abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_242795
Beste inzenders,

Onderstaand staan de antwoorden van de Screenshotfoto quiz, maar alsvorens dat te doen allereerst de uitslag van de ingezonden antwoorden van de deelnemers. Helaas hebben maar 18 mensen deelgenomen aan de quiz, jammer maar goed het was leuk om te doen en het is niet anders vrees ik.

Hieronder volgt de uitslag:

Eindstand:

1. Bor: 45
2. w.o.r : 42 goed
3. Dwientje: 36 goed
4. dasaliz: 29 goed
5. Wich: 28 goed
5. Fish: 28 goed
6. Vossie: 27 goed
6. Fannetje: 27 goed
7. sunshine: 26 goed
7. Mimi: 26 goed
8. Lecy Luto: 25 goed
8. Bazyx: 25
9. Planner: 24 goed
9. Ayla1: 24 goed
9. Hunter: 24 goed
10. Barbie: 20 goed
11. Chrarisma: 19 goed
12. Venus: 19 goed

Bor heeft dus met 45 punten gewonnen en ik wil Bor van harte feliciteren met het winnen van de prijs.

Bor gefeliciteerd, hier ontvang je de Fokprijs. Veel plezier ermee!!!

De Poedelprijs gaat naar Venus en chrarisma beiden met 19 punten en dus krijgen ze een hele viruele schaal met oliebollen.

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Dan volgen hier de antwoorden voor degene die het leuk vinden ok even te kijken wat het nu was op de foto.


Dit zijn de antwoorden op de foto's.

1. Het bovenste gedeelte van de pijp van het Størbad. Je ziet het kapje met een rode gloed van de warmte die ontstaat tijdens het warm worden van het bad. w.o.r had als enigste goed en zelfs met een onschrijving erbij, trouwens bij alle vragen had w.o.r dat , een kompliment vanuit deze kant. Verder waren er creaties als het gebouw van BB studio totaan het kippenhok

2. Je kijkt in de meidenkamer en ziet Anouk staan. Je ziet haar van de zijkant met de handen in de zij, ze heeft een wit vest aan. Ze is daar aan het inpakken toen haar vertrek aan werd gekondigd. Op de foto is ze aan het denken wat er zoal allemaal mee moet.

3. Hier wordt gewerkt aan de weekopdracht tijdens Sinterklaas. Bart is buiten bezig met figuurzagen en je ziet zijn hand met een stukje hout dat hij op een houten balk heeft gelegd dat hij gaat zagen.

4. De onderbroek van Ruud, je ziet zijn zwarte onderbroek met een witte rand. Ruud staat bij deze shot in de woonkamer en is op de pijp aan het blazen. Het instrument dat Bart heeft gemaakt.

5. Je ziet het oog van Bart tijdens een closeup als hij gitaar aan het spelen is in de slaapkamer. Hij werd toen vriendelijk verzocht daar te gaan zitten aangezien hij niet echt prachtig geluid uit de gitaar produceerde.

6. Deze had bijna elke inzender goed, het is een uitsnede van de vuurkorf die staat te branden. Het was 1 van de weekopdrachten. Je ziet door de gietijzeren spijlen het vuur branden.

7. De woorden "Hup Nac" staat hier geschreven op het kippenhok. Niet zoals velen hadden op de schutting maar dat is goedgekeurd.

8. Prachtige creaties heb ik binnen gekregen over deze foto, maar het zijn de benen van Willem. Hij staat met zijn witte t-shirt bij de vissen. Die is hij aan het voeren.

9. Een logo van een t-shirt van Willem, hij zit hier aan tafel in de keuken en is samen met Bart aan het kaarten. Deze shot is genomen vlak voordat het bekend werd dat ze donderdag 30 december al naar huis gingen.

10. Dit is de puzzel die ze gemaakt hebben voor een weekopdracht. Hij stond te pronken aan de muur bij de voorraadkamer. Bart en Willem hebben die daar opgehangen.

11. Het rode petje van Ruud, die had bijna iedereen goed. Ruud zit hier op de bank war gitaar te spelen. Als je goed kijkt zie je nog wat blonde krullen van hem onder de klep doorkomen.

12. Hier zie je de voeten van Karin, ik heb ook goedgerekend als het voeten van anderen waren. Karin zit hier op de stoel bij de badkamer en wacht op het vrijkomen van de douche. Ze zit met haar benen hoog op een emmer.

13. Tja, dat had bijna iedereen goed. De K*tkip van Sabien. Je ziet een stuk van de staart van de kip die op het hek zit bij de groentetuin.

14. Dit had alleen w.o.r goed en dat is echt bijzonder want allerlei leuke creaties heb ik er op gehad. Het is een opberglegodoos, die rode dozen die tegen de muur/wand aanstonden toen ze uit de voorraadkamer alle legodozen hebben gehaald. Rechts onderin de foto zie je de witte letter "L" van lego staan.

15. Voor velen was dit een moeilijke maar als je goed lijkt is het een stuk van Ruud zijn gitaar. Die staat rechtop in de gele bank en je ziet een stuk van het gedeelte waar je de snaren bespeeld.

16. Het handvat van de roerspaan van het størbad. Je ziet het houten handvat dat in het water tegen de houten want staat.

17. Allemaal goed geantwoord, de afgetrapte voetbal van de jongens.

18. Een stukje van het zwarte t-shirt van Ruud met de tekst: "fur coats are worn by beautiful animals and ugly people"

19. Wonderlijke antwoorden had ik op de foto, maar je ziet dus Karin in zwarte sportbroek met een wit randje, op haar rug liggen op de bank die ze hebben gekregen om wat aan fitness te doen. Je ziet Karin haar linker dijbeen goed.

20. Tja natuurlijk de nepmielerolding, die zal mij nog lang achtervolgen. Ik moest er elke keer om lachen als ik het ding weer zag. Hij staat tegen de muur tussen de koelkast en de buitendeur.

21. Sportboek dat Willem heeft gekregen met Sinterklaas.

22. Dit is een stukje van de houten Porsche die maurice aan het beschilderen is. Je zit een stukje van zijn vingers met daarin een kwastje, hij schildert het dak van de porsche met witte grondverf. Hij heeft de porsche in zijn linkerhand en houdt die schuin vast, met zijn rechter schildert hij.

23. Het bakje van de keukenweegschaal, daar waar Mona van zei: "Oooh, het bakkie weegt ook wat". Het weegschaaltje staat in de keuken op de plank en werd elke dag gebruikt bij het afwegen van de ingredienten voor het brood dat gebakken werd. Prachtige/grappige antwoorden heb ik hier ook voor gehad.

24. Hier zie je te top van het rode reuzenpotlood waar Bart veelvuldig zijn gedichten mee schreef in de vroege ochtend als hij niet kon slapen. Als je goed kijkt zie je de rode top met het gumgedeelte.

25. Een closeup van de zonnebril van Bart. Hij staat tijdens deze shot buiten te kijken naar Willem, die bezig is op de weekopdracht te halen met het rode bordje dat gedraaid moet worden op het stokkie.

26. Dat had er maar eentje goed en het is een stuk van de kachel die bij de gele banken in de woonkamer stond. Als je goed kijkt zie je het reachter handvat waar je hem mee opent.

27. Hier moest ik wel om lachen want ik kreeg de meest vreemde antwoorden, maar het is dus de wijsvinger van Bart genomen bij het hek tijdens het vertrek van sabien. Hij staat daar met een zielige blik haar na te kijken.

28. Iemand had het goed, het was moeilijk ik geef toe. Het is een stukje genomen van het vlechthaar van Sabien. Ze staat op deze shot Bart een zoen te geven.

29. Die had iedereen helaas fout. Het is een stukje van de klep van het rode petje dat Bart vaak in huis droeg. Hij droeg dan de pet andersom, met de klep naar beneden. je ziet het laatste stukje van de klep die hij in de nek heeft liggen.

30. Hier zie je Ruud slapen op de bank. Je ziet een stukje van zijn oor, met oorbelletje en zijn lange blonde haar in zijn nek. Tevens een stukje van zijn witte t-shirt. Hij ligt op zijn linkerzijde te slapen.

