abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juni 2009 @ 15:27:20 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70448180
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Villaaaaaaaaa

Jajajaaa
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70448375
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon even omdat het kan:



.
Inieeeeeeeeeeeeeeeesta .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 28 juni 2009 @ 15:51:33 #153
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70448692
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 28 juni 2009 @ 15:56:11 #154
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70448800
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
Villa scoorde afgelopen seizoen 28 doelpunten (in 33 wedstrijden) bij een erg wisselvallig valencia.
Bij het barca van afgelopen seizoen had hij er minstens 40 ingejast.

Eto'o heeft echt heel veel kansen gemist afgelopen jaar.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_70448841
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
30-40 miljoen voor een speler die zijn laatste contractjaar in gaat is enorm veel geld. Met wat bijleggen kan je Villa er voor terughalen. Die amper minder scoort dan Eto'o, en dat voor toch iets minder goede teams. Een wat jongere speler zou misschien wel mooi zijn inderdaad, aan de andere kant heb je Bojan en nu dus Keirrison ook nog voor de toekomst.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70448922
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
Gelukkig is Zlatan wel een stuk jonger en een echte killer...
pi_70449189
40 miljoen plus Caceres en de verhuur van Keirrison voor twee jaar.

Prima deal zo op papier.
  zondag 28 juni 2009 @ 18:08:41 #158
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70452312
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
40 miljoen plus Caceres en de verhuur van Keirrison voor twee jaar.

Prima deal zo op papier.
Op papiers is dat dus 56,5 miljoen + verhuur van Keirrison voor twee jaar.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_70455195
Einde Eto'o als speler Barcelona?
quote:
Barcelona heeft een monsterbod ontvangen op Samuel Eto'o. Manchester City wil heel veel geld betalen voor de Kameroener.

'Eto'o heeft een astronomisch aanbod gehad van City', vertelde Barça-preses Joan Laporta aan het Catalaanse radiostation iCat FM. 'Het zou hem de best betaalde speler in de wereld maken. Hij kan bij City meer verdienen dan Cristiano Ronaldo bij Real Madrid.'

'Samuel heeft aangegeven te willen blijven bij ons', vervolgt de voorzitter van de Champions League-winnaar waar de 28-jarige spits een contract voor nog een jaar heeft. 'Maar een aanbod zoals City heeft gedaan is zowel voor hem als voor ons moeilijk te weigeren. Mocht de overgang doorgaan dan gaan we op zoek naar een nieuwe spits.'

Eto'o heeft net zijn vijfde seizoen erop zitten in Camp Nou. In 144 competitieoptredens scoorde hij liefst 109 keer.
Zou het jammer vinden als hij nog toch gaat vertrekken. Maar als je een astronomisch bedrag door een paar malle oliesjeiks krijgt aangeboden...

Laporta zal gek zijn als hij het zou weigeren voor een speler van 28 jaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70456728
Ik zou hem absoluut niet kwijt willen als speler, maar een gigantisch bod weigeren voor een 28-jarige speler met een jaarcontract is misschien wel heel stom. Als je voor dat geld een wat jongere speler kan terugkopen die ongeveer 4-5 seizoenen mee kan gaan en ook er rustig op los scoort, dan denk ik dat dat een goede zet is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 28 juni 2009 @ 21:37:09 #161
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70458330
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.


Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70458634
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.


Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
Liever Villa dan Ibra...

Scoort net zo makkelijk als Eto'o en heeft minder maniertjes dan Ibra.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 28 juni 2009 @ 23:33:13 #164
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70463079
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.


Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
Lucratief? Een club als Man City?

Je doet net of dit de meest geweldige transfer is naar de hoogste club uit z'n leven.
Sportief gezien is dit voor Eto'o een stap terug. En wat maakt het hem uit als hij daar 2 miljoen of zoiets meer gaat verdienen als hij bij Barca als wel 8 miljoen kan verdienen?

Voor Eto'o zou het stom zijn om te doen, tenzij hij geen motivatie meer heeft bij Barca.

Anders gewoon Torres kopen. Dan kun je nog lang vooruit!

[ Bericht 0% gewijzigd door BarbaRob op 29-06-2009 07:42:33 ]
pi_70463561
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Anders gewoon Torres kopen. Dan kun je nog lang vooruit!
En daar de hoofdprijs voor betalen? Liever niet!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 juni 2009 @ 08:52:22 #166
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70468897
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Lucratief? Een club als Man City?

Je doet net of dit de meest geweldige transfer is naar de hoogste club uit z'n leven.
Sportief gezien is dit voor Eto'o een stap terug. En wat maakt het hem uit als hij daar 2 miljoen of zoiets meer gaat verdienen als hij bij Barca als wel 8 miljoen kan verdienen?

Voor Eto'o zou het stom zijn om te doen, tenzij hij geen motivatie meer heeft bij Barca.

Anders gewoon Torres kopen. Dan kun je nog lang vooruit!
Gast, Eto'o zit bijna op zijn top en als hij dat al niet zit, dan zal het geen jaar meer duren. Denk je nu werkelijk dat hij zo'n lucratieve deal laat zitten?! Wat boeit hem dat sportieve aspect nu weer als hij jaarlijks een gigantische bak geld in het vooruitzicht heeft. Plus als de transfer geruchten van City doorgaan dan heeft City straks een erg goede aanval en misschien dat hij dat wel als een uitdaging ziet.

Geloof me niet verkeerd want ik zie ook graag dat hij blijft, maar je bent gewoon een idioot als speler om zo'n aanbod af te slaan en als club om voor een 28-jarige speler een berg geld te vangen.

