abonnement Unibet Coolblue
pi_70278851
quote:
Aanbevelingen

In het adviesrapport 'De volgende editie' zet de commissie haar bevindingen van het afgelopen halfjaar uiteen en doet zij een aantal aanbevelingen aan de overheid en aan de perssector, waardoor de pers in de toekomst zo goed mogelijk in staat zal zijn om zijn rol bij de nieuwsvoorziening en opinievoming te vervullen.

De commissie bestaat uit zeven leden. Naast voorzitter Elco Brinkman zijn dat voormalig voorzitter Inge Brakman van het Commissariaat voor de Media, hoofdredacteur Bart Brouwers van dagblad Sp!ts, voormalig topman Paul Molenaar van Ilse Media, hoofdredacteur Rimmer Mulder van de Leeuwarder Courant, voormalig VPRO-directeur Peter Schrurs en journalist Yvonne Zonderop.


Heffing

De overheid moet een heffing opleggen op alle internetabonnementen. Met dat geld moeten innovatieve initiatieven in de krantenwereld worden gefinancierd.

Dat citeert dagblad Trouw uit het advies. Volgens de commissie kan de heffing ook helpen om de consument van media en internet duidelijk te maken dat nieuws en nieuwsgaring niet gratis zijn
quote:
Ik voel me niet vaak verontwaardigd, maar dit slaat echt alles. Heffing op cdr's, dvdr's en nu al internet omdat een stel dodo's nog gereanimeerd willen worden? Wake up in the 21st century please...Zij lopen achter met hun nieuws, moet ik daar voor gaan betalen?

Dat er dus al iemand is die dit durft te adviseren, moeten we straks ook heffing gaan betalen op water omdat het water ook naar Afrika had gekund?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_70278868
Helemaal de laatste zin van het artikel is tenenkrommend. De onmetelijke arrogantie om zoiets te zeggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70278872
nouja zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70278873
Hoe komen ze d'r op?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_70278885
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:17 schreef heiden6 het volgende:
Helemaal de laatste zin van het artikel is tenenkrommend. De onmetelijke arrogantie om zoiets te zeggen.
nogal, hoe haal je het in je hoofd.
iedereen betaalt toch al voor z'n internet, kom op zeg.
de arrogantie dat een krant het enige juiste nieuwsmedium zou zijn.
wees blij dat er tegenwoordig zoveel nieuwe mogelijkheden van nieuwsgaring zijn.
opbokken met dat rare idee.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70278886
Er kunnen niet genoeg heffingen zijn.
pi_70278892
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:18 schreef sig000 het volgende:
Er kunnen niet genoeg heffingen zijn.
ik pleit voor een heffing op heffingen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:20:00 #8
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70278897
Dit is voor mij een reden om geen kranten meer te kopen

Site's als nu.nl en FOK! die zijn toch ook gratis te bezoeken? (zonder abbo) Maar die varen er volgens mij wel bij?
:-)
pi_70278902
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik pleit voor een heffing op heffingen
Niet nodig, dat is al zo.
pi_70278904
Ik ben er voorstander van om een heffing te introduceren zodat Nederlanders verblijvend in Indonesie gratis internet tot hun beschikking kunnen hebben gedurende hun verblijf aldaar.

ontopic; compleet van de pot gerukt dat er uberhaupt aandacht voor is, maar dat is wel vaker zo in Nederland geloof ik.
pi_70278908
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:18 schreef sig000 het volgende:
Er kunnen niet genoeg heffingen zijn.
Ach ja, eerst dachten ze na over heffing voor muziek, nu is de beurt aan de kranten.

Blijft leuk.
pi_70278919
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:22 schreef indahnesia.com het volgende:


ontopic; compleet van de pot gerukt dat er uberhaupt aandacht voor is, maar dat is wel vaker zo in Nederland geloof ik.
Je raakt eraan gewend dat in NL veel luchtballonnen opstijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2009 07:24:36 ]
pi_70278931
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je raakt eraan gewend dat in NL veel luchtballonnen opstijgen.
Ze blijven alleen verdomd lang in de lucht tegenwoordig. Oh, dat is dat mindere papierwerk waar ze toen voor pleitten, dat was ook een luchtballonnetje
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_70278941
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je raakt eraan gewend dat in NL veel luchtballonnen opstijgen.
Tegenwoordig zijn het hele armada's zeppelins joh...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:28:50 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70278943
Ik zie niet in waarom ik de dagbladen moet gaan steunen met een heffing.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_70278946
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze blijven alleen verdomd lang in de lucht tegenwoordig. Oh, dat is dat mindere papierwerk waar ze toen voor pleitten, dat was ook een luchtballonnetje
Achteraf kostte het teveel papier om die wetten te maken. En op papier zit ook vast al een heffing in Nederland, dus dat werd afgeblazen wegens 'te duur'.
pi_70278951
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:28 schreef Megumi het volgende:
Ik zie niet in waarom ik de dagbladen moet gaan steunen met een heffing.
Lijkt me vrij helder, zodat je morgen ook nog het nieuws van vandaag kunt lezen, waar het op internet alweer gearchiveerd is tegen die tijd.
pi_70278955
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze blijven alleen verdomd lang in de lucht tegenwoordig. Oh, dat is dat mindere papierwerk waar ze toen voor pleitten, dat was ook een luchtballonnetje
Zijn er er ergens cijfers in hoeverre het aantal ambtenaren is afgenomen?
pi_70278961
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zijn er er ergens cijfers in hoeverre het aantal ambtenaren is afgenomen?
Nee, want het aantal is niet afgenomen.
pi_70278975
Dus, de kranten worden dan gratis??
Daar moet je toch gvd ook voor betalen.

Daarnaast betaal je je bij sommige providers scheel om een beetje snelheid te krijgen, en willen ze daar dan ook nog een heffing op gooien.
Zul je zien dat ze het doen voor dat er btw over heen gaat, winnen ze nog meer.

Ik zeg opdoeken die kranten. op echt nieuws moet je vaak een hele dag wachten, terwijl op internet continue nieuw nieuws staat.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:34:33 #21
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_70278980
Nee joh, die heffing is een goed iets
Laten we met zijn allen dit soort stervende industrien kunstmatig in leven houden.

Stelletje fuckmuppets

Kranten moeten hun meerwaarde halen uit beter geschreven artikels, diepgaandere onderzoeken.
Al het nieuws op internet zijn toch alleen maar korte stukjes met daaronder een paar kilometer commentaar.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:36:56 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70278995
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:30 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Lijkt me vrij helder, zodat je morgen ook nog het nieuws van vandaag kunt lezen, waar het op internet alweer gearchiveerd is tegen die tijd.
Ik lees nooit meer een krant. Maar haal al me nieuws van het internet. Een krant is een verouderd medium dat in mijn ogen de langste tijd gehad heeft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:38:33 #23
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70278999
Kansloos.
pi_70279003
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zijn er er ergens cijfers in hoeverre het aantal ambtenaren is afgenomen?
Al zou het zo zijn, er is nog steeds erg veel papierwerk
Maar daar gaat het niet om. Dit is gewoonweg belachelijk dat er een gheefing moet komen om internet, terwijl ik die kranten niet eens gebruik, ook niet digitaal. laat ze het aantrekkelijker maken, maar niet met het geld van de internetgebruikers. Ze zorgen maar voor hun eigen sponsoring.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:42:39 #25
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_70279028
Papieren kranten afschaffen.
Al dat papier belast het milieu sowieso.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')