abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 10 januari 2000 @ 15:28:00 #1
1234 HiZ
Istanbullu
pi_243049
Het BB-forum lijkt voort te leven maar heeft wat rare trekjes gekregen. Ten eerste hebben we het voornamelijk over dat er iets moet gebeuren, maar er gebeurt niks. En ten tweede is het forum een chaos aan het worden van jewelste. Niemand trekt zich meer een fuck aan lijkt het van de topicbenaming en gaat vrolijk door overal en nergens z'n ei te leggen. Dit heeft tot gevolg dat er volgens mij ondertussen 4 parallelle discussies worden gevoerd over dit forum en dat je de meest waanzinnige topics tegenkomt die vervolgens weer verworden tot vergaarbakken van off-topic posts. Het enige topic waar je nog een beetje lijn in kunt ontdekken is de rehab-kliniek, en dat is een onzintopic .

Volgens mij is er hier in het forum behoefte aan een moderator en snel ook. Iemand moet zorgen dat de discussies een beetje centraal blijven en dat de ergste bagger ZSM uit het forum wordt verwijderd.

Daarom heb ik de volgende 'eis' Danny, je naam staat als moderator naast dit forum, ga modereren en snel ook. En als je daar geen tijd voor hebt vraag iemand anders die taak op zich te nemen. Desnoods wil ik me wel als vrijwilliger opwerpen.

HiZ

pi_243050
HiZ,

Ik ben het helemaal met je eens.
Misschien is dit wel het hogere plan van ons aller forumleider Danny.
Druipen we vanzelf af.
De Oppergoeroe's wegen zijn ondoorgrondelijk.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  maandag 10 januari 2000 @ 15:39:00 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243051
Go Hiz!

* w.o.r. is het helemaal met je eens.

Moest tot mijn spijt net zelfs concluderen dat het virus tot VVP is doorgedrongen... de hoogste tijd dus voor actie!!!

16.00 Grappig, nu zie ik opeens dat Badgirl haar off topic opmerkingen in VVP heeft gewist... zou klagen dan toch een klein beetje zin hebben?

* w.o.r. wacht nu op wisacties van Dutchie en Goeroe Pavlov in hetzelfde topic.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 10 Januari 2000).]

pi_243052
Misschien helpt het ook om elke keer niet dit weer op te laaien en aan te wakkeren, moderator is heeeel hard nodig want er verdwijnen mensen en dat hebben ze zelf in de hand, de maker van de site bedoel ik dan, maar ik vrees dat het niet anders wordt, ze hebben duidelijk een ander doel voor ogen zoals ik het kan zien. Dus Hiz en alle anderen misschien moet je wel doen wat ik ga besluiten na de reunie. Wegblijven en er niet meer over beginnen elke keer door een soortgelijke topic te openen, zo blijft en wordt het ook een zooitje. Er is genoeg over gezegd het maakt toch niets uit. Had ik maar een zak vol slotjes dan wist ik het wel.

Hiz er zijn al genoeg van deze topics die over hetzelfde gaan, je werkt zo zelf mee aan waar wij ons allen zich aan storen, dubbele topics met hetzelfde doel. Om mij had je deze niet hoeven te openen, dus waarom nu weer deze...solliciteren naar een moderator?

Ik heb vamorgen een stukje geschreven over de stand van zaken hier op Fok en laten we voorzover het mogelijk is tot 3 februari het leuk houden:
i/s/Forum21/HTML/003534.html

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 10 januari 2000 @ 16:02:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_243053
quote:
op 01-10-2000 om 03:28 PM schreef HiZ het volgende:
KNIP
En ten tweede is het forum een chaos aan het worden van jewelste. Niemand trekt zich meer een fuck aan lijkt het van de topicbenaming en gaat vrolijk door overal en nergens z'n ei te leggen.

YES!!! Anarchy RULES!!!

HE! Ik ben een keer niet off-topic!


grrummblll... sorrie jongs, ff stresse hier, verminderd toerekeningsvatbaar...

groetjes, Casey (die de bibbers heeft omdat hij morgen zijn eindscriptie in moet leveren en dan plots drs wordt...hoopt hij dan)

  maandag 10 januari 2000 @ 16:30:00 #6
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_243054
Hiz, allemaal prima jong maar door zelf hier weer een topic over te openen deel je in de malaise...
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_243055
Voor een goed voorbeeld van chaos (zoals veroorzaakt door afwezigheid van moderator/administrator) zie topic "kennen we ze nog."
Als elke commercieele onderneming die ooit in beeld is gekomen tijdens de BB uitzendingen op hetzelfde idee komt als dat dweilorkerst en hier een link naar hun eigen website kan posten, dan staat hier ons nog wat te wachten.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  maandag 10 januari 2000 @ 18:02:00 #8
1234 HiZ
Istanbullu
pi_243056
Oliebol,

Je hebt in essentie gelijk, deze discussie moet stoppen en dat is precies wat ik ook wil bereiken. Maar dat lukt pas met succes als de reden voor de discussie is weggenomen. Voorlopig zie ik nog niets in het zomaar weglopen van het forum.

BTW : het is geen sollicitatie naar moderator-status. Iedereen liever dan ik.


quote:
op 01-10-2000 om 03:42 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Misschien helpt het ook om elke keer niet dit weer op te laaien en aan te wakkeren, moderator is heeeel hard nodig want er verdwijnen mensen en dat hebben ze zelf in de hand, de maker van de site bedoel ik dan, maar ik vrees dat het niet anders wordt, ze hebben duidelijk een ander doel voor ogen zoals ik het kan zien. Dus Hiz en alle anderen misschien moet je wel doen wat ik ga besluiten na de reunie. Wegblijven en er niet meer over beginnen elke keer door een soortgelijke topic te openen, zo blijft en wordt het ook een zooitje. Er is genoeg over gezegd het maakt toch niets uit. Had ik maar een zak vol slotjes dan wist ik het wel.

Hiz er zijn al genoeg van deze topics die over hetzelfde gaan, je werkt zo zelf mee aan waar wij ons allen zich aan storen, dubbele topics met hetzelfde doel. Om mij had je deze niet hoeven te openen, dus waarom nu weer deze...solliciteren naar een moderator?

Ik heb vamorgen een stukje geschreven over de stand van zaken hier op Fok en laten we voorzover het mogelijk is tot 3 februari het leuk houden:
i/s/Forum21/HTML/003534.html


  Admin maandag 10 januari 2000 @ 18:06:00 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_243057
De discussie moet inderdaad stoppen, maar tot ik tijd heb om een reply te tikken moet het iig allemaal een beetje in 1 topic blijven lijkt me en niet in 5 of 6 topics ?
Reaktie van mijn kant komt eraan. Ben een beetje ziekjes nog, maar hij komt er.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 10 januari 2000 @ 18:07:00 #10
1234 HiZ
Istanbullu
pi_243058
Maurisico,

Helemaal waar, maar waar is het verschil? (Ik kan je trouwens geruststellen, dit is de laatste keer dat ik een dergelijk topic open en ook de laatste keer dat ik wat zeg over het onderwerp voordat ik weet wat die plannen nu precies zijn. En als die reactie niet komt ben ik gewoon pleitte.)

HiZ

quote:
op 01-10-2000 om 04:30 PM schreef Maurisico het volgende:
Hiz, allemaal prima jong maar door zelf hier weer een topic over te openen deel je in de malaise...

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')