Plus het kopen van Torres is niet rieel, dat doe je maar mooi op football manager
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70470306
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En daar de hoofdprijs voor betalen? Liever niet!
Dat zou mij eigenlijk helemaal niks uit maken om de hoofdprijs voor Torres te betalen! Torres is de perfecte spits voor Barca, met zijn snelheid en scherpte. Als ze dikke miljoenen voor Eto'o krijgen, direct informeren bij Torres van mij part betaal je daar 50 miljoen voor. De beste club ter wereld op dit moment mag het naar mijn mening ook best laten zien op de transfermarkt.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:24:37 #168
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70470580
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat zou mij eigenlijk helemaal niks uit maken om de hoofdprijs voor Torres te betalen! Torres is de perfecte spits voor Barca, met zijn snelheid en scherpte. Als ze dikke miljoenen voor Eto'o krijgen, direct informeren bij Torres van mij part betaal je daar 50 miljoen voor. De beste club ter wereld op dit moment mag het naar mijn mening ook best laten zien op de transfermarkt.
Volgens mij hebben jullie een compleet vertekend beeld van hoeveel die marktconform gaat kosten en of hij dat wil.

Torres wil echt niet weg bij liverpool want die gaan volgend jaar voor de hoofdprijs in de CL en premier league en daarnaast ligt de prijs van Torres ligt rond de geschatte prijs rond 60-70 miljoen. Gezien het feit dat de aanval van Liverpool draait om Torres en Gerard zullen ze heel diep in de buidel moeten tasten willen ze hem losweken.
Torres had zoiezo al in zijn contract bij Atletico een afkoomsom van 90 miljoen en ik denk dat ze bij Liverpool gekozen hebben om dat bedrag keer 2 te doen. Logisch.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  maandag 29 juni 2009 @ 10:43:36 #169
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70471147
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Wayoflife_ het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie een compleet vertekend beeld van hoeveel die marktconform gaat kosten en of hij dat wil.

Torres wil echt niet weg bij liverpool want die gaan volgend jaar voor de hoofdprijs in de CL en premier league en daarnaast ligt de prijs van Torres ligt rond de geschatte prijs rond 60-70 miljoen. Gezien het feit dat de aanval van Liverpool draait om Torres en Gerard zullen ze heel diep in de buidel moeten tasten willen ze hem losweken.
Torres had zoiezo al in zijn contract bij Atletico een afkoomsom van 90 miljoen en ik denk dat ze bij Liverpool gekozen hebben om dat bedrag keer 2 te doen. Logisch.
Gewoon Torres kopen, die kan jaren vooruit. Dan maar wat meer betalen als je je beste spits gaat verkopen. Ik ben het met Vjenne eens
pi_70471265
Ik zou Eto'o zo wegdoen bij een astronomisch bod, alleen maar om het record van Real en Ronaldo te verbreken. Maar de transfersom zal vast niet hoger zijn dan 50 miljoen i.v.m. contractduur.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:17:24 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70475939
quote:
Xavi - No room for Ronaldo

Barcelona star Xavi insists he would not have wanted Cristiano Ronaldo to move to the Camp Nou because the European champions do not need players who 'fill gossip magazines'.

The Portuguese winger is set to officially join Real Madrid on Wednesday in a world-record deal after Manchester United accepted an £80million offer from the Bernabeu giants.

Xavi, though, is adamant that UEFA Champions League, Primera Liga and Copa del Rey holders Barcelona do not need Ronaldo, who has been pictured over the summer enjoying a holiday in the United States of America.

The Spain midfielder points to club colleagues Lionel Messi, Andres Iniesta, Thierry Henry and Samuel Eto'o - who has been linked to Manchester City - as examples of the quality in Pep Guardiola's unprecedented Treble winners.

"The best player in the world is Lionel Messi and there's no chance he will switch allegiance," Xavi said in Sport.

"We also have Andres Iniesta, Thierry Henry and Samuel Eto'o and with that kind of luxury, we are capable of doing anything.

"As for Ronaldo, I wouldn't want him here. At Barca, we do not have room for players who fill gossip magazines.

"We are hard workers and sportsmen but he, on the other hand, is uncontrollable."

SKY
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70476106
Xavi, held.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_70476443
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Wat een gelul
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70479526
Xavi.
pi_70481668
quote:
Het ‘astronomische’ aanbod dat Manchester City Samuel Eto’o zou hebben gedaan, heeft een definiëring gekregen. Volgens het Britse BBC Sports kan de Kameroener een weeksalaris van zo’n 294 duizend euro tegemoet zien wanneer hij besluit de overstap te maken van Barcelona naar de ambitieuze Engelse club. De Catalanen zelf kunnen 27 miljoen euro vangen voor de 28-jarige aanvaller.

Eto’o heeft nog een contract voor één seizoen in het Camp Nou, en wordt al enige tijd in verband gebracht met een vertrek. Grootspendeerder Manchester City versterkte zich weliswaar eerder al met de Paraguayaan Roque Santa Cruz van Blackburn Rovers, maar trainer Mark Hughes wil zijn aanvalsvloot nog verder uitbreiden.

Met het gigantische weekloon hopen The Citizens Eto’o te kunnen verleiden tot de overstap. Mochten hij en Barcelona op de aanbieding ingaan, dan wordt de Afrikaan meteen de best betaalde speler ter wereld. Die eer is nu nog weggelegd voor Cristiano Ronaldo, die onlangs zijn overgang naar Real Madrid bezegelde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')