abonnement Unibet Coolblue
pi_70203969


Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.


Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto


niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.


Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________

LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.

Ah heeft de regels mbt de folders idd aangescherpt. Enkel nog echte folders omdat er lui met photoshops rondlopen en de boel beflikkeren.

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Met vriendelijke groeten,

Sander van ********
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!


Groothandels zijn niet meer toegestaan.

AH heeft een nieuwe regel ingevoerd, alleen vergelijkbare winkels in de buurt tellen nog mee. Wat "in de buurt" betekent is nog onduidelijk. Enkele FOK!ers hebben nog steeds gratis boodschappen meegekregen.
quote:
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.

http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Disclaimer:
Lezen van dit topic is op eigen risico. Dit topic kan ernstige schade brengen aan de gezondheid!



De OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door CySt op 20-06-2009 21:33:12 ]
pi_70203984
Game on!
pi_70203995
De TT is net goed
kei lief.
pi_70204028
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Lolque het volgende:

[..]

Alsof ik iets van jou ga aannemen, jij bent blijkbaar toch vlientjuhzz met Mikeymo( ) en Qwal.
nee hoor, ik ken ze niet eens
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:14:39 #5
167923 appelsjap
All the above
pi_70204030
En we wachten op nieuwe folders.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:14:46 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70204035
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_70204037
Slechte TT.
pi_70204060
Ben toch benieuwd hoe ze "in de buurt" willen definiëren, dat is vrij subjectief. Voor mij kan 20km in de buurt zijn, voor een ander is 1km alleen in de buurt.
pi_70204088
Mensen uit de buurt van Hoorn/Purmerend die nog tips hebben voor folders ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70204118
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
sorry, ik wist van niks
pi_70204137
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef CySt het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze "in de buurt" willen definiëren, dat is vrij subjectief. Voor mij kan 20km in de buurt zijn, voor een ander is 1km alleen in de buurt.
in nederland is alles in de buurt. misschien groningen niet.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:17:47 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70204140
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70204169
Denk dat morgen avond wel de nieuwe folders online staat. Vorige week zondag avond was een samenvatting op uwsupermarkt wat er deze week gratis was. Alleen jammer dat de meeste supers pas maandag open zijn, en hier de AH XL op zondag middag ook open is
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:18:46 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_70204192
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef remlof het volgende:
TT change.
Het is toch een feit? Geen troll.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:20:27 #16
259980 Kuubisme
It's my religion.
pi_70204219
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:19 schreef CySt het volgende:

[..]

Het is toch een feit? Geen troll.
Het was een mening.
pi_70204224
Misschien dit bericht in de topic start zetten?
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Klonk het volgende:
nondeju, is het nu eens afgelopen hier, trollen en zuigers oprotten en vaste bende hier, negeer die gasten, want we hebben gisteren afgesproken dat dit topic alleen open blijft als jullie je ook aan de afspraken houden
pi_70204232
Ik zal het paupervolk hier even een cadeautje doen.
De aanbiedingen van volgende week met Actieprijs garantie.

-Unox soep in zak.
-Alpro.
-Danone.
-Knorr mixen.
-Dubbelfris minder zoet
-Stegeman droge worst
-Fanta of sprite.
-Martini
-Frontera wijn.
-Heineken pils(krat)
-Liga evergreen of fruitkick.
-Combineer 3 producten oor 5 euro, bijv Andrelon shampoo met rexona deo en Dove blah blah blah.
-Persil wasmiddel.
-Silan wasverzachter
-Vanish oxi action.


ndaag!

PS.
Dit doe ik alleen omdat sommige mensen blijkbaar moeite hebben met rondkomen(bijv Qwea), en met dat soort volk heb ik wel medelijden.
kei lief.
pi_70204273
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Kuubisme het volgende:

[..]

Het was een mening.
Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan ben je wat mij betreft de definitie aandachtshoer waardig.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:21:41 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_70204275
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:19 schreef CySt het volgende:

[..]

Het is toch een feit? Geen troll.
Vind ik wel. Kappen met het getroll of wegblijven hier.
pi_70204293
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Vind ik wel. Kappen met het getroll of wegblijven hier.
Ok.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:22:09 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_70204298
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef CySt het volgende:

[..]

Als je een uit je duim gezogen verhaal gaat verkondigen, vervolgens op de FP komt en dan niet even de nieuwsposter PM't maar een topic in FB opent, dan heb je wat mij betreft de definitie aandachtshoer.
Kappen en ontopic.
pi_70204398
Ik heb hier geen folders meer Maar is er via de C1000 iets waardoor ik AH armer kan maken?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70204432
quote:
Wat wordt bedoeld met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn?

Met een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn bedoelen we vergelijkbare winkels, waar iedere consument zijn boodschappen kan doen. Hier vallen wel drogisterijen onder, maar zelfbedieningsgroothandels bijvoorbeeld niet. Ook buitenlandse winkels zijn uitgesloten van de laagste actieprijsgarantie.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie

Ook hier dus geen duidelijkheid over wat "in de buurt" betekent.

Dat gedraai van de AH is wel erg nep. Het ergste is nog wel dat ze een prijs-alert bij de kassa hebben en "graaiers" 3,99 laten betalen voor een 4-pack cola, maar andere klanten gewoon de hogere prijs. Dat is m.i. niet correct, al helemaal niet tegenover je vaste klanten. Dan streef je de eigen actie gewoon voorbij, want "ergens anders goedkoper, dan verlagen wij de prijs" is dan dus alleen geldig als je er komt met het doel om het gratis te krijgen. .
pi_70204448
Alleen de folder van C1000 vaartjes. 6 pizza's Maar alleen met orginele folders.
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
Ik heb hier geen folders meer Maar is er via de C1000 iets waardoor ik AH armer kan maken?
6 pakken op de band zetten, en gewoon los laten scannen, misschien zien de dan niet dat het er 6 zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')