Je kunt ook langs Blauwkapel rijden, dan hoef je niet door Overvecht. Bastionweg/Voordorpsedijk. Alleen loop je dan wel het risico dat je voor de overwegen staat te wachten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou, in de JJC heeft ze al bijna helemaal zelf die band verwisseld...ik hield het frame vast, zij deed bijna al het bandelichten zelf
@Oksel : vanochtend weer naar mijn werk gefietst, ik ben dan wel lui maar probeer toch zo vaak mogelijk te rijden
Dacht alleen slim te zijn door nu eens niet via Groenekan naar de Bilt en dan naar Zeist te gaan, maar door te gaan tot aan Utrecht en dan via de Berenkuil rotonde langs de uithof te gaan. maar dan moet je dus wel eerst een stukje Overvecht door stoplichten enzo. Dus dat was niet zo'n geslaagd experiment. Wel extra kilometers gemaakt daardoor dus het was ergens goed voor.
Neehoor, ik ben niet zo handig namelijk, dat gaat niet zo snel. maar ik weet het goed gemaakt: ik ga het vanavond zelf proberen, maar wel als die jonger erbij is, wanneer ik er dan echt niet uitkom kan hij alsnog helpen, maar in eerste instantie doe ik het zelfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die heb ik ook (gehad) Vond ze relaxt! Zijn beter dan die Oksel noemt, alleen iets minder duurzaam/lekbestendig denk ik.. Er komen soms wel scheurtjes/gaatjes in, maar veruit de meeste zijn niet erg. Alleen als het echt in het loopvlak zit kun je er beter iets achter plakken. En als het gaatje te groot is heb je pech.. Die banden vallen trouwens erg ruim, is makkelijker met wisselen. Dat kun je echt wel (snel) hoor
Ik kan het stiekem ook pas een paar weken... maar ik had ook een pompje dat het eigenlijk helemaal niet deed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je moet het toch eens zelf leren popjekipje. Als je in je eentje ergens tussen de bollenvelden staat met een lekke band, wat doe je dan?
Haha pfff.. Maar wel een goed idee om het nu zelf te proberen, kan niks mis gaan Het is toch echt handig om het zelf te kunnen. Met name als je 's avonds fietst, dan wil je natuurlijk niet door een lekke band in het donker terechtkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben niet zo handig namelijk, dat gaat niet zo snel. maar ik weet het goed gemaakt: ik ga het vanavond zelf proberen, maar wel als die jonger erbij is, wanneer ik er dan echt niet uitkom kan hij alsnog helpen, maar in eerste instantie doe ik het zelf
het is gewoon... als je een meisje bent, stoppen er altijd wel mensen om te helpen, en dan is het zo makkelijk om het aan een ander over te laten, en ik ben dan wel heel geemancipeerd en zelfstandig enzo, maar waarom moeiljik doen, als iemand anders het snel en handig voor mij kan doen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:58 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb helemaal geen pompje nog, dus ik heb sowieso een voorbijrijdend iemand nodig met een pomp, en dan kan die net zo goed helpen met het verwisselen
ehhh, ja, zo gaat dat dan gelukkig maar dat ik een goede lange blonde staart heb die ik los kan gooienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus, als iemand vraagt of-ie kan helpen kun je niet anders zeggen dan "ik heb geen pompje" en dan is het haren los, armpjes over elkaar en even geduld!
Goeie pompjes die 8 bar pompen zijn vaak vrij duur, of vrij groot en zwaar. Een CO2 patroon is dan handig, daarmee kun je in ieder geval de gewenste druk halen. Ik heb een pompje van barbieri, die pompt tot een bar of 3. In het pompje zit dan nog een CO2 patroon verstopt, waarmee ik de band echt op druk kan brengen. Dus eerst de band zoveel mogelijk met lucht vullen, alleen het laatste stukje CO2. Anders kost het 2 patroontjes per band.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:58 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb helemaal geen pompje nog, dus ik heb sowieso een voorbijrijdend iemand nodig met een pomp, en dan kan die net zo goed helpen met het verwisselen
maar ik wil wel graag een pompje hebben, zo een die ik aan mijn fiets naast de bidon kan bevestigen. wie weet een goede? beter een waarmee ik geljik 8bar erin kan pompen!
