abonnement Unibet Coolblue
pi_70090610


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:56:43 #2
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_70090658
En waar is de topicsubtitel??
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_70090686
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef Beelzebufo het volgende:
En waar is de topicsubtitel??
Verstopt?
Ik wist er even geen te verzinnen
Wie een leuke heeft kan hem doorgeven aan een moderator
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70090784
pi_70090885
Nog snel even de laatste pagina's doornemen van vorige topic. Het is ook niet meer bij te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70091024
Waar dx traag is
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_70091394
"server is too busy"
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:17:07 #8
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70091432
Alweer een nieuwe
"The name is Bond, James Bond"
pi_70091703
To Wii or not to Wii....that's the question.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:41:07 #10
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70092169
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
Het is deze
http://item.taobao.com/au(...)732096a749498d34.htm
Ik kreeg hem voor $17.33 inclusief zending. nu nog 10 dagen wachten ik hoop dat hij voor de vakantie aan komt...
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:01:59 #11
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70092881
Vandaag misschien wel 3 pakketjes
1 van bol.com (MotionPlus voor de Wii)
2 van DX (batterypack voor Wii-Fitboard en RCA-to-USB-ding, kan de wii op m'n laptop aangesloten worden)
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:11:04 #12
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70093201
Ik wilde net Katamari Damacy voor de PS2 op taobao bestellen, maar toen kwam ik wat tegen waar ik met de vertaler niet uit kwam.


Dat met het rode blokje omheen, wat moet daar komen? En wat zijn de keuzes in dat drop down-menu?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:15:49 #13
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70093369
tpv
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70093806
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wilde net Katamari Damacy voor de PS2 op taobao bestellen, maar toen kwam ik wat tegen waar ik met de vertaler niet uit kwam.

[ afbeelding ]
Dat met het rode blokje omheen, wat moet daar komen? En wat zijn de keuzes in dat drop down-menu?
Lees de OP eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:28:06 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70093834
Goeie TT

Gisteren een order geplaatst op DX, via Paypal checkout gedaan en toen... niets

Wil ik net alles weer opnieuw doen, staat er " server too busy "
Watskeburt met DX?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:33:47 #16
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70094039
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Lees de OP eens.
Al gedaan, maar mn vraag was niet beantwoord.
quote:
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic.
pi_70094122
OMG wat dacht je van je geboorte datum? Maand-dag-jaar?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:37:48 #18
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70094191
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
OMG wat dacht je van je geboorte datum? Maand-dag-jaar?
Errrr, oh ja.

Dank.


edit: lijkt me trouwens van niet. ik krijg steeds de keuze uit een verschillend aantal dingen bij het tweede hokje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Darkestrah op 17-06-2009 13:46:15 ]
pi_70094595
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Errrr, oh ja.

Dank.


edit: lijkt me trouwens van niet. ik krijg steeds de keuze uit een verschillend aantal dingen bij het tweede hokje.
Hoe wil je in godsnaam een product betalen bij Taobao. ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:54:32 #20
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70094812
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Hoe wil je in godsnaam een product betalen bij Taobao. ?
Ah, je kan er niet met Paypal betalen? Ok, dat had ik nog niet eens opgezocht.
pi_70094898
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Errrr, oh ja.

Dank.


edit: lijkt me trouwens van niet. ik krijg steeds de keuze uit een verschillend aantal dingen bij het tweede hokje.
Je bent echt stom jij. Vertel ons dan even waar je uit kan kiezen. Zonder info kunnen we je niet helpen he. omfg
pi_70094926
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ah, je kan er niet met Paypal betalen? Ok, dat had ik nog niet eens opgezocht.
Succes met je leven!
Einde bericht
pi_70095007
Maandag ipod binnengekregen van Jack, zit er een dikke scheur in het scherm! Gelukkig doet hij het wel gewoon goed, maar toch..

Maar even mailen..
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:03:19 #24
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70095152
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je bent echt stom jij. Vertel ons dan even waar je uit kan kiezen. Zonder info kunnen we je niet helpen he. omfg
. Als ik jou nu die tekentjes laat zien, dan snap je waar ik het over heb?
Ik zal je even een voorbeeld geven, getallen zullen waarschijnlijk niet kloppen: Als je bij het eerste menu de eerste kiest, krijg je bij het tweede menu de keuze uit 9 dingen. Kies je bij het eerste menu de tweede optie, dan krijg je bij het tweede menu 13 keuzes.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Negentien het volgende:

[..]

Succes met je leven!
Ik vond het meer een vanzelfsprekendheid, dus ik ging er gewoon van uit dat het kon.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:11:35 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70095507
zojuist toch maar een bestelling gedaan bij FocalPrice.. DX duurt me te lang voordat je iets kunt bestellen op die brakke site....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70095558
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik vond het meer een vanzelfsprekendheid, dus ik ging er gewoon van uit dat het kon.
Sorry, was een baggerreactie van me.

Verkopers op Taobao accepteren geen Paypal, enkel een vaag Chinees betalingssysteem. Een enkeling accepteerd ook Western Union.

Als je iets wilt kopen op Taobao kan je een e-mail sturen naar Taobaonow.com of naar Rachel (Dealperfect). Zij berekenen dan de prijs (prijs + verzendkosten + winstmarge) en sturen het naar je op.
Einde bericht
pi_70095658
ding-dong * GuitarJJ denk dat de pakjesman er is

Staat er iemand van het rode kruis die geld moet hebben

tvp dus
pi_70095715
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef GuitarJJ het volgende:
ding-dong * GuitarJJ denk dat de pakjesman er is

Staat er iemand van het rode kruis die geld moet hebben

tvp dus
En hoeveel Yuan heb je gegeven?
Einde bericht
pi_70096212
Heeft iemand dit al geprobeerd?

http://dealperfect.com/tryroom/tryroom.dp

Die Chinezen zijn geniaal!
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:36:47 #30
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70096483
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Patrickovic het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd?

http://dealperfect.com/tryroom/tryroom.dp

Die Chinezen zijn geniaal!
OMG!

Mijn über mooie creatie
pi_70096671
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Patrickovic het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd?

http://dealperfect.com/tryroom/tryroom.dp

Die Chinezen zijn geniaal!
Haha geweldig
pi_70096799
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef Negentien het volgende:

[..]

