft nog voordat het voetbalseizoen goed en wel begonnen is een eerste rel te pakken. De trainer wachtte tijdens de eerste training tevergeefs op een drietal aanvallers.

Mido, Afonso Alves en Tuncay Sanlí hadden zich maandag moeten melden in Middlesbrough voor de eerste training van het nieuwe seizoen. In Noord-Engeland was echter geen spoor van het drietal te bekennen. Volgens The Daily Mail willen de aanvallers op deze wijze een vertrek forceren.

Middlesbrough, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League, wil de drie graag verkopen, maar slaagde daar tot op heden niet in. Door het laatste voorval zal de club naar alle waarschijnlijkheid met minder genoegen moeten nemen om zo de harmonie binnen de spelersgroep niet al te erg te verstoren.

Volgens de krant is de afwezigheid van Tuncay overigens te verklaren. De club zou hem een aantal extra vrije dagen hebben toegekend omdat hij nog laat in het seizoen actief was met de nationale ploeg van Turkije. Waar oud-Heerenveen-spits Alves zich momenteel begeeft is niet bekend volgens het dagblad.

bron: voetbalprimeur
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70741478
Waspik of Putten uit voor de beker.. ik hoop voor SCH op de eerste.
pi_70741962
Omdat er pik in de naam staat? Liever Putten dan dat stomme Waalwijk
pi_70742022
ja leuke grap he was-pik hihi

Maar Putten is inderdaad de beste optie.
pi_70744451
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:35 schreef MaxPower het volgende:
ja leuke grap he was-pik hihi
Briljant. Ik heb liever de tegenwoordige tijd
quote:
Maar Putten is inderdaad de beste optie.
Ja lekker de bible belt op
pi_70753776
Lijkt me ook wel dat het SDC Putten gaat worden. Mag toch wel verwachten dat zij als hoofdklasser het veel lager acterende Waspik kunnen verslaan, al heeft die club vorig jaar wel gestunt in de districtsbeker Zuid I door o.a. UNA te kloppen.

Putten heeft best een leuk terrein, mooie omgeving ook wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:53:31 #66
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70775155
quote:
De 16-jarige Arsenio Valpoort heeft een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een seizoen getekend bij Heerenveen. Het contract zal ingaan op 5 Augustus als het jonge talent 17 wordt. De uit Amsterdam afkomstige aanvaller speelt al vanaf zijn twaalfde in Heerenveen.

Valpoort zal volgend seizoen uitkomen voor de A-junioren waar Brugt Bergsma trainer is. De jonge aanvaller staat al een paar jaar bekend als groot talent. Ook was hij actief op het Eurovoetbal toernooi waarin Heerenveen de finale verloor van Valencia.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:00:03 #67
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70784655
Volgens mij is het al eerder gezegd, maar vanavond wordt de wedstrijd tegen Sivasspor live uitgezonden op Eredivisie Live. In het geval je die niet hebt, zijn er natuurlijk de bekende sites waar dit alsnog kan zoals rojadirecta.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:05:23 #68
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70792695
Met 5-0 gewonnen van de nummer twee van Turkije, lekker potje was dat. Ik heb lang niet alles gezien, maar wel wat indrukken. Natuurlijk een hele sterke invalbeurt van sibon, dat het bij twee doelpunten bleef (waaronder die mooie vrije trap), verbaasde me nog. Ook gaf hij scherpe passes.

Kalou vond ik ook erg goed, ook hele scherpe passes.

Janmaat vond ik ook erg goed spelen. Beerens vond ik nog niet heel scherp, ondanks zijn goal. Maargoed, ik heb het gedeeltelijk gevolgd en het was niet perfecte kwaliteit, wel heb ik mijn turkse woordenschat uitgebreidt (pluspunt).

Sivasspor vond ik trouwens heel slecht spelen, maar misschien was het gewoon Heerenveen die hiervoor zorgde. We zullen het zien! 25 juli...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70793669
Hoppa, deze voorbereiding gaat heel soepel, nog geen doelpunt tegen, of wel?
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:42:09 #70
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_70793939
Ja 1 toch, tegen Gaasterlan sleat uit een penalty?

Wel een mooie wedstrijd gezien (door het aantal doelpunten natuurlijk) wel een beetje regen in de 2e helft (geen paraplu mee natuurlijk, begin juli altijd mooi weer in Nederland ). Sibon was erg goed, 2e balcontact ofzo was die pass op Beerens met de 3-0 schitterende voorbereiding + goal. Verder was Sivasspor echt onthutsend zwak. Ik heb ze maar een paar keer voor de goal gezien, bijna alles ongevaarlijk.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:39:49 #71
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70811339
quote:
Bryan Ruiz vertrekt niet naar SC Heerenveen. De Friese club vindt te transfersom van vijf miljoen te gortig en denkt voldoende potentie in de groep te hebben, waardoor de transfer geen prioriteit heeft. Het is nog onduidelijk waar de Costa Ricaan komend seizoen onder contract staat. De aanvaller liet reeds diverse malen optekenen dat hij niet meer voor het Belgische AA Gent wil spelen. (Voetbal International)
Tjah, we hebben genoeg spelers. Maar zijn ze goed genoeg. Ruiz vanaf het middenveld erbij als soort nr10 is ook wel lekker ....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:09:12 #72
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70821189
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:39 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Tjah, we hebben genoeg spelers. Maar zijn ze goed genoeg. Ruiz vanaf het middenveld erbij als soort nr10 is ook wel lekker ....
Aan de ene kant vind ik het jammer, want een speler die graag bij Heerenveen wil spelen en dat verkiest boven elke andere club kan voor mij niet meer stuk. Aan de andere kant hebben we ook al veel aanvallend ingestelde spelers. Dan hadden we beter deze Ruiz kunnen kopen ipv Papadopulos. Maar volgens mij zit het met de aanval nu wel goed. PH kan dit seizoen echt doorbreken, Kalou en Sibon lijken heel goed in vorm, Beerens hebben we, Elyounousi kan doorbreken, Smarasson hebben we ook nog, net als die pool Pavel Worstmetmosterd die misschien wel definitief doorbreekt, Patrik Ingelsten niet te vergeten en ook Elm die aanvallend speelt. En dan hebben we verder nog een Grindheim en zelfs een Janmaat die een goaltje kunnen meepikken.
En wie weet heeft Steppe wel aanvallende kwaliteiten, dan zetten we Seliga op doel . Ik neem namelijk aan dat we binnenkort de groepsfoto met een breedlachende Yme Kuiper en een verlegen Seliga kunnen verwachten.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70821468
We hebben ook helemaal geen 5 miljoen trouwens

Wat vinden jullie van de brief van de Heerenveen directie over gang van zaken tijdens de bekerfinale?
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:45:22 #74
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_70822280
[/quote]Geert Arend Roorda is opnieuw geblesseerd geraakt aan zijn knie. De middenvelder van Heerenveen die in het recente verleden al meerdere keren langere tijd was uitgeschakeld, speelde gisteren niet mee in de oefenwedstrijd tegen het Turkse Sivasspor (5-0).[quote]

Tsjong ligt hij er weer uit :S
pi_70822832
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:18 schreef SCH het volgende:
We hebben ook helemaal geen 5 miljoen trouwens
Nee, een stuk meer.
quote:
Wat vinden jullie van de brief van de Heerenveen directie over gang van zaken tijdens de bekerfinale?
Brieven schrijven kunnen ze erg goed bij onze club. Nu nog vervolg geven aan de goede bedoelingen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:17:37 #76
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70823355
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:18 schreef SCH het volgende:
We hebben ook helemaal geen 5 miljoen trouwens

Wat vinden jullie van de brief van de Heerenveen directie over gang van zaken tijdens de bekerfinale?
Hou nou eens op met dat geld, ik vind het wel goed dat er niet met geld wordt gesmeten, want op deze manier komen we tenminste niet in financiele problemen en verwacht ook geen sportieve poblemen doordat we die Ruiz niet hebben gekocht.

En over die brief, tja, ik heb 'm opengemaakt en weggegooid toen ik zag dat het de verontschuldigingen waren die ik al had gelezen op de website. Ik heb er niet echt last van ondervonden, maar vond het wel netjes dat het ook even in de brief werd gemeld, en ik verwacht ook dat Heerenveen er de volgende keer alles aan gaat doen om het dan wel goed te laten verlopen. Een begin kan zijn dat ze meerdere opstapplaatsen door het hele land organiseren. Want ik vond het heel vreemd dat de Utrechtopstapplaatsen al verkocht waren in de ronde van scc-houders. Hadden ze daar maar één bus ofzo?

Maargoed, dat gedoe is al helemaal vergeten nu Feanfan zoveel werk er in heeft gestoken om van mijn buskaartje een eigen vervoer kaartje te maken, waardoor ik gewoon naar de JC-wedstrijd kan.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70827558
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:17 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Hou nou eens op met dat geld, ik vind het wel goed dat er niet met geld wordt gesmeten, want op deze manier komen we tenminste niet in financiele problemen en verwacht ook geen sportieve poblemen doordat we die Ruiz niet hebben gekocht.
Hou toch op. We verkopen spelers voor enorm veel geld en dan wordt er moeilijk gedaan omdat iemand 5 miljoen kost. En dat noem jij met geld smijten
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:59:16 #78
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70829375
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch op. We verkopen spelers voor enorm veel geld en dan wordt er moeilijk gedaan omdat iemand 5 miljoen kost. En dat noem jij met geld smijten
Gelukkig heeft SCH 5 miljoen op z'n bankrekening staan... Op .org heeft iemand er een hele mooie bijdrage over geplaatst, die heb je vast al wel gelezen. Zo niet, dan is het een aanrader.. En ja, die post kun je zelf prima vinden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70830719
Ik vind het wel goed dat Heerenveen niet zomaar zulke bedragen neertelt eigenlijk.
Het is geen must, Maargoed aan de andere kant, het is je beste speler die vertrok en het is maar hopen dát er iemand opstaat, en ik vraag mij trouwens af wat Solied er van vindt. Die wilde toch per sé een vervanger?
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:00:29 #80
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70831902
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch op. We verkopen spelers voor enorm veel geld en dan wordt er moeilijk gedaan omdat iemand 5 miljoen kost. En dat noem jij met geld smijten
Naast dat ik 5 miljoen voor Ruiz (een speler uit de Belgische competitie waar jouw vriend Steppe als groot talent werd gezien!) te veel vind en het sowieso een groot bedrag vind (dat zou een nieuwe recordaankoop worden), vind ik het ook zonde voor de kwaliteit van andere spelers die we al hebben. Laten we gewoon een keer de kans geven aan de jongens die we al hebben. Als we dan echt nog een speler nodig hebben kopen we die wel in de winterstop, maar dan weten we in ieder geval dat we niet een Garcia over het hoofd zien (en ik verwacht niet dat we het dan met Ruiz veel beter hadden gedaan, dus het is ook niet spelen met vuur).

Daarnaast blijf ik benadrukken dat we het geld nog een hard nodig kunnen hebben als het tij zich op een gegeven moment een keer keert en Heerenveen in een dip belandt. Wat Feyenoord nu overkomt kan ons ook overkomen. Feyenoord had eerst ook veel geld verdiend uit transfers, maar dat te makkelijk uitgegeven aan spelers die niet brachten wat van ze verwacht werd...

Laten we nu maar die Seliga aan ons binden. En misschien wandelt er nog wel ergens een koopje rond dat ook kan uitbloeien tot iets moois (Pranjic en Sulejmani kwamen ook maar voor enkele tonnen).

Grappig dat SCH het een keer roerend eens is met Sollied, die wilde ook grote aankopen doen met de opbrengst van Pranjic en is ook niet blij met deze beslissing.

Nog iets anders: er ging een gerucht dat het bestuur ook de bemoeizucht en koppigheid van Verbeek een reden vond voor zijn vertrek. En Sollied zagen ze als rustige man die zich niet zo snel zou bemoeien met iets. Daar hebben ze zich toch aardig op verkeken nu hij het bestuur verweet Russisch Roulette te spelen (door geen nieuwe aankopen meer te doen) en door de samenwerking met FC Emmen onder druk te zetten door twee spelers niet te verhuren (helemaal terecht trouwens, Pavel is van ons!)
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70831977
Sollied heeft gelijk. Heerenveen is zo behoudend en krenterig.
pi_70832580
Ach, het belangrijkste is dat Vandenbusche niet meer keept.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:02:16 #83
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70834133
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:17 schreef DeVinger het volgende:
Ach, het belangrijkste is dat Vandenbusche niet meer keept.
En ik blijf erbij dat vdb niet zo slecht was als veel mensen doen vermoeden. Maar aangezien alle meningen over hem nu wel vastgeroest zijn, ga ik het er ook niet meer over hebben.

Ideetje voor de volgende TT: "SC Heerenveen #48: waar SCH het helemaal eens is met Sollied". Volgens mij is dat toch wel een primeur!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70834631
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

En ik blijf erbij dat vdb niet zo slecht was als veel mensen doen vermoeden. Maar aangezien alle meningen over hem nu wel vastgeroest zijn, ga ik het er ook niet meer over hebben.
Het is dat ik half-fries ben, en het laatste woord wil hebben.

Friezen zijn eigenwijs, VdB niet slecht
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:51:07 #85
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70835082
Tjah en dan hebben we die 2 super-Oostblokkers ook nog ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70838696
Is VdB al weg dan?
  zondag 12 juli 2009 @ 10:17:47 #87
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70894895
Gistermiddag/-avond even in Buitenpost geweest. Op zich een aardige wedstrijd, beide ploegen waren redelijk aan elkaar gewaagd en vooral in het begin combineerde Heerenveen er leuk op los met een zeer sterke Viktor Elm op het middenveld. Beerens bleek weer eens niet in staat om af te ronden en Paulo had een paar leuke acties. Met Janmaat en Popov op de zijkanten zit er veel voetballend vermogen in de ploeg, een hele vooruitgang t.o.v. vorig jaar. Verdedigend leek het ook best aardig te staan, hoewel Olympiakos er een paar keer gevaarlijk uit kwam.

Tweede helft was wat minder, mede door de vele wissels aan Griekse zijde. Breuer zorgde er met een mooie assist ('tikkie breed') voor dat Olympiakos er met de winst vandoor kon gaan.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_70898852
Wat vinden jullie eigenlijk van Dingsdag? Dat is toch een net-niet voetballer met Heerenveen als zijn top of zit ik er naast? (omdat er wel is geruchten gingen van buitenlandse interesse, maar nooit concreet). Datzelfde gevoel heb ik bij Breuer namelijk.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:08:27 #89
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70899953
Breuer zit wel tegen zijn plafond. Dingsdag weet ik niet. Dat vind ik altijd wel een gemene klootzak achterin die moet je erbij hebben.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 12 juli 2009 @ 14:12:22 #90
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_70900076
klopt, zijn gewoon spelers die niet doorgroeien, volgensmij. Maar kun je wel altijd erbij gebruiken volgensmij.. over twee/drie seizoenen lozen, dan is Dinsdag 30 en Breuer 32..
Niets is wat het lijkt
pi_70900193
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef DeVinger het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Dingsdag? Dat is toch een net-niet voetballer met Heerenveen als zijn top of zit ik er naast? (omdat er wel is geruchten gingen van buitenlandse interesse, maar nooit concreet). Datzelfde gevoel heb ik bij Breuer namelijk.
Aan Dingsdag kan ik me persoonlijk zwaar ergeren. Opbouwen gaat nog wel goed bij hem maar verdedigend vind ik het zo zwaar onder de maat. Niet scherp genoeg in de (kop)duels, tegenstanders laten lopen, te laat komen (traag) ect. Mogen ze van mij verkopen.