Hehe, hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:58 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb helemaal geen pompje nog, dus ik heb sowieso een voorbijrijdend iemand nodig met een pomp, en dan kan die net zo goed helpen met het verwisselen
maar ik wil wel graag een pompje hebben, zo een die ik aan mijn fiets naast de bidon kan bevestigen. wie weet een goede? beter een waarmee ik geljik 8bar erin kan pompen!
Pfff, weer eentje. Vandaag toevallig een groot stuk met foto in de regionale krant over de wielrenner die vorige week verongelukte op een duinpad. Er is een stille tocht op de fiets gehouden en er wordt een gedenkteken geplaatst. En er is nu vooral discussie of dat nog wel kan, met een groep wielrenners over een duinpad. Ook een interview met de secretaris van de club waarbij ik rijd (de club reed vlak achter het ongeluk) over de veiligheid van het fietsen en hoe je dit soort ongelukken kan voorkomen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vlakbij Groningen is gister een wielrenner aangereden en vandaag overleden. Echt ook op een stukje waar ik zelf wel eens fiets...
Volgens mij zit ik nu op zo'n 2500km met Continental 4000. Daar zitten ook heel veel snelle kilometers bij, onder andere in de bergen. Weet niet of dit uitmaakt. Maar ik merk dat mijn band achter wat vlakker begint te worden. De toplaag begint af te vlakken. TIjdens het rijden geen last van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef dutch_cyclist het volgende:
ik rij al bijna 5000 km op een setje contis (Continental 4000s)
Nee, Shimano 2200 is de groep onder Soraquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:26 schreef Oksel het volgende:
Is dit wat?
Derailleur (Rear)
Shimano RD 2200
24 Speed
* Oksel is aan het kijken op Ebay.com.au voor een fiets.
Jahoor. Met banden als Veloflex record, Pariba Criterium en Michelin Pro Race light is dat eerder regel dan uitzondering, en al helemaal als je in de bergen rijdt. Met name de dure bandjes gaan minder lang meequote:1500km..
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Mkoolster het volgende:
ik ben verongelukt met mijn vorige fiets, iemand reed zo maar vanuit zijn oprit het fietspad op, fiets was kompleet kappot ik kwam er zelf nog goed vanaf met alleen kneuzingen, merk wel dat ik nu eens tuk voorzichtiger ben als ik een mogelijk ongeluk zie...
Wij waren uiteindelijk onderaan de Italiaanseweg met mij en m'n twee fietsmaten plus nog iemand die voor de gelegenheid even in het wiel kwam hangen. Die ging zomaar onderuit nog voor de voet van de klim op dat gladde stukjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik deed dat precies zo gemeen. Onderaan de Italiaanseweg eerst wachten op een grote groep, even laten gaan op het eerste stuk, en ze dan allemaal voorbij rijden. Geeft een lekker gevoel
kop over kop! Stoempen maar!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Oksel het volgende:
Gaat hard deze topics trouwens.
Vanavond op de fiets met een lokale tourclub..
Als je dan op tempo rijdt wordt het koersinzicht en tactisch rijden belangrijk. Vooraan zitten, of bij de juiste persoon in het wiel zitten. Of speel het gemeen, rijd een hoog tempo naar de "berg" zodat niet alleen jij maar ook de rest moeite heeft met klimmen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef Oksel het volgende:
Dat dus.. Vorige keer met de snelle mannen meegefietst. Probleem is dat wanneer je de heuvels ingaat het groep-voordeel volledig weg is. En dan kan ik dus niet meer meekomen..
100, 200 meter is niet lang ;-) Maar ik begrijp wat je bedoelt. In Nederland kun je bijna alles op macht doen. Eventjes pijn lijden, doorbijten en dan ben je boven. In de bergen en bij echte klimmetjes is het noodzaak om je cadans te houden. Klein beetje spanning op de benen en doortrappen in je eigen tempo. Niet laten verleiden tot sneller te klimmen of het moet de enige klim zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Oksel het volgende:
Ik blies mijzelf de vorige keer op..
