quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:11 schreef LoudGirl het volgende:Was de groep leuk, was de reisleider ok, hoeveel vrijheid heb je. Beviel het programma. Wat je verder nog kwijt wilt.
De groep was wat slecht ingelezen, daar kon Sawadee weinig aan doen. Iemand die niet weet wat sushi is bv

Je krijgt een pakket met informatie over het land, maar zelf zou ik je aanraden nog een Rough guide of Lonely Planet er naast te hebben. De reisbegeleider was prima, die gaf ons voldoende vrijheid en heeft nog wat dingen voor ons (mijn vrouw en ik) ter plekke nagekeken of dingen mogelijk waren. Goede uitleg per stad hoe je je weg kan vinden, hoe het OV in desbetreffende stad werkt etc.
Vrijheid heb je genoeg, alleen de slaapplaats en de reis er naar toe staat 'vast'

Het programma laat de highlights wel goed zien, vond ik. Een goede kennismaking met het land.
Dit jaar zijn we weer geweest, maar dan op eigen gelegenheid, ik merk dat ik zelf niet zo met groepen om kan gaan, kwestie van interesses en sommige mensen die echt om een scheet gaan zeuren als iets anders gaat dan gepland (oeh het regent een keer...). Maar dat heb ik met groepsreizen over het algemeen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa