abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 8 januari 2000 @ 01:11:00 #1
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_242439
Hallo, zomaar een verzoek om de bereidwillige diegene die vernoemde programma's (Koffietijd 7-1 en RTL Live forum discussie 7-1) gezien heeft om een verslagje te vragen, mits hij of zij er zin in heeft, want ik heb het allemaal gemist en ben toch benieuwd naar wat Willem en Sabine te melden hadden.

Bij voorbaat bedankt

pi_242440
Ik heb het wel gezien maar het was teveel om hier nog te tikken, in ieder geval was Willem positief en het was een boeiend en leuk gesprek van bijna 45 minuten, je kwam veel te weten over en van hem. En ja Sabien was ook in RTL live.

Voor degenen die ruud en willem willen zien en lezen in het verslag vanuit GvjL gisteren, hier staat het verslag: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003453.html
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 08 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 8 januari 2000 @ 09:47:00 #3
2335 vossie
preekt met passie
pi_242441
Beste oliebol 2000,

Ik heb je verslagen steeds met veel plezier gelezen want ik ben zo iemand die je bedoelt als je zegt "ik doe het voor degenen die niet kunnen kijken".
Als je deze keer geen verslag hebt gemaakt zou je dan een korte samenvatting kunnen plaatsen?
Ik ben met name benieuwd naar wat voor indruk Willem maakte. Was hij een beetje relaxed? In dat internet-interview maakte hij op mij een zeer onzekere indruk, zat alsmaar zichzelf te overtuigen van z'n rol op het vlak van "balans tussen mensen die het niet zo goed konden vinden met elkaar".

Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.
Mij zou je er een plezier mee doen.

...dus let op je kippen

pi_242442
Toevallig heb ik gisteren Koffietijd gezien, ik zal proberen een samenvattend verslag te maken.

M.i.v. maandag aanstaande zal Willem 1 keer per week de kookrubriek in Koffietijd verzorgen.

Bij het 5-minuten-schrijven in de dagboekkamer heeft W steeds het menu van de dag op papier gezet. Misschien dat hij hiervan nog boekje gaat maken of zo.
Hij vertelde ook op welke wijze ze meer geschreven hadden dan de toegestane 5 minuten. De laatste die in de dagboekkamer was geweest, liet de deur op een kiertje staan zodat deze niet in het slot viel.
Als de redactieleden dan - na elven - naar huis waren, gingen ze weer verder met het schrijven in de dagboekkamer.

Nadat hem gevraagd hoe het is om te ervaren dat iedereen hem nu kent en alles over hem weet, vertelde W dit erg vreemd was. Aan het begin van de week was hij daarom naar de kroeg in Lemmer geweest: daar kent hij ook iedereen bij naam.

W vertelde over de training bij Heerenveen. Het was nogal afzien geweest, onder meer omdat de training om 09.00 uur begon, terwijl hij dus de dag ervoor tot 05.00 uur in de kroeg had gezeten.

Toen W verteld werd dat hij af en toe treurig en stilletjes overkwam, bestreed hij dit ten zeerste. Hij had een prima tijd gehad in het huis en veel plezier gemaakt.
Mbt de negatieve reacties: W negeert deze en wil alleen op positieve reacties ingaan.

Nav Karin's opmerking in de donderdagavond uitzending dat zij de regels af en toe nogal streng vond: W zei dat hij dat niet vond. Het feit dat BB bijvoorbeeld de regels wijzigde over het scheerapparaat, was volgens hem alleen een spel om reactie uit te lokken - hetgeen dus ook gelukt was.

Nog kort werd er ingegaan op de roddelbladen en hoe zijn gezin BB ervaren had.
W zei dat zijn oudste dochter er net zo nuchter mee omging als hij zelf. Zijn jongste dochter maakte al snel liever haar tekening dan dat zij naar pa op de tv keek.
W prees de wijze waarop zijn ex-echtgenote Tessa met de publiciteit was omgegaan.
De afgelopen week was W nog met Tessa uit eten geweest, hetgeen erg gezellig was geweest. Zij konden nu weer vriendschappelijker met elkaar omgaan dan voordat hij in het huis gezeten had.

  zaterdag 8 januari 2000 @ 17:03:00 #5
2335 vossie
preekt met passie
pi_242443
just watchin'

Voor iemand die vooral leest is dit een fantastiese samenvatting!
Je hebt er mij in ieder geval een groot plezier mee gedaan.
Leuk voor Willem zo'n kookrubriekje, ik zal er zelf nooit naar kijken maar het moet hem, na al die negatieve kritiek, toch goed doen.

...dus let op je kippen

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')