abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:08:00 #126
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70557904
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Kremers het volgende:
Het is inmiddels officieel bevestigd door Lyon: Benzema gaat naar Real voor ¤35 milj, bij goede prestaties kan het oplopen tot ¤41milj...

Blijft de vraag waar die gasten al dat geld vandaan halen....
Die vraag is al 200x beantwoord: banken.

Dat er mensen zijn die het na 200x nog niet gehoord hebben is wat anders.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:08:45 #127
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70557936
Ik dacht gehoord te hebben dat Arbeloa morgen gepresenteerd zou worden. Ronaldo is volgende week aan de beurt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:20:04 #128
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70558313
Gefeliciteerd met Benzema, mooie speler. Die is zeker dat geld waard.

Btw op hoeveel staat de pol van het aantal bezoekers naar de presentatie van Ronaldo?
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:50:30 #129
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70559492
Ow shit, voordat ik het vorige bericht schreef dacht ik al:"Arbeloa?".

Arbeloa is dus nog niet gekocht, dus kan me niet voorstellen dat ze die volgende week gaan presenteren. Albiol is dus volgens mij morgen aan de beurt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:51:29 #130
113682 WeebI
Wee Bull
pi_70559526
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
Ow shit, voordat ik het vorige bericht schreef dacht ik al:"Arbeloa?".

Arbeloa is dus nog niet gekocht, dus kan me niet voorstellen dat ze die volgende week gaan presenteren. Albiol is dus volgens mij morgen aan de beurt.
Albiol wordt inderdaad morgen gepresenteerd
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_70559540
Benzema, nog nooit echt zien spelen. Ik zie hem wel vaak met FIFA09 scoren
pi_70560471
Ik formuleerde het wat onhandig ja, my bad. Maar ik bedoelde dus dat zijn komst waarschijnlijk deze week wordt afgerond.
pi_70561621
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:39 schreef WeebI het volgende:
Vraag me af wat er nu met Huntelaar gaat gebeuren. Ik geef hem toch de minst goede papieren op een plaats in de selectie komend seizoen.

7 Raúl
17 Ruud van Nistelrooij
19 Klaas Jan Huntelaar
20 Gonzalo Higuaín
? Karim Benzema

Eén van die Nederlanders moet nu weg, dat is wel duidelijk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Raúl weg moet, en Higuaín is te talentvol en doeltreffend geweest om te laten gaan.
Real B is ook leuk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70561787
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:28 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

In zijn psv tijd had hij die actie en snelheid nog wel (doelpunt in de arena tegen ajax waar hij 4 man uitspeelde). Maar nadat hij vertrok richting Man United is het een echte "box" speler geworden. En is zijn individuele actie verdwenen net als zijn snelheid.
Bij PSV had hij het ook niet echt, maar dat neemt niet weg dat hij bij vlagen met een fantastische solo kan komen. Voor Manure scoorde hij ook eens met een solo vanaf de middenlijn langs een man of vijf, maar in dat opzicht is hij gewoon zwaar gemiddeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:36:23 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70563457
219 miljoen uitgegeven. Nog 81 te gaan dus.

http://www.marca.com/2009(...)drid/1246446237.html

Cesc en Xabi halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_70563507
Alsof Cesc ooit zou willen komen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:08:42 #137
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70571151
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Alsof Cesc ooit zou willen komen
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:35:13 #138
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70571776
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
219 miljoen uitgegeven. Nog 81 te gaan dus.
!!

Xabi en David Silva moeten de volgende aankopen worden volgens Marca..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:24:30 #139
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70573060
Perez was gister 1 maand president en heeft dus al flink wat toppertjes geshopt.

Marca schrijft dat Silva tussen de 20 en 25 moet kosten, maar ik denk eerder dat het 50 moet zijn. Villa wilde ze al voor 40 niet kwijt en ze zeiden dat Silva helemaal niet te koop was.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_70574401
quote:
Ribéry schokt Bayern: "Ik wil vertrekken"
Franck Ribéry is er uit. De Fransman wil vertrekken bij Bayern München. "Ik weet wat ik wil. Ik wil vertrekken. Het wordt Real Madrid of niets", zegt de middenvelder in gesprek met L'Equipe.
Het nieuws zal hard aankomen in Zuid-Duitsland. Woensdag gaf algemeen directeur Uli Hoeness nog te kennen dat de Fransman absoluut niet mag vertrekken bij de Duitse club. De bestuurder liet weten dat Real Madrid zich een reis naar Beieren kon besparen.

Ribéry gooit nu echter de knuppel in het hoenderhok. De Fransman, die woensdag de eerste training onder leiding van de nieuwe trainer Louis van Gaal meemaakte, heeft zijn zinnen gezet op een vertrek vanuit Duitsland. Met Madrid als droombestemming.

De 26-jarige Fransman wil in navolging van grootheden als Kaká en Cristiano Ronaldo ook de stap naar het Santiago Bernabéu maken. Daarmee laat Ribéry Manchester United, dat ook achter de middenvelder aan zat, teleurgesteld achter.
pi_70574748
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Die vraag is al 200x beantwoord: banken.

Dat er mensen zijn die het na 200x nog niet gehoord hebben is wat anders.
Dat geld bij de banken vandaan komt dat snap ik ook wel. Dat is echter een simplistisch antwoord want lenen kost geld zoals de reclames al zeggen (Ja, no shit sherlock )

Dus wat ik mij afvraag is hoe Real toch al dat geld weet los te weken en hoe ze dat gaan terugbetalen terwijl bijna alle andere topclubs last hebben van teruglopende sponsorinkomsten en moeten bezuinigen om de begroting rond te krijgen.

