abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 9 januari 2000 @ 02:12:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_242666
PACMAN MET RUUD IN HET BIG BORDEEL

DOOR Alex Roos (RTV Weekeinde NR 2)

Big Brother the Game: In 't kort ? schandalig en truttig

Zijn jullie ook zo blij dat Big Brother is afgelopen? Anders ik wel. Ik heb me, net als de bewoners, naar de eindstreep toe getrokken. Ziek werd ik van Ruud met z'n domme geleuter en z'n slechte gitaarspel. Moe werd ik van Willem z'n gekonkel, chagrijnig werd ik van de zogenaamde rebel Bart en karin....ach, Karin...Ja maar Alex je hoeft toch niet te kijken?
Jawel. Dat is het hem nu juist! Net als vele anderen ben ik door programma dealer Veronica BB-verslaafd gemaakt. Ik moest gewoon wel kijken of ik wilde of niet! Ik heb alles, maar dan ook alles van BB gevolgd. Het hoogtepunt: Tara in de Playboy. De uitklapper hangt boven m'n bed. Big bordeel man!
Ik had er, zo rond kerstmis, zo mijn buik vol van dat ik BB the Game (gekregen van een tante) al die tijd in het doosje heb laten zitten. Had ik dat maar niet gedaan, dan had ik jullie veel eerder kunnen waarschuwen voor dit WAN product. Ik weet zeker dat heel veel mensen dit spel onder de kerstboom hebben gekregen en vol verwachting in hun pc'tje hebben geduwd om vervolgens van een koude kermis thuis te komen, want:
Het is---om met Ruud te spreken---"goverdikkie" gewoon Pacman! Pacman!! Een prehistorisch spelletje wordt gebruikt om munt te slaan uit een succesvol tv-programma! Schandalig!! Je moet zoveel mogelijk 'eten', dus Pacmannen, om een volgend level te kunnen bereiken. Ook kun je videobandjes vinden die je later kunt afspelen en dan zie je de hoogtepunten uit het programma. That's it. Zo simpel dat zelfs Ruud het spel binnen een uur uitspeelt---"huppakee!" Geldklopperij! Niets nominaties, wegstemmen of "diepzinnige" gesprekken. Pacman!!! Ik kan er bijna niet over uit.
ik nomineer alsnog veronica en stem haar weg uit de ether. Een beetje geld uit de zak van BB-verslaafden kloppen, die het al zo moeilijk hebben met het grote zwarte gat dat het programma heeft achtergelaten.
Omsmelten tot onderzettertje dus, deze cd-rom.

PS (van Rob)

Volgende week komt Big-Brother HET BOEK uit
Zie nu al uit naar de recensies.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 9 januari 2000 @ 02:22:00 #2
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_242667
Tja... HiHi ?!
*** *** *** *** *** *** *** *** ***
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!
*** *** *** *** *** *** *** *** ***

pi_242668
quote:
op 01-09-2000 om 02:12 AM schreef R@b het volgende:

PS (van Rob)

Volgende week komt Big-Brother HET BOEK uit
Zie nu al uit naar de recensies.



En volgens een advertentie in de Telegraaf zou het Big-Brother boek dus vandaag uit moeten zijn gebracht. 160 bladzijden, meer dan 150 foto's en het kost FL 25,=

Iemand al een recensie gelezen ?? Ben benieuwd


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')