abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 9 januari 2000 @ 17:19:00 #1
2165 Sanseveria
Op de uitkijk
pi_242752

Waar blijft een van de Forum-Psychologen die analyseert wat er hier aan de hand is, want volgens mij is het typisch voor een 'afkickproces' (gedwongen, nog erger) dat iedereen tegen de forum-leiding gaat schoppen en kankeren. Tegen VOO kan het niet, dus moet de andere autoriteit (Danny) het nu ontgelden. Hoe zit dat 'psychologisch gezien' in elkaar? Misschien helpt het het forum als daar wat duidelijkheid in komt en kan iedereen aan wat zelfonderzoek doen zodat men voor zichzelf kan bepalen hoe ze verder kunnen/willen op dit forum. Er werden blijkbaar behoeften bevredigd door het kijken naar BB, het lezen en reageren op het BB-forum enzovoorts. Misschien kunnen we dan verder met onderwerpen die weer zoiets gemeenschappelijks hebben en die ons binden. I.p.v. het forum om zeep te helpen met shit spuien.

Of ben ik nu heel therapeutisch bezig en krijg ik straks alle Bianca-haters op m'n dak.........
Maakt me trouwens ook niets uit. Ik zou het echt heel jammer vinden hier niet meer dagelijks even te kunnen neuzen om te kijken wat er voor interessants er allemaal gezegd is. Daarom steek ik graag m'n nek uit.

Als ik voor mezelf op een rijtje zet wat mij aantrok in BB en mij aan het BB-forum gekluisterd hield dan is dat:
* het commentaar geven en kritisch kijken naar wat televisie-makers ons voorschotelen;
* mijn interesse in de mening van anderen en die te toetsen aan mijn eigen ideeen en opvattingen;
* de beweegredenen van mensen om zo met hun prive-dingen op televisie te komen;
* het respect waarmee men hier op het forum met elkaar omgaat (itt vele andere plekken op I-net);
* de openheid van mensen die hier reageerden;
* de geweldige onbaatzuchtige inzet van mensen om iedereen op de hoogte te houden.

Nou, of het forum hier iets aan heeft weet ik niet, ga hard denken over nieuwe topics (ben helaas niet zo creatief wat dat betreft als anderen hier).
In ieder geval een knuffel voor iedereen, San.

pi_242753
quote:
op 01-09-2000 om 05:19 PM schreef Sanseveria het volgende:

Als ik voor mezelf op een rijtje zet wat mij aantrok in BB en mij aan het BB-forum gekluisterd hield dan is dat:
* het commentaar geven en kritisch kijken naar wat televisie-makers ons voorschotelen;
* mijn interesse in de mening van anderen en die te toetsen aan mijn eigen ideeen en opvattingen;
* de beweegredenen van mensen om zo met hun prive-dingen op televisie te komen;
* het respect waarmee men hier op het forum met elkaar omgaat (itt vele andere plekken op I-net);
* de openheid van mensen die hier reageerden;
* de geweldige onbaatzuchtige inzet van mensen om iedereen op de hoogte te houden.


Ja, daar kan ik me wel in vinden.
Maar...
Staat dit niet een beetje los van BB?

Ik bedoel, zijn dit niet meer "algemene" aantrekkelijke kanten van een forum?

M.a.w., zouden wij niet meer gebaat zijn met een meer algemeen forum (geen algemeen chat forum), waar meningen, ideeen, gefilosofeer etc. over allerlei zaken aan bod kunnen komen?
Niet alleen een forum over BB, niet alleen over TV programma's, maar ook over film, literatuur, kunst, politiek, ja zeg maar alles wat actueel is?

Het forum "de denktank"?
Het forum "Big Brothers en Sisters are watching it"?

Ik zit maar wat hardop te denken...

  zondag 9 januari 2000 @ 19:09:00 #3
2165 Sanseveria
Op de uitkijk
pi_242754
quote:
op 01-09-2000 om 05:58 PM schreef Planner het volgende:
Ja, daar kan ik me wel in vinden.
Maar...
Staat dit niet een beetje los van BB?

Ik bedoel, zijn dit niet meer "algemene" aantrekkelijke kanten van een forum?

M.a.w., zouden wij niet meer gebaat zijn met een meer algemeen forum (geen algemeen chat forum), waar meningen, ideeen, gefilosofeer etc. over allerlei zaken aan bod kunnen komen?
Niet alleen een forum over BB, niet alleen over TV programma's, maar ook over film, literatuur, kunst, politiek, ja zeg maar alles wat actueel is?

Het forum "de denktank"?
Het forum "Big Brothers en Sisters are watching it"?

Ik zit maar wat hardop te denken...


Ja, ik bedoel het ook meer algemeen, maar wel met het 'oude' BB-forum in het achterhoofd. Er moet toch iets specifiekers zijn wat ons allen zo gedreven deed zijn, niet?

Jouw ideeen zijn leuk. Misschien ook wel:

Forum: Fok!s kijk op de wereld
Forum: Denk Fok!

ofzo,
meer mensen een goed plan?
vertel het San


pi_242755
Vandaag is je kans ....
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')