abonnement Unibet Coolblue
pi_71809808
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ben ik de enige die bij Hans Breukhoven een beetje aan (Wendy van Dijk haar liefje) Erland Galjaard moet denken? Toen ik Hans vandaag op tv zag had ik ineens die link Zelfde type, alleen net wat jonger...
ik snap het wel!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_71810288
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef Manono het volgende:

[..]

ik snap het wel!

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_71832339
Vanavond gehoord Idols winnaar Raffaella en haar vriend gaan uit elkaar!
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 augustus 2009 @ 22:09:11 #104
22592 crew  Ole
pi_71832584
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef Michellee het volgende:
Vanavond gehoord Idols winnaar Raffaella en haar vriend gaan uit elkaar!
Dat heeft ook niet lang geduurd.
Ze was toch binnen no time zwanger van hem?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71839847
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef Michellee het volgende:
Vanavond gehoord Idols winnaar Raffaella en haar vriend gaan uit elkaar!
Hier meer:
quote:
Idols-winnares Raffaëla weer alleen
van onze redactie
AMSTERDAM - Raffaëla Paton en Paul van der Vlught, de vader van haar dochtertje Beautiful Hope, zijn uit elkaar.

"Het ging al een tijdje niet zo goed tussen ons en we hebben daarom besloten afstand van elkaar te nemen", vertelt Raffaëla, die vorig jaar nog trouwplannen had met haar vriend, aan Story.

Het tweetal woont nu nog samen in hun huis in Emmen, maar daar komt binnenkort verandering in. "Ik ben voor mezelf en dochter op zoek naar een anderen woning. Ze is nu drie en begrijpt nog niet zoveel van de situatie. (...) Voor haar wil ik echter zoveel mogelijk de rust bewaren. Zij mag niet de dupe worden van onze scheiding."

Hoewel de zangeres zich kan storten op haar nieuwe meidengroep Monroe is ze behoorlijk verdrietig door de ontwikkelingen "Ik dacht echt dat ik en Paul voor altijd samen zouden blijven. We zijn zo lang zo gelukkig geweest."
De Telegraaf
pi_71841585
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat heeft ook niet lang geduurd.
Ze was toch binnen no time zwanger van hem?
Volgens mij was ze binnen 3 maanden zwanger van hem
pi_71842110
quote:
"Ik dacht echt dat ik en Paul voor altijd samen zouden blijven. We zijn zo lang zo gelukkig geweest."
3 jaar..
pi_71843138
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hier meer:
[..]

De Telegraaf
Beatiful hope? Wie noemt zijn kind nou zo?
pi_71849346
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat heeft ook niet lang geduurd.
Nou eh ik vind 3 jaar toch wel netjes hoor, in die situatie
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_71903229
Nog geen scheiding maar wel trouble in paradise:
quote:
Scarlett Johansson’s Marriage on The Rocks?
Aug 15 2009. Posted by Adam

Scarlett Johansson’s marriage to her hunky husband Ryan Reynolds is reportedly on the rocks.

The pair — who married in a secret ceremony in September last year — have come to blows over a number of issues — including when to start a family.
“They’re struggling to see eye-to-eye on almost anything,” a source told American tabloid the National Enquirer. “From when to start a family — he’s ready, but she isn’t — to her smoking and what she sees as his reckless motorcycle riding.
“What’s making matters worse is that their busy careers are keeping them apart, so they get really out of sync.
“It’s gotten so bad that neither of them is hurrying home just to start fighting again.”
The couple’s recent attempt at a romantic meal apparently ended in disaster. “They started out snuggling,” adds another sources. “They left barely looking at each other.”
Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71918664
Jordan: huwelijk was een leugen

AMSTERDAM - Jordan, de ex-geliefde van Peter André, zegt dat het hele huwelijk nep was en ze vijf jaar lang een leugen heeft geleefd.

Het moddergooien tussen Jordan en Peter heeft zijn hoogtepunt bereikt. Werd er eerder geroepen dat de relatie niet goed was, daarna werd het huewelijk bestempeld als slecht, feestte Jordan veel te veel en zou Peter nooit tijd hebben voor de kinderen, nu zegt Jordan zelfs dat het hele huwelijk totaal nep was.

Volgens stoeipoes Jordan heeft ze vijf jaar lang net gedaan alsof ze een goede vrouw was en een perfect huwelijk had, omdat ze van Peter hield en er sterk in gelooft dat je iets op wilskracht kunt laten werken.

Maar nu alles kapot is, heeft ze geen goed woord meer over voor Peter, of hun huwelijk. Ze heeft haar advocaten dan ook opdracht gegeven om haar ex helemaal kapot te maken, in ruil voor wat zij al die jaren heeft moeten inleveren, meldt News of The World.