En hoeveel Yuan heb je gegeven?
9.48407922 Chinese yuan (1 eurie )

Tevens kwam net de pakketjesman wel
Dat aansteker ding, microsdreader en zonnebril. Zal het straks even testen.
pi_70096871
Iemand ervaring met www.good-nike.com ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:02:49 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70097336
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef FizeR het volgende:
Iemand ervaring met www.good-nike.com ?
Nep en slechte kwaliteit. Als het al aankomt, want meestal wordt dit spul in beslag genomen door de douane.

-edit- Oh, je kunt er ook niet met paypal betalen maar met western union enzo.. dan zou ik het al HELEMAAL niet proberen daar.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70097680
Nou microsd geval werkt goed, echt super klein
Dat aanstekerding is prut! na 50 keer strijken heb ik nog geen vuurtje.
Rayban ziet er wel vet uit. Hij is alleen iets groter dan de pilotenbril die ik ooit van de markt heb gehaald. En de pootjes lijken wat aan de korte kant.

  woensdag 17 juni 2009 @ 15:19:54 #36
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_70097888
Mijn pakketje is vandaag ook binnen gekomen.

1x 200mW rode laser
2x CR2 batterijen 2 stuks
1 CR2 oplader

Is de 11e verstuurd en dus net binnen.
Wat een kracht heeft die laser zeg.. niet normaal meer
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:39:02 #37
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70098471
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef poehej het volgende:
Mijn pakketje is vandaag ook binnen gekomen.

1x 200mW rode laser
2x CR2 batterijen 2 stuks
1 CR2 oplader

Is de 11e verstuurd en dus net binnen.
Wat een kracht heeft die laser zeg.. niet normaal meer
Pics? ( van de laser )

Ik wil graag een blauwe laser kopen, die zijn echt kewl
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70098503
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef poehej het volgende:
Mijn pakketje is vandaag ook binnen gekomen.

1x 200mW rode laser
2x CR2 batterijen 2 stuks
1 CR2 oplader

Is de 11e verstuurd en dus net binnen.
Wat een kracht heeft die laser zeg.. niet normaal meer
Kan je er een lucifer enzo mee aansteken? Een topic terug hoorde ik dat iemand met die laser véél slechte ervaring had...
pi_70098626
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Byte het volgende:

[..]

Kan je er een lucifer enzo mee aansteken? Een topic terug hoorde ik dat iemand met die laser véél slechte ervaring had...
Als de batterijen net van de lader zijn en je goed focust kun je er een lucifer mee aansteken Heb met die van mij ook wel eens een vuurpijl aangestoken ^^ Eigenlijk kan je alles wat zwart is branden. Heb 3 a 4 meter vanaf mijn computer een zwart ding boven op mijn kast staan, kan vanaf hier er gaatjes inbranden.
pi_70099241
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Als de batterijen net van de lader zijn en je goed focust kun je er een lucifer mee aansteken Heb met die van mij ook wel eens een vuurpijl aangestoken ^^ Eigenlijk kan je alles wat zwart is branden. Heb 3 a 4 meter vanaf mijn computer een zwart ding boven op mijn kast staan, kan vanaf hier er gaatjes inbranden.
Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
pi_70099405
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:

[..]

Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
Is dat niet bij alles afkomstig van DX?
Einde bericht
pi_70099518
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:

[..]

Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
Ligt in mijn kastje te rotten neuh ga geen gaten in mijn huid branden.. (hoewel dat vast wel zou lukken als je op een moedervlek richt)
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:13:06 #43
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70099833
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:

[..]

Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
Als je emo bent is het wel een handig ding
nee ik ben geen emo
pi_70100401
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ligt in mijn kastje te rotten neuh ga geen gaten in mijn huid branden.. (hoewel dat vast wel zou lukken als je op een moedervlek richt)
Al aangedacht dat ding te verkopen dan?

@ post hierboven; zou toch kunnen dat je per ongeluk es op je huid straald ofzo?
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:26 #45
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70101017
En mijn paypal is weer eens geblokkeerd
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:49:05 #46
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70101434
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef jpg97 het volgende:
zojuist toch maar een bestelling gedaan bij FocalPrice.. DX duurt me te lang voordat je iets kunt bestellen op die brakke site....
Ik heb twee dagen geleden ook iets bij het vertrouwde FP besteld.
Volgende dag verzonden. Top service.

___

FP heeft nu ook een wholesale site: www.WSdeal.com
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:52:52 #47
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70101568
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef mstr het volgende:
En mijn paypal is weer eens geblokkeerd
Waarom
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:54:19 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70101611
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Waarom
Op- en afschrijvingen die elkaar mislopen.
Waardoor Paypal er geld af probeert te halen als dat er op dat moment niet op staat, maar een dag later wel
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:02:35 #49
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_70101947
Hoe lang doet een pakketje van DP erover om hier te komen? 2 weken ofzo?
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:04:24 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70102025
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Vanquish_ het volgende:
Hoe lang doet een pakketje van DP erover om hier te komen? 2 weken ofzo?
Zevenentwintigdagenenachtenveertiguurentweejaar.
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:04:26 #51
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70102028
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Vanquish_ het volgende:
Hoe lang doet een pakketje van DP erover om hier te komen? 2 weken ofzo?
Bij mij altijd zo'n 1,5 tot 2 weken inderdaad.
pi_70102298
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Als je emo bent is het wel een handig ding
nee ik ben geen emo
Bedankt voor de tip!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
pi_70102332
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

FP heeft nu ook een wholesale site: www.WSdeal.com
Ziet er puik uit!
Daar kunnen DX en DP nog iets van leren!
Einde bericht
pi_70102498
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Vanquish_ het volgende:
Hoe lang doet een pakketje van DP erover om hier te komen? 2 weken ofzo?
Als je nieuw bent bij DP duurt het zo'n 5 weken. Vaste klanten in 3 dagen
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:29:15 #55
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70102802
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Als je nieuw bent bij DP duurt het zo'n 5 weken. Vaste klanten in 3 dagen
Wat hij zegt.
"The name is Bond, James Bond"
pi_70102892
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Byte het volgende:

[..]

Kan je er een lucifer enzo mee aansteken? Een topic terug hoorde ik dat iemand met die laser véél slechte ervaring had...
Die laser heb ik ook al een poosje, heb er zelfs twee liggen nu.

In een fractie van een seconde gaat een lucifer in vuur en vlam! Tevens kun je er vuurwerk mee aansteken en je naam schrijven in zwarte objecten...
pi_70103010
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Die laser heb ik ook al een poosje, heb er zelfs twee liggen nu.