Klimmen kan ik gewoon nog niet snel. Ik kom boven.. want ik begin gewoon rustig, en fiets op mijn eigen tempo, constant en rustig. Alleen de snelheid ontbreekt. Weet niet wat het is, op het vlakke stuk heb de snelheid wel..
Te zwaar misschien nog (ik dus). Of gewoon nog te weinig vermogen. Ik heb het trouwens over langere klimmen, niet over een pukkeltje van 30/40 meter. Meer over 100 meter, 200 meter. Dat gebeuren.
Dat dus.. ik kan hier niet op macht klimmen, daar zijn de klimmen te lang voor. En zo hoog mogelijk beenritme; hij staat in zijn lichtste versnelling als ik klim.. Heb 27 achter.. en 39 voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:02 schreef Superher0 het volgende:
[..]
100, 200 meter is niet lang ;-) Maar ik begrijp wat je bedoelt. In Nederland kun je bijna alles op macht doen. Eventjes pijn lijden, doorbijten en dan ben je boven. In de bergen en bij echte klimmetjes is het noodzaak om je cadans te houden. Klein beetje spanning op de benen en doortrappen in je eigen tempo. Niet laten verleiden tot sneller te klimmen of het moet de enige klim zijn.
Beste manier van trainen is met een zo hoog mogelijk beenritme te klimmen. Het mag geen kracht kosten. Iedereen kan met grote blad rijden, probeer dat zelfde tempo maar eens met het middenblad. Het fietsen zoals Lance Armstrong. Hoog beentempo.
Dat setje heb ik laatst aanbevolen aan twee vrienden (die dankzij mij (her)begonnen zijn, maar dat terzijde ), kostte slechts 11 pond. Pompje viel me qua haalbare druk niet eens tegen, als ik het vergelijk met de twee pompjes uit het duurdere segment die ik zelf heb. Overigens denk ik dat een CO2 pomp voor cyclechick een betere optie is, proberen 5+ bar in je band te krijgen met een minipompje is vervelender/vermoeiender dan een nieuw binnenbandje leggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:11 schreef Oksel het volgende:
@ Cyclechick, ik heb een setje van PRO. Fietstasje, pompje + houder (voor bij bidon), bandlichters en zo'n imbussetje.. pompje stelt niet veel voor, maar je kan er mee thuis komen. Was 20 euri's.
Oe, waar precies? Heb gister nog een best grote ronde gemaakt door de provincie.. Schrik je toch wel weer, van zo'n bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:33 schreef Tommeke het volgende:
Vlakbij Groningen is gister een wielrenner aangereden en vandaag overleden. Echt ook op een stukje waar ik zelf wel eens fiets...
Vet! Er zijn ontzettend veel oude wielershirts die ik wel zou willen hebben, maar dat is er zeker één van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef eentwee het volgende:
Te herkennen aan een Panasonic (retro)shirt
Makkelijk 8 bar halen en naast de bidon bevestigen? Dat wordt lastig. Ik gebruik alleen nog maar een Zéfal HPX die ik onder de bovenbuis klem. Daarmee haal je spelend 9 bar. Het is een lange pomp van aluminium, werkt ook prima tegen aanvallende honden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:58 schreef cyclechick het volgende:
maar ik wil wel graag een pompje hebben, zo een die ik aan mijn fiets naast de bidon kan bevestigen. wie weet een goede? beter een waarmee ik geljik 8bar erin kan pompen!
Waarom doe je niet eens mee op de Nedereindseberg?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef cyclechick het volgende:
nou, mijn wedstrijdje gaat niet door vrijdag, hij zat al vol... jammer!
donderdag kan ik nooit (geef ik spinningles) maar weekends wel, dat klinkt wel tof!! volgens mij doen er soms ook wel domrennertjes aan mee, zal eens inventariseren, thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom doe je niet eens mee op de Nedereindseberg?