Katie vindt dan ook dat ze het volste recht heeft alles te doen waar ze zin in heeft, zoals in het openbaar knuffelen met nieuwe liefde Alex. Peter en zijn familie walgen volgens bronnen van haar acties.

bron: prive/telegraaf
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_71932652
de scheidingepidemie van Showbizzland heeft ook de filmwereld bereikt:

Carice is weer op de markt. En die leuke Duitse meneer dus ook
Eeuwig vijfentwintig
pi_71939981
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:57 schreef silence_s het volgende:
Jordan: huwelijk was een leugen

AMSTERDAM - Jordan, de ex-geliefde van Peter André, zegt dat het hele huwelijk nep was en ze vijf jaar lang een leugen heeft geleefd.

Het moddergooien tussen Jordan en Peter heeft zijn hoogtepunt bereikt. Werd er eerder geroepen dat de relatie niet goed was, daarna werd het huewelijk bestempeld als slecht, feestte Jordan veel te veel en zou Peter nooit tijd hebben voor de kinderen, nu zegt Jordan zelfs dat het hele huwelijk totaal nep was.

Volgens stoeipoes Jordan heeft ze vijf jaar lang net gedaan alsof ze een goede vrouw was en een perfect huwelijk had, omdat ze van Peter hield en er sterk in gelooft dat je iets op wilskracht kunt laten werken.

Maar nu alles kapot is, heeft ze geen goed woord meer over voor Peter, of hun huwelijk. Ze heeft haar advocaten dan ook opdracht gegeven om haar ex helemaal kapot te maken, in ruil voor wat zij al die jaren heeft moeten inleveren, meldt News of The World.

Katie vindt dan ook dat ze het volste recht heeft alles te doen waar ze zin in heeft, zoals in het openbaar knuffelen met nieuwe liefde Alex. Peter en zijn familie walgen volgens bronnen van haar acties.

bron: prive/telegraaf
dat houden van duurt in de meeste gevallen ook maar zo lang als mensen hun zin krijgen

Jusqu'ici tout va bien...
pi_72001520
Zal het deze keer echt gaan gebeuren? Nadat hij 2 keer een scheiding heeft aangevraagd, vraagt zij er nu een aan:
quote:
Robin Wright Penn Files For Divorce!
Filed under: Love Line > Sean Penn



They've threatened twice, but this time it's for realz!

Sean Penn's wife, Robin Wright Penn has officially filed for divorce citing "irreconcilable differences."

When asked on Monday whether she would consider reconciliation, Robin said, "I hit that crossroad a while ago. I know what I don't want."


The couple will share custody of their 16-year old son, Hopper Jack while their 18-year old daughter Dylan Frances is headed to college.

Sad.
pi_72048777
Was er al bekend dat Doutzen Kroez en Greg Andrews uit elkaar zijn? Dat werd net gezegd in een interview met haar bij boulevard

Edit -->> Het staat nu ook op nu.nl
quote:
Topmodel Doutzen Kroes vrijgezel
Uitgegeven: 20 augustus 2009 19:45
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2009 19:46

HILVERSUM - Het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes is weer vrijgezel. Dit vertelde de wereldberoemde Friezin donderdag in RTL Boulevard.

Doutzen Kroes werd vorig jaar verliefd op Greg Andrews, het neefje van popster Lenny Kravitz. Hij is model en dj en ze poseerden samen voor Vogue.

"Hij is heel lief en ik ben erg gelukkig met hem'', zei Kroes nog geen maand geleden in Amsterdam na een modeshow voor Björn Borg.

''Het is inderdaad uit met mijn vriend Greg'', antwoordde Kroes donderdag op een vraag van Gordon.


Dance4life

Of ze de Franse dj heeft ingeruild voor de Nederlandse dj Sunnery James, wilde Doutzen niet bevestigen. Twee jaar geleden had ze een relatie met schaatser Sven Kramer.

Het 24-jarige topmodel vertrekt volgende week als de nieuwe ambassadeur van Dance4Life naar Tanzania om het scholenprojgelukect van de stichting te bezoeken en om met Tanzaniaanse jongeren in actie te komen tegen aids.


[ Bericht 83% gewijzigd door kvd op 20-08-2009 21:24:53 ]
pi_72352704
quote:
Minnaar zet Irene van de Laar aan de kant
Uitgegeven: 1 september 2009 18:53
Laatst gewijzigd: 1 september 2009 19:13
AMSTERDAM - Vijf weken geleden maakte weekblad Story bekend dat Irene van de Laar (40) verliefd was op zakenman Serge (28). Inmiddels weet het blad te melden dat haar minnaar geen heil meer ziet in hun relatie.
© ANP

Op de Miljonair Summer Fair, waar Serge nog wel samen met Irene aanwezig was, vertelt Serge aan Story dat hij weinig toekomst ziet in een vaste relatie met haar.