31. Overduidelijk het rechteroog van sabien, ze kijkt in de zon en knijpt dus iets haar ogen dicht.

32. De gele balanceerbal die ze tijdens een weekopdracht hebben gekregen. Je als je goed kijkt zie je de voetjes van Ruud nog staan. De shot is genomen tijdens het ballanceren in de tuin.

33. Hier zie je de tinnen/metalen watergieter die buiten staat op 1 vande houtblokken. Je ziet goed de schenktuit.

34. Er heeft er maar ééntje zulke blonde wenkbrauwen en dat is dus Martin. Hier zie je zijn oog tijdens een gesprek dat hij in de DBK had.

35. De mond van Mona tijdens het zingen

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_242796
pi_242797
Laat ik de bovenstaande antwoorden nu net naar je toe willen mailen zeg! zelfs vraag 21 had ik goed
Nope sorry oliebol, erg leuk maar erg moeilijk, mijn excusses voor het niet insturen van antwoorden.
* blauwe m&m denkt de poedelprijs anders zeer zeker voor hem geweest zou zijn .
pi_242798
Oliebol,

Duizendmaal excuses, het is er helemaal bij ingeschoten.
Ik hoop dat je het me kunt vergeven.
Maar voor mijn ego is het maar beter dat ik niet met mijn totale score hier vermeld sta.
groetjes eli.


------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 09 Januari 2000).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_242799
Ik heb gesmuld van de oliebollen, erg trots ook op mijn poedelprijs.

Veel dank.

  zondag 9 januari 2000 @ 19:11:00 #6
910 Barbie
Graduated Fool
pi_242800
Ha ha ha, en ik maar denken dat nummer 12 een kip was, ik wist het zeker!!!!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 9 januari 2000 @ 19:56:00 #7
1829 Jewel
De enige echte!
pi_242801
Oliebol, de reden dat ik niet ingestuurd heb kan je in je mail lezen.
Ik dacht net als Barbie dat 12 een kip was en geloof het of niet ik wist nr.41, voor de rest had ik het denk ik er heel slecht gemaakt
  zondag 9 januari 2000 @ 19:57:00 #8
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_242802
Oliebol,

Dank voor de antwoorden... mijn lijden is eindelijk voorbij. Grappig dat sommige dingen die ik dacht binnen een seconde te zien niet blijken te kloppen, terwijl juist de grote twijfeldingen me kennelijk de punten hebben opgeleverd! Ik begrijp nu trouwens wel waarom je zo hebt moeten lachen om mijn inzendingen (wat kun je soms toch denken dat je gelijk hebt terwijl dat niet zo is)!
En toch...

* w.o.r. is trots op het ontcijferen van sommige plaatjes die anderen niet hebben geraden.


* w.o.r. is extra trots op de legodozen en dankt de buurkinderen.


Ik heb genoten van deze quiz. Nogmaals bedankt en mocht je ondanks alles ooit nog eens besluiten een fotoquiz deel twee te starten, dan kun je op me rekenen!

w.o.r.

P.S. Ik blijf moeite hebben met die foto van het boek van Willem. Ik zie steeds iets anders, maar op dit moment kan ik er alleen een pan van maken en kan niet bedenken hoe een boek op een pan zou kunnen lijken. Zou je, heel misschien, en als je in een ontzettend goede bui bent, alsjeblieft het gehele plaatje willen posten/mailen? Of een linkje geven van waar het staat? Mijn dank zou groot zijn.

P.S. En toch blijf ik me erover verbazen dat Ruud zijn ondergoed zomaar aan Karin uitleent (ik zie toch echt twee keer hetzelfde broekje!)...

* w.o.r. feliciteert tot slot Bor - van harte gefeliciteerd!.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_242803
Sorry Oliebol, ik ben aan de kwis begonnen maar het is er niet van gekomen om over de moeilijke dingen extra na te denken dus ik heb het niet ingestuurd. Ik dacht ook dat 12 de kip was HAHA en ik wist ook nr 40 het oog van Cyrille. Verder had ik bijna alles fout, haha. Nooit goed geweest in kwissen...

groetjes Beppie

  zondag 9 januari 2000 @ 20:32:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_242804
Ik heb kennelijk meer het circus eromheen gevolgd dan de beelden. Ik wist er ondanks vergroting bijna geen een. Heb de antwoorden ook niet opgestuurd

Als je het wilt weten, ik wist er 9

Na de uitleg bij de antwoorden , denk ik echter bij een hoop foto's Verrek!, maar ja niet uit mezelf dus.

Rob

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 9 januari 2000 @ 21:03:00 #11
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_242805
Goed nieuws!!

Na zorgvuldige bestudering van de volledige screenshots die Oliebol ( je bent een schat) me heeft gemaild kan ik tot mijn opluchting mededelen dat Ruud en Karin NIET hun ondergoed delen! Het broekje dat Karin draagt heeft namelijk een witte streep aan de zijkanten en onderkant, terwijl dat van Ruud alleen een witte streep aan de bovenkant (bij zijn buik) heeft. Ik zal hierdoor een stuk rustiger slapen vannacht.

Ook moet ik toegeven dat de pan die ik eerder in de quizz zag toch wel degelijk het sportboek van Willem is (in extreme closeup en gedraaid)... excuses voor het wantrouwen .

Nogmaals bedankt Oliebol en zorg ook goed voor jezelf...

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 10 Januari 2000).]

pi_242806
Jiep de poedelprijs en overheerlijke oliebollen, wat wil ik meer! Bedankt Oliebol,het was erg leuk om mee te doen
Dat beeld met het oog van Cyriel verbaasd me echt wel, ik dacht echt dat dit Taras oog was..
Leuk gedaan!!
pi_242807
Oliebol ik wil je toch even laten weten dat er absoluut meer dan 12 mensen zijn geweest die van je quiz hebben genoten.
* Athena dus onder anderen.

Ik wist echter maar weinig plaatjes thuis te brengen en besloot heel laf mezelf een afgang te besparen door niet mee te doen.
Maar ik vond het wel leuk om te doen en mocht er nog een deel twee komen, dan probeer ik het zeker weer .


pi_242808
1. Bor: 45
2. w.o.r.: 42 goed
3. Dwientje: 36 goed
4. dasaliz: 29 goed
5. Wich: 28 goed
5. Fish: 28 goed
6. Vossie: 27 goed
6. Fannetje: 27 goed
7. sunshine: 26 goed
7. Mimi: 26 goed
8. Lecy Luto: 25 goed
8. Bazyx: 25 goed
9. Planner: 24 goed
9. Ayla1: 24 goed
9. Hunter: 24 goed
10. Barbie: 20 goed
11. Chrarisma: 19 goed
12. Venus: 19 goed

Dat zijn er 18

Gedeeld elfde van die achttien valt me erg mee.
En was ik de enige die vraag 40 goed had??

pi_242809
quote:
op 01-09-2000 om 11:04 PM schreef Bazyx het volgende:
Dat zijn er 18


Je hebt gelijk Bazyx. Ik heb niet goed opgelet. Wel goed nieuws dus voor Oliebol:

[quote Oliebol]
Helaas hebben maar 12 mensen deelgenomen aan de quiz.
[/quote]


  maandag 10 januari 2000 @ 01:48:00 #16
374 beelzebub
master of disaster
pi_242810
ook ik dacht dat 12 een kip/haan was.
Helaas heb ik m'n antwoorden (net) en dus te laat opgestuurd.
Volgens mij heb ik er 7 goed ofzo dus dat is een troost. Maar ja, ik heb dan ook weinig BB gekeken en veel BB gelezen w.o. hier.