Da's dinsdag en donderdag om 19:00, waarbij donderdag de C-klasse (waar jij vermoedelijk in wilt fietsen) apart rijdt op de bovenring.
Zaterdag om 13:00 en zondag om 11:00. Dinsdag is het niveau het hoogst, dus da's misschien wat minder voor je geschikt (zeker als het hard waait en als ze de bult ook nog eens over gaan).
De donderdag lijkt me het meest geschikt voor je om eens te proberen, misschien wel handig een dag uit te zoeken dat het niet te hard waait.
Ik hoor het graag, dan kunnen we even "hoi" zeggen. Ik fiets er iha zeker 1x per week.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
donderdag kan ik nooit (geef ik spinningles) maar weekends wel, dat klinkt wel tof!! volgens mij doen er soms ook wel domrennertjes aan mee, zal eens inventariseren, thanks voor de tip!
Om terug te komen op dit. Ik ben voor, want nu is ie een beetje saai... Alleen heb ik er de ballen verstand vanquote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Oksel het volgende:
Kan er trouwens niet iemand een leuke openingspost maken? Met wat foto's en vaste users hier enzo..? Ik heb dat nooit eerder gedaan..
deze band nooit gehad maar ben zeer te spreken over continental , goede banden voor een zeer schappelijke prijs is mijn ervaringquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef Oksel het volgende:
Qua banden, is dit iets?
http://www.veelvoordefiet(...).php?products_id=924
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooi. Welk oud model neem je mee? Mij lukt het helaas niet, de afstanden zijn te kort om een goede voorbereiding voor London-Edinburgh-London te zijn. En nog geen tijd gehad een geschikte fiets af te maken (de onderdelen heb ik wel al in huis).
Jezus. Ik denk dat ik daar 1 op de 3 keer dat ik fiets ongeveer langskom...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef Washington het volgende:
http://www.112groningen.n(...)ettelbert-video.html
Dit is klote!
Oppassen jongens.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n Chesini . Foto is van toen ik 'm net had, inmiddels is ie schoon gemaakt en komt er een mooie groep op. Maar eerst m'n super record groep voor m'n colnago afmaken
Mienscheer heet dat, die weg ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef koeii het volgende:
[..]
Oe, waar precies? Heb gister nog een best grote ronde gemaakt door de provincie.. Schrik je toch wel weer, van zo'n bericht.
Rijd je ook wel eens langere, rustige trainingen? Die mogen natuurlijk niet ontbreken.. misschien doe je dat wel maar ik lees meen ik vooral over clubtrainingen waar iedereen elkaar probeert de vernieling in te rijdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:22 schreef marcodej het volgende:
Pfff, weer een snelle, maar zware training gehad, mede ook door de fikse tegenwind op de weg terug. Korte explosieve klimmetjes zijn nog steeds niet mijn ding. Wordt aan alle kanten voorbij gereden... Sowieso de hele rit verzuurde benen gehad. Kon er lang aan blijven hangen, maar moest er tijdens het uitrijden af...
Het word tijd dat ik me weer eens top voel en wat makkelijker mee kan komen. De laatste tijd ging steeds op hangen en wurgen.
Ach, het is maar 65kmquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Alhoewel een Chesini me wat kort lijkt voor de kasseien.
Ik heb momenteel 3 projecten lopen:
Koga Myata Roadrunner. Ombouw op old-school compact met Stronglight crankstel en Gipiemme (omgelabelde Simplex) derailleurs
Gloria (uit Milaan) randonneuse frame opbouwen met vroege Japanse onderdelen, PBP-stijl.
Woodrup (Leeds), opbouwen tot randonneuse uit begin jaren '90, Dit is een frame uit de serie die een Hamburgse importeur begin jaren '90 verkocht.
Verder nog de laatste hand leggen aan een Koga Miyata flyer.
