abonnement Unibet Coolblue
pi_72612812
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:34 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je zou toch met de auto naar Zutphen kunnen gaan en daar op de trein stappen?
Nou ik denk dat het gewoon auto wordt. Van Zutphen naar Apeldoorn is een half uur, Nijmegen - Zutphen 50 minuten, en dan moet ik alsnog van het stadion naar station. Dus zoveel tijdswinst zal daar niet in zitten.
pi_72612894
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:40 schreef Pikkedief het volgende:

[..]

Nou ik denk dat het gewoon auto wordt. Van Zutphen naar Apeldoorn is een half uur, Nijmegen - Zutphen 50 minuten, en dan moet ik alsnog van het stadion naar station. Dus zoveel tijdswinst zal daar niet in zitten.
Nijmegen uitkomen was een groot drama. Ik heb 1 uur over 900 m gedaan omdat er een strook op de snelweg afgesloten was. Maar misschien gooien ze die vanavond wel open.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 10 september 2009 @ 13:45:21 #253
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72612937
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
even een vraagje voor de mensen die er gisteren waren,
hoe streng zijn ze met fotoapparatuur?
Oja, en mijn ouders gaan later dan wij, om een uur of half8 pas; zouden ze dan veel file hebben?
Had zelf geen fototoestel bij me, maar volgens mij lieten ze de gewone compacte toestellen gewoon toe.

Afhankelijk van waar ze vandaan moeten komen is de kans groot dat je ouders het niet gaan redden als ze om half 8 weggaan:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/5491261/Lange-files-op-weg-naar-Coldplay-.ece?start=3&sort=asc
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:40 schreef Pikkedief het volgende:

[..]

Nou ik denk dat het gewoon auto wordt. Van Zutphen naar Apeldoorn is een half uur, Nijmegen - Zutphen 50 minuten, en dan moet ik alsnog van het stadion naar station. Dus zoveel tijdswinst zal daar niet in zitten.
Dat ligt eraan hoe laat je weggaat (voor de heenweg iig).....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 10 september 2009 @ 13:46:27 #254
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72612961


[ Bericht 100% gewijzigd door BoNi op 10-09-2009 13:47:58 (- je moet ook wijzigen in plaats van quoten :')) ]
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72613060
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
even een vraagje voor de mensen die er gisteren waren,
hoe streng zijn ze met fotoapparatuur?
Oja, en mijn ouders gaan later dan wij, om een uur of half8 pas; zouden ze dan veel file hebben?
Zowiezo "the usual", formaatje IXUS en zo is geen probeem.
Ik zag om een gegeven moment iemand naast met staan met een digitale spigel reflex camera met behoorlijk zoomlens, ik kom 300 of zo.

Toen ik naar buiten lieo zag ik een appart hokje voor het ophalen van in beslag genomen goeden. Dat is dus goed geregeld.
pi_72614511
Hoe moeilijk doen ze over het meenemen van eigen consumpties? En ik weet dat op Livenation verzocht wordt geen eigen consumpties mee te nemen, maar zijn ze coulant?
pi_72614590
GODVERDOMME GE-WEL-DIG!

Wát een show.
We stonden nog geen 5 m van het podium, ik zag Chris een paar keer van heel dichtbij.

Alleen Bat for Lishes en de pendelbussen waren zeer kut.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:06:01 #258
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_72614761
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef NvM het volgende:
Hoe moeilijk doen ze over het meenemen van eigen consumpties? En ik weet dat op Livenation verzocht wordt geen eigen consumpties mee te nemen, maar zijn ze coulant?
Flesjes water e.d. mogen mee naar binnen, maar dan wel zonder dop ( ).. Verder had een vriendin van me gewoon pannenkoeken in haar tas zitten, en dat ging ook prima!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 10 september 2009 @ 16:11:10 #259
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_72614908
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
even een vraagje voor de mensen die er gisteren waren,
hoe streng zijn ze met fotoapparatuur?
Oja, en mijn ouders gaan later dan wij, om een uur of half8 pas; zouden ze dan veel file hebben?
Alle soorten compactcamera's mogen mee naar binnen. Pas als je er andere lenzen op kunt zetten zijn ze verboden. Zoomsterkte e.d. maakt niets uit.
bron: beveiligingsmedewerker naast het podium
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_72615018
Zometeen ook even kijken.
ga gelukkig met de trein maar zo ik kan lezen zijn de pendelbussen ook zwaar ruk?

hoever is het eigenlijk rijden , station naar goffertpark?
pi_72615152
Wij hebben twee uur gewacht voor de pendelbussen, niet doen dus.
pi_72615201
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Wij hebben twee uur gewacht voor de pendelbussen, niet doen dus.
wat is de afstand dan?
is het te lopen?
bedoel 2 uur wachten is wel erg ruk ja
anders maar taxi nemen :S
pi_72615282
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef streamzondernaam het volgende:

[..]

wat is de afstand dan?
is het te lopen?
bedoel 2 uur wachten is wel erg ruk ja
anders maar taxi nemen :S
De afstand tussen het park en parkeerplaatsen C en D is erg lang.
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 16:23:42 #264
128220 Peter6000
pi_72615298
De rij bij de pendelbussen was wel lang, maar er reden er best wel veel.
Was denk ik een half uurtje wachten (om 1930), zeker geen 2 uur hoor.

Op de terugweg verliep het wat minder prettig, omdat mensen het nodig vonden erg te duwen.
Kwam omdat er toen geen rij was.

