abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 januari 2000 @ 18:00:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_242381
jammer dat hij er nu pas zo stellig mee naar buiten treed, maar hij heeft volledig gelijk natuurlijk. gisteren bij het opnieuw aanschouwen van de beelden vond ik het een Genante vertoning. Een kerel van 23 die in zijn eentje tegen een camera loopt te praten en als een klein kind om aandacht vraagt. Met een deken over zijn hoofd een plant loopt voor te schuiven en in zijn onderbroek in hartje winter buiten in de tuin midden in de nacht zijn lijf gaat lopen showen aan de camera. Maar het blijkt maar weer het Volk vreet het en gunt zo'n kind een Fanta (in
dit geval van 250.000 gulden) Jammer maar waar, Maurice had volledig gelijk. Niet Bart had moeten winnen maar Ruud, die als enigste zich zelf bleef.

Natuurlijk kun je zeggen dat het helemaal niet de bedoeling was dat iemand zichzelf bleef, maar wat Bart deed was natuurlijk gewoon acteren, iets wat je in een soap moet doen , maar juist niet in een real-soap. Dat is meteen een van de redenen dat een vervolg op BB nooit meer dezelfde impact zal hebben volgens mij. De deelnemers zullen meer bezig gaan met het publiek bespelen, zichzelf een bepaald imago proberen aan te meten, dan dat ze een beeld gaan geven hoe ze echt zijn.
Ik gun Bart die 250.000 pieken best, maar toch jammer dat het Nederlandse publiek deze kinderachtige ras-acteur heeft verkozen boven Ruud.

PS de beelden van Anouk gisteren waren ook stuitend, een beetje een miskend talent kregen we te zien, een jonge vrouw die tegen wil en dank de rol van het kleine meisje kreeg opgedrongen. Althans dat vond ze zelf, wij BB-watchers weten wel beter Ze was een klein kind. (verbeeldde ik me het nou , of had ze inderdaad een ouwere kop gekregen?)

Volgende week weer meer genieten van de nabeelden , vond ze erg leuk.

Rob


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 januari 2000 @ 18:25:00 #2
862 Arcee
Look closer
pi_242382
Onzin. Bart wist enorm goed om te gaan met de camera. Hij bespeelde de camera als geen ander. Ik vond het echt briljant. Maurice was zich constant bewust van de camera, zei hij (en voelde zich dus niet helemaal op z'n gemak). Dus, we hebben een programma waarin je 100 dagen lang 24 uur met de camera gevolgd wordt. Wie verdient er dan meer respect: iemand die de camera bespeelt of iemand die zich er constant bewust van is en zich er ongemakkelijk bij voelt? De eerste natuurlijk. Bart dus.
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2000 @ 18:29:00 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_242383
Ik weet niet meer waar, uitzending of hier, maar sjoerd heeft eens een keer gezegd dat Bart iemand is die graag actief is, gewoon veel energie heeft.

Hij zat zich daar, vooral met nicotine tekort, zich kapot te vervelen en al die rare acties waren uit verveling.

* otaku-san vond daar wel wat in zitten .

-----------
Chazak ve Ematz

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 07 Januari 2000).]

The future is after you
  vrijdag 7 januari 2000 @ 20:40:00 #4
1464 ART
FOK!member
pi_242384
Op het moment dat Bart zijn acties deed, vonden de meesten het wel grappig (ik ook). Het brak de sleur en het maffe gedoe van Bart was hard nodig in een huis dat ontzettend inkakte. Willem en Karin deden hun uiterste best om een zo gezapig mogelijke gezinssituatie te creëeren, onder het motto, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Bart deed raar. En dat mag niet in Nederland, want je behoort ten alle tijden normaal te doen! Godzijdank deed hij raar. Misschien hadden meer mensen in dat huis eens raar moeten doen. Of was Maurice daar niet toe in staat en was hij stiekem jaloers op Bart dat die zo soepel met de camera omging? Iets wat hij zelf niet kon.

Daarbij: dit was weer strak montagewerk. Een paar beelden van Bart, volledig uit hun context gehaald, gedraaid onder de klaagzang van Maurice. En het werkt! Wat komt Bart knullig over!, zoals meteen door R@b wordt opgepikt.