Maar goed, volgens mij weet bijna niemand het antwoord hier op. Denk ook dat Real dat niet naar buiten wil brengen. Time will tell

Ik vind het alleen een beetje jammer voor de Nederlanders bij Real Dat wordt een soort exodus.....
pi_70575346
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]
L'Eqquipe is doorgaans betrouwbaar toch/ Niet zoals bijv. Marca ofzo.
Kan begrijpen dat hij hogerop wil, Bayern hoort naar mijn mening niet bij de Top 8 ploegen van de wereld.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:50:14 #143
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70575377
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat geld bij de banken vandaan komt dat snap ik ook wel. Dat is echter een simplistisch antwoord want lenen kost geld zoals de reclames al zeggen (Ja, no shit sherlock )

Dus wat ik mij afvraag is hoe Real toch al dat geld weet los te weken en hoe ze dat gaan terugbetalen terwijl bijna alle andere topclubs last hebben van teruglopende sponsorinkomsten en moeten bezuinigen om de begroting rond te krijgen.

Maar goed, volgens mij weet bijna niemand het antwoord hier op. Denk ook dat Real dat niet naar buiten wil brengen. Time will tell

Ik vind het alleen een beetje jammer voor de Nederlanders bij Real Dat wordt een soort exodus.....
Stadion heeft ook een waarde...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:54:02 #144
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70575502
Zal wel RIbery en Xabi worden.

Word wel een dodelijk team:

Ronaldo-Kaka-Ribery
-------Benzema-------

Nog steeds geen degelijke linksback

Kunnen ze die Capdevila niet halen?
WOS'ser for life.
pi_70576147
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Gabbylicious het volgende:
Zal wel RIbery en Xabi worden.

Word wel een dodelijk team:

Ronaldo-Kaka-Ribery
-------Benzema-------

Nog steeds geen degelijke linksback

Kunnen ze die Capdevila niet halen?
Die is 'al' 31. De spelers die ze nu hebben gehaald kunnen nog wel een aantal jaar mee.
Neemt niet weg dat het een goede speler is!
Als je later een kind hebt en je wilt dat hij profvoetballer wordt moet je hem gewoon van kleins af aan al op de LB positie zetten. Altijd wel een schaarste aan.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:30:51 #146
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70576509
quote:
'Koppige Sneijder weigert Real Madrid te verlaten'
Wesley Sneijder wil bij Real Madrid blijven. Dit ondanks dat hij te horen heeft gekregen dat hij naar een andere club mag uitkijken, meldt AS. De middenvelder wil vechten voor zijn kans bij
De Koninklijke.

Real Madrid hoopte de 25-jarige Sneijder te gebruiken in deals om andere spelers naar Santiago Bernabéu te halen. Zo is de
54-voudig international aangeboden bij AC Milan als onderdeel van de overeenkomst met deze club toen Kaká is gehaald. Ook hoopte zijn club hem te kunnen betrekken bij een eventuele overgang van Maicon van Internazionale en Franck Ribéry van Bayern München.

Sneijder heeft bij Real Madrid een contract tot medio 2013 en heeft aangegeven geen enkele intentie te hebben om Real te verlaten. De Utrechter heeft zijn tweede seizoen erop zitten. In zijn eerste jaargang maakte hij grote indruk, maar afgelopen seizoen viel mede door blessures ietwat tegen. De Madrilenen schatten de waarde van Sneijder op 25 miljoen euro.
VI
pi_70576536
Lijkt me kut.

Iedereen wil je daar weg hebben en je gaat toch lekker blijven
pi_70576981
Sneijder blijft ook.
pi_70577101
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Gabbylicious het volgende:

Kunnen ze die Capdevila niet halen?
Ik denk dat het verstandiger is om een linksback aan te trekken voor de langere termijn. Capdevilla is al behoorlijk op leeftijd.
pi_70577230
quote:
'Lyon wil Van Nistelrooij als vervanger Benzema'

Geschreven op donderdag, 2 juli om 12:46

Ruud van Nistelrooij is ondanks dat hij revaliderende is van een zware blessure zeer gewild. Nadat eerder trainer Sam Allardyce al de hoop uitsprak de aanvaller van Real Madrid naar Blackburn Rovers te halen, is nu ook Olympique Lyon geïnteresseerd in de spits. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca in haar donderdageditie.

Bij Lyon zou Van Nistelrooij de vervanger moeten worden van Karim Benzema, die woensdag zijn droomtransfer naar de Primera División door zag gaan. Het ontbreekt de club uit Oost-Frankrijk in ieder geval niet aan financiën. Voor de transfer van Benzema naar de Spaanse hoofdstad ontvangt Lyon minimaal 35 miljoen euro.

Naast Van Nistelrooij zou de afgetreden landskampioen van Frankrijk ook Klaas-Jan Huntelaar, die hoog op het verlanglijstje van AC Milan staat, in de gaten houden. Het lijkt vrij onwaarschijnlijk dat Real Madrid ervoor kiest om beide Nederlanders te behouden. Ook André-Pierre Gignac (Toulouse) is een optie voor les Gones.

Huntelaar staat pas een half jaar onder contract bij Real Madrid. Alhoewel de oud-Ajacied in zijn eerste twintig wedstrijden acht keer scoorde, is men gezien de komst van Benzema niet geheel overtuigd van zijn kwaliteiten. Het contract van Huntelaar loopt medio 2013 af. Van Nistelrooij staat nog maar één seizoen op de loonlijst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')