Die live-cd klinkt trouwens goed, staan 9 nummers op.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:23:57 #265
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72615308
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef streamzondernaam het volgende:

[..]

wat is de afstand dan?
is het te lopen?
bedoel 2 uur wachten is wel erg ruk ja
anders maar taxi nemen :S
Routedetails
Vertrekadres
:
Stationsplein , Nijmegen (NL, 6512)
Bestemming
:
Goffertweg , Nijmegen (NL, 6532)
Afstand

Reistijd
0:28
Vertrek
16:30
Aankomst
16:58
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72615324
De terugweg was een ramp, heenweg ging snel.

Dat is misschien wel nuttige informatie.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:29:10 #267
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_72615470
Wat een fantastisch optreden! Echt zooooo naice!
  donderdag 10 september 2009 @ 16:31:14 #268
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_72615535
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef Beaudelaire het volgende:
De terugweg was een ramp, heenweg ging snel.

Dat is misschien wel nuttige informatie.
Jup

Heenweg konden we meteen instappen, terug zijn we maar gaan lopen (klein half uurtje) naar het station
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_72615601
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
De rij bij de pendelbussen was wel lang, maar er reden er best wel veel.
Was denk ik een half uurtje wachten (om 1930), zeker geen 2 uur hoor.

Op de terugweg verliep het wat minder prettig, omdat mensen het nodig vonden erg te duwen.
Kwam omdat er toen geen rij was.

Die live-cd klinkt trouwens goed, staan 9 nummers op.
Hoort het bij die CD dat de naamgeving van de nummers niet klopt?
Bij mij namelijk als voorbeeld: Life In Technicolor = Glass Of Water
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 16:40:48 #270
128220 Peter6000
pi_72615865
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Hoort het bij die CD dat de naamgeving van de nummers niet klopt?
Bij mij namelijk als voorbeeld: Life In Technicolor = Glass Of Water
Ja, nu je het zegt.

Wat slordig.
pi_72615877
we zien wel hoe het loopt
kom circa 7 uur in nijmegen aan
heenreis verwacht ik geen problemen idd.

terug waarschijnlijk wel. maar we zullen het zien. ben morgen vrij dus maakt allemaal niet zoveel uit
pi_72615922
deterugwe was inderdaad een ramp ja . We volgden de mensenmassa, vanuit de uitgangspoorten rechts en opeens ging de helft links en de helft rechts. We zagen nergens borden ofzo , maar gingen dus rechts en later bleek dat rechts naar de parkeerplaatsen ging. We zagen continu volle pendelbussn voorbij rijden maar dat ....pad naar de parkeerplaatsen in wel een kilometer lang ofzo en helemaal afgezet!! Dus we konden er ook nog niet uit om terug te lopen naar de pendelbussen
! NIET rechtsaanhouden dus als je een bus moet hebben!! Toen we weindelijk, een uur later, in een bus zaten, waren we te laat op het station voor de laatste trein venlo en de laatse eindhoven konden we alleen halen via 'shertogenbosch. In Eindhoven opgehaald door een zeer vriendelijke collega en om 3 uur was ik thuis (in Venlo).
Maar het concert was in één woord G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!! Echt man, de lichteffecten, de muziiek en natuurlijk die paar seconden dat ik Chris heb gezien!! Echt te gek!!
Als je meteen links aanhoudt voor de bussen ben je best wel redelijk snel op het station voor welke trein je ook moet hebben, natuurlijk niet binnen een half uur maar een uurtje misschien anderhalf moet lukken.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:47:35 #273
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72616073
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:42 schreef zoetekauwtje het volgende:
deterugwe was inderdaad een ramp ja . We volgden de mensenmassa, vanuit de uitgangspoorten rechts en opeens ging de helft links en de helft rechts. We zagen nergens borden ofzo , maar gingen dus rechts en later bleek dat rechts naar de parkeerplaatsen ging. We zagen continu volle pendelbussn voorbij rijden maar dat ....pad naar de parkeerplaatsen in wel een kilometer lang ofzo en helemaal afgezet!! Dus we konden er ook nog niet uit om terug te lopen naar de pendelbussen
! NIET rechtsaanhouden dus als je een bus moet hebben!! Toen we weindelijk, een uur later, in een bus zaten, waren we te laat op het station voor de laatste trein venlo en de laatse eindhoven konden we alleen halen via 'shertogenbosch. In Eindhoven opgehaald door een zeer vriendelijke collega en om 3 uur was ik thuis (in Venlo).
Maar het concert was in één woord G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!! Echt man, de lichteffecten, de muziiek en natuurlijk die paar seconden dat ik Chris heb gezien!! Echt te gek!!
Als je meteen links aanhoudt voor de bussen ben je best wel redelijk snel op het station voor welke trein je ook moet hebben, natuurlijk niet binnen een half uur maar een uurtje misschien anderhalf moet lukken.
Dat was inderdaad dat pad waar de hele meute als een grote groep vee doorheen moest
Wij moesten wel naar de auto, maar zijn linksom gelopen, om de hekken heen en konden toen oversteken en op ons gemak richting de auto.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72616747
Zelfs op de fiets was het een ramp. Het was gewoon file fietsen.
Ik ben een meisje =)
pi_72618073
Vond het best wel tegenvallen, ben ook bij het concert in Ahoy geweest en dat was vele malen beter. Om 4 uur vertrokken maar door een ongeluk onderweg (waarbij ik helaas zelf betrokken was) en de files pas om 2045 echt in het park, zou me niks verbazen als ik 500m van het podium stond. Je kunt het via de schermen wel volgen maar dan is het net alsof je met 60.000 man naar een dvd staat te kijken..

Zo'n enorm terrein heeft gewoon geen sfeer, maar als je vooraan stond kan ik best begrijpen dat het prima was
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')