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 7 januari 2000 @ 23:19:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_242385
quote:
op 01-07-2000 om 08:40 PM schreef ART het volgende:
{KNIP]
Daarbij: dit was weer strak montagewerk. Een paar beelden van Bart, volledig uit hun context gehaald, gedraaid onder de klaagzang van Maurice. En het werkt! Wat komt Bart knullig over!, zoals meteen door R@b wordt opgepikt.


Ja hallo , dacht je dat ik BB niet gevolgd had of zo. Uit deze montage kwam het echter nog beter naar voren. Natuurlijk is het leuk als iemand gek gaat lopen doen op TV ,niks mis mee, alle hulde als dat op een originele manier gebeurd. Bart's manier van de sleur doorbreken was alleen genant , zielig en kinderachtig tegelijk. Dat bleek overduidelijk door deze slimme montage.
Wat de reden van Maurice is om dit nu te melden weet ik niet. Alleen mijn beeld wat ik van Bart had werd nog eens bevestigd. Daarmee zeg ik niet dat ik op de hand ben van Maurice, want die was gewoon erg saai

Wat voor mij wel steeds meer vaststaat, is dat een opvolger van BB nooit meer dezelfde ""echtheid"" zal hebben, zeker niet als dat bevolkt gaat worden door allerlei types die zogenaamd leuk of interessant moeten gaan doen (zie Cyrille),iets wat me ook al opviel bij the making of De bus vanavond , maar daar is een ander Forum voor.


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_242386
quote:
op 01-07-2000 om 06:00 PM schreef R@b het volgende: jammer dat het Nederlandse publiek deze kinderachtige ras-acteur heeft verkozen boven Ruud.


Rob





Ruud ging er zelf ook nogal prat op dat hij zichzelf was gebleven dat kwam bij mij nogal geforceerd over.
Verder weet ik niet niet of het nou zo'n verdienste is om jezelf te zijn en blijven met de (non) persoonlijkheid van Ruud.
Toch vreemd dat als je eens gek doet dat nederland er dan gelijk van overtuigd is dat je dat doet om aandacht te trekken of in dit geval een prijs te winnen.
En wat Maurice betreft die was toch echt alleen maar jaloers. Terwijl dat niet nodig was geweest als die gewoon wat zekerder van zichzelf zou zijn geweest, maar het is nu eenmaal een bekend gegeven dat wanneer je onzekerheid uitstraalt men je ook niet serieus neemt. Niet zo gek want als je jezelf niet vertrouwt wie ben ik dan om je wel te vertrouwen toch?
  zaterdag 8 januari 2000 @ 01:01:00 #7
910 Barbie
Graduated Fool
pi_242387
Mmmm, ik vond juist Maurice altijd zo integer, maar na de uitzending was ik juist totaal afgeknapt. Ik vind het getuigen van slechte smaak om 3 weken achteraf nog eens uitgebreid te gaan zitten vertellen dat je iemand een klein kind vond. In ieder geval niet integer! En ookal was Bart kinderachtig, in eerste instantie was Maurice er best positief over (toen hij net uit het huis was). Had dat dan eerder gezegd, nu kwam het inderdaad nogal jaloers over.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_242388
Hmmm nou het lijkt erop R@B dat jij nu dus net gezwigt bent voor het gedrag van Maurice waar hij Bart van beschuldigd......dat is al even het overdenken waard lijkt me.

Ik zie in Maurice sinds zijn laatste TV optredens eigenlijk steeds meer een jaloers ventje die het eigenlijk niet goed kan hebben dat Bart gewonnen heeft en dat deze zo populair is en hijzelf (Maurice) dus niet.

Tevens vind ik dat je het Nederlandse TV Publiek erg laag inschat, ik ben van mening dat het nederlandse TV publiek dus duidelijk meer ziet in iemand die er wat voor over heeft om te winnen dan iemand die alleen 'zichzelf' blijft, Ruud, prima kerel, maar wel echt saai hoor, Bart ? een gangmaker en een goede winnaar......

B.T.W. wat denk je....had Maurice z'n medebewoners 15.000 gld geschonken ?
------------------
--== Lucky's World ==--
www.luckysworld.com
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door Lucky (Datum 08 Januari 2000).]

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_242389
Maurice geld weggeven??