In een fractie van een seconde gaat een lucifer in vuur en vlam! Tevens kun je er vuurwerk mee aansteken en je naam schrijven in zwarte objecten...
Je naam schrijven ergens in is wel vet

Heb je ook enig idee hoever ze schijnen? En zie je de laser straal alleen in het donker of ook in het licht? (Dus de straal zelf, niet de punt waar de straal op komt)
pi_70103266
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:35 schreef Byte het volgende:

[..]

Je naam schrijven ergens in is wel vet

Heb je ook enig idee hoever ze schijnen? En zie je de laser straal alleen in het donker of ook in het licht? (Dus de straal zelf, niet de punt waar de straal op komt)
Je kunt erg ver weg de stip zien, maar de straal is ERG minimaal tot niet zichtbaar. M'n groene laser van 5mw zie je een stuk beter! Tevens is de stip een stuk kleiner. Maar als het mistig is is het effect des te leuker!

Maar voor 's nachts of in het bos heb ik een 100mw groene laser, da's gewoon echt leuk spul!

De rode laser is eventjes leuk... één middagje en dan is de lol wel weer over.

Maar dat is wel met meer stuff uit China.
pi_70103529
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Je kunt erg ver weg de stip zien, maar de straal is ERG minimaal tot niet zichtbaar. M'n groene laser van 5mw zie je een stuk beter! Tevens is de stip een stuk kleiner. Maar als het mistig is is het effect des te leuker!

Maar voor 's nachts of in het bos heb ik een 100mw groene laser, da's gewoon echt leuk spul!

De rode laser is eventjes leuk... één middagje en dan is de lol wel weer over.

Maar dat is wel met meer stuff uit China.
Hoezo is die groene leuker dan? Omdat ie groen is of wat?
pi_70103609
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Als je emo bent is het wel een handig ding
nee ik ben geen emo
Kan je de wonden meteen weer dichtschroeien.

@Byte
Omdat de groene lasers een 200x duidelijkere straal hebben.
kei lief.
pi_70103758
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Byte het volgende:

[..]

Hoezo is die groene leuker dan? Omdat ie groen is of wat?
Wat lolque zegt, de straal en de stip zijn gewoon stukken beter zichtbaar!

Vooral de straal is erg leuk in het donker!
pi_70103982
Damn DX ligt er hele tijd uit... Anders ff kijken hoeveel die dingen kosten en hoeveel mw ik kan gebruiken...

Of is er toevallig iemand die zn laser verkoopt?
pi_70104028
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Byte het volgende:
Damn DX ligt er hele tijd uit... Anders ff kijken hoeveel die dingen kosten en hoeveel mw ik kan gebruiken...

Of is er toevallig iemand die zn laser verkoopt?
Weet niet wat je zoekt, groen/rood en hoeveel mw?
kei lief.
pi_70104433
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Lolque het volgende:

[..]

Weet niet wat je zoekt, groen/rood en hoeveel mw?
Kleur maakt niet zoveel uit, groen heeft de voorkeur. 100mW op zn minst...
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:24:49 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70104464
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Byte het volgende:

Ik was eigenlijk van plan deze te bestellen... Maar je kan er dus ook geen ballonnen mee laten knallen of een lucifer ofzo aansteken?
Nou daar ga ik niet van uit. Hij brandt zelfs niet door en boterhamzakje heen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:26:31 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70104522
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef henkjan90 het volgende:

Die laser heb ik ook al een poosje, heb er zelfs twee liggen nu.

In een fractie van een seconde gaat een lucifer in vuur en vlam! Tevens kun je er vuurwerk mee aansteken en je naam schrijven in zwarte objecten...
Ik haat je oprecht
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70104791
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Nou daar ga ik niet van uit. Hij brandt zelfs niet door en boterhamzakje heen
Mijne wel, probeer anders eens 3.6v CR2 batterijen.

@Byte.
100mW groen krijg je amper uit china, als er 200mW bij het product staat zal het in werkelijkheid net 70mW zijn.
kei lief.
pi_70104890
Heb me bb-gun opgevoerd xD
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:42:58 #69
78498 classpc
I don't like change
pi_70105009
DealExtreme moet even wat doen aan hun bereikbaarheid

Ik wou net nog even wat gaan bestellen omdat ik tevreden was over de kwaliteit, maar de hele tijd Server too busy enzo.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_70105032
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef classpc het volgende:
DealExtreme moet even wat doen aan hun bereikbaarheid

Ik wou net nog even wat gaan bestellen omdat ik tevreden was over de kwaliteit, maar de hele tijd Server too busy enzo.
Je kan https://www.dealextreme.com proberen, maar de kans is ook maar klein dat dat wel werkt.
kei lief.
pi_70105352
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Byte het volgende:
Damn DX ligt er hele tijd uit... Anders ff kijken hoeveel die dingen kosten en hoeveel mw ik kan gebruiken...

Of is er toevallig iemand die zn laser verkoopt?
Een groene 5mw heb ik hier nog wel liggen hoor, PM maar!
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Nou daar ga ik niet van uit. Hij brandt zelfs niet door en boterhamzakje heen
Die van mij gaat ook vrolijk door een vuilniszak heen!
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik haat je oprecht
Feels good!
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef Lolque het volgende:

[..]

Mijne wel, probeer anders eens 3.6v CR2 batterijen.

@Byte.
100mW groen krijg je amper uit china, als er 200mW bij het product staat zal het in werkelijkheid net 70mW zijn.
Die van mij doet het prima met een 3V CR2!

Ze zijn wel verkrijgbaar, maar DX naait je gewoon vaak. Ik heb hier ook een 5mw liggen met de opdruk 100mw... zo gaat dat daar nu eenmaal...

Mijn rode 200mw is toch echt 200mw en mijn groene 100mw is ook echt 100mw. Met een marge van 10mw.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:05:29 #72
78498 classpc
I don't like change
pi_70105793
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:43 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je kan https://www.dealextreme.com proberen, maar de kans is ook maar klein dat dat wel werkt.
Mijn held
Gaat veel sneller
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_70106236
tvp
pi_70106940
Net mn Ultrafire lampje binnen gekomen! Ziet er erg goed uit, en komt genoeg licht uit, ik zit nu de AA's op te laden om dadelijk in het donker te gaan testen... Tis eentje met 230-Lumen


@Post hierboven ergens; Ja I know, al die zooi op DX is overrated, maar ik zoek dus een 100+mw laser van DX/FP. En waar hun dus ook aangeven dat ie 100+mw is. (Ookal kloppen deze 100mw niet, ik wil er een waar iig bij staat 100mw )
pi_70107001
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:05 schreef classpc het volgende:

[..]