Ja, ik probeer af en toe wel een wat rustiger groepje op te zoeken, maar dat gebeurt niet vaak. Meestal zit ik dan mezelf te verbijten. Dan moet ik me voor mijn gevoel inhouden, en daar hou ik niet van. Meestal is mijn eergevoel en fanatisme zo groot dat ik een groepje opzoek waarin ik mezelf kan testen en dan probeer ik er zo lang mogelijk bij te blijven. Meestal lukt dat vrij aardig en kan ik ook nog meedraaien en mn kopwerk doen, maar de laatste paar trainingen hang ik echt op apegapen af en toe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:30 schreef eentwee het volgende:
[..]
Rijd je ook wel eens langere, rustige trainingen? Die mogen natuurlijk niet ontbreken.. misschien doe je dat wel maar ik lees meen ik vooral over clubtrainingen waar iedereen elkaar probeert de vernieling in te rijden
Woodrup:quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ach, het is maar 65km
Roadrunner met stronglight heb ik ook, maar dan als fixie (en onherkenbaar)
Dit soort posts vragen om foto's
Wielen zijn er in allerlei soorten en sterktes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ben gisteren naar EP bikes geweest omdat m'n zadel maar niet helemaal in de goede positie wilde blijven...met korting een nieuwe zadelpen in gekregen, ik had in mijn pogingen om mijn zadel vast te draaien de schroeven zowat door midden gedraaid. Nu zit er een steviger constructie in. Eric was te aardig om het te zeggen maar ik geloof dat het er op neer kwam, dat ik domweg te zwaar ben voor het standaard onderdeel
Dus dan ga ik me afvragen...welk onderdeel volgt? Hoe zit dat eigenlijk met wielen, wat voor sterktes zijn er, merken...weet er eigenlijk geen bal van.
Ik zit met mijn 75 kg dus nog wel veilig op mijn fietsie??quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Wielen zijn er in allerlei soorten en sterktes.
De standaard wielen die je bij een fiets krijgt als je hem koopt zijn meestal tot zo´n 80 a 85 kg. Daar wordt bij een fabrikant het meest op bezuigingd bij een nieuwe fiets.
Als je er normaal mee rijdt is er niets aan de hand, maar mocht je met meer gewicht een afdaling in de ardennen/alpen nemen dan is de kans groter dat je je tanden van het asfalt kan schrapen.
Ik vond eerlijk gezegd tijdens de JJC al bij wat afdalingen m'n fiets erg springerig, alsof de wielen het maar net hielden, en op vlakke ritten kraakt de voorkant van de fiets af en toe best wel eens, zijn sturen ook in verschillende sterktes, of is dat meer afhankelijk van de voorvork ed?...hum maar eens kijken wat er te koop is. Suggesties voor een verantwoord stel wielen voor iemand van zo'n 105-110 kilo iemand? Als ik serieus lange afstanden wil doen, zal ik toch wel volgend jaar een andere, betere fiets moeten, maar een goed stel wielen dat ik dit jaar koop kan ik toch gewoon ook meenemen naar een volgende fiets?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Als je er normaal mee rijdt is er niets aan de hand, maar mocht je met meer gewicht een afdaling in de ardennen/alpen nemen dan is de kans groter dat je je tanden van het asfalt kan schrapen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Oksel het volgende:
Kilootje per maand moet lukken toch? Veel bewegen, gezond eten.. fruit/yoghurt in de morgen, bruine boterham met pindakaas in de middag, veel vlees/groente in de avond. Geen drank, geen zoetigheid. Af en toe handje nootjes. Veel fruit. Oh, had ik al veel fruit gezegt? Oh. En veel bewegen. En veel fruit. Had ik al veel bewegen gezegt? Dan lukt een kilo per maand mak-ke-lijk. Ben je over een jaar 95kg.
Ik ben de afgelopen 5 maanden van 90,7 naar 87,7 gegaan.. en ben niet heul streng. Flesje wijn, paar witbiertjes nu en dan.. en zou ook nog meer kunnen bewegen.