Nee die had z'n eigen gay-parade georganiseerd met z'n centen

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_242390
Ik vond het optreden van Maurice erg sterk. Hij zei natuurlijk niets nieuws over Bart, we kenden zijn mening al lang. En dat het pas na drie weken wordt uitgezonden is zijn fout niet!

Opvallend was hoe hij nu opeens veel zelfverzekerder leek en beter uit zijn woorden kwam.

Ik ben het volledig R@b (en Maurice) eens dat het optreden van Bart soms behoorlijk kinderachtig en irritant was. En ik denk dat zowel R@b als ik dat indertijd ook al hebben opgeschreven (zoek het maar op), dus beschuldig ons niet van meelopen met de waan van de dag.

Op zich is het natuurlijk hartstikke leuk als je iemand in de groep hebt die de clown uithangt. Maar in het geval van Bart moet je bedenken voor wie hij dat deed. Deed hij het om zijn medebewoners te vermaken? Of om het publiek thuis voor zich te winnen?

Ik denk dat laatste.

Bart zegt dat hij een rol in GTST heeft aangeboden, gekregen, maar liever geen rol speelt omdat hij zichzelf wil blijven. Als ik dat hoor moet ik verschrikkelijk lachen. Als er iemand constant een rol heeft gespeeld in BB dan is het Bart wel. Altijd heeft hij zich verscholen achter een masker, nooit heeft hij echt iets van zichzelf laten.
Misschien klink ik nu als Bianca, maar ik denk dat Bart teveel in die voor zichzelf gecreeerde rol is gaan geloven.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 8 januari 2000 @ 12:27:00 #11
2250 pasha
love & peace
pi_242391
Sorry Hunter,
Niet mee eens. Als je niet al je privezaken en -gevoelens naar buiten brengt wil dat niet zeggen dat je niet jezelf bent. Zo kun je in het echte leven toch ook zijn. Wil dus echt niet zeggen dat je acteert.
En laten we niet vergeten dat Bart nog jong is en daarom misschien soms wat kinderachtig. Wil ook niet zeggen dat ie niet zichzelf is.
En kinderachtig of niet....hij heeft wel weer wat leven in de brouwerij gebracht en voor mij was dat wel een welkome afwisseling tussen het voetbal- en sexgelul door. Ruud vind ik overigens een prima vent, maar dat terzijde. Ik denk dat Bart aardig zichzelf is gebleven, wat trouwens ook door b.v. Tim is bevestigd en dat hij wat entertainment betreft verdiend heeft gewonnen!

GO BART!

Ben soms een beetje in de war
  zaterdag 8 januari 2000 @ 13:59:00 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_242392
inderdaad door zijn kinderachtig gezeik was t wel interresant.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 8 januari 2000 @ 16:03:00 #13
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_242393
Dus ik ben de enige die het met Maurice oneens is?

Maurice is echt zo'n jongen van: "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg". En daar heb ik "een hekel" aan...

Nee! Doe maar eens gek, want je doet al normaal genoeg juist! Ik zelf doe ook niet normaal hier en da's juist goed. Want normale mensen zijn er al genoeg en afwisseling is nodig. Dus Bart doet eens lekker gek en dan wordt ie daar meteen op aangekeken.

*Niemand* weet of hij het expres deed voor de camera of dat hij gewoon inderdaad zo thuis ook doet. Ik zelf denk dat hij thuis ook zo is...

I make love in theory and touch myself in practice
  zaterdag 8 januari 2000 @ 16:05:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_242394
quote:
op 01-08-2000 om 01:35 AM schreef Lucky het volgende:
Hmmm nou het lijkt erop R@B dat jij nu dus net gezwigt bent voor het gedrag van Maurice waar hij Bart van beschuldigd......dat is al even het overdenken waard lijkt me.

Dus nu zeg je dat IK kinderachtig in de weer ben ???? Waar baseer je dat dan op, in welk gedeelte van mijn post ben ik gezwicht (niet gezwigt) voor het gedrag van Bart ?? Bergrijp niets van die beschuldiging

________________________
quote:Ik zie in Maurice sinds zijn laatste TV optredens eigenlijk steeds meer een jaloers ventje die het eigenlijk niet goed kan hebben dat Bart gewonnen heeft en dat deze zo populair is en hijzelf (Maurice) dus niet.
__________________________

Dat interesseert me niet, of Maurice nu wel of niet jaloers is. Het ging mij er juist om dat hij NU zegt wat IK allang vond, namelijk dat Bart erg kinderlijk voor zijn leeftijd is (zeker voor iemand die er prat op gaat in voormalig joegoslavie gediend te hebben)

__________________________
quote:Tevens vind ik dat je het Nederlandse TV Publiek erg laag inschat, ik ben van mening dat het nederlandse TV publiek dus duidelijk meer ziet in iemand die er wat voor over heeft om te winnen dan iemand die alleen 'zichzelf' blijft, Ruud, prima kerel, maar wel echt saai hoor, Bart ? een gangmaker en een goede winnaar......
______________________________

Ik schat het TV-publiek helemaal niet in. Niet hoog en niet laag. Je legt mij woorden in de mond die ik niet geschreven heb, en het bewijs staat zwart op geel boven je. Iedereen moet kiezen wie hij de beste vindt , maar ik mag deze keuze toch wel aanvallen??

____________________________
quote:B.T.W. wat denk je....had Maurice z'n medebewoners 15.000 gld geschonken ?
______________________________

?????

Niet relevant in deze discussie, maakt ook niet uit, ik ben totaal niet op de hand van Maurice, dus mijn oordeel hierover heeft ook geen zin. BTW zou ik dan zeggen RUUD had het wel gedaan

Rob uit
Alkmaar-zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_242395
Zal wel met de omstandigheden te maken hebben gehad
Bientje , Ouwe lullen , 100 dagen etc.
blabla
pi_242396
quote:
op 01-08-2000 om 04:05 PM schreef R@b het volgende:
Dus nu zeg je dat IK kinderachtig in de weer ben ???? Waar baseer je dat dan op, in welk gedeelte van mijn post ben ik gezwicht (niet gezwigt) voor het gedrag van Bart ?? Bergrijp niets van die beschuldiging

Tja, je kan blijkbaar niet negatief over Bart doen zonder dat een paar mensen negatief over jou gaat doen...

blabla
pi_242397
Rob, ik ben het met je eens. Ik denk dat Bart de enige was die eral snel mee bezig was hoe hij bij het publiek overkwam en probeerde een persoon neer te zetten.
Het vreemde is dat ik in je stukje eigenlijk geen kritiek zie naar Bart toe, je betreurt het alleen maar dat een acteur wint hetgeen tot gevolg zou hebben dat in andere series bewoners echt proberen een karakter neer te zetten. Dan word het meer een soap met de beste acteur als winnaar.

Voor de mensen die Maurice er op aan vallen nu pas met dit te komen:
a wij weten niet wanneer dit is opgenomen
b Maurice hield zich in het begin (volgens mij) nog bewust wat op de vlakte, hierover zal hij echt wel hebben nagedacht.

Overigens blijkt uit alle reacties maar weer eens wat je kan bereiken met wat knip en plakwerk

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

  maandag 10 januari 2000 @ 12:16:00 #18
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_242398
Mauwries trok Bart niet, Bart war eine nummer zu gross!
Ik ben online
  maandag 10 januari 2000 @ 13:16:00 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242399
Nee hehe, de enige die Bart wel trok was Sabine!

quote:
op 01-10-2000 om 12:16 PM schreef Hawkwind het volgende:
Mauwries trok Bart niet, Bart war eine nummer zu gross!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 10 januari 2000 @ 13:19:00 #20
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_242400
Bart zag waarschijnlijk na al die tijd tussen die ronduit saaie mensen het verschil niet meer tussen de ene kamerplant (Maurice) of de andere.
"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)


  maandag 10 januari 2000 @ 14:00:00 #21
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242401
Waarschijnlijk is Bart het gewoon gewend om als een hondje door de kamer te kruipen.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 10 januari 2000 @ 14:03:00 #22
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_242402
Óf hij probeerde door laag bij de grond te blijven het niveau van zijn medebewoners te evenaren.
"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)


  maandag 10 januari 2000 @ 14:08:00 #23
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242403
Dat lijkt me stug want hij weet volgens mij echt niet hoe hij zich moet aanpassen aan anderen.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 10 januari 2000 @ 14:12:00 #24
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_242404
Ik zei ik "probeerde". Heb nooit beweerd dat het gelukt is.
"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)


  maandag 10 januari 2000 @ 14:16:00 #25
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242405
oh nou je hoeft niet boos te worden.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')