beelzebubs antwoorden

1de open haard aan het werk
2 Anouk doet een dikke trui, omdat ze het koud heeft/heeft gejankt
3 Maurice houd krampachtig een stukkie hout vast bij het figuurzagen
4 Willem in boxershort met een gouden plaat
5 Anouk leest
6 we kijken door de spijlen van de hotchair
7 aanmoediging van ruus voor NAC op de schutting
8 Willem voor het slapengaan, tandenpoetsenofzo
9 shirt met logo van een van de bewoners
10 Ruud, Karin, Bart en Willem in het storvatt
11 Ruud in de DBK
12 haan hans kraai, doet kukeleku, en maakt de bewoners wakker
13 Kip hennieII nadat Sabine haar heeft weggejaagd, na stome kutkip
14 de koffers van cyrille
15 de nier of, stierepenis volgens Bianca, op een bord
16 een filterzakje
17 de eerste afgeragde voetbal (vd weekopdracht)
18 Het beroemde t-shirt van ruud, met de opdruk fur coats are worn by beatiful anils and ugly people
19 Willem ligt indezelfde boxerhorst op de bank met opgetrokken knieen
20 een pakje van de sint
21 stoffer en blik
22 koffiezetapparaat
23 het bakkie weegt ook natulek, na de krentenbrood van Mona en Sabine
24 Potlood waarmee de bewoners gedichten schreven
25 Bianca met zonnebril
26 de biobak
27 de vingers van Bianca
28 de knustel kever van Maurice?
29 Bart is gedicht aan het schrijven met 1 van de cadeaus
30 Ruud doet een dutje
31 het gerimpelde gezicht van.... hummie???
32 Maurice op de gele bal voor de circus weekopdracht
33 gieter in de moestuin
34 Martin in clos-up
35 Mona aan het zingen
36 dak ik beeld
37 Karin ligt
38 willems ogen in close-up
39 Ruud leest wat in de tuin met z'n kiny zonnebril, het was nog in september
40 Tara in beeld
41 moestuin in beeld
42 Deel van de kerststal
43 Muts van de voltooide legokerstman
44 De sneeuwman van de laatste weekopdracht
45 achetkant van de koelkast
46 een stukkie klei
47 testbeeld
48 een zelfgemaakte kerstbal in close-up
49 Bart met de hippie broek waarmee hij ook naar buiten kwam
50 De legokerstboom, de eerste/verkeerde
51 de haren van Karin
52 Snijplank
53 een van de beroemde gele banken
54 oliebol in beeld?

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 10 Januari 2000).]

  maandag 10 januari 2000 @ 08:55:00 #17
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_242811
Bedankt voor de mooie beker en felicitaties ik heb hem in mijn prijzenkast gezet .

* Bor is niet langer depressief maar nog wel lief.

Terug uit het enge bos
pi_242812
Toch blijf ik erbij dat nr. 36 een gelande UFO in de tuin is
pi_242813
* Dwientje heeft haar traantjes gedroogd en is heel trots op de 3e plaats .

* Dwientje feliciteerd Bor en W.O.R. met hun respectievelijke 1e en 2e plaats .

* Dwientje bedankt oliebol2000 voor het vele werk wat ze heeft verzet, met deze Quiz, en hoopt op vervolg .

pi_242814
Oliebol, ik moet toegeven je hebt er heel veel werk van gemaakt, maar ik ben niet zo goed in beeldjes herkennen en daarom heb ik niet meegedaan. Maar mijn complimenten voor iedereen die meer dan 10 antwoorden goed had!!!
  maandag 10 januari 2000 @ 19:26:00 #21
2335 vossie
preekt met passie
pi_242815
Oliebol bedankt!
Ik vond het heel moeilijk maar ook heel leuk.
* vossie is trots!.

...dus let op je kippen

pi_242816
Oliebol, ik heb gelachen bij het maken van de quiz en ook bij het lezen van de antwoorden.( Oh jaaaa nou zie ik het )
Ik begrijp eigenlijk niet dat ik er nog zoveel goed had.
Je bent gelukkig niet erg streng geweest.
Oliebol, bedankt!

  dinsdag 11 januari 2000 @ 10:51:00 #23
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_242817

Ha die Oliebol!!!

Bedankt voor alle moeite die je hier weer in gestopt hebt! Het was geen makkelijke puzzel, maar wel erg leuk om te doen.
Nogmaals thanks voor de heerlijke tijdverdrijving.......................

Groetjes, Lecy Luto

pi_242818
Vanwege mijn 3 daagse afwezigheid zie ik de scores nu pas. Gedeeld 6de, toch wel netjes moet ik zeggen!
Het was een leuke kwis Oliebol, bedankt!!

Groetjes, Fannetje

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')