"Natuurlijk hoeft het niets uit te maken dat ik twaalf jaar jonger ben. En ik zou prima voor haar kinderen kunnen zorgen. Maar ik zie het alleen niet gebeuren."

Gezin

"Ten eerste wil ik momenteel al mijn tijd in mijn bedrijven steken. En als ik eerlijk ben wil ik te zijner tijd mijn eigen gezin stichten."

De recente beslissing van Serge om toch niet serieus verder te gaan met haar, is het zoveelste drama dat Irene in haar liefdesleven meemaakt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72352823
Ah gut.
pi_72584678
quote:
AMSTERDAM - Het huwelijk van cabaretier Najib Amhali is op de klippen gelopen.

Volgens het weekblad Privé is de scheiding al in volle gang. Zo zouden de advocaten van Najib en zijn vrouw Chafika Ben Dahman al druk met elkaar in onderhandeling zijn. Omdat de twee in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, zal de cabaretier zijn op vele miljoenen geschatte bezit met zijn vrouw moeten delen.

Amhali leerde zijn Marokkaanse vrouw kennen tijdens een van zijn shows. "Ik kwam op, dacht: jezus, wat een mooi meisje en ik maakte er meteen een grap over", vertelde hij aan het weekblad Viva. "Het was nooit mijn voornemen verliefd te worden op een Marokkaanse. Maar ik werd echt helemaal verliefd op haar. Bij andere vrouwen heb ik nooit echt het gevoel gehad dat ik oud met ze wilde worden of kinderen met ze wilde krijgen, maar bij haar wel."

Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Don't you love her madly?
  woensdag 9 september 2009 @ 15:55:06 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72584903
Sneu voor Najib en zijn vrouw..vind hem wel leuk..
pi_72584961
Ik wist niet eens dat Najib getrouwd was.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 9 september 2009 @ 17:00:51 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72587300
quote:
Naar verluidt hoopt zijn echtgenote aanspraak te kunnen maken op de helft van zijn vermogen.
Zo staat het wel heel hebberig.

Maar als het moet dan moet het, dat heeft ze weer mooi voor elkaar.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 9 september 2009 @ 17:48:02 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72589016
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Felixa het volgende:
Ik wist niet eens dat Najib getrouwd was.
Ik ook niet hoor.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zo staat het wel heel hebberig.

Maar als het moet dan moet het, dat heeft ze weer mooi voor elkaar.
Dat is logisch als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd dan deel je alles samen !
pi_72589159
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Felixa het volgende:
Ik wist niet eens dat Najib getrouwd was.
Hij heeft notabene in een van zijn shows een hele sketch over zijn bruiloft.

Oké kan compleet verzonnen zijn, weet ik wel, maar toch...
Don't you love her madly?
  donderdag 10 september 2009 @ 14:30:42 #124
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72614097
Van de Frontpage:

Playboy-baas Hugh Hefner (83) en zijn 47-jarige vrouw Kimberley Conrad zijn nu echt gescheiden. Hefner zei tegen de entertainmentsite TMZ.com dat hij de scheiding door had gezet nadat zijn ex een rechtszaak tegen hem had aangespannen met betrekking tot de verkoop van het huis dat ze samen nog bezaten.

Hefner en Kimberley (Playmate van het jaar in 1989) leven al elf jaar gescheiden van elkaar, maar officieel waren ze nog altijd in de echt verbonden. Volgens Hefner op verzoek van Kimberly "in het belang van de kinderen". De twee hebben twee zonen.

Hefner was eerder getrouwd met Mildred Williams. De playboy vertelde het tijdschrift People dat hij niet uitsluit voor de derde keer het huwelijksbootje in te stappen. "Het is onwaarschijnlijk, omdat ik er niet heel succesvol in gebleken ben, maar alles is mogelijk."

Hefner is, naast playboy-baas, ook bekend van het televisieprogramma Girls of the Playboy Mansion. Daarin is te zien hoe de hoogbejaarde Hefner zich omringt met vrouwelijk schoon.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_72859799
Avril Lavigne gaat scheiden.
quote:
AMSTERDAM - Aan het gelukkige liefdesleven van de Canadese popster Avril Lavigne is een einde gekomen. De 25-jarige Avril en haar man Deryck Whibley gaan uit elkaar na een huwelijk van drie jaar.

Dat bericht het Amerikaanse tijdschrift US Weekly.

Volgens een ingewijde is het de 'Complicated'-zangeres die haar man aan de kant heeft gezet. De 25-jarige zangeres zou haar echtgenoot ook hebben gedwongen om hun villa in Los Angeles, met een waarde van 9,5 miljoen dollar, te verlaten.

De scheidingspapieren kunnen elk moment ondertekend worden.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')