Mijn held
Gaat veel sneller
die werk bij mij nu ook al niet....
vandaag m'n pakketje van 28 mei eindelijk verzonden
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:39:37 #76
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70107025
Hier hebben ze 1 order van 3 artikelen, in 3 delen verstuurd.
En m'n andere order van 2 artikelen wordt ook in 2 delen verstuurd.
Goed bezig bij DX
pi_70107263
misschien wordt het wel een keer tijd dat ik m'n ondertitel ga veranderen
DX is nou niet echt geweldig bezig op het moment...
pi_70107589
Iemand een Taobao-link van een NL-elftal shirtje ?
Of de tekst waarmee je moet zoeken ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:54:56 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70107597
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Joey101 het volgende:
Iemand een Taobao-link van een NL-elftal shirtje
Of de tekst waarmee je moet zoeken
Ik heb wel een doosje vraagtekens voor je.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:57:20 #80
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70107697
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Dat aanstekerding is prut! na 50 keer strijken heb ik nog geen vuurtje.
zie mijn eerdere post. Ik denk dat het meer een survival gadget is, voor het geval je een kampvuur nodig bent.
pi_70107776
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik heb wel een doosje vraagtekens voor je.
Ja mag ik er een hebben ?
pi_70108669
Vanavond even een scheerbeurt gedaan met de M3 Power mesjes van DP

au au au

Geen aanrader, dit is nog erger dan botte mesjes van Gilette zelf!!!
Bij mij zijn ze in ieder geval de prullenbak in verdwenen.
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_70108784
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef FrankP het volgende:
Vanavond even een scheerbeurt gedaan met de M3 Power mesjes van DP

au au au

Geen aanrader, dit is nog erger dan botte mesjes van Gilette zelf!!!
Bij mij zijn ze in ieder geval de prullenbak in verdwenen.
Dan had ik ze misschien beter niet kunnen bestellen
pi_70108927
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef FrankP het volgende:
Vanavond even een scheerbeurt gedaan met de M3 Power mesjes van DP

au au au

Geen aanrader, dit is nog erger dan botte mesjes van Gilette zelf!!!
Bij mij zijn ze in ieder geval de prullenbak in verdwenen.
Hier de foto van de scheerbeurt
pi_70108986
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hier de foto van de scheerbeurt

Zo erg was het gelukkig niet, heb me niet open geschoren, maar het was wel een pijnlijke aangelegenheid!!!
To Wii or not to Wii....that's the question.
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:29:18 #86
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70109033
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef FrankP het volgende:

[..]

Zo erg was het gelukkig niet, heb me niet open geschoren, maar het was wel een pijnlijke aangelegenheid!!!
Ja ik weet het.
Het is alsof je de haren er uit trekt
pi_70109385
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Byte het volgende:
Net mn Ultrafire lampje binnen gekomen! Ziet er erg goed uit, en komt genoeg licht uit, ik zit nu de AA's op te laden om dadelijk in het donker te gaan testen... Tis eentje met 230-Lumen
Welke heb je? Deze soms.

http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.16179
http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070

Dit zijn ook wereld lampen, moet je wel weer speciale batterijen voor hebben en een lader, de CR123 en de 18650 batterijen. De http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070 werkt ook op 2 gewonen AA's en heeft dan een lange levensduur maar iets minder fel dan met een CR123 batterij
pi_70109677
Vandaag m'n ODM horloge binnen (pixel ; google maar : ODM PIXEL )

Zoals werd aangegeven is die heel klein.
maar alleen als je hem omdoet.daarna past die mij perfect, heb ook niet zulke dikken polsen, dat scheelt.
de elastische touwtjes wat door het bandje zit hou ik scherp in de gaten want dat is dunner dan een elastiekje.

Het zijn van die doorzichtige draadjes.

pics:






http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.21088
pi_70110494
Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:05:19 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70110518
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
Hoer!
Ik wil ook een DSLR.
pi_70110689
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoer!
Ik wil ook een DSLR.
Moet je maar werken
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:11:25 #94
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70110724
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Moet je maar werken
Doe ik.
Het kopen komt er alleen maar niet van.
Misschien binnenkort, met vakantie in 't vooruitzicht.
pi_70110925
Hier net pakje 1 aangekomen, verzenddatum 10 juni. Erg snel dus.

Goed werkende USB stick en een mooi 'leren' hoesje voor mijn telefoon. Top!
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:18:00 #96
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70110977
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net pakje 1 aangekomen, verzenddatum 10 juni. Erg snel dus.

Goed werkende USB stick en een mooi 'leren' hoesje voor mijn telefoon. Top!
Tot hoelaat bezorgen deze gasten?
"The name is Bond, James Bond"
pi_70111141
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Tot hoelaat bezorgen deze gasten?
Het is meer de vraag hoe laat ik thuiskom
pi_70111391
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Tot hoelaat bezorgen deze gasten?
Hier krijg ik regelmatig de TNT man na 19.00 uur nog aan de deur, het laatst wat ik mij kan herinneren is rond 20.45 uur.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:27:48 #99
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70111427
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hier krijg ik regelmatig de TNT man na 19.00 uur nog aan de deur, het laatst wat ik mij kan herinneren is rond 20.45 uur.
Hier ook wel eens gehad ja.
pi_70111449
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef PedroN het volgende:

[..]

Welke heb je? Deze soms.

http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.16179
http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070

Dit zijn ook wereld lampen, moet je wel weer speciale batterijen voor hebben en een lader, de CR123 en de 18650 batterijen. De http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070 werkt ook op 2 gewonen AA's en heeft dan een lange levensduur maar iets minder fel dan met een CR123 batterij
Geen van die... DX ligt er weer uit, dus ik heb maar van een andere site gepakt: http://www.led-lichtendes(...)ViewObjectID=2306019
Die werkt ook op 2 x AA batterijen, hierop ga ik het eerst uitproberen. Als het niet fel genoeg is ga ik over naar batterijen met een hoger voltage. Maar ik verwacht dat 't wel goed zal komen De lamp ziet er erg netjes uit, voor de 13 euro (dacht ik) die ik ervoor betaald heb. Mooi van aluminium, en schijnt heerlijk!

Het wordt langzaam donker, dus ik ga hem dadelijk ff in het donker uittesten


EDIT: Oeps, het is de eerste link die je postte, staat er dus wel bij. Ik had niet door dat "deze" een link was
pi_70111536
Ik snap niet hoe die producten zo goedkoop kunnen zijn!

1. het man werk in china, stelt niet zo veel voor maargoed.
2. het opsturen; verpakking, tijd,
3. de kosten van china naar nederland (vliegtuig)
4. bezorging in nederland,; bestel je iets kleins van 4 dollar, komen ze helemaal naar je huis.
hoe word TNT betaald dan?
pi_70111792
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:29 schreef raaavi het volgende:
1. het man werk in china, stelt niet zo veel voor maargoed.
Lage lonen Van een halve tot een paar cent per uur.
quote:
2. het opsturen; verpakking, tijd,
Tijd is geen probleem, aangezien de lonen toch zo laag zijn. Enveloppen kopen ze in zulke hoeveelheden dat ze maar een paar cent per stuk kosten.
quote:
3. de kosten van china naar nederland (vliegtuig)
Verzendkosten worden grotendeels gesubsidieerd door de Chinese overheid
quote:
4. bezorging in nederland,; bestel je iets kleins van 4 dollar, komen ze helemaal naar je huis.
hoe word TNT betaald dan?
Volgens mij zijn er internationale afspraken tussen alle postbedrijven. Als je iets uit Nederland naar het buitenland verstuurt, krijgt TNT immers ook de volle mep, en het bezorgbedrijf in buitenland niet.

Dit alles is onder voorbehoud.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:39:56 #103
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70111983
Toch maar een ticket aangemaakt voor de verrotte laserpen

Benieuwd hoe moeilijk ze gaan doen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:00:34 #104
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70112924
heb mn acekard maar via focalprice besteld..DX mijd ik voorlopig maar ff...
pi_70114003
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
Bestel op FP een UV filter, kost geen drol en doet het prima. Als je hem althans gebruikt ter beschermen van je glas en niet als bescherming tegen UV, want daar zal hij wel niet zo goed in zijn.

Tevens zijn remote controls ook erg handig voor de BULB stand! Met draad kosten ze geen drol en doen het prima!

Ik heb trouwens ook een zonnekap van FP, ook prima!
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:27:48 #106
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70114107
Ik vind het nu alweer kut dat mijn PP geblokkeerd is.
Misschien juist ook maar goed.
pi_70114402
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind het nu alweer kut dat mijn PP geblokkeerd is.
Misschien juist ook maar goed.
omdat ...?
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:36:28 #108
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70114454
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef raaavi het volgende:

[..]

omdat ...?
Te weinig op mn rekening had staan.
Kan ik een week geen PP gebruiken
pi_70114536
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Te weinig op mn rekening had staan.
Kan ik een week geen PP gebruiken
boefje!
pi_70114585
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Te weinig op mn rekening had staan.
Kan ik een week geen PP gebruiken
Huh? Lekker weird.

Als ik te weinig geld op m'n rekening heb kan ik alleen nog maar betalen via eCheck bij DP, niet bij DX, maar bij FP kon gewoon normaal.
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:40:30 #111
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70114594
vandaag weer is een keer met Jack via mail zaken gedaan. kerel heeft het razend druk met zn handeltje
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:40:54 #112
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70114612
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Huh? Lekker weird.

Als ik te weinig geld op m'n rekening heb kan ik alleen nog maar betalen via eCheck bij DP, niet bij DX, maar bij FP kon gewoon normaal.
Hoe doe je eCheck dan?
pi_70114626
Ik weet waarom DX niet werkt!! China straft Nederland vanwege dalai lama

[ Bericht 20% gewijzigd door Hardrebel op 17-06-2009 22:48:10 ]
pi_70114659
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou microsd geval werkt goed, echt super klein
Dat aanstekerding is prut! na 50 keer strijken heb ik nog geen vuurtje.
Rayban ziet er wel vet uit. Hij is alleen iets groter dan de pilotenbril die ik ooit van de markt heb gehaald. En de pootjes lijken wat aan de korte kant.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
heb je een link naar die bril? ziet er mooi uit. is ie net zo mooi als ie dr uit ziet? en zit ie lekker?

btw hij kost nog steeds 10 euro. wat maakt deze specialier dan een aviator op de markt'?

- lenrel

[ Bericht 4% gewijzigd door Lenrel op 17-06-2009 22:49:15 ]
pi_70114831
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Lenrel het volgende:

[..]

heb je een link naar die bril? ziet er mooi uit. is ie net zo mooi als ie dr uit ziet? en zit ie lekker?

- lenrel
Dat is deze :
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Alhoewel ik die met het zilvere frame mooier vind:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21625
kei lief.
pi_70114943
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:40 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoe doe je eCheck dan?
Gaat vanzelf bij mij als ik in de min sta... bij betalingen van Jack althans!

Trouwens ook best vervelend hoor, de verwerking ervan duurt vrij lang!
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:53:06 #117
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70115086
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:49 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Gaat vanzelf bij mij als ik in de min sta... bij betalingen van Jack althans!

Trouwens ook best vervelend hoor, de verwerking ervan duurt vrij lang!
Ja, minimaal een fucking week.
Als ik bij Jack de cart gevuld heb, en ik doe 'Check out with Paypal' moet ik een CC invoeren.
pi_70115106
11de een hdmi kabel besteld bij DX..

Nu is vandaag de status veranderd naar ETA 25-06 .. :


iemand die me even kan uitleggen hoe ik de order wijzig ; dus dat ik bijvoorbeeld een ander hdmi kabel bestel?

of moet ik gewoon de order cancelen? ; heb gelezen dat mensen hun account moesten verifiëren als ze geld terug kregen gestort , en aangezien ik nog geen 18 ben , wil ik mijn pp niet laten blokkeren door zoiets !
pi_70115295
DX ligt er de hele tijd uit bij mij.. sever too busy? zou toch wel graag order status willen checken
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:59:47 #120
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70115327
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Yacht het volgende:
DX ligt er de hele tijd uit bij mij.. sever too busy? zou toch wel graag order status willen checken
Was ons nog niet opgevallen
pi_70115423
Ik verwacht binnenkort weer wat pakketjes:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269 (Four Seasons Star projection lamp)
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21757 (Chinese Traditional Scented Tea (one set ten packs))
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139 (Fashionable GS T-shirt for Man 0927 XL)
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22180 (CK Print Stamp Underwear for Man(black side))

http://item.taobao.com/au(...)%3CBR%3E%3CBR%3ESize (Chelsea shirt)

Bij dealextreme nog oordopjes en een wekker besteld

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 23:04:01 ]
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:02:18 #122
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70115425
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:53 schreef Downstar het volgende:
11de een hdmi kabel besteld bij DX..

Nu is vandaag de status veranderd naar ETA 25-06 .. :


iemand die me even kan uitleggen hoe ik de order wijzig ; dus dat ik bijvoorbeeld een ander hdmi kabel bestel?

of moet ik gewoon de order cancelen? ; heb gelezen dat mensen hun account moesten verifiëren als ze geld terug kregen gestort , en aangezien ik nog geen 18 ben , wil ik mijn pp niet laten blokkeren door zoiets !
http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx
Die even invullen
pi_70115607
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef mstr het volgende:

[..]

Was ons nog niet opgevallen
spit nooit hele topics door vandaar
pi_70115879
quote:
hee bedankt !

hoop dat dx nog wel stabieler word , want zo kan ik mijn order niet een veranderen ..

en moet ik alsnog tot de 25ste wachten ..

Change inmiddels geplaats ; Dx lijkt stabieler ; HOERA !

[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 17-06-2009 23:21:20 ]
pi_70116494
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Lenrel het volgende:

[..]

heb je een link naar die bril? ziet er mooi uit. is ie net zo mooi als ie dr uit ziet? en zit ie lekker?

btw hij kost nog steeds 10 euro. wat maakt deze specialier dan een aviator op de markt'?

- lenrel
GVD! geen 2e vraag stellen als ik al geantwoord heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn immitatie Ray-ban, dus er staat een leuk merkje op.
Verder krijg je bij de gepolariseerde brillen er een test kaartje bij, en bij elke bril krijg je een Ray-ban tasje, een brillenbakkie en een poetsdoekje.


Heb zelf ook even een vraag, deze bende : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21744
Het is voor mn moeder, die staat altijd alleen in de winkel, maar komt hier ook echt een straal uit of is het zo'n vaporiseerend ding?
kei lief.
pi_70116585
Dx doet hier nog steeds he-le-maal niks, echt slecht dit. Snap niet hoe anderen wel op de site kunnen komen..
pi_70117653
dx is hier ook Helaas weer down ..

leek net ff stabiel te zijn ...
pi_70117686
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Bobsch het volgende:
Dx doet hier nog steeds he-le-maal niks, echt slecht dit. Snap niet hoe anderen wel op de site kunnen komen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70117751
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Starman89 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, net was hij écht down. Geen enkel adres deed het.
pi_70117878
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee, net was hij écht down. Geen enkel adres deed het.
Zelfs als DX even down is hoeft het niet gelijk gepost te worden. Men weet dat er problemen zijn bij DX, dus dat er soms momenten zijn dat je de site niet opkomt.
pi_70118148
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:25 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Zelfs als DX even down is hoeft het niet gelijk gepost te worden. Men weet dat er problemen zijn bij DX, dus dat er soms momenten zijn dat je de site niet opkomt.
Zeg zuurpruim, doe anders ff lekker moeilijk
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70118886
tvp.
Geen referral hier.
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:36:06 #133
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70118915
wat is dit nou weer? deze exact dezelfde wii kloon heb ik bij de bart smit wel eens gezien voor 40 euro....op dealextreme 100 dollar

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20214
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:42:46 #134
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70120481
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 01:36 schreef Apekoek het volgende:
wat is dit nou weer? deze exact dezelfde wii kloon heb ik bij de bart smit wel eens gezien voor 40 euro....op dealextreme 100 dollar

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20214
Er zijn wel meer producten die in NL goedkoper te krijgen zijn dan bij DX. Met name de Xenos en Action verkopen vanalles wat goedkoper is dan bij DX
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70120978
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:42 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Er zijn wel meer producten die in NL goedkoper te krijgen zijn dan bij DX. Met name de Xenos en Action verkopen vanalles wat goedkoper is dan bij DX
Inderdaad. Maar daar mis je wel het euforische 'hoorde ik daar de brievenbus / deurbel' moment.
Einde bericht
pi_70121011
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:10 schreef Negentien het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar daar mis je wel het euforische 'hoorde ik daar de brievenbus / deurbel' moment.
Nou, voor een verschil van 60 euro kan me dat moment gestolen worden
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:17:08 #137
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70121125
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:10 schreef Negentien het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar daar mis je wel het euforische 'hoorde ik daar de brievenbus / deurbel' moment.
Nou, zo'n euforisch moment kan ik ook in de winkel hebben wanneer ik een mooi koopje gevonden heb, maar daar ben ik dan ook vrouw voor gok ik
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:43:32 #138
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70121767
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nou, voor een verschil van 60 euro kan me dat moment gestolen worden
Ik wou net zeggen, ik vind dit bedrag voor aziatische(en dus zelfs voor westerse) begrippen way to high. Die rommel ,de nep wii, kost hun qua inkoops prijs waarschijnlijk nog geen 10 dollar.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:49:53 #139
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70121909
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik vind dit bedrag voor aziatische(en dus zelfs voor westerse) begrippen way to high. Die rommel ,de nep wii, kost hun qua inkoops prijs waarschijnlijk nog geen 10 dollar.
Ze verkopen zo'n ding (wel anders vormgegeven, maar hetzelfde principe) ook bij de Action voor minder dan 30 euro. Maar ik geloof ook ooit eens gelezen te hebben dat Nintendo de enige gameconsole producent is die winst maakt op z'n consoles zelf, de anderen maken enkel winst op de spellen. Dus dat verklaart hoe dan ook waarom de Wii zelf zo duur is
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:58:03 #140
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70122124
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ze verkopen zo'n ding (wel anders vormgegeven, maar hetzelfde principe) ook bij de Action voor minder dan 30 euro. Maar ik geloof ook ooit eens gelezen te hebben dat Nintendo de enige gameconsole producent is die winst maakt op z'n consoles zelf, de anderen maken enkel winst op de spellen. Dus dat verklaart hoe dan ook waarom de Wii zelf zo duur is
Alleen zitten er in die nep wii alleen spellen ingebakken, je kan er zelfs niets bij kopen. Dan ben je helemaal goed gaar in je hoofd als je deze voor 100 dollar uit china laat over vliegen.

Overigens, ik heb even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld, maar ik kan het zo gauw even niet vinden. Als je iets bij taobao hebt gevonden, dan moet je die link naar jack/DP sturen om te vragen hoeveel het gaat kosten?
pi_70122621
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alleen zitten er in die nep wii alleen spellen ingebakken, je kan er zelfs niets bij kopen. Dan ben je helemaal goed gaar in je hoofd als je deze voor 100 dollar uit china laat over vliegen.

Overigens, ik heb even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld, maar ik kan het zo gauw even niet vinden. Als je iets bij taobao hebt gevonden, dan moet je die link naar jack/DP sturen om te vragen hoeveel het gaat kosten?
Naar Rachel, die doet alle Taobao aanvragen van dealperfect.
kei lief.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:24:45 #142
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70122730
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Lolque het volgende:

[..]

Naar Rachel, die doet alle Taobao aanvragen van dealperfect.
neem aan dat je dan gewoon customer service moet mailen?
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:32:16 #143
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70122941
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alleen zitten er in die nep wii alleen spellen ingebakken, je kan er zelfs niets bij kopen. Dan ben je helemaal goed gaar in je hoofd als je deze voor 100 dollar uit china laat over vliegen.

Overigens, ik heb even een korte vraag die waarschijnlijk al veel vaker is gesteld, maar ik kan het zo gauw even niet vinden. Als je iets bij taobao hebt gevonden, dan moet je die link naar jack/DP sturen om te vragen hoeveel het gaat kosten?
Het zelfde met het imitation balance board van DP die is 90 euro en ik kan in NL de echte voor 90 euro kopen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:41:00 #144
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_70123163
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Het zelfde met het imitation balance board van DP die is 90 euro en ik kan in NL de echte voor 90 euro kopen.
Maar waarom doen ze dat dan? Staan ze er uberhaupt wel bij stil dat dit overdone is? Want ik verwacht dan dat ze niet echt afname hebben van overpriced producten
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:44:06 #145
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70123251
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:41 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar waarom doen ze dat dan? Staan ze er uberhaupt wel bij stil dat dit overdone is? Want ik verwacht dan dat ze niet echt afname hebben van overpriced producten
Ik don't know misschien een tip voor Jack om eerst op bol.com of wat dan ook te kijken om prijzen te betalen. (hij weet zelf toch wel hoe die google translate moet gebruiken..)
pi_70124144
heeft iemand al iets binnen van 15 mei.... ik wacht nog steeds
pi_70124164
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef foxbow het volgende:
heeft iemand al iets binnen van 15 mei.... ik wacht nog steeds
Nope hier ook niet, heb al een refund gekregen
pi_70124264
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef foxbow het volgende:
heeft iemand al iets binnen van 15 mei.... ik wacht nog steeds
Mijn orders van 15-20 mei zijn er ook nog niet, ik vrees ook dat ze niet meer gaan komen... voor het eerst dat iets niet aankomt!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:17:15 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70124409
Voor degenen die nog niets ontvangen hebben, afhankelijk van de verkoper kun je gewoon een ticket aanmaken. Vaak versturen ze het dan nogmaals.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70125779
Order van 9 juni, verzonden 10 juni is netjes aangekomen gisteren. Hoop vandaag de order verstuurd op 11 juni binnen te krijgen. Beiden DX.
pi_70127586
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ze verkopen zo'n ding (wel anders vormgegeven, maar hetzelfde principe) ook bij de Action voor minder dan 30 euro. Maar ik geloof ook ooit eens gelezen te hebben dat Nintendo de enige gameconsole producent is die winst maakt op z'n consoles zelf, de anderen maken enkel winst op de spellen. Dus dat verklaart hoe dan ook waarom de Wii zelf zo duur is
Nintendo maakt inderdaad winst op zijn zijn console, dat wil niet zeggen dat microsoft/sony geen winst maken op hun product. Dat doen ze namelijk wel degelijk (alleen sony messchien niet). De producenten halen de winst uit first-party titels (dus die door nintendo/sony/microsoft zelf worden gemaakt) en te accessoires
pi_70127691
Ik heb nog een order van 29 mei, maar denk dat die aanstaande week nog wel binnen komt. Overigens had ik ook een order op 15 mei, maar dan van DX, en die is gewoon binnen gekomen 2 weken geleden...
pi_70127749
Iemand ervaring met deze pen ?
150mW Green Laser Pointer Pen Black

Price: $39.87

Zie dat hij wel boven die 20 euro komt en wat zijn de gevolgen bij de douane ?? MOET je altijd extra invoer betalen ? of alleen als hij eruit is gepikt ofzo ? En hoe of waar betaal je dat ? Maar neem aan dat hij dan ook gelijk inbeslagen is genomen omdat die dingen toch verboden zijn in nederland ?
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:56:38 #154
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70127864
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef firecow het volgende:
Iemand ervaring met deze pen ?
150mW Green Laser Pointer Pen Black

Price: $39.87

Zie dat hij wel boven die 20 euro komt en wat zijn de gevolgen bij de douane ?? MOET je altijd extra invoer betalen ? of alleen als hij eruit is gepikt ofzo ? En hoe of waar betaal je dat ? Maar neem aan dat hij dan ook gelijk inbeslagen is genomen omdat die dingen toch verboden zijn in nederland ?
Omdat deze laser verboden is zal de douane de pen in beslag nemen met een mogelijke boete oid voor jou.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:57:50 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70127896
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef Blocko het volgende:

[..]

Nintendo maakt inderdaad winst op zijn zijn console, dat wil niet zeggen dat microsoft/sony geen winst maken op hun product. Dat doen ze namelijk wel degelijk (alleen sony messchien niet). De producenten halen de winst uit first-party titels (dus die door nintendo/sony/microsoft zelf worden gemaakt) en te accessoires
Ik zeg ook niet dat ze helemaal geen winst maken, maar wat ik me meen te herinneren was dat Nintendo winst maakte op alleen al de console, en dat de anderen het met name van de extra's moeten hebben. Maar het is lang geleden dat ik dat gelezen heb, zou ook niet meer weten waar uds nvm
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70129340
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Omdat deze laser verboden is zal de douane de pen in beslag nemen met een mogelijke boete oid voor jou.
Maak 'm even een partij bang.
De kans dat het pakketje ook écht eruit word gepikt ligt dichter bij de 1% dan bij de 100%
En aangezien DX de waarde nooit hoger als 20$ op zal geven hoef je dr ook geen invoerrechten over te betalen.
kei lief.
pi_70129433
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Lolque het volgende:

[..]

Maak 'm even een partij bang.
De kans dat het pakketje ook écht eruit word gepikt ligt dichter bij de 1% dan bij de 100%
En aangezien DX de waarde nooit hoger als 20$ op zal geven hoef je dr ook geen invoerrechten over te betalen.
Invoerrechten hoef je bij een laser zowieso niet te betalen, want hij wordt in beslag genomen (mocht ie onderschept worden). Het kan wel zijn dat je een boete moet betalen.