Breuer vind ik ongeschikt als basisspeler (te beperkt) maar wel zeer bruikbaar voor in je selectie. Hij kan namelijk op alle posities achterin spelen, is geen zeikerd en heeft inmiddels heel wat ervaring verkregen. Mag van mij dus wel bij de selectie blijven maar liever niet in het normale basiselftal voorkomen.

Het probleem bij Heerenveen is op dit moment dat Bak Nielsen geblesseerd is en de aankoop Djuric nog steeds zijn werkvergunning niet heeft. Dit is nu juist het duo wat ik graag zou willen zien achterin. Ik denk trouwens ook dat dit het beoogde verdedigingsduo is van Sollied maar dat kan nu door de omstandigheden niet worden getest. Jammer, want nu moeten we voorlopig blijven spelen met Dingsdag en/of Breuer.

Voor de rest ben ik trouwens wel tevreden met de selectie. Met name ook omdat de belangrijkste spelers op Pranjic na (Grindheim, Elm, Svec, Beerens, Bak Nielsen, Popov) lijken te blijven en bepaalde talenten (Steppe, Janmaat, Elyounoussi(?)) gewend zijn bij de club.

Er mag nog wel wat vertrekken (VDB, JAP, Drost ect) maar die zullen uiteindelijk wel gaan. Heel misschien nog een speler zoals Ruiz erbij, wie weet. Dan zie ik zeer zeker positief in voor het komende seizoen: sowieso eerste 5 en misschien zelfs meer...
  zondag 12 juli 2009 @ 14:22:22 #92
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70900316
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:17 schreef mztq_SCH het volgende:

nu moeten we voorlopig blijven spelen met Dingsdag en/of Breuer.


Krijgt janmaat tenminste veel speeltijd nu, dat is wel mooi
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70900421
quote:
Krijgt janmaat tenminste veel speeltijd nu, dat is wel mooi
Zeker... Janmaat is potentiële top voor Heerenveen. Moderne vleugelverdediger die hard de duels in kan gaan maar ook normaal kan meevoetballen en mee durft op te komen... Mag van mij zeker een serieuze kans krijgen in de basis. Ik denk ook wel dat hij die kans zou grijpen, al moet hij nog wel wat dingen leren. Waarschijnlijk ook wel op weg naar een basisplaats.
pi_70900426
Popov en Janmaat zijn grote talenten ja, maargoed centraal zijn Dingsdag en Breuer dus 'opvulling' als ik het goed interpreteer. Toch vraag ik mij af of het voorin wel goed zit, Sibon/Kalou zijn ook een soort van opvulling lijkt mij wat dat betreft, ik ben daarom erg benieuwd naar die Tsjech.
pi_70900608
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef DeVinger het volgende:
Popov en Janmaat zijn grote talenten ja,
Popov vind ik geen talent meer. Die jongen is inmiddels 24 (over enkele maanden 25). Dat is nu langzaam een 'gevestigde' speler aan het worden. Hij doet het ook erg goed bij Heerenveen, vind ik. Lang had ik mijn bedenkingen, moet ik toegeven maar hij vult de linksback positie nu uitstekend in op zijn eigen, karakteristieke manier.

Janmaat is natuurlijk nog wél een talent.
quote:
maargoed centraal zijn Dingsdag en Breuer dus 'opvulling' als ik het goed interpreteer.
Wat mij betreft wel en een flink gedeelte van de mensen die Heerenveen volgen zullen daar hetzelfde over denken maar de meningen zijn nog steeds erg verdeeld.
quote:
Toch vraag ik mij af of het voorin wel goed zit, Sibon/Kalou zijn ook een soort van opvulling lijkt mij wat dat betreft, ik ben daarom erg benieuwd naar die Tsjech.
Ik zie het niet zo zitten in Kalou en Sibon, nee. Natuurlijk zijn ze nog wel bruikbaar in je selectie maar ik denk dat met name bij Kalou de prijs-kwaliteitverhouding nogal scheef ligt. Hij schijnt nogal veel salaris op te strijken

Overigens is Kalou tactisch en technisch nog steeds erg goed maar het ontbreekt hem aan de snelheid. Hij voetbalt op de vierkante meter zeg maar.

Van de Tsjech met de Griekse achternaam kan ik nog niet al teveel zeggen...
  zondag 12 juli 2009 @ 18:16:29 #96
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_70908222
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:34 schreef mztq_SCH het volgende:
Ik zie het niet zo zitten in Kalou en Sibon, nee. Natuurlijk zijn ze nog wel bruikbaar in je selectie maar ik denk dat met name bij Kalou de prijs-kwaliteitverhouding nogal scheef ligt. Hij schijnt nogal veel salaris op te strijken
Ik ben altijd al een soort fan geweest van Sibon. Afgelopen seizoen was niet echt zijn seizoen, maar hoe hij vaak het overzicht heeft en steekpassjes kan geven daar kan ik echt van genieten (zoals de 3-0 tegen Sivasspor, briljant passje). Hij oogde afgelopen seizoen vaak wat loom, maar dit seizoen heb ik hem dan ook alleen maar een half uur zien invallen tegen Sivasspor, maar daar was hij zeer gedreven, fel op de bal, jagen en natuurlijk een vrije trap er inschieten en een prachtige assist. Het is gewoon een heerlijke spits om op de rand zestien meter als aanspeelpunt te hebben.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_70908305
Is die keeper op proef er al?

En hoe staat het met VdB verder? Straks blijft ie nog
pi_70908321
Je moet er alleen niet meer afhankelijk van zijn. Er moet wel een echte nummer 9 opstaan. En dat zie ik niet meer in Sibon en in Kalou natuurlijk helemaal niet. Het zijn overigens wel zeer bruikbare krachten ja
pi_70908352
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Je moet er alleen niet meer afhankelijk van zijn. Er moet wel een echte nummer 9 opstaan. En dat zie ik niet meer in Sibon en in Kalou natuurlijk helemaal niet. Het zijn overigens wel zeer bruikbare krachten ja
Sibon is ook heel belangrijk buiten de wedstrijden denk ik, op mentaal vlak, qua ervaring, qua rust e.d.
Kalou zou ik niet echt missen.
pi_70908375
Wat is de eerste indruk van de Tsjech?
pi_70912122
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:22 schreef DeVinger het volgende:
Wat is de eerste indruk van de Tsjech?
Op zich is die wel redelijk positief. Hij kan van alles wel wat. Er valt alleen nog niet zoveel over te zeggen want hij is er nog maar net en je gaat pas echt zijn waarde zien als hij ingepast is in het team. Hij is in ieder geval wel een voetballende spits, altijd handig als je 4-3-3 speelt...
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:01:37 #102
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70999755
Het is nu zeker, Seliga is niet door de keuring (ze konden niet nagaan of hij op eredivisie niveau zou kunnen spelen) en hij is nu getipt aan Sparta. Ruiz is dus naar Twente gegaan. Wel lees ik dat Heerenveen aast op Renard, de keeper van KV Mechelen. Maar die willen niet zomaar meewerken...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_71000587
Sinds wanneer heeft Heerenveen een samenwerkingsverband met Sparta?
pi_71000795
Sinds Koos Formsma een blauwe maandag voorzitter is geweest. 2006 gok ik?
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:09:24 #105
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71004334
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds wanneer heeft Heerenveen een samenwerkingsverband met Sparta?
ik vond het ook een vreemd verhaal. En ik hoop niet dat we zometeen met Seliga en Ruiz de nieuwe helden van van het komende seizoen door onze vingers laten glippen...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_71007773
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds wanneer heeft Heerenveen een samenwerkingsverband met Sparta?
Volgens mij sinds de Lopes-deal. Toen ze die van Dordt haalden en stalden bij Sparta voor de rest van het seizoen, zijn er volgens mij wat afspraken gemaakt over samenwerking. Al is daar in de praktijk volgens mij niet heel van terecht gekomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71007844
Ik had er nog nooit iets van gehoord inderdaad. Zo intensief is het dus niet.
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:27:42 #108
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_71019075
:S wat is dit nou weer voor uitslag :S was Trond zo aan experimenteren met de opstelling?

Sint-Truiden (Bel) SC Heerenveen 4-0
pi_71019472
2x getraind vandaag... Hopelijk is dat de oorzaak.
pi_71024123
Sint Truiden uit, altijd lastig

Nog anderhalve week tot de JC schaal
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:33:56 #112
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71026461
Ik weet dat Sint Truiden niet onderdoet voor Real Madrid, maar 4-0 is wel een beetje erg veel . Sollied moet komen biechten, want dat slippertje tegen Olympiakos kon gebeuren, maar nu begin ik opeens heel erg te twijfelen aan het team waarover ik een week geleden nog heel lyrisch over was... Laat ik zometeen maar de samenvatting kijken en misschien zijn er wel goeie verklaringen voor. Tenslotte zijn het maar oefenduels, we verloren vorig jaar ook met zo'n uitslag van het suffertje van de jupiler league, eindhoven.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:21:55 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71029716
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Wel lees ik dat Heerenveen aast op Renard, de keeper van KV Mechelen. Maar die willen niet zomaar meewerken...
KV is al twee basisspelers kwijt (Asare -> FC Utrecht, Vlemminx -> NEC) en wilt niet nog een van de steunpilaren kwijtraken. Dit ook omdat je dat niet kunt maken richting je publiek, aldus Fi van Hoof.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:23:05 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71029761
Om de uitslag tegen St. Truiden moest ik trouwens wel even lachen, 4-0 onderuit tegen een Belgische 2de Klasser (niet dat Roda het met 1-1 veel beter deed tegen CS Vise (3de Klasse B)).

Maar beter nu zo op je bek gaan dan straks als het erom gaat.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_71030847
Ze hebben die dag 2x getraind en 's avonds een wedstrijd.. zaterdag de echte graadmeter (als ze niet weer 2x trainen).
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:05:25 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71031014
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef MaxPower het volgende:
Ze hebben die dag 2x getraind en 's avonds een wedstrijd.. zaterdag de echte graadmeter (als ze niet weer 2x trainen).
Willem II heeft er al verloren
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_71240503
AZ weer verloren
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:18:32 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71246024
Tjah, Sollied blijft zeuren om spelers, maar de directie heeft het geld al vastgezet in een Deposito lijkt het wel...

Ik zou Donny Gorter wel willen zien komen....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:00:59 #119
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71259295
quote:
SC Heerenveen heeft volgens het Zweedse Fotboll Expressen een bod uitgebracht op Rasmus Elm. De jongere broer van Viktor Elm, die voor Heerenveen uitkomt, moet de problemen op het middenveld bij Heerenveen oplossen. Volgens het Zweedse dagblad heeft Kalmar het eerste bod afgewezen.

Naast Heerenveen heeft ook het Franse Valenciennes een bod uitgebracht. 'Ik kan alleen maar bevestigen dat er twee clubs zijn die en bod hebben uitgebracht', zegt de voorzitter van Kalmar, Johnny Petterson. 'Maar geen van beiden waren hoog genoeg. Ik verwacht dat we binnen een week meer duidelijkheid hebben.'

Naast Heerenveen en Valenciennes zijn ook Everton en PSV geïnteresseerd in de 21-jarige Rasmus Elm. Viktor Elm acht de kans overigens klein dat zijn broer naar Heerenveen zal vertrekken. 'Ik denk dat hij een stap als Heerenveen kan overslaan als hij dat wil,' zegt de middenvelder van Heerenveen tegenover Fotboll Expressen.

Rasmus Elm heeft bij Kalmar nog een contract voor één seizoen. Zijn werkgever heeft laten weten mee te willen werken aan een transfer, mits er een club is die bereid vier miljoen euro op tafel te leggen.
Dat mag natuurlijk ook! Ik vond hem goed en bijvlagen heel goed spelen op de EK u21
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71278470
Wat voor blessure heeft Vayrynnen? Nog steeds die oude?
En Smarasson?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:10:37 #121
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71278995
Mika is nog met mijn knie bezig. Maar die is op de weg terug. Nog een paar maanden. Smarasson weet ik zo niet
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71281488
Problemen op t middenveld?? Hoe komen ze daar nu bij? Afgezien van blessures, staat er nog steeds een grote groep gegadigden op t middenveld. Het is afwachten wat onze papa-tsjech/griek gaat doen in de spits, maar daar lijken me eerder priorteiten te zijn.

Ons 'probleem-middenveld': Roorda, Svec, Varynen, Elm, Grindheim, Smarason, Wojciechowski, en nog wat talenten in t tweede?

En wat voor positie speelt Mislav?

Lijkt mij dat Heerenveen binnenkort met een keeper komt en heel misschien een linkspoot aanvaller.
pi_71282067
Roorda, Vayrynen langere tijd uitgeschakeld, the Woj naar Emmen en daar is je probleem.
pi_71283176
Varynen is toch op de weg terug? En van Roorda en Wockie was ik niet op de hoogte. Hmmzzz...toch een te lange winterstop voor mij geweest.

Kan Rasmus ook op links uit de voeten? Dan lijkt het mij een prima aankoop. Van wat ik erover lees/gezien heb, is Rasmus een flinke stap beter dan de gemiddelde speler van die leeftijd. Ook buitenlandse interesse toch naast Everton?
pi_71283282
Vayrynen kan op zijn vroegst in oktober weer spelen, hijzelf denkt pas in november. Dan kan je alweer een straatlengte achterstaan. Roorda heeft nu een kleine knieblessure, maar Sollied denkt niet dat hij een heel seizoen op hem kan bouwen, en dat gevoel kan ik wel volgen. Woj is nog niet naar Emmen, maar is sowieso nog te jong om constant te presteren, áls hij nu al het vereiste niveau haalt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:31:12 #126
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71283937
Hmm... 124, leuk die KNVB-kaarten Nuja, wel aan de goede kant van 't stadion. Nu nog even in 125-129 zien te komen morgen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:25:56 #127
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71286222
Ik kan niet wachten tot morgen, heb er echt heel veel vertrouwen in. Voor mij is AZ de underdog en ik verwacht dat Heerenveen gewoon dik gaat winnen. Friezen kunnen dan wel zo lekker pessimistisch doen en zichzelf graag in de underdog positie duwen, maar dat zijn we niet .

Die oefenduels zeggen maar weinig aangezien geen enkel duel volledig met een normale opstelling gespeeld werd. En op momenten dat er wel een normaal elftal stond (zonder dat er een compleet middenveld ontbrak of een rare achter of voorhoede) zag het er redelijk goed uit. Daarnaast waren foutjes in de defensie vooral te wijten aan onoplettendheid of luiheid (door vermoeidheid vanwege trainingen) en morgen zijn ze echt wel scherp genoeg en uitgerust genoeg om die fouten niet meer te maken .