Je maakt je heel erg druk over je fiets, of alles wel sterk genoeg is, etc. etc. Maak je eerst eens druk over jezelf! Hou je gewicht, buik- en beenomvang wekelijks een paar keer bij, zet het in een Excel sheet zodat je progressie ziet. Succes
Dit dus niet, als je wilt afvallen. Laat pindakaas nou het middel zijn wat "bodybuilders" gebruiken in de bulk om aan te komen, kijk maar eens op het etiket....quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Oksel het volgende:
bruine boterham met pindakaas in de middag
Captain, lees dit topic maar eens door:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jawel...ben ik allemaal mee bezig, ik ben al twee kostuummaten naar beneden enzo. Maar standaard wielen gaan het dus ook moeilijk hebben met 95 kilo als ik het goed las. En studeren voor asfalt-pizza vind ik een overschatte hobbie
Je hoeft natuurlijk niks. Ik als ervaringsdeskundige (30 kg in 5 maanden ) zweer erbij dat je niet moet drinken (hielp hier ook), maar at er wel normaal bij. Patat op zaterdag e.d. hoorde er gewoon bij! Alleen extra sporten(cardio met spieroefeningen) helpt ook al!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou graag willen minderen met drinken, maar dan weet ik helemaal niks meer. Ik MOET wel.
Oei... klein typfoutje kan enorme gevolgen hebben, ik bedoelde 'dan weeg ik niks meer'. Mijn BMI zit nu al flink onder de 20. En ik hang wel te vaak op een terras, maar daar krijg je ook een hoop gezelligheid voor terug. En de meeste niet-alcoholische dranken vervelen zo snel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niks. Ik als ervaringsdeskundige (30 kg in 5 maanden ) zweer erbij dat je niet moet drinken (hielp hier ook), maar at er wel normaal bij. Patat op zaterdag e.d. hoorde er gewoon bij! Alleen extra sporten(cardio met spieroefeningen) helpt ook al!
Thanks voor de link...de fiets werd me door EP aanbevolen als een goede fiets om dit jaar mee te starten en mezelf een beetje in vorm te rijden, maar hij zij er wel bij dat als ik serieus lange afstand wil gaan rijden, dat ik dan of op een aantal plekken robuustere onderdelen moest gaan laten monteren volgend jaar. Of hem inruilen voor een andere.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Gripper het volgende:
[..]die fiets werd toch door die jongen bij EP omschreven als "precies wat jij nodig hebt" ? ( Ik meen dat je mij een keer zoiets hebt verteld)
ow haha, ja hier nog 1 hoor. Terrasjes zijn altijd gezellig, maar als je er 1 a 2 keer per week extra bij sport kan je ook nog goed afvallen hoor (als je het nodig heb!). Alleen wel goed opletten wat je erbuiten drinkt/eet natuurlijk. Veel water is ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oei... klein typfoutje kan enorme gevolgen hebben, ik bedoelde 'dan weeg ik niks meer'. Mijn BMI zit nu al flink onder de 20. En ik hang wel te vaak op een terras, maar daar krijg je ook een hoop gezelligheid voor terug. En de meeste niet-alcoholische dranken vervelen zo snel.
In het Centraal klimtopic #5 hebben we een mooie OP, waarvan ook een wiki beschikbaar is, zie het linkje onderaan. Uiteraard willen we hier iets heel anders bouwen, maar als iemand de wiki kan maken, kunnen we de tekst voor de OP telkens bij het aanmaken van een nieuw topic (en we verslijten er nu ongeveer 2-3 per week) hergebruiken. Zo hoef je alleen maar het volgnummer aan te passen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
PS die OP...dat wordt wel dringend zo langzamerhand! Heeft iemand al een leuk idee?
Geen. Vind ik te gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Greatmarked het volgende:
Wat voor muziek hebben jullie aan onder het fietsen?
Welke klim was dat, weet je dat? Je hebt in de Eifel echt steile krengen he..vorig jaar ook gemerkt. Een van de steilste stukjes was trouwens op de Nurburgring.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef Oksel het volgende:
Oh, goed trouwens dat gisteren mijn cassette uit elkaar pleurde.. een gedeelte van de groep moest afstappen tijdens een klim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |