abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_242858
Title says it all. Begint nu.

Excuus. Begin blijkt Seth Gaaikema.. maar Bart en Willem komen ook nog. Zeggen ze.

(voor de niet-in-amsterdam-wonenden: sorry. AT5)

[Dit bericht is gewijzigd door marietje (Datum 09 Januari 2000).]

  zondag 9 januari 2000 @ 21:24:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242859
Nu wordt Bart geinterviewd
Here we are now, entertain us.
pi_242860
Ruud heeft een optreden met Paul de Leeuw en Marco Borsato, zegt ie. Bart doet droog. Sorry, ik kan geen verslagen maken
pi_242861
Ruud krijgt 8.000 piek voor 2 uurtjes handtekeningen zetten in een disco in Veghel (dit weekend?). Bart wil de publiciteit zoveel mogelijk vermijden. Willem wil het Big Brother-kookboek uitbrengen.

(sorry, kan ook geen verslagen maken )

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 09 Januari 2000).]

pi_242862
Maar in ieder geval heb ik een keer een zinnig topic geopend.. al was het weer over voor het goed en wel bezig was. Maar ik heb pas twee keer eerder de neiging gehad, de eerste keer was toen ik de streamverslaggevers dringend wou bedanken en Voyeur ( kan ook Hunter geweest zijn) me voor was, en de tweede keer met de laatste nominaties, was ik tussen Fok en Usenet heen en weer aan het switchen en toen was R@b me net voor in de tijd dat ik m'n wachtwoord uit de mail aan het vissen was.. anyway doet er ook niet toe.Ik hou van jullie, laat het alsjeblieft niet verzanden in gekissebis en gezeur. You gave a new meaning to the word FOK! en nu is iedereen elkaar weer gewoon aan het fokken in de meest banale zin van het woord.
Sorry voor de off-topic preek.
Anne-Marie (die misschien weinig heeft bijgedragen maar het toch aan haar hart gaat)
pi_242863
* Athena woont niet in Amsterdam en is verdrietig dat ze het heeft moeten missen.

Was het echt zo weinig interessant (Willem kookboek, Bart uit publiciteit en Ruud ƒ 8.000) of is er toch nog iets meer gezegd?


pi_242864
Er werd wel wat meer gezegd, maar ik was tegelijkertijd met andere dingen bezig, dus zat 't maar met een half oor te volgen. Het was trouwens het verslag van de persconferentie van afgelopen dinsdag (wat dus al behoorlijk is uitgekauwd op de Nederlandse buis) met een paar persoonlijke interviewtjes van AT5-showbizz-reporter Frank Awick. Om 23:00 uur is een herhaling, misschien dat ik dan nog eens kijk...


[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 09 Januari 2000).]

pi_242865

Kozzmic, bedankt voor je aanvulling


quote:
op 01-09-2000 om 10:21 PM schreef Kozzmic het volgende:
Om 11:00 uur is een herhaling, misschien dat ik dan nog eens kijk


* Athena is jaloers op Kozzmic!.

Soms vind ik het jammer dat ik wel vlakbij, maar niet in Amsterdam woon... Nu dus bijvoorbeeld. Gemeen dat jullie het zelfs twee keer kunnen zien en ik niet eens één keer!

Had Bart zijn ruitjesbroek trouwens weer aan?


pi_242866
quote:
op 01-09-2000 om 10:29 PM schreef Athena het volgende:
Had Bart zijn ruitjesbroek trouwens weer aan?

Ja!!

Daarover ging ook nog een vraag. Iets van "of dit een nieuwe mode ging worden"
Volgens Bart was dit de enige broek die nog een beetje schoon was, na 106 dagen Big Brotheren...

't was trouwens 3x erop; ook al om 19:00, en ik geloof dat het verder de hele nacht nog herhaald wordt (maar dat weet ik niet zeker).

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 09 Januari 2000).]

pi_242867
quote:
op 01-09-2000 om 10:33 PM schreef Kozzmic het volgende:
Volgens Bart was dit de enige broek die nog een beetje schoon was, na 106 dagen Big Brotheren...

Hij heeft hem ook maar een dag of 50 gedragen de laatste maanden, dus dat kon nog wel een keer natuurlijk...

quote:

't was trouwens 3x erop; ook al om 19:00, en ik geloof dat het verder de hele nacht nog herhaald wordt (maar dat weet ik niet zeker).

Hm, wrijf het er maar lekker in Kozzmic


pi_242868
Ik heb Ruud vanavond ook gezien, op TV 10(=Brabant).
Hij vertelde van zijn aanbiedingen: Borsato, De Leeuw etc. maar hij had nog geen aanbieding gehad van de Playboy.

Van de week ook gezien: Ruud bij NAC.Deed de aftrap en mocht een penalty schieten. (uiteraard raak)

Je ziet, je hoeft niet in Amsterdam te wonen om Ruud op TV te zien.

pi_242869
Zat met mijn schrijfblokje mee te schrijven, maar werd op 3/4 van het programma "gestoord" door mijn moeder die belde

Nog wat uitspraken...

Ruud:
- ik heb de Tour de France uitgereden, maar ik had graag gewonnen
- geld is nooit zo belangrijk geweest in mijn leven
- ben 10 kilo kwijtgeraakt tijdens BB, en ga proberen op huidig gewicht te blijven

Bart:
- We zijn schijnbaar opeens de grote helden van Nederland. Nooit stilgestaan bij alle publiciteit. Compleet gekkenhuis.
- Twee dingen gemist. Enerzijds muziek, anderzijds ouders/broers/"lieve vriend" en dan met name de oudste broer die in Zwitserland werkt (Jeroen dus)
- al wel aanbiedingen gehad maar nog nergens op ingegaan (beraadt zich nog)
- wil niet met zijn kop in allerlei tv-programma's (zoals BVD, PdL, etc, maar die waren toch al afgelopen) en doet wat dat betreft enkel wat hij contractueel van Endemol en Veronica moet doen
- weet nog niet wat hij met de 250.000 piek gaat doen
- 3 mogelijkheden voor zijn toekomst:
a) terug in oude leven (werkloos)
b) naar buitenland (n.a.v. aanbieding?)
c) in NL blijven en het BB-effect uitbuiten
Er zijn ook nog wel tussenwegen.

Vraag: Is de ruitjesbroek nieuwe mode aan het worden?
Antwoord: 't Was de enige broek die na al die tijd nog niet stijf stond van de rotzooi

(en toen belde mijn moeder en kon ik 't niet verder volgen)

pi_242870
quote:
op 01-09-2000 om 11:24 PM schreef Planner het volgende:
Je ziet, je hoeft niet in Amsterdam te wonen om Ruud op TV te zien.


* Athena is verdrietig dat ze ook niet in Brabant woont en zich steeds meer buitengesloten begint te voelen.


quote:
op 01-09-2000 schreef Kozzmic het volgende:

Vraag: Is de ruitjesbroek nieuwe mode aan het worden?
Antwoord: 't Was de enige broek die na al die tijd nog niet stijf stond van de rotzooi


* Athena beelt zich in wat voor een rotzooi dat wel niet kan zijn en denkt.
Gatver!


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')