Ik verwacht dat er vanaf zondag weer heel optimistisch wordt gesproken over het elftal en dat wij zelfs punten kunnen laten liggen tegen Roda door zelfoverschatting .

Jammer trouwens dat Pelle morgen niet mee kan doen, want hij kan prima kansen verprutsen en zou daardoor een prima twaalfde man kunnen zijn voor Heerenveen en een geheim wapen van onze verdediging .

Maar soms is er 0,01% kans dat het toch iets anders loopt...

[ Bericht 2% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 25-07-2009 23:58:55 (was iets vergeten toe te voegen.) ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:46:41 #128
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71327136
Bweheh.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_71328238
Heerlijke avond

Nog steeds zo'n vertrouwen in Kenny Steppe allemaal?
pi_71328615
Brian is slechter
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:34:52 #131
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_71328717
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen, heb er echt heel veel vertrouwen in. Voor mij is AZ de underdog en ik verwacht dat Heerenveen gewoon dik gaat winnen. Friezen kunnen dan wel zo lekker pessimistisch doen en zichzelf graag in de underdog positie duwen, maar dat zijn we niet .

Die oefenduels zeggen maar weinig aangezien geen enkel duel volledig met een normale opstelling gespeeld werd. En op momenten dat er wel een normaal elftal stond (zonder dat er een compleet middenveld ontbrak of een rare achter of voorhoede) zag het er redelijk goed uit. Daarnaast waren foutjes in de defensie vooral te wijten aan onoplettendheid of luiheid (door vermoeidheid vanwege trainingen) en morgen zijn ze echt wel scherp genoeg en uitgerust genoeg om die fouten niet meer te maken .

Ik verwacht dat er vanaf zondag weer heel optimistisch wordt gesproken over het elftal en dat wij zelfs punten kunnen laten liggen tegen Roda door zelfoverschatting .

Jammer trouwens dat Pelle morgen niet mee kan doen, want hij kan prima kansen verprutsen en zou daardoor een prima twaalfde man kunnen zijn voor Heerenveen en een geheim wapen van onze verdediging .
Pwned
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:39:05 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71328857
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgen, heb er echt heel veel vertrouwen in. Voor mij is AZ de underdog en ik verwacht dat Heerenveen gewoon dik gaat winnen. Friezen kunnen dan wel zo lekker pessimistisch doen en zichzelf graag in de underdog positie duwen, maar dat zijn we niet .

Die oefenduels zeggen maar weinig aangezien geen enkel duel volledig met een normale opstelling gespeeld werd. En op momenten dat er wel een normaal elftal stond (zonder dat er een compleet middenveld ontbrak of een rare achter of voorhoede) zag het er redelijk goed uit. Daarnaast waren foutjes in de defensie vooral te wijten aan onoplettendheid of luiheid (door vermoeidheid vanwege trainingen) en morgen zijn ze echt wel scherp genoeg en uitgerust genoeg om die fouten niet meer te maken .

Ik verwacht dat er vanaf zondag weer heel optimistisch wordt gesproken over het elftal en dat wij zelfs punten kunnen laten liggen tegen Roda door zelfoverschatting .

Jammer trouwens dat Pelle morgen niet mee kan doen, want hij kan prima kansen verprutsen en zou daardoor een prima twaalfde man kunnen zijn voor Heerenveen en een geheim wapen van onze verdediging .
Jij hebt er kijk op .
2000 light years from home
pi_71328871
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:31 schreef DeVinger het volgende:
Brian is slechter
Brian is ook niet goed maar niet slechter. Maar Steppe is echt een regelrechte miskoop. De uitstraling van een banaan, hij durft niet, heeft geen overwicht, straalt niks uit. Hij kon niet aan alle doelputen iets doen vanavond maar hij voorkomt er ook geen 1. De eerste kon ie niks aan doen, de tweede was buitenspel en de andere 3 waren schoten waarvan ik zo vermoed dat Romero er wel 1 of 2 had tegengehouden.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:50:30 #134
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71329245
Hij maakte wel een puike redding op die borstbal van Janmaat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:56:21 #135
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71329451
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pwned
i know... maar ik ben nu eenmaal een rasoptimist .

en als zelfs een rasoptimist als ik zich zorgen gaat maken, dan is er een hoop mis . Het waren dan wel mooie schoten op doel, maar ze waren echt niet allemaal onhoudbaar voor de keeper. Natuurlijk werd er niet supergoed verdedigd, maar een keeper staat er niet voor niets, en bij afstandschoten hoort hij er echt wel een paar te hebben. Die 5-1 was helemaal knullig en ik vond ook eerder dat er geen communicatie was. Steppe had er net zo goed niet kunnen staan en dat bedoel ik dus niet als compliment voor de verdediging, maar puur als verwijt richting Steppe.

Kortom, ik ben eindelijk om: ik zie het (in ieder geval nu) niet meer in Steppe zitten.

En nog erger is dat AZ lang niet zo goed speelde als vorig jaar. Want als je kijkt naar de kansen die Heerenveen nog heeft gehad. Als AZ ook een Steppe op doel had, dan was het misschien wel 5-5 geweest. Ik snap niet dat de topclubs niet in de rij staan voor Romero.

Wel leuk voor Jeremain Lens dat hij nu weer de kans krijgt en die kans benut. Ik weet dat hij met Louis van Gaal absoluut niet over weg kon en dat ook regelmatig is gebleken tijdens trainingen. Dat lag dan ook wel deels aan hem, dus ik hoop dat hij ook zijn gedrag heeft verbeterd.

Tja... Nu maar hopen dat er in een week veel kan gebeuren. Met de aanval zit het wel goed. Dan toch maar een nieuwe keeper, hoeveel kost Romero?

Misschien dat ik over een paar weken weer heel optimistisch ben, maargoed, nu even niet. Gelukkig ga ik maandag voor twee weken naar Spanje, om daar lekker rond te reizen en deze wedstrijd te vergeten.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_71330311
Hm..
Pluspunten: Janmaat en Elm

Minpunten: Breuer, steppe

Popov was soms goed, en soms erg dommig.
  zondag 26 juli 2009 @ 14:50:22 #137
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71339304
Popov laat bij de 0-1 Holman lopen, bij de 0-2 heft 'ie buitenspel op en bij de 1-5 laat 'ie Lens lopen. Aanvallend zeer zeker een meerwaarde, maar defensief moet het nog stukken beter..

Nuttige, leerzame wedstrijd gister. Met de handrem erop spelen kan gewoon echt niet tegen de nationale top. En zo sterk speelde AZ nu ook weer niet, wel efficiënt.. Ach, 't is jammer, het was wel 'een prijs' geweest, maar ik heb er geen seconde wakker van gelegen. Vrijdag tegen Roda moet het anders, dan moeten de 3 punten er zijn.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71348326
Janmaat een pluspunt??? Ik vond hem met stip de slechtste gisteravond, op Steppe na. Hij is steeds te laat en kan geen strakke voorzet geven.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:07:06 #139
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71348691
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
Janmaat een pluspunt??? Ik vond hem met stip de slechtste gisteravond, op Steppe na. Hij is steeds te laat en kan geen strakke voorzet geven.
Ten opzichte van Breuer is het een verademing op de back, dat moet je toegeven toch? Misschien verdedigend wat minder sterk, maar aanvallend zoveel meer in te brengen.

Wat ging je overigens lekker uit je dak bij die 1-3 SCH.. Mooi vol in beeld in de samenvatting en naar het schijnt live op t.v., haha
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71349041
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ten opzichte van Breuer is het een verademing op de back, dat moet je toegeven toch? Misschien verdedigend wat minder sterk, maar aanvallend zoveel meer in te brengen.

Wat ging je overigens lekker uit je dak bij die 1-3 SCH.. Mooi vol in beeld in de samenvatting en naar het schijnt live op t.v., haha
Nou vond ik niet, maar ik had slecht zicht op het totaalplaatje maar ik vond Janmaat juist aanvallend heel zwak. En we hebben sterke verdedigers nodig. Volgens mij heeft aanvallend alleen maar lauwe pisballen voor het doel gezwaaid, of over de achterlijn. Hij kan geen strakke voorzet geven.

Was ook zo'n tamme bedoening. Voor die 3-1 ging het publiek los en tot de 4-1 was er sfeer. Toen kakte het definitief in.

Zijn die beelden van mij ergens op internet in een samenvatting te zien?
  zondag 26 juli 2009 @ 21:34:21 #141
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71349429
Volgens mij gewoon in de samenvatting op sc-heerenveen.nl, tenminste, ik heb ze achteraf in een samenvatting voorbij zien komen.. In de aRENa zelf heb ik je niet gezien..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71434659
Ik vind het vooral bizar dat Sibon nog steeds eerste keus in de spits is.

En die (zone)verdediging werkt ook gewoon niet.

Blijf het jammer vinden dat het mooie voetbal van 2007-2008 niet gecontinueerd is.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:01:19 #143
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71438214
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat Sibon nog steeds eerste keus in de spits is.

En die (zone)verdediging werkt ook gewoon niet.

Blijf het jammer vinden dat het mooie voetbal van 2007-2008 niet gecontinueerd is.
Dat was toch ook maar een beperkt deel van het seizoen... Eerste 3 seizoenen onder Verbeek was ook grotendeels hotseknotsebegonia-voetbal waarbij we geluk hadden met individuele kwaliteiten van onder andere een Huntelaar, Yildirim, Samaras en Alves. Begin van 07-08 ging ook nergens over, ergens in november begon het te draaien, kwamen we in een flow en na het (teleurstellende??) gelijkspel bij PSV-uit was het min of meer gebeurd.. Uiteraard op basis van de aanwezige kwaliteiten nog wel mooie wedstrijden/momenten gezien, maar buiten (vooral) veel doelpunten was het echt niet een seizoen met alleen maar rozengeur en maneschijn..

Ach, we zien het wel. Laten we hopen op een doorbraak van Paulo / Tarik op de linkerflank, misschien dat Fazli ons nog weet te verrassen en anders misschien Djuricic vanaf januari? En tot slot kan ook Beerens nog wel op links spelen en dan Ingelsten, Elyounoussi of Kalou vanaf rechts.. 't Is niet allemaal wereldklasse en/of overtuigend, maar om nu te zeggen dat we geen mogelijkheden/keuze hebben...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:37:28 #144
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_71439243
Vrijdag bij rust met een nulletje of 5 voor lijkt me
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_71448082
Jong a pin dus naar Vitesse. Lekker handig weer. Alsof we zo'n sterkte verdediging hebben. We gaan zo matig om met dit soort spelers.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:52:26 #146
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71449454
Jong-a-Pin is geen versterking voor ons. Nuttige verdediger, maar niets beter of zelfs minder dan Kopic, Djuric, Bak, Dingsdag, Breuer, Koning of Popov. En daarmee noem ik al 7 spelers die op 'zijn positie' (centraal achterin of linksback) kunnen spelen.

Daarnaast heeft Jong-a-Pin zelf aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dan moet je 'm dus verkopen/verhuren. Zal je als Heerenveen zijnde nooit minder van worden toch? Wie weet ontwikkelt 'ie zich wel door bij Vitesse en heb je het seizoen erop een betere speler terug..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71453083
Kenny Steppe heeft zijn pols gebroken volgens de geruchten.

Dus nu hebben we geen keeper meer. Zeinstra is de volgende in rang?
pi_71453455
quote:
Kenny Steppe langere tijd uitgeschakeld
30 juli 2009
sc Heerenveen moet het minimaal zes weken zonder doelman Kenny Steppe stellen. De Belgische goalie heeft een middenhandsbeentje gebroken. Steppe wordt vrijdag geholpen. De breuk wordt met behulp van een schroef gezet.


Het zit Kenny Steppe niet mee. De jonge goalie stond afgelopen seizoen vanwege een rugblessure langere tijd buitenspel en moet nu de start van het seizoen missen. Steppe overstrekte enige tijd geleden op de training zijn pols. De doelman hield wel last, maar aanvankelijk werd niet aan een ernstige blessure gedacht.

,,Omdat Kenny last bleef houden, hebben we besloten foto’s te laten maken,’’ vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde. DE foto’s wezen uit dat de doelman een middenhandsbeentje heeft gebroken. Besloten is de breuk met behulp van en schroef te zetten. Steppe wordt vrijdag geholpen. Voor het herstel staat minimaal zes weken. ,,Dan moet blijken hoe de breuk hersteld is. In het ergste geval moet hij ook nog een aantal weken in het gips,’’ aldus Ten Voorde. ,
Als het klopt komt Bangma nu in de goal te staan. En hoe oud is hij? 17 toch?

Tis g*&^&^% niet te geloven!! Door die zuinigheid van Yme en co. krijgen we straks weer meer goals om de oren dan de gemiddelde degradatiekandidaat.
pi_71453528
Leg gewoon 4 miljoen op tafel en haal Velthuizen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pritt op 30-07-2009 12:16:22 ]
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:40:21 #150
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71453649
Goede timing, zo vlak voor de competitiestart...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71453848
Dat was te verwachten. Maar Vandenbussche is toch tweede in rang...

Waarom hebben we niet Westerveld of Wapenaar gehaald of Verhoeven, toen Vonk wegging.

Ik neem aan dat een nieuwe keeper nu de eerste prioriteit is. Maar hoet zit het met Brian
pi_71453906
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jong-a-Pin is geen versterking voor ons. Nuttige verdediger, maar niets beter of zelfs minder dan Kopic, Djuric, Bak, Dingsdag, Breuer, Koning of Popov. En daarmee noem ik al 7 spelers die op 'zijn positie' (centraal achterin of linksback) kunnen spelen.

Daarnaast heeft Jong-a-Pin zelf aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dan moet je 'm dus verkopen/verhuren. Zal je als Heerenveen zijnde nooit minder van worden toch? Wie weet ontwikkelt 'ie zich wel door bij Vitesse en heb je het seizoen erop een betere speler terug..
Ja maar hoe kan het toch dat we dit soort jonge spelers niet weten te gebruiken en altijd weer moeten laten gaan. Spelers die we tcoh een klein beetje zelf hebben opgeleid. Er komt zo weinig uit ons zelf. De Drostjes bleken het uiteindelijk ook niet te worden, nu Jong A Pin weer. Zo´n Roorda die vrijwel altijd geblesseerd is. Ik zie toch liever dit soort spelers dan eene Djuric of Kopic, met alle respect.
pi_71454641
quote:
Heerenveen wil stadion verder uitbreiden

HEERENVEEN - SC Heerenveen hoopt over een aantal maanden verder te kunnen met de uitbreiding van het Abe Lenstra Stadion. De Friese club wil de Westtribune verbouwen en de stadioncapaciteit daarmee met 6000 plaatsen verhogen. Algemeen directeur Yme Kuiper zei op de website van de bekerwinnaar dat de verbouwing mogelijk al in het voorjaar van 2010 van start kan gaan.

Het Abe Lenstra Stadion moet plaats gaan bieden aan ruim 32.000 toeschouwers. De club heeft al opdracht gegeven voor het maken van een definitief-ontwerp. In de plannen van de verbouwing wordt rekening gehouden met een eenvoudige uitbreiding naar 44.000 zitplaatsen, de minimale capaciteit van een stadion dat onderdeel wil zijn van het wereldkampioenschap voetbal. Heerenveen hoopt dat het speelstad mag worden als Nederland en België de organisatie van het WK in 2018 of 2022 binnenhalen.
Ze zijn drukker met het stadion dan met het team, lijkt het wel.
pi_71454745
Ook lekker voor de Europese wedstrijden. Komen we aanzetten met een geblesseerd middenveld, een centrumspits op links, een ouwe centrumspits, Koning in de verdediging en een 17-jarig joch op de goal.
pi_71455059
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef SCH het volgende:
Dat was te verwachten. Maar Vandenbussche is toch tweede in rang...

Waarom hebben we niet Westerveld of Wapenaar gehaald of Verhoeven, toen Vonk wegging.

Ik neem aan dat een nieuwe keeper nu de eerste prioriteit is. Maar hoet zit het met Brian
Of van een iets hoger niveau; Dennis Gentenaar die voor het oprapen lag. Echt apart dat Heerenveen dat niet gedaan heeft.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:25:24 #156
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71455068
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zijn drukker met het stadion dan met het team, lijkt het wel.
Langetermijnvisie heet dat..

Of je het er als fan mee eens bent is een tweede.. Ach, zat clubs/supporters die nog stikjaloers zijn op ons beleid/prestaties. Het frustrerende is echter dat we er zoveel meer uit zouden moeten kunnen halen. Althans, zo voelt het..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71455216
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Langetermijnvisie heet dat..

Of je het er als fan mee eens bent is een tweede.. Ach, zat clubs/supporters die nog stikjaloers zijn op ons beleid/prestaties. Het frustrerende is echter dat we er zoveel meer uit zouden moeten kunnen halen. Althans, zo voelt het..
Met zo'n langetermijnvisie blijf je misschien de komende 20 jaar in de top 6, je wordt geen kampioen zoals AZ. Die mogelijkheid had/heeft Heerenveen ook.
pi_71455561
Ach het blijft sowieso een strijd om de top 5 klassering. Ook al ga je investeren: je blijft met Twente, AZ, Feyenoord, Ajax, PSV en evt. Groningen strijden om Europees voetbal. Je kunt topspelers halen, maar het is afwachten of je er veel mee opschiet, omdat de verschillen in de NLse subtop en top niet groot zijn.

We doen al structureel mee om Europees, en als je nog hoger wilt zul dan elk jaar kampioen moeten worden.

Waar ik me mee zorgen over maak is de wederom slechte voorbereiding. En nu zitten we inmiddels met keepersproblemen, en de linkervleugel is ook onderbezet.
pi_71455843
Meestrijden om de titel, dat heeft Heerenveen nog nooit gedaan, en PSV, Ajax, AZ, Twente wel, dus er is nog wel degelijk een verschil tussen Heerenveen en die vier teams.
pi_71456901
Ongelofelijk.. wat een blunders zijn er gemaakt door de directie de afgelopen zomer.

- De keeperssituatie is de directie aan te rekenen. Actief op zoek naar een ervaren keeper maar vervolgens niemand halen.. Ja, dat krijg je nu voor de kiezen met de blessure van Steppe en een VDB die met de A1 meetraint. Nu hebben we alleen een jeugdkeeper beschikbaar..

- Ruiz naar Twente laten vertrekken, maar nu wel een tweederangs bankzitter van Anderlecht (Hernan Losada) halen, notabene een rechtspoot waar we er al 3 van hebben.

Ja, zo kunnen we de doelstelling voor de komende 20 jaar wel rond de 5e plaats houden.
pi_71456940
Oja, we hebben wel een winst van 12 miljoen voor belasting behaald. Wat betekent dat we het volledige bedrag waar we Ruiz voor hadden kunnen kopen nu aan de belastingdienst gaan betalen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:41:21 #162
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71457143
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef MaxPower het volgende:
Oja, we hebben wel een winst van 12 miljoen voor belasting behaald. Wat betekent dat we het volledige bedrag waar we Ruiz voor hadden kunnen kopen nu aan de belastingdienst gaan betalen.
Whehehe, ja daar gaan jullie denk ik nog wel spijt van krijgen, dat jullie die hebben laten lopen.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:06 #163
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_71457383
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daarnaast heeft Jong-a-Pin zelf aangegeven niet nog een seizoen op de bank te willen zitten. Dan moet je 'm dus verkopen/verhuren. Zal je als Heerenveen zijnde nooit minder van worden toch? Wie weet ontwikkelt 'ie zich wel door bij Vitesse en heb je het seizoen erop een betere speler terug..
Alleen ik las dat Vitesse ook een optie tot koop afgedwongen heeft wat dus zou betekenen dat ze hem gewoon kopen na 1 seizoen als hij het goed doet. Dus dan worden we er wel degelijk minder van.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:57:02 #164
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71457676
Hangt natuurlijk ook van de optionele verkoopsom af

Ach, ik geloof niet dat Jong-a-Pin een topper gaat worden. Leuke speler voor de subtop, maar we zullen ons er geen buil aan vallen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71458769
'Losada ondergaat medische keuring in Heerenveen'
quote:
Niet Roda JC maar SC Heerenveen lijkt de nieuwe werkgever van Hernán Losada te worden. Volgens Sporza ondergaat de middenvelder van Anderlecht op dit moment een medische keuring in Friesland. Losada mag van de Brusselaars bij een andere club aan de slag en werd eerder met de Kerkradenaars in verband gebracht. Losada was de afgelopen drie seizoenen actief was in België. Vorige zomer maakte de 27-jarige Argentijn de overstap van Germinal Beerschot naar Anderlecht. In Brussel slaagde Losada er niet in uit te groeien tot een vaste waarde. De oud-speler van Independiente kwam in 21 wedstrijden binnen de lijnen, waarvan acht in de basis.

Roda JC was bijzonder geïnteresseerd in Losada. Harm van Veldhoven, coach van de Limburgse vereniging, kent de Zuid-Amerikaan nog uit zijn periode in Antwerpen. Met veertien doelpunten in 52 duels was Losada toentertijd een van de smaakmakers van de fusieclub. Roda is in nog meer spelers van de Brusselaars geïnteresseerd.
Bron Voetbalzone

Nu nog een Keeper
pi_71461718
Vandenbussche wordt toch eerste man weer nu? Dat meldt Rijnmond althans.

En anders Henk Timmer halen, die is gratis!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:25:36 #167
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71462081
Rijnmond zal het van VI kopiëren.. Of hebben die zelf contact met de VdB-clan? Ik ga er van uit dat het Bangma wordt op doel morgenavond. Is in de gehele voorbereiding al 2e keeper. Misschien dat VdB nog een kansje krijgt, het zou mij echter verbazen..

Timmer heb ik het zelf niet zo op. Natuurlijk, hij kon best goed keepen. De laatste seizoenen wordt het echter snel minder heb ik het idee..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71462338
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef MaxPower het volgende:
Oja, we hebben wel een winst van 12 miljoen voor belasting behaald. Wat betekent dat we het volledige bedrag waar we Ruiz voor hadden kunnen kopen nu aan de belastingdienst gaan betalen.
Dat is natuurlijk wel zo, soms kun je beter investeren in plaats van een zo groot mogelijke winst proberen te behalen. Zolang je maar niet gaat kopen om het kopen natuurlijk.

Vind het wel vreemd dat Ruiz niet gehaald is eigenlijk. Vijf miljoen is natuurlijk erg veel geld, maar toch zijn er genoeg redenen aan te wijzen om het wel te doen. Sollied heeft met hem gewerkt en weet dus precies wat hij in huis haalt (wat toch het risico aanzienlijk verminderd), Pranjic is vertrokken, Heerenveen heeft het geld en zowel speler en trainer hebben de voorkeur voor elkaar uitgesproken.
pi_71467093
Het mag gewoon allemaal geen drol kosten, het zijn enorme krentenkakkers en ze durven geen enkel risicootje te nemen. Punt is ook dat de directie steeds wel tevreden is met die 5e plek en af en toe eens overwinteren in Europa.

Los daarvan is dat van de keeper natuurlijk echt een blunder van formaat. Een enorme schande zelfs. Foppe de Haan zit zo op Nederland bij On Air, ik heb de redactie gemaand hem daar een vraag over te stellen, kan het zelf niet zien want ben in Berlijn maar wellicht gaan ze er nog even op in.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:33:59 #170
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71467551
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
Het mag gewoon allemaal geen drol kosten
quote:
SC Heerenveen neemt Losada niet definitief over. De Argentijnse middenvelder, die donderdagmiddag goed werd gekeurd door de medische staf van Heerenveen, komt volgens de Leeuwarder Courant komend seizoen op huurbasis uit voor Heerenveen.

De transfer wordt volgende week pas beklonken, omdat de vader en tevens zaakwaarnemer van Losada dan overkomt vanuit Zuid-Amerika. Trond Sollied is content met Losada. 'Ik ken hem een beetje. Hij is een creatieve speler die ook hard wil werken,' aldus de Noor.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71467695
Losada is zo goed dat hij bij Anderlecht op de bank zat.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:53:10 #172
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71468231
Losada was altijd wel een goede verdediger, door blessures op de bank beland dacht ik.
Toch ook wel lekker zo'n zuidamerikaanse slager in je team.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:10:02 #173
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71468852
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
Losada was altijd wel een goede verdediger, door blessures op de bank beland dacht ik.
Toch ook wel lekker zo'n zuidamerikaanse slager in je team.
Que??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:10:22 #174
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71468870
verdediger, middenvelder.. allemaal hetzelfde.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:07:05 #175
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_71470877
Brian speelt dus 'gewoon' morgen.

,,Brian kan nu aantonen dat hij de eerste keeper hoort te zijn,’’ aldus Van Puyvelde. ,,Ik zie het niet als een extra moeilijke opgave. Brian kan door tegen Roda goed te keepen in één klap vertrouwen winnen. Zo hoort het, je krijgt geen vertrouwen, maar dwingt het af. Dit is een fantastische kans voor Brian die hij met beide handen moet grijpen.’’
Bron: Officiele SC-Heerenveen website
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_71475711
Van Puyvelde probeert zich er uit te lullen dus. Ik vind dat de aanhang moet eisen dat er een nieuwe keeper komt. Het is op zich een zegen dat die miskoop van een Steppe weer geblesseerd is na zijn beschamende optreden tegen AZ. Tijd om te handelen dus.
pi_71476397
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef methodmich het volgende:
Vandenbussche wordt toch eerste man weer nu? Dat meldt Rijnmond althans.

En anders Henk Timmer halen, die is gratis!
quote:
SC Heerenveen kan de komende weken niet beschikken over eerste doelman Kenny Steppe. De goalie brak een middenhandsbeentje en is minstens zes weken uit de roulatie. Vandenbussche is de vervanger van de eerste keeper.

Hoewel Vandenbussche mag vertrekken bij Heerenveen, krijgt de Belg toch een kans onder de lat tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen Roda JC. Vandenbussche krijgt de voorkeur boven Diederik Bangma. De jeugdspeler is nu tweede keeper door de blessure van Steppe.

"Al mag Brian vertrekken - dat is ook beter voor hem – hij is beter dan Diederik", verklaarde Heerenveen-oefenmeester Trond Sollied tegenover de Leeuwarder Courant. De trainer wil dat de directie van de bekerwinnaar zo snel mogelijk een ervaren doelman aantrekt voor het nieuwe seizoen. De clubloze Henk Timmer hoeft ondanks zijn schat aan ervaring niet te rekenen op een transfer naar Friesland. "Die is niet goed genoeg", was de Noor duidelijk.
Van sport.fok.nl
pi_71476809
Henk Timmer is wel beter dan Steppe en Vandenbussche bij elkaar natuurlijk. Misschien is dat nog niet goed genoeg maar het is dan ook een beetje laat om nog een hele goede te halen ben ik bang.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:49:42 #179
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71483748
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
Van Puyvelde probeert zich er uit te lullen dus. Ik vind dat de aanhang moet eisen dat er een nieuwe keeper komt. Het is op zich een zegen dat die miskoop van een Steppe weer geblesseerd is na zijn beschamende optreden tegen AZ. Tijd om te handelen dus.
Tegen AZ viel Steppe niet zoveel te verwijten, misschien dat 'ie bij de 1-5 wat eerder z'n goal uit had moeten komen. Bij de rest werd hij gewoon in de steek gelaten door z'n teamgenoten. Of hij DE keeper voor de komende jaren gaat worden, ik ben er ook nog niet van overtuigd. Enige nuance lijkt me echter wel op z'n plaats SCH...

En hoe men met VdB omgaat.. Ik vind het lastig te beoordelen. Dat hij in de voorbereiding überhaupt geen kans heeft gekregen is wel wat raar. Aan de andere kant, men heeft wel een duidelijke lijn getrokken door direct voor Steppe te kiezen en hiermee VdB de kans te geven naar een andere club uit te kijken ipv een heel seizoen bankzitten.. Nu hij deze nieuwe club nog niet heeft gevonden, zou je inderdaad kunnen stellen dat hiermee hij een nieuwe kans heeft zich te bewijzen als 'eerste keeper' bij ons..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71487421
We kunnen ons gewoon geen experimenten met de keeper veroorloven P2DB. Niks nuance. Dat doen we bij andere spelers ook niet en bij een keeper al helemaal niet. Hij heeft zich gewoon absoluut nog niet bewezen. Het grootste talent van Belgie, me reet. Dat zegt dus blijkbaar helemaal niks. Hij heeft zoveel aantoonbare nadelen (geen uitstraling, geen lef, geen overwicht enz.). Je moet hem niet per goal beoordelen maar gewoon op het totaal. Er staat geen bikkel in de goal. Niet iemand die de spelers neerzet, niet iemand voor wie de tegenstander ontzag heeft.

Misschien komt het nog en is ie gewoon te jong. VdB is al mislukt bij ons. Van beide kanten. Dus met spoed een nieuwe stevige keeper.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:10:07 #181
148059 Pritt
Atheïst
pi_71487664
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
Dus met spoed een nieuwe stevige keeper.
Verhoeven kopen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:32:13 #182
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71488284
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
We kunnen ons gewoon geen experimenten met de keeper veroorloven P2DB. Niks nuance. Dat doen we bij andere spelers ook niet en bij een keeper al helemaal niet. Hij heeft zich gewoon absoluut nog niet bewezen. Het grootste talent van Belgie, me reet. Dat zegt dus blijkbaar helemaal niks. Hij heeft zoveel aantoonbare nadelen (geen uitstraling, geen lef, geen overwicht enz.). Je moet hem niet per goal beoordelen maar gewoon op het totaal. Er staat geen bikkel in de goal. Niet iemand die de spelers neerzet, niet iemand voor wie de tegenstander ontzag heeft.

Misschien komt het nog en is ie gewoon te jong. VdB is al mislukt bij ons. Van beide kanten. Dus met spoed een nieuwe stevige keeper.
Kijk, nu noem je het beestje bij de naam. Daar kunnen we wat mee. Steppe heeft inderdaad een wat timide uitstraling en niet bepaald een indrukwekkende fysiek. Meevoetballend is het echter stukken beter dan VdB. Daarnaast staat hij op zich ook niet slecht te keepen, bijvoorbeeld een Twente-uit was het aan Steppe te danken dat we niet in de dubbele cijfers gingen (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat met een VdB of andere keeper op goal we wel die dubbele cijfers hadden gehaald)

Ik ben het met je eens dat de keeperspositie nu niet bepaald de eerste plaats is waar je 'even iemand uit gaat proberen'. Tot op zekere hoogte mag je er echter ook van uit gaan dat de overige spelers op het veld hun taken gewoon uitvoeren en niet verzaken. Afgelopen seizoen zijn onze keepers, met name in de eerste maanden, teveel door hun medespelers in de steek gelaten. De meest knullige (dekkings)fouten werden gemaakt en dan moet je een verdomd goeie keeper zijn wil je er goed uit blijven zien..

Nu er kennelijk bij Sollied geen vertrouwen is in VdB als 1e/2e keeper had er gewoon een ervaren 2e man aangetrokken moeten worden die Steppe het een en ander had kunnen leren, maar ook met hem zou kunnen concurreren. VdB had dan rustig kunnen vertrekken (mag hij uiteraard nu ook, maar hij stelt mogelijk te hoge eisen - met Sparta kwam hij er financieel niet uit?) en we hadden de jonge Bangma als 3e keeper gehad.

Nu is die nieuwe (2e) keeper er nog niet en is ook VdB nog niet vertrokken en zijn we weer terug in dezelfde situatie als vorig jaar, met dien verstande dat we nu geen Van Dijk of Vonk als 'zekerheidje' achter de hand hebben.

Slordig van de directie: jazeker. Onvergeeflijk: mwoah, we hebben nog 31 dagen om die nieuwe keeper aan te trekken. En wie had nu verwacht nog voor de competitiestart zo in de problemen te komen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:59:33 #183
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_71489180
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef SCH het volgende:
Henk Timmer is wel beter dan Steppe en Vandenbussche bij elkaar natuurlijk.
Je moet het natuurlijk niet overdrijven...

Maar ik ben het volkomen met je eens dat de directie hier de plank goed misgeslagen heeft door niet een 2e keeper te kopen. Dat je dit als professionele organisatie overkomt is natuurlijk niet goed te praten. Ik moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van Steppe nog steeds niet goed kan beoordelen. Hij heeft nog niet hele lange reeksen gekeept. En de wedstrijden die hij heeft gekeept wisselden af met sterke optredens en zwakke optredens (een soort Vandenbussche dus ).
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_71489430
Het is gewoon heel jammerlijk dat we, ondanks de zeer rustige verkoop dit seizoen, wederom het seizoen KUT beginnen.

We hebben onszelf verlost van overbodige spelers, talenten kunnen uitbesteden, en er is maar 1 belangrijke speler vertrokken.
En toch blijft de directie blind, en lopen we tegen exact dezelfde problemen aan als vorig seizoen.
Geen goede spits die puur afmaakt, en wederom een keepersprobleem. Laat staan de defensie rommeligheid, maar dat zal wel eenmaal niet beter kunnen?

Met name de spitspositie en de keepers vormen een probleem wat exact een jaar geleden ook aanwezig was. En nu is het weer zo.
pi_71494558
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

VdB had dan rustig kunnen vertrekken (mag hij uiteraard nu ook, maar hij stelt mogelijk te hoge eisen - met Sparta kwam hij er financieel niet uit?)
Hij heeft nooit meer wat laten horen na een eerste aanbieding, dus die was kennelijk dusdanig weinig interessant dat hij het niet eens zag zitten een tegenbod te doen of er speelde iets anders - belangstelling andere clubs? -, waarna Sparta eerst Moens polste en toen Seliga haalde. Op advies van Heerenveen, zoals bekend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71499035
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij heeft nooit meer wat laten horen na een eerste aanbieding, dus die was kennelijk dusdanig weinig interessant dat hij het niet eens zag zitten een tegenbod te doen of er speelde iets anders - belangstelling andere clubs? -, waarna Sparta eerst Moens polste en toen Seliga haalde. Op advies van Heerenveen, zoals bekend.
VdB heeft volgens mij zelf de idee dat hij echt een heel goede keeper is en zal Sparta wel te min gevonden hebben. Volgens mij wacht hij op een telefoontje van PSV.

Over een half uurtje beginnen we aan het seizoen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:48:07 #187
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_71503503
Wat een heeeeul slechte wedstrijd zeg
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:50:25 #188
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71503580
Papadopoulos kan de nieuwe held worden. Zet die man gewoon in de punt en dan scoort hij erop los. Liet een goede indruk achter vandaag, en dat als linksbuiten.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71504516
Het eerste puntje
pi_71504592
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
Papadopoulos kan de nieuwe held worden. Zet die man gewoon in de punt en dan scoort hij erop los. Liet een goede indruk achter vandaag, en dat als linksbuiten.
Idd. Toevallig de column over hem gelezen in het AD? Was wel grappig
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:46:58 #191
236335 neen
schone schijn
pi_71505171
Wel 5 NL'ers in de basis
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:49:34 #192
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71505248
Jammer jongens , al snap ik niet waarom Papadopoulos vanaf de zijkant start al mag hij daar nog wel even blijven staan tot wij op bezoek zijn geweest.

kansen gehad maar verzuimd te scoren waardoor ook de 2 punten verloren gingen al speelde Roda wel erg anti voetbal en kwam duidelijk voor 1 punt , benieuwd hoe hun dat de thuiswedstrijden gaan doen maar daarvoor is een ander topic
pi_71507010
Voor het eerst in 68 wedstrijden weer eens 0-0 gespeeld En al 14 wedstrijden op rij thuis ongeslagen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 02:25:55 #194
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71507797
En, al een antwoord op de TT?
Lekker begin weer zeg. Na de oorwassing tegen AZ verwacht je dat ze het seizoen goed willen beginnen, 0-0 tegen een potentiële degradatiekandidaat vind ik eigenlijk bijna schandalig.
Eigenlijk denk ik dat Heerenveen dit jaar duidelijk af gaat haken voor de topposities, en troosteloos 6e of 7e wordt, zonder illusies op hoger.
Ben benieuwd of er toch weer een topper opstaat.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:24:42 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71509384
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 23:26 schreef lighted het volgende:

[..]

Idd. Toevallig de column over hem gelezen in het AD? Was wel grappig
niet gelezen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71517471
Ze zijn dus bijna rond met een nieuwe keeper. Het is geen Nederlander en het is ook geen Noor. Iemand een idee wie het dan wel is. Zolang het maar niet eer een Belg is

edit: Martin Lejsal dus. De doelman van FC Brno die naar Bristol City zou gaan maar dat kwam niet rond. Hij is 27,
pi_71517608
quote:
'Heerenveen haalt Lejsal' Van onze Telesportredactie

HEERENVEEN - SC Heerenveen staat op het punt om zich te versterken met de Tsjechische keeper Martin Lejsal. „Het is de bedoeling om er een keeper bij te halen. Dat is bijna gelukt. Het is nog niet definitief, maar wel bijna klaar”, aldus SC Heerenveen-trainer Trond Sollied voor de wedstrijd tegen Roda JC.

De Noorse oefenmeester bevestigde na afloop voor de tv-camera dat het om een Tsjech gaat. Vanuit Engeland kwam het bericht dat het doelwit van SC Heerenveen FC Brno-keeper Lejsal is. Een 26-jarige goalie van 1.96 meter. Manager Gary Johnson van het Engelse Bristol City, waarbij de Tsjechische doelman afgelopen week een proefperiode afwerkte, liet zich dat ontvallen.

„Brno drong aan op een snelle beslissing. Vanwege belangstelling van SC Heerenveen wilden ze snel weten of we wel of niet interesse hadden”, aldus Johnson op de website van Bristol City. De Engelse club besloot overigens niet in zee te gaan met Lejsal, die eerder deze zomer op proef zou komen bij Feyenoord, een stage die op het laatste moment werd afgeblazen.

Kennie wachten tot hij komt
pi_71517908
Mooi, werd gisteravond ook gezegd.
Vandenbussche viel me gister mee trouwens. Papadopoulos na z'n matige voorbereiding ook heel erg, speelde best aardig.
pi_71517920
quote:
vrijdag 31 juli 2009
Dit wordt het seizoen van Papadopulos
Door SJOERD MOSSOU

Dit wordt het seizoen van Michal Papadopulos. Geen idee waarom, maar ik heb het er toch maar op gewaagd, op Unibet.nl. Vijf euro dat Michal Papadopulos topscorer wordt van de eredivisie.

Als ik gelijk krijg, win ik 100 euro. Roy Makaay, Jon Dahl Tomasson en Ari leveren precies evenveel op, maar toch ga ik voor Michal Papadopulos. Soms moet je heel eigenwijs je gevoel volgen. Mijn gevoel zei gisteren opeens Michal Papadopulos.

Eerst maar even opgezocht wat voor speler dat nou eigenlijk is, die Papadopulos. Eerlijk gezegd was het me ontgaan dat SC Heerenveen een spits had gekocht met één van de mooiste namen uit de geschiedenis van de eredivisie.

Half juni was ik op vakantie, dat zal een rol hebben gespeeld. Het bericht over Michal Papadopulos heeft de Franse kranten, gek genoeg, nooit gehaald.

Wat ik over hem vond, stelde me gerust. Bij Baník Ostrava, Bayer Leverkusen en Energie Cottbus maakte Michal Papadopulos nooit meer dan vijf doelpunten per seizoen. Dit zal dus wel het jaar van de ommekeer worden.

Bij Unibet denken ze dat ook, anders hadden ze wel een hogere quotering genoteerd. Hoe langer ik erover nadenk, hoe geringer mijn twijfels.

Aan een voorspelling over de landskampioen waag ik me niet. Als er ooit een seizoen is geweest dat niet te voorspellen is, dan moet het dit zijn. Volgens de bookmakers wordt het PSV of Ajax, geen idee op basis waarvan. FC Twente, Feyenoord en AZ lijken me ongeveer even goed, als ik de opstellinkjes vlug bekijk in de AD-eredivisiespecial.

Het wordt een jaar zonder zekerheden. Een Bundesliga-achtig seizoen, waarin ook opeens een clubje zoals VFL Wolfsburg kampioen kan worden. Wie nog een weddenschap wil afsluiten, moet snel zijn. Vanavond trapt SC Heerenveen af tegen Roda JC.

Michal Papadopulos is fit. U bent gewaarschuwd.
pi_71517947
Volgens de officiele site hebben we trouwens heel behoorlijk gespeeld. Als ik alleen dat had gelezen dan had ik gedacht dat we de tweede helft erg sterk waren, vrij veel kansen hebben gecreeerd en vooral pech hadden.
pi_71517970
Sollied lijkt er in uit te blinken om spelers op de verkeerde positie in te zetten. Dat lijkt ie bij Papa weer te herhalen.

Ik snap niet waarom Sibon nu weer basisspeler is. Stond Henrique niet in de basis?
pi_71518834
Mwah, ik heb persoonlijk liever Sibon dan Henrique. Vond Sibon gister ook lang niet slecht spelen, jammer dat die ene bal van de lijn werd gehaald.
pi_71522623
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:48 schreef SCH het volgende:
Ze zijn dus bijna rond met een nieuwe keeper. Het is geen Nederlander en het is ook geen Noor. Iemand een idee wie het dan wel is. Zolang het maar niet eer een Belg is

edit: Martin Lejsal dus. De doelman van FC Brno die naar Bristol City zou gaan maar dat kwam niet rond. Hij is 27,
Daar had Feyenoord ook interesse in, tot ze merkten dat ze een transfersom hadden moeten betalen. Heeft ook in Italië gezeten als het goed is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:16:23 #204
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71563881
quote:
Tweetal versterkingen voor sc Heerenveen

03 augustus 2009

sc Heerenveen heeft zich versterkt met twee spelers. Het gaat om de 26-jarige Tsjechische doelman Martin Lejsal en de 27-jarige Argentijnse middenvelder Hernan Losada. Lejsal komt over van het Tsjechische FC Brno. Losada speelde afgelopen seizoen voor het Belgische Anderlecht. Beide spelers worden voor de periode van één seizoen gehuurd. sc Heerenveen heeft op beide spelers een optie tot koop bedongen.

Later meer
Was ook wel nodig... Hopelijk kan Losada ook een beetje op linksbuiten uit de voeten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71564500
Mooi, zo'n huur met optie tot koop
pi_71567308
Hopelijk zijn het 'oplossingen' ipv bankvulling.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:36:59 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71567618
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:25 schreef dagizmo het volgende:
Hopelijk zijn het 'oplossingen' ipv bankvulling.
Ach, dan houden we ons geld in ieder geval op de bank ipv op 't veld
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71567917
Wat dat betreft wordt er alles aangedaan om het geld op de 'bank' te houden dan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:58:37 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71572987
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Was ook wel nodig... Hopelijk kan Losada ook een beetje op linksbuiten uit de voeten
Een middenvelder op linksbuiten zetten

Bij twente hebben ze nu wel een goede linksbuiten. Echt een klasse spelert is dat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:08:40 #210
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71573282
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Een middenvelder op linksbuiten zetten

Bij twente hebben ze nu wel een goede linksbuiten. Echt een klasse spelert is dat
Hij is tweebenig en kan ook vanaf links spelen. Daarnaast kon de middenvelder Pranjic ook op linksachter en linksbuiten uit de voeten. Zegt dus helemaal niets dat het 'een middenvelder' is..

Ruiz is best leuk, maar is ook geen pure linksbuiten. Meer een '10', maar afijn, daar wordt 'ie niet opgesteld. Daarnaast kostte hij meer dan 5 miljoen en hebben wij op links ook nog Elyounoussi en Paulo Henrique lopen. Niet 2 specifieke linksbuitens, echter wel voor opgeteld zo'n 5 miljoen euro aangetrokken. Die worden ook niet beter op de bank. Laat Ruiz eerst nog maar eens een constante prestatie neerzetten. Tegen Sporting grossierde hij in gepingel en ingeleverde balletjes breed, de wedstrijd tegen Sparta heb ik niet gezien. Het doelpunt wel in de samenvatting, die zou Sibon ook hebben kunnen maken.. Natuurlijk, we hadden hem best kunnen gebruiken, als je naar de lange termijn kijkt (beleid!!) kan ik me heel goed voorstellen dat je hem niet aantrekt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71577450
quote:
Fellinga gaat met FC Toronto Amerikaanse competitie in
03/08/2009 19:08

FC Toronto biedt Lesly Fellinga een nieuwe uitdaging. De 23-jarige verdediger gaat vanaf 1 december aan de slag bij de Canadese club.

Fellinga heeft voor vier maanden getekend bij FC Toronto, dat een van vijftien clubs van de Amerikaanse profcompetitie is. De international van Haïti vertrekt transfervrij naar Canada. SC Heerenveen verlengde deze zomer het contract van Fellinga niet.

Met SC Heerenveen maakte Fellinga in het najaar van 2008 zijn Europese debuut. In beide wedstrijden tegen Vitória Setúbal kwam de verdediger in actie voor de Friese club. Maar verder dan die twee UEFA Cup-duels kwam hij niet voor SC Heerenveen, dat hem in 2008 overnam van BV Veendam.
Leuk voor Lesley al vind ik dat we hem ook alweer snel hebben laten vertrekken.
pi_71577935
Ik vond zijn aankoop als 22-jarige middelmatige verdediger van Veendam voor het beloftenteam al raar
pi_71656331
quote:
Heerenveen zonder doelman Brian Vandenbussche
ANP | Gepubliceerd op 06 augustus 2009, 17:08
Laatst bijgewerkt op 06 augustus 2009, 17:21
HEERENVEEN -
SC Heerenveen kan vrijdag in de competitiewedstrijd tegen NEC niet beschikken over Brian Vandenbussche. De doelman heeft last van een rugblessure. De Tsjech Martin Lejsal neemt zijn plaats over. De keeper maakt voor het eerst zijn opwachting in de hoofdmacht. Dit meldt de Friese club donderdag.

Het meespelen van Lejsals landgenoot Michal Svec is onzeker. De middenvelder heeft last van zijn nek. Coach Trond Sollied beslist vrijdag of Svec in Nijmegen in actie kan komen. De Deense verdediger Kristian Bak-Nielsen is volgens de trainer helemaal hersteld van zijn blessure aan de achillespees en zou in De Goffert in de basis kunnen starten.
Wát een gedonder zeg. Nu huren we dus een keeper, die gelijk alle wedstrijden kan spelen i.v.m. blessures van de eerste twee keepers ( als is VDB natuurlijk geen eerste of tweede keeper meer). Wát een onrust allemaal.

Wie is nu de tweede goalie? Die Bangma?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:20:41 #214
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71673357
Hopelijk heeft hij ook niet ergens een hennep-plantage

Maar on-topic: komen er uberhaupt nog Friezen naar Nijmegen vanavond? Aanvangstijd is natuurlijk volkomen waardeloos als je van zover moet komen (jullie hebben sowieso een vervelende start met 2 vrijdagwedstrijden).
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_71673464
Mijn 2 maten gaan, ik blijf thuis.
Mooi dat de nieuwe keeper meteen kan tonen wat hij waard is.
Ze zijn wel erg blessuregevoelig die andere 2.
pi_71674515
ik ben benieuwd of de Friezen op tijd in Nijmegen zijn. Ik vernam dat er veel met de trein willen komen. Maar er is geen verbinding vandaag tussen Arnhem en Nijmegen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_71680615
PAOK dus
pi_71683001
quote:
Heerenveen in Europa League tegen PAOK
LC | Gepubliceerd op 07 augustus 2009, 13:45
Laatst bijgewerkt op 07 augustus 2009, 14:17
NYON -
SC Heerenveen moet het in de laatste voorronde voor de groepsfase van de Europa League opnemen tegen PAOK Saloniki. Dat heeft het lot vanmiddag beslist in het Zwitserse Nyon, op het hoofdkantoor van de UEFA.

Heerenveen was geplaatst en ontliep daardoor op papier zware tegenstanders als Werder Bremen, Everton en Dinamo Zagreb. De eerste wedstrijd is donderdagavond 20 augustus, de return volgt zeven dagen later (27 augustus) in het Abe Lenstra-stadion.

Afgelopen seizoen werd PAOK tweede in de competitie, achter kampioen Olympiakos. De competitie in Griekenland begint over drie weken. PAOK opent dan tegen Panionios.

Reacties op de loting en een portret van PAOK in de zaterdag-editie van de Leeuwarder Courant, alsmede alle achtergronden van het competitieduel NEC – Heerenveen dat vrijdagavond wordt gespeeld.
pi_71683647
De fanatiekste club van Griekenland volgens dr. Daggla.

kijk eens:

  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:34:37 #220
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71687717
Was liever Hearts tegen gekomen.. Die lijken me minder sterk en bovendien is dat reisje betaalbaar. Griekenland aan het einde van de vakantie betaal je nog steeds de hoofdprijs.

Zo meteen eerst NEC, vrijdagavond 18:00u, wie verzint zoiets?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71687784
Stolte in de basis ipv Svec, wtf..
pi_71691900
We worden kampioen
pi_71692725
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:25 schreef dagizmo het volgende:
Hopelijk zijn het 'oplossingen' ipv bankvulling.
Die Tsjech ken ik niet. Losada is een reserve van Anderlecht. Twente haalt een speler die Anderlecht had willen halen voor de basis, Losada is/was breedte voor Anderlecht.

Ik snap ook niet waarom die Sibon nog steeds mee mag doen. Heeft vorig jaar twee goals gemaakt.
pi_71694375
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
We worden kampioen
Het begin is iig veelbelovend
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_71694405
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:10 schreef SCH het volgende:
De fanatiekste club van Griekenland volgens dr. Daggla.

kijk eens:


Dat is nog eens wat anders dan de bioscoopsfeer in het Heerenveen.
pi_71694680
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is nog eens wat anders dan de bioscoopsfeer in het Heerenveen.
Alsof er ook maar 1 Nederlandse club in de buurt komt hier van.
pi_71694716
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof er ook maar 1 Nederlandse club in de buurt komt hier van.
Natuurlijk niet, maar dat is geen nieuws.
pi_71694733
Hoorde dat het Heerenveenpubliek weer lekker negatief was. Michael Dingsdag was in eerste instantie de enige die naar het uitvak kwam en kreeg middelvingers en werd weggefloten. Hoe dom kun je zien als toeschouwer
pi_71694820
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Hoorde dat het Heerenveenpubliek weer lekker negatief was. Michael Dingsdag was in eerste instantie de enige die naar het uitvak kwam en kreeg middelvingers en werd weggefloten. Hoe dom kun je zien als toeschouwer
Ik vind het dubbel. Aan de ene kant is het netjes als spelers het publiek bedanken, ook al hebben ze een mindere prestatie geleverd.Aan de andere kant snap ik de irritatie van het publiek wel na een wanprestatie. Je bent dan niet echt in de mood om ze een staande ovatie te geven.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:49:29 #230
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71694823
jaah, eigenlijk moet het bestuur die vingers hebben. De competitie is 2 wedstrijden ver en dan gaan ze nog es aankopen doen. We scouten goed, maar soms...

Nijmegen is best ver vanuit Fryslan natuurlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71694908
Als prof moet je daar ook tegen kunnen. Vat het dan niet persoonlijk op, maar het is logisch dat de frustratie tegen de spelers wordt geuit. Of zullen we voortaan de snackbarmedewerkers maar rossen? Zij staan op t veld en zij doen het (niet). Als Sollied naar t uitvak was gekomen (wat ie noooooit zal doen btw) dan waren er wellicht meer (dan) middelvingers gekomen.

Het is dat we geen Maasgebouw hebben, maar anders bestormen we dat Maasgebouw. Wanbeleid en zeeeeer slecht werk verricht in de voorbereiding door de technische staf.
pi_71694914
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het dubbel. Aan de ene kant is het netjes als spelers het publiek bedanken, ook al hebben ze een mindere prestatie geleverd.Aan de andere kant snap ik de irritatie van het publiek wel na een wanprestatie. Je bent dan niet echt in de mood om ze een staande ovatie te geven.
Nee tuurlijk niet maar je kunt wel rustig en beschaafd even klappen. Die jongens hadden ook liever gewonnen. En directie en trainer komen nooit naar het uitvak.

Als een speler juist na zo'n nederlaag naar het vak komt, dan heb ik daar respect voor. Dan klap je of je doet niks maar uitschelden enzo.
pi_71694952
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef One_conundrum het volgende:
jaah, eigenlijk moet het bestuur die vingers hebben. De competitie is 2 wedstrijden ver en dan gaan ze nog es aankopen doen. We scouten goed, maar soms...

Nijmegen is best ver vanuit Fryslan natuurlijk
Maar ja aan de andere kant lopen we ook naast onze schoenen en moeten we oppassen geen Ajaxpubliek te worden.
pi_71695002
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet maar je kunt wel rustig en beschaafd even klappen. Die jongens hadden ook liever gewonnen. En directie en trainer komen nooit naar het uitvak.

Als een speler juist na zo'n nederlaag naar het vak komt, dan heb ik daar respect voor. Dan klap je of je doet niks maar uitschelden enzo.
Schelden getuigt niet echt van niveau, maar voor niveau moet je ook niet in bepaalde vakken in het voetbalstadion zijn. Een speler zal best kunnen begrijpen dat supporters gefrustreerd zijn na zo´n prestatie, al moedigen dit soort acties niet echt aan om de volgende keer weer naar het uitvak te komen om de supporters te bedanken.

Je hebt ook weinig jongens die het echt wat interesseert volgens mij. De meeste voetballers staan op het veld om geld op te halen of een transfer te scoren, ze hebben weinig met het publiek van Heerenveen of welke club dan ook.
pi_71695165
En op t veld tijdens de wedstrijd gebeurd er ook genoeg. Daar kan je regelmatig een opmerking verwachten over de prestaties van je moeder of anders. Een beuk, trekken, tackelen,etc. Hoort er allemaal bij.

En als je een klote prestatie levert, kan je ook verwachten dat t publiek die frustratie kwijt moet. Die paar middelvingers mag je dan als prof in je zak steken. Ik neem aan dat ze zich drukker maken over de samenhang van t elftal dan over de middelvinger van Geartsje Skubbepruum uit t uitvak. Althans...dat hoop ik.

Bedanken doe je maar als je afscheid neemt van de club, niet als je op je broek hebt gekregen.
pi_71695204
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:58 schreef dagizmo het volgende:
En op t veld tijdens de wedstrijd gebeurd er ook genoeg. Daar kan je regelmatig een opmerking verwachten over de prestaties van je moeder of anders. Een beuk, trekken, tackelen,etc. Hoort er allemaal bij.

En als je een klote prestatie levert, kan je ook verwachten dat t publiek die frustratie kwijt moet. Die paar middelvingers mag je dan als prof in je zak steken. Ik neem aan dat ze zich drukker maken over de samenhang van t elftal dan over de middelvinger van Geartsje Skubbepruum uit t uitvak. Althans...dat hoop ik.

Bedanken doe je maar als je afscheid neemt van de club, niet als je op je broek hebt gekregen.
Ik haat deze mentaliteit. Zo dom en zo kortzichtig
pi_71695213
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:58 schreef dagizmo het volgende:
En op t veld tijdens de wedstrijd gebeurd er ook genoeg. Daar kan je regelmatig een opmerking verwachten over de prestaties van je moeder of anders. Een beuk, trekken, tackelen,etc. Hoort er allemaal bij.

En als je een klote prestatie levert, kan je ook verwachten dat t publiek die frustratie kwijt moet. Die paar middelvingers mag je dan als prof in je zak steken. Ik neem aan dat ze zich drukker maken over de samenhang van t elftal dan over de middelvinger van Geartsje Skubbepruum uit t uitvak. Althans...dat hoop ik.

Bedanken doe je maar als je afscheid neemt van de club, niet als je op je broek hebt gekregen.
Ach ja, Dingsdag krijgt volgende week weer een paar duizend euro gestort, Gaertsje Skubbepruum zijn bijstandsuitkering. Ik zou me er als Dingsdag zijnde niet druk over maken.
pi_71695366
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik haat deze mentaliteit. Zo dom en zo kortzichtig
Hoezo? Waarom kortzichtig? Ik snap ook heus wel dat het niet bevorderlijk is voor de lange termijn.
Ik keur ook geen enkel gedrag goed (laat staan dat ik mij bedien van dergelijk schelden/middelvinger gedrag richting spelers).

Ik benadruk dat spelers er tegen zouden moeten kunnen. Bij een topsport mentaliteit verwacht ik ijzeren zenuwen en een kille koelbloedige houding. De over mijn-lijk mentaliteit. Dan behoort een afkeurende reactie van je supporters je niet zoveel te deren.

Nogmaals: ik praat het nergens goed, maar als speler zijnde verwacht ik wel enige bestendheid tegen dergelijk gedrag. Als ze wekelijks zo worden benaderd wordt het een ander verhaal, maar ik neem aan dat het niet wekelijks gaat gebeuren. En anders is het in ieder geval een mooie motivatie om beter te spelen.
pi_71695382
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach ja, Dingsdag krijgt volgende week weer een paar duizend euro gestort, Gaertsje Skubbepruum zijn bijstandsuitkering. Ik zou me er als Dingsdag zijnde niet druk over maken.
Daarom.
pi_71695540
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom kortzichtig? Ik snap ook heus wel dat het niet bevorderlijk is voor de lange termijn.
Ik keur ook geen enkel gedrag goed (laat staan dat ik mij bedien van dergelijk schelden/middelvinger gedrag richting spelers).

Ik benadruk dat spelers er tegen zouden moeten kunnen. Bij een topsport mentaliteit verwacht ik ijzeren zenuwen en een kille koelbloedige houding. De over mijn-lijk mentaliteit. Dan behoort een afkeurende reactie van je supporters je niet zoveel te deren.

Nogmaals: ik praat het nergens goed, maar als speler zijnde verwacht ik wel enige bestendheid tegen dergelijk gedrag. Als ze wekelijks zo worden benaderd wordt het een ander verhaal, maar ik neem aan dat het niet wekelijks gaat gebeuren. En anders is het in ieder geval een mooie motivatie om beter te spelen.
Die eikels stonden met hun grote jostibek te klappen en te juichen bij de beker. Wees dan nu ook een vent, als het even tegenzit godverdomme.
pi_71695681
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Die eikels stonden met hun grote jostibek te klappen en te juichen bij de beker. Wees dan nu ook een vent, als het even tegenzit godverdomme.
Een incidenteel succes, waarin werd gevochten en gestreden wordt inderdaad anders beloond dan onthutsend zwak en inzetloos spel. En dat al de 3e wedstrijd op rij.

Sollied die opstellingen bepaald met een dobbelspel. Het bestuur wat scouten verleerd lijkt te zijn, maar gokt op 10 aankopen van enkele muntjes. De spelers die meer vechten tegen elkaar en de tegenstander, dan proberen verzorgd en scherp te voetballen.

Als supporter moet je op dat moment je emoties kwijt. Nogmaals, ik praat niet goed of moedig dit aan, maar enige bestendheid tegen de middelvinger van een paar supporters mag je verwachten. Als dit zo doorgaat de komende wedstrijden komt er qua negatief gedrag nog meer uit de kast hoor. Reken daar maar op.

Uitslagen deren mij niet zoveel, maar het vertoonde spel was niet meer waard dan het hijsen van de middelvinger. (Al zal ik dat zelf niet doen....).
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:19:07 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71695810
Die Papa vandaag weer. Wat een baas, wint weer elk aanvallend kopduel. Zet die man aub in de punt. Sollied wil er echt gewoon inwrijven dat hij geen linksbuiten heeft ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71695862
Waarom zat Henrique niet eens bij de selectie?
pi_71695911
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:15 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Een incidenteel succes, waarin werd gevochten en gestreden wordt inderdaad anders beloond dan onthutsend zwak en inzetloos spel. En dat al de 3e wedstrijd op rij.

Sollied die opstellingen bepaald met een dobbelspel. Het bestuur wat scouten verleerd lijkt te zijn, maar gokt op 10 aankopen van enkele muntjes. De spelers die meer vechten tegen elkaar en de tegenstander, dan proberen verzorgd en scherp te voetballen.

Als supporter moet je op dat moment je emoties kwijt. Nogmaals, ik praat niet goed of moedig dit aan, maar enige bestendheid tegen de middelvinger van een paar supporters mag je verwachten. Als dit zo doorgaat de komende wedstrijden komt er qua negatief gedrag nog meer uit de kast hoor. Reken daar maar op.

Uitslagen deren mij niet zoveel, maar het vertoonde spel was niet meer waard dan het hijsen van de middelvinger. (Al zal ik dat zelf niet doen....).
Het gaat er niet om dat het zielig is voor de spelers. Het gaat er om dat je als publiek ook je waardigheid hebt richting je zelf en je medesupporters. En als ik of mijn maten daar tussen staan wil ik niet geconfronteerd worden met kanslozen die spelers die ons komen bedanken gaan uitfluiten en uitschelden. Er is dan ook behoorlijk ruzie op de tribune ontstaan vanavond. En terecht. Het was maar goed dat ik niet mee was.
pi_71695995
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
Die Papa vandaag weer. Wat een baas, wint weer elk aanvallend kopduel. Zet die man aub in de punt. Sollied wil er echt gewoon inwrijven dat hij geen linksbuiten heeft ...
Dat gevoel heb ik ook. Sollied ligt in de clinch met het bestuur en wil op deze wijze afdwingen dat er een linksbuiten moet komen. Een 100% spits op links posteren, deze wedstrijd een broekje op links posteren. Sollied moet van SM houden, of hard tegen hard spelen met het bestuur.

Ik vind het iig zonde van Papa, aangezien je in alles ziet dat die klote Sibon eraf moet en Papa in de spits moet staan. Lekker 4-4-2 spelen met Paulo en Papa in de spitsen. Middenveld met Losada, Elm, Svec Grindheim/Beerens. Achterin Popov, Djuric/Dingsdag, Bak en Janmaat/Breuer.
pi_71696205
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat het zielig is voor de spelers. Het gaat er om dat je als publiek ook je waardigheid hebt richting je zelf en je medesupporters. En als ik of mijn maten daar tussen staan wil ik niet geconfronteerd worden met kanslozen die spelers die ons komen bedanken gaan uitfluiten en uitschelden. Er is dan ook behoorlijk ruzie op de tribune ontstaan vanavond. En terecht. Het was maar goed dat ik niet mee was.
Ruzie op de tribune is dan weer net zo triest. Je hebt t over waardigheid, maar wat geeft iemand het recht om een middelvinger af te keuren? Vrije keuzes lijkt mij voor een ieder. Zolang t bij een middelvinger blijft en een kort scheldwoord vind ik dergelijke reacties niet onacceptabel. Hoe een ieder dergelijke teleurstellingen verwerkt is verschillend.

De 'kwaadheid' van middelvingers vind ik meevallen, en jij duikt er gelijk bovenop om weer te kotsen richting die supporters. Ik ken heel wat oudere mensen die er vanavond ook waren, en ook die mensen hebben hun woede geuit. Jij reageert wel erg overtrokken op gedrag wat niet schadelijk is, maar wel begrijpbaar.
Een topsporter moet er tegen kunnen, en het is aan een ieder om te bepalen wat hij met zijn emoties doet. Je moet niet altijd zo 'verbaasd' en afkeurend reageren SCH. Jij kunt de meeste wedstrijden vanuit thuis bekijken, andere mensen die relatief veel moeite doen om erbij te zijn hebben ook het recht om emoties te tonen.
  Forum Admin vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:30:33 #247
35723 crew  GGMM
pi_71696212
Heerenveen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71696280
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef dagizmo het volgende:
maar wat geeft iemand het recht om een middelvinger af te keuren? Vrije keuzes lijkt mij voor een ieder. Zolang t bij een middelvinger blijft en een kort scheldwoord vind ik dergelijke reacties niet onacceptabel. Hoe een ieder dergelijke teleurstellingen verwerkt is verschillend.

De 'kwaadheid' van middelvingers vind ik meevallen, en jij duikt er gelijk bovenop om weer te kotsen richting die supporters. Ik ken heel wat oudere mensen die er vanavond ook waren, en ook die mensen hebben hun woede geuit. Jij reageert wel erg overtrokken op gedrag wat niet schadelijk is, maar wel begrijpbaar.
Een topsporter moet er tegen kunnen, en het is aan een ieder om te bepalen wat hij met zijn emoties doet. Je moet niet altijd zo 'verbaasd' en afkeurend reageren SCH. Jij kunt de meeste wedstrijden vanuit thuis bekijken, andere mensen die relatief veel moeite doen om erbij te zijn hebben ook het recht om emoties te tonen.
Onzin, pure onzin. Supporters die hun spelers uitschelden als ze na afloop van zo'n wedstrijd naar het uitvak komen, hebben niks te zoeken bij zo'n wedstrijd. Stadionverbod en royeren. Ik snap niet waarom je zo halfgaar en halfzacht hier over leutert. Bij de meeste clubs doen ze dit echt niet hoor. Echte ajaxmentalteit
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:34:29 #249
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71696323
Ach, die mensen betalen geld voor zo´n kaartje. Vervolgens verzaken al die spelers, wiens salaris jij gedeeltelijk betaalt. Dan mag je ze dat best even vertellen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71696421
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, pure onzin. Supporters die hun spelers uitschelden als ze na afloop van zo'n wedstrijd naar het uitvak komen, hebben niks te zoeken bij zo'n wedstrijd. Stadionverbod en royeren. Ik snap niet waarom je zo halfgaar en halfzacht hier over leutert. Bij de meeste clubs doen ze dit echt niet hoor. Echte ajaxmentalteit
Sorry, maar ik denk echt dat je nu even rustig aan moet doen. Halfzacht en halfgaar? Jij komt met halfzachte en halfgare reacties over de 'verschrikkelijkheid' van een paar middelvingers.

SCH, ik ga nu ff niet verder op je in, want ik heb je altijd al wel gemogen, maar je probeert mij momenteel in een hoek te krijgen waarin ik niet wil zitten. Over fatsoen gesproken, ik neem de tijd om rustig een standpunt te beargumenteren, maar jij probeert momenteel met veel korte zinnetjes jouw eigen mening bovenop te stellen. Dat vind ik een nare eigenschap.

Jouw mening is niet heilig SCH. Ook de mijne niet. Ik merk alleen dat ik wat 'breder' maatschappelijk functioneer en denkbeelden begrijp. Dat staat los van een mening. Jij veroordeelt.
pi_71696432
edit
pi_71696543
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk echt dat je nu even rustig aan moet doen. Halfzacht en halfgaar? Jij komt met halfzachte en halfgare reacties over de 'verschrikkelijkheid' van een paar middelvingers.

SCH, ik ga nu ff niet verder op je in, want ik heb je altijd al wel gemogen, maar je probeert mij momenteel in een hoek te krijgen waarin ik niet wil zitten. Over fatsoen gesproken, ik neem de tijd om rustig een standpunt te beargumenteren, maar jij probeert momenteel met veel korte zinnetjes jouw eigen mening bovenop te stellen. Dat vind ik een nare eigenschap.

Jouw mening is niet heilig SCH. Ook de mijne niet. Ik merk alleen dat ik wat 'breder' maatschappelijk functioneer en denkbeelden begrijp. Dat staat los van een mening. Jij veroordeelt.
Tuurlijk veroordeel ik die josti´s die Dingsdag staan uit te schelden en uit te fluiten. Schandalig. Is geen discussie over mogelijk en als je dat wel doet met ´ik zou het niet doen maar ik begrijp het wel´ dan vind ik dat halfzacht en halfgaar. Ik loop al 30 jaar mee met dat publiek en het is altijd hetzelfde. Ik sta daar ook tussen en ik schaam me dood voor die spelers en voor mezelf.

En je hoeft me helemaal niet te mogen.
pi_71696590
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, die mensen betalen geld voor zo´n kaartje. Vervolgens verzaken al die spelers, wiens salaris jij gedeeltelijk betaalt. Dan mag je ze dat best even vertellen.
Maar hallo, de meeste spelers komen helemaal niet naar het uitvak, die verdwijnen er meteen. Er zijn er een paar die de guts hebben om wel naar het publiek te komen. En juist die gaan we dan uitschelden. Heel raar. Alsof die jongens graag willen verliezen. En alle respect als je na zo´n wedstrijd naar het uitvak komt.
pi_71696601
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was maar goed dat ik niet mee was.
Wat wil je hiermee zeggen? Hier doel ik dus ook op SCH! Jij bent kennelijk gemachtigd om te spreken, en zelfs fysiek te willen ingrijpen in de meningsuiting van supporters? Je moet je niet overal zo mee bemoeien, dat is een nare eigenschap.

Een uitvak is een afspiegeling vd maatschappij, waarin jong oud dom en intelligent gemengd staat. Als jij kennelijk overal wilt ingrijpen, omdat iets buiten jouw denkbeeld valt, zegt dat ook iets over jouw beperkte tolerantie. Zolang er geen fysiek geweld wordt gebruikt kan redelijk veel gedrag worden geaccepteerd, dat is aan ieder voor zichzelf.

Waarom representeer jij de 'betere' helft van de wereld? Aangezien je geen goed woord over hebt voor andermans meningsvorming/uiting, en jij op internet moet profileren 'dat het maar beter is dat je er niet bij was'. Wat voor dreiging is dat en wat bereik jij daarmee?
pi_71696649
Hou toch op dagizmo, moraalridder.
pi_71696714
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
Hou toch op dagizmo, moraalridder.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:48:14 #257
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_71696789
Die speler die 2 spelers tegelijk tackelde baas
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71696814
Het zou niet verkeerd zijn om nog wat wedstrijden in de competitie te verliezen zodat Sollied echt weg moet. Ik hoop dan maar dat we tegen PAOK wel goed presteren.
pi_71696855
Liever alles kapot dan halfzacht doormodderen, ook in Europa! Ik zie uit naar massale veldbestorming en bestuurskamer trashen. Als een echt moraalridder betaamt.
pi_71696914
benieuwd wat er de komende week bij SCH gaat gebeuren.
een tvp'tje dus
pi_71696996
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef dagizmo het volgende:
Liever alles kapot dan halfzacht doormodderen, ook in Europa! Ik zie uit naar massale veldbestorming en bestuurskamer trashen. Als een echt moraalridder betaamt.
Je bent een moraalridder richting mij terwijl er tegen mijn verhaal niks in te brengen is. Als er 2 of 3 spelers het lef hebben om naar het uitvak te komen terwijl de rest al lang binnen is, dan bedank je die speler daarvoor. Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Voor de rest uit je emoties maar naar alle kanten, doe ik ook, dat is het punt helemaal niet.

Breuer zegt wel waar het aan ligt: het veld was heel groot
pi_71697002
Sollied gaat in ieder geval niets veranderen, die man is ZO eigenwijs en koppig.
pi_71697009
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
benieuwd wat er de komende week bij SCH gaat gebeuren.
een tvp'tje dus
Wat zou er gebeuren dan?
pi_71697088
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat zou er gebeuren dan?
Paniekaankopen ?
Weer een andere opstelling voor volgende week ?
Zware straftraining ?

Heb niet zo zin om weer een 7-0 te zien in het ALS ( al zat Lasse Nilsson toen nog bij jullie )
pi_71697156
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent een moraalridder richting mij terwijl er tegen mijn verhaal niks in te brengen is. Als er 2 of 3 spelers het lef hebben om naar het uitvak te komen terwijl de rest al lang binnen is, dan bedank je die speler daarvoor. Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Voor de rest uit je emoties maar naar alle kanten, doe ik ook, dat is het punt helemaal niet.

Breuer zegt wel waar het aan ligt: het veld was heel groot
Arrogantie ten top! Waar is je stempeltje met '10' erop SCH? Je moet niet je eigen leefwereld als maatstaf hanteren. Wordt je vervelend van en levert een boel frustratie op (bij jezelf en bij anderen). Sommige mensen lossen het anders op dan posten op fora, zolang het binnen bepaalde grenzen (fysiek geweld) blijft, is er best een tolerantiefactor qua schelden.

Maar goed....je zult me nu wel weer persoonlijk aanvallen, dus laat ik deze discussie liggen. Aangezien je toch persoonlijk bezig bent: je hebt een aantal nare eigenschappen die vallen onder beperkt tolerantievermogen en een tikkeltje docent-achtige arrogantie cq. verbeterneiging.
pi_71697258
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Arrogantie ten top! Waar is je stempeltje met '10' erop SCH? Je moet niet je eigen leefwereld als maatstaf hanteren. Wordt je vervelend van en levert een boel frustratie op (bij jezelf en bij anderen). Sommige mensen lossen het anders op dan posten op fora, zolang het binnen bepaalde grenzen (fysiek geweld) blijft, is er best een tolerantiefactor qua schelden.

Maar goed....je zult me nu wel weer persoonlijk aanvallen, dus laat ik deze discussie liggen. Aangezien je toch persoonlijk bezig bent: je hebt een aantal nare eigenschappen die vallen onder beperkt tolerantievermogen en een tikkeltje docent-achtige arrogantie cq. verbeterneiging.
Wat is er arrogant aan? Sommige dingen zijn zoals ze zijn. Het gras is groen en je laat geen middelvinger zien op dat moment. Je hebt ook geen verhaal behalve een wat aanmatigende tekst richting mij - er zijn geen argumenten die mijn opvatting bestrijden. Het is misschien voorstelbaar, die emotie moet er uit, en er is vrijheid van meingsuiting en zo - allemaal leuk: dat maakt het nog niet tot acceptabel gedrag. Helaas ga je daar niet op in.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:04:47 #267
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71697309
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71697360
Mag ik ook wat?

Zeg jij nou eens wat P2DB, is er geen jurispredentie over ofzo?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:17:18 #269
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71697647
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Mag ik ook wat?

Zeg jij nou eens wat P2DB, is er geen jurispredentie over ofzo?
Ja hoor, neem gerust ook wat...

Tsja, wat valt er te zeggen.. Dat er een balvaste/scorende centrumspits moest komen was vorig seizoen al duidelijk.. Flankspelers zochten we ook al, buiten Beerens kent de selectie deze vrijwel niet en Beerens is zo ongeveer net zo grillig als Paulo. Dat Pranjic die rol redelijk goed in kon vullen op links was vorig seizoen een meevaller. Nu krijgen we echter het deksel hard op de neus en staat onze beoogde nieuwe centrumspits linksbuiten..
Qua middenveld hebben we de selectie lijkt mij prima op orde met als iedereen fit is en in vorm Elm, Svec, Grindheim, Roorda, Smarason, Kalou en nu ook Losada..
Ook de achterhoede zou voldoende moeten zijn voor subtop Eredivisie. Verdedigen begint echter voorin en als het elftal als los zand aan elkaar hangt dan is het dweilen met de kraan open..

Maar afijn, wat ik hierboven schreef zal voor niemand een verrassing zijn. Er zal heel wat moeten gebeuren wil de augustus-maand niet een grote deceptie worden.. Vitesse-thuis, PAOK-uit, AZ-thuis, PAOK-thuis, NAC-uit.. Je zult er maar 6 uit 6 verliezen... (ja, Roda-thuis was in juli...)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_71698229
Verdedigend lek als een mandje.
Geen systeem te ontdekken.
Nog steeds geen opvolger voor Pranjic aangetrokken.

Er is nog het nodige werk te verrichten zoals je kunt zien.
pi_71698328
Je moet met deze selectie gewoon 4-4-2 spelen, wij hebben 1 vleugelaanvaller.
Papa, sibon, ingelsten, elyounnousi en paulo henrique alleem 4-4-2 spitsen vind ik. Zet er gewoon een goed gebalanceerd middenveld neer en dan staat er echt een team, WAT MOET PAPA OP DE FLANK!?
Die jongen bulkt vna het talent...
pi_71698459
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Verdedigend lek als een mandje.
Geen systeem te ontdekken.
Nog steeds geen opvolger voor Pranjic aangetrokken.

Er is nog het nodige werk te verrichten zoals je kunt zien.
Niet nodig in 4-4-2. Met Losada is er creativiteit genoeg in huis op t middenveld, naast Roorda en Varynen. Tel daarbij op de harde werkers Svec en Grindheim en er is genoeg te matchen. Qua spitsen is er ook voldoende aanbod.

Pranjic wordt niet gemist in dit team ( wel door club en supporters), maar het probleem ligt echt niet op de linkervleugel momenteel.
pi_71707042
Iemand die mij kan vertellen op welke positie Richard Stolte speelt? Verdediger of middenvelder?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71707139
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Hier doel ik dus ook op SCH! Jij bent kennelijk gemachtigd om te spreken, en zelfs fysiek te willen ingrijpen in de meningsuiting van supporters? Je moet je niet overal zo mee bemoeien, dat is een nare eigenschap.

Een uitvak is een afspiegeling vd maatschappij, waarin jong oud dom en intelligent gemengd staat. Als jij kennelijk overal wilt ingrijpen, omdat iets buiten jouw denkbeeld valt, zegt dat ook iets over jouw beperkte tolerantie. Zolang er geen fysiek geweld wordt gebruikt kan redelijk veel gedrag worden geaccepteerd, dat is aan ieder voor zichzelf.

Waarom representeer jij de 'betere' helft van de wereld? Aangezien je geen goed woord over hebt voor andermans meningsvorming/uiting, en jij op internet moet profileren 'dat het maar beter is dat je er niet bij was'. Wat voor dreiging is dat en wat bereik jij daarmee?
Je begrijpt het verkeerd. De echte supporters zijn de supporters die er niet bij zijn en op een internetforum schrijven dat ze hopen dat hun club verliest, zodat de trainer wordt ontslagen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:23:40 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71707774
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
Iemand die mij kan vertellen op welke positie Richard Stolte speelt? Verdediger of middenvelder?
Die was linksmidden in een 433 gister.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71708695
Mja, ik denk dat Svec gisteren ook wel erg werd gemist hoor. Die ruimt altijd een boel op
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:34:13 #277
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71709038
sollied eruit
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:40:48 #278
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_71709163
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je begrijpt het verkeerd. De echte supporters zijn de supporters die er niet bij zijn en op een internetforum schrijven dat ze hopen dat hun club verliest, zodat de trainer wordt ontslagen.
Ware helden, dat zijn het
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_71709224
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef Fortitudo het volgende:
sollied eruit
pi_71711147
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je begrijpt het verkeerd. De echte supporters zijn de supporters die er niet bij zijn en op een internetforum schrijven dat ze hopen dat hun club verliest, zodat de trainer wordt ontslagen.
Wat een onzin. Ik ben er vaak zat bij maar kon en wilde gisteren niet om 18.00 in Nijmegen zijn. En op het Heerenveenforum wordt vrij massaal niet veel anders geschreven dan ik hier doe. Door mensen die wel en niet bij de wedstrijd waren.
pi_71712282
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben er vaak zat bij maar kon en wilde gisteren niet om 18.00 in Nijmegen zijn. En op het Heerenveenforum wordt vrij massaal niet veel anders geschreven dan ik hier doe. Door mensen die wel en niet bij de wedstrijd waren.
Dus jij moet de mensen van het Heerenveenforum maar gewoon napapegaaien?
pi_71712297
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ware helden, dat zijn het
Inderdaad. Dat soort figuren laten de spelers van hun club wel beter voetballen.
pi_71712882
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dus jij moet de mensen van het Heerenveenforum maar gewoon napapegaaien?
pi_71712906
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:00 schreef SCH het volgende:

[..]


Ik wist niet dat je zo´n napratertje bent.
pi_71730268
Zelfde uitslag als RKC, dus we doen best aardig mee
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:25:03 #286
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71820549
Ik ben ondertussen al weer terug van vakantie, die heerlijk was, zolang ik vrijdagavond of zaterdagochtend, maar niet op internet het nieuws ging checken.

Alles lijkt er al over gezegd, maar ik ga toch nog even mijn mening geven over dat supportersgedrag, al heb ik geen recht van spreken, want ik ben bijna nooit aanwezig bij een wedstrijd en heb van de afgelopen twee wedstrijden slechts het verslag gelezen.

Maar ik vind je middelvinger opsteken naar of uitschelden van je eigen spelers echt iets wat ik maar niet kan begrijpen. Je hoeft er niet tevreden mee te zijn, maar ga dan met je rug naar het veld staan, stil zijn of als je de mogelijkheid hebt eerder vertrekken tijdens de wedstrijd of later binnenkomen bij de volgende wedstrijd, als je dan zonodig je frustratie zo zichtbaar wilt uiten.

Maar de spelers weten heel goed dat het publiek niet tevreden is en elke speler zal er ook zo over voelen en zeker een speler als Dingsdag die al hele lange tijd bij de club zit en door zijn tijd bij Vitesse ook nog eens een grote hekel heeft aan NEC.

Wat ik een behoorlijk ridicuul argument vind is dat je je middelvinger op kan steken naar spelers omdat ze toch heel veel verdienen en degenen die dat doen juist van de uitkering leven (of het niet zo breed hebben). Dat voetballers veel verdienen is nu eenmaal een feit, dat hoort tegenwoordig net zo bij profvoetbal als de bal en het doel bij de sport. Als je daar iets op tegen hebt moet je maar gewoon weer je lokale amateurclub aanmoedigen (daar is niets mis mee, want dat doen ook genoeg mensen om die reden). Waarom zou je überhaupt nog naar een wedstrijd komen als je denkt dat de spelers het toch niet uitmaakt of ze een middelvinger van het publiek krijgen en zich alleen maar zorgen maken of de champagne thuis wel koud staat.

Een paar weken geleden werd er heel erg terecht verontwaardiging uitgesproken over het feit dat de spelers na de verliespartij tegen Sint-Truiden niet de supporters kwamen bedanken, dat het nu weer blijft bij eentje is een schande, maar Dingsdag weet voor de volgende keer wel beter, die is geen profvoetballer omdat hij zo goed tegen middelvingers kan, die komt niet meer. En, maar dat is speculeren, ik heb zo'n vermoeden dat het bedankje uitblijft na zo'n grote verliespartij omdat ook zij merken dat het de supporters alleen maar aggressiever maakt.

Dezelfde spelers zijn er ook voor de club, en zelfs als ze er alleen voor zichzelf waren, hadden ze dit niet gedaan, want zo'n slechte prestatie staat nou niet bepaald mooi op hun CV. Kortom: denken dat ze alleen maar op het veld staan om het geld op te strijken slaat nergens op.

En wat meer peper in de reet kunnen ze gebruiken, maar die middelvingers zorgen voor te veel peper, en met te veel peper in de reet is het moeilijk voetballen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_71853295
quote:
AGOVV slaat bod Heerenveen op Bokila af

AGOVV Apeldoorn heeft een bod van sc Heerenveen op aanvaller Jeremy Bokila afgeslagen. De Jupiler League-club is niet tevreden met de hoogte van de geboden transfersom, meldt Omroep Gelderland.

De Friezen hopen de 21-jarige aanvaller deze zomer over te nemen van AGOVV. De club uit Apeldoorn is echter niet van plan de spits zomaar te laten vertrekken en wil zijn vraagprijs dan ook niet laten zakken.
pi_71869953
quote:
'Heerenveen wacht een heksenketel in Griekenland'

SC Heerenveen verwacht volgende week donderdag, als de club in Thessaloniki in het kader van de Europa League aantreedt tegen PAOK Saloniki , een lastige avond. Althans, dat zegt assistent-trainer Henk Herder op de website van de Friezen. De rechterhand van Trond Sollied zag de Europese opponent deze week aan het werk in een oefenpartij tegen Ergotelis en raakte onder de indruk van de Griekse tegenstander. "Het wordt een zware dobber. PAOK is een Griekse topper", stelt Herder op het digitale thuis van Heerenveen. "Het wordt daar een heksenketel. Het fanatieke publiek is echt een twaalfde man, daar moeten we ons goed op instellen. Het is bovendien een elftal met veel kracht. Achterin staan grote fysiek sterke verdedigers."

"Ze spelen heel compact en hebben het vermogen snel te schakelen. PAOK is daarbij geduldig. Ze wachten rustig op een foutje en slaan dan toe." Herder denkt wel dat er voor Heerenveen kansen liggen in Griekenland. "PAOK moet scoren en zal dus risico moeten nemen. Misschien kunnen wij daar van profiteren." Mocht Heerenveen over twee duels te sterk blijken, dan komt de club uit in de groepsfase van de Europa League.
Dat is ook niet helemaal waar, dat dikgedrukte.
Ja ze zijn groot qua fanbase, en ja het publiek is een 12de man (daarom heeft PAOK ook nooit een nummer 12 in de selectie. Want dat is het publiek . )
Maar topper? Vorig jaar 2de na het reguliere seizoen, maar er zijn flink wat spelers vertrokken die vorig jaar regelmatig het verschil maakten.
Met pijn in m'n hart moet ik zeggen dat topper in die context wel erg ver gezocht is .

Dit is wel een extreem gevalletje indekken..

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Daggla op 14-08-2009 10:43:51 ]
-
pi_71870626
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

Dit is wel een extreem gevalletje indekken..
Yep. Als ze eerlijk waren, hadden ze gewoon gezocht dat Heerenveen zelf momenteel geen deuk in een pakje boter schopt, dat het voor geen meter loopt binnen de ploeg en dat we het zelfs tegen Fortuna lastig zouden hebben.
pi_71910772
De eerste overwinning. Dat was hard nodig, zeker met het oog op komende donderdag.

Het oogt nog stroef maar zeker al wat beter en het is echt vooral mentaal, dat zie je aan alles.

Eindelijk hebben we weer een keeper. Paar prachtige reddingen en maar 1 gek moment. Hij staat er gewoon, hij straalt iets uit, je zit niet de hele tijd met zenuwen enz.

Jammer dat papa geblesseerd raakte, mag eigenlijk niet gebeuren in de warming up. Heel goed debuut van Losada en prima goal. Andere lichtpuntjes: Popov, Grindheim, Kalou en Henrique. Iets meer lef en durf en schoten op goal nodig.

Beerens heeft echt een vormcrisis. Sibon een prachtige vrije trap, voor de rest onzichtbaar.

En wat hgeerlijk om Nilsson weer te zien spelen. Had hem graag nog bij ons gezien, op de plek van Pranjic.
pi_71911551
Leuk fel spelertje die Losada, goede techniek heeft hij ook.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71911692
Een Lejsal topic maar?

Lejsal
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:30:50 #293
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71915356
Kalou en Henrique viele goed in inderdaad. Kalou brengt echt rust en creativiteit erin vind ik. Zeer zeker van zichzelf aan de bal. Die mag van mij wel op rechtsbuiten tegen de grieken.

Hopen dat papa dan weer fit is...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:05:02 #294
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_71917074
ik was in de voorbereiding al positief over Kalou. Hij is niet zo snel meer, maar wat one-conundrum zegt, hij brengt heel veel rust in het elftal. Ik heb de wedstrijd van gister niet live gezien, maar volgens mij zijn zijn passes bijna altijd goed. Ik hoop dat Losada blijft scoren (dan maakt het mij niets meer uit van Ruiz), en dat zit er best in, want dat deed hij eerder in Belgie ook.

Ik snap echt niets van die Jong-A-Pin... Hij leek wel rancuneus, anders begrijp ik niet dat je Beerens en Svec, met wie je in de voorbereiding nog samen hebt gevoetbald en in het geval van Beerens bij Jong Oranje en het Olympisch team ook nog eens veel hebt opgetrokken, zo vuil gaat tackelen. Je hoeft je niet poeslief te gedragen, maar dit ging wel heel erg ver en hij had eigenlijk een rode kaart moeten krijgen (een tweede gele voor die op Svec).

Nu maar hopen dat Lejsal zo in vorm blijft. En we doen het op papier verdedigend een stuk beter dan vorig jaar, 2 cleansheets uit drie wedstrijden! Dan vergeten we voor het gemak maar even de 4 tegendoelpunten tegen NEC en de vijfklapper in de voorbereiding tegen AZ.

Ik heb zowaar weer een beetje hoop. In Griekenland graag een doelpuntrijk gelijkspel of winst. En vooruit, met een 4-3 verlies kan ik ook leven. We hebben het tenslotte wel eens slechter gedaan in de uitwedstrijd in de eerste ronde van EC, daar kan Papadopoulos over meepraten. Het zou wel triest zijn als wij al in de (vierde) voorronde van de EC worden uitgeschakeld, want zo heet het tegenwoordig.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:42:10 #295
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71925706
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef Fortitudo het volgende:
sollied eruit


En jij denkt dat de coach die dan hem moet opvolgen wel gelijk binnen 3 wedstrijden 9 punten pakt?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_71926324
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:30 schreef One_conundrum het volgende:
Kalou en Henrique viele goed in inderdaad.
Oh ?
Henrique op 2 of 3 acties, waarbij hij weer of door de verdediger heen wou beuken of een weer veel te lange solo opzetten, na een onzichtbare invalbeurt. Oh ja, hij had ook nog 1 grote kans, maar kreeg de bal verkeerd aangespeeld.

Kalou brengt idd rust, maar jammer genoeg speelt hij ook zo. Hij zet geen stap teveel, wou z'n broekje blijkbaar ook niet vies maken dmv een sliding en had aanvallend vaker mee naar voren kunnen gaan.
Kalou in deze doen als rechtsbuiten komt nog niet eens halverwege de helf van de tegenstander.

Enige reden dat zowel Kalou en Henrique het beter leken te doen dan Elyounoussi (al was hij wel slecht) en Losada was omdat Vitesse er doorheen zat.
Zo'n 60 minuten lang had iedere aanvaller / aanvallende middenvelder te maken met 2 of 3 Vitesse spelers wanneer hij aan de bal kwam. Het laatste half uur was deze 2 á 3 mans dekking weg. Vitesse speelde toen veel meer 1-op-1.

Maar goed, qua spel was het al stukken beter dan de vorige 2 wedstrijden, en met Losada hebben we weer een creatieve speler. En man, wat hadden we zo'n speler hard nodig !
pi_71927146
Is de return al weer om 18.45? Wat een kuttijd.
pi_71945318
Wat is er nou precies met Papadopoulos aan de hand?
pi_71946836
blessure in de warmingup
pi_71946987
Is wedstrijd donderdag ergens te zien?
pi_71947685
Vanaf de tribune, in het stadion, te Thessaloniki.
En misschien een verdwaalde stream?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')