De kans is inderdaad wel erg klein, maar aanwezig.
Einde bericht
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:46:46 #158
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70129578
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Lolque het volgende:

[..]

Maak 'm even een partij bang.
De kans dat het pakketje ook écht eruit word gepikt ligt dichter bij de 1% dan bij de 100%
En aangezien DX de waarde nooit hoger als 20$ op zal geven hoef je dr ook geen invoerrechten over te betalen.
Hij vraagt naar de consequenties en ik geef aan wat deze consequenties zijn als de douane zijn pakketje onderschept. Dat heeft niets met bangmakerij te maken En dat DX een ander bedrag op de flop zet wil niet zeggen dat de douane geen steekproeven doet.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:49:17 #159
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70129663
Na 16 dagen mijn order van dealperfectt (R4DS) nog niet binnen ik hoop dat hij vandaag komt
pi_70129974
Ik snap daar nog steeds de klote niet van, ik krijg grotere pakketjes met tracking nummer eerder van DP dan de kleine pakketjes zonder, die gewoon door de brievenbus kunnen.
kei lief.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:01:33 #161
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70132534
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Lolque het volgende:
Ik snap daar nog steeds de klote niet van, ik krijg grotere pakketjes met tracking nummer eerder van DP dan de kleine pakketjes zonder, die gewoon door de brievenbus kunnen.
ik wel
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_70132852
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik wel
Deel 't eens!

Ik ga mn laserpointerds trouwens verkopen.
1x 200mw rood DX
1x 200mw groen Chinaqualitygoods
1x 50mw groen budgetgadgets
1x 50mw onbekend?
1x 50mw treu DX

Dit zit er ook bij:
5x Panasonic CR2 (in verpakking)
4x 3.6v herlaadbare CR2's (kan je 240mW mee uit de DX laser pompen)
2x Ultrafire 3.0v herlaadbare CR2's
3/4x gebruikte CR2's niet oplaadbaar.
2x AAA voor de DX Treu 50mW
1x Oplader CR2's (Zonder flat to round plug)
2x van die stomme lampjes met led en laser, stelt niet veel voor.
1x nog stommer ding, net als die dinger hierboven alleen dan groter

96,20 euro inclusief verzenden goede prijs of niet?
Zijn allemaal amper gebruikt.
kei lief.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:16:20 #163
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70133145
Net de BOSE in-ears bij DP in de aanbieding besteld .
Scheerapparaat van DX is verzonden .
pi_70133532
BOSE dingen bij DP kunnen niet tippen aan de orginele.
Heb ze naast elkaar gehouden + getest.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:30:26 #165
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70133725
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:

[..]

Deel 't eens!

Ik ga mn laserpointerds trouwens verkopen.
-knip-
Ik vraag me dan wel even af waar je ze gaat aanbieden? Aangezien ze in NL niet toegestaan zijn zullen of je advertenties steeds verwijderd worden, of in het uiterste geval staat de politie misschien straks op je stoep.
Over de prijs kan ik moeilijk iets zeggen, ik zou niet weten wat de "marktwaarde" is van dit soort dingen...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70133729
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:

[..]

Deel 't eens!

Ik ga mn laserpointerds trouwens verkopen.
1x 200mw rood DX
1x 200mw groen Chinaqualitygoods
1x 50mw groen budgetgadgets
1x 50mw onbekend?
1x 50mw treu DX

Dit zit er ook bij:
5x Panasonic CR2 (in verpakking)
4x 3.6v herlaadbare CR2's (kan je 240mW mee uit de DX laser pompen)
2x Ultrafire 3.0v herlaadbare CR2's
3/4x gebruikte CR2's niet oplaadbaar.
2x AAA voor de DX Treu 50mW
1x Oplader CR2's (Zonder flat to round plug)
2x van die stomme lampjes met led en laser, stelt niet veel voor.
1x nog stommer ding, net als die dinger hierboven alleen dan groter

96,20 euro inclusief verzenden goede prijs of niet?
Zijn allemaal amper gebruikt.
Die 20 cent doet 't hem
pi_70134054
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Die 20 cent doet 't hem
6,20 zijn de verzendkosten.

@marijke

kei lief.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:48:57 #168
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70134555
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Lolque het volgende:

[..]

6,20 zijn de verzendkosten.

@marijke
[ afbeelding ]
Dan nog, tegen de tijd dat je advertentie staat is ie al verwijderd... Maar alsnog succes met verkopen.

Enneh, de verzendkosten zijn sinds 1-1 6.75
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70134589
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dan nog, tegen de tijd dat je advertentie staat is ie al verwijderd... Maar alsnog succes met verkopen.

Enneh, de verzendkosten zijn sinds 1-1 6.75
Ah oke, dan krijg de koper die 55 cent gratis.
kei lief.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:18:38 #170
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70135972
Hoelaat komt bij jullie de postbode ongeveer
En wat is nou die VIP sevice waar jack het over had

[ Bericht 35% gewijzigd door MagischMannetje op 18-06-2009 16:23:58 ]
pi_70136215
Die is vanochtend geweest
Met alleen een bankafschrift
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:25:39 #172
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70136289
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Hoelaat komt bij jullie de postbode ongeveer
En wat is nou die VIP sevice waar jack het over had
Voorrang op alle andere bestellingen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:37:41 #173
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70136805
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Voorrang op alle andere bestellingen.
Hoe kan je dat krijgen
pi_70136963
Hoeveel DP punten moet je hebben om VIP te worden. Ik heb er nu 29.
pi_70137041
Vandaag mijn BB boxers ontvangen, waren de 11de verzonden volgens mij, dus dat was wel snel Vanavond maar eens in de was gooien en morgen testen Ze zien er wel vrij aardig uit, en de kwaliteit voelt redelijk goed aan. Alleen de band boven aan de boxer is kleiner dan op de originele, maar ach het is maar ondergoed
pi_70137360
ga het toch ook maar eens proberen, zojuist paypal aangevraagd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:06:18 #177
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70137902
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Razer het volgende:
Vandaag mijn BB boxers ontvangen, waren de 11de verzonden volgens mij, dus dat was wel snel Vanavond maar eens in de was gooien en morgen testen Ze zien er wel vrij aardig uit, en de kwaliteit voelt redelijk goed aan. Alleen de band boven aan de boxer is kleiner dan op de originele, maar ach het is maar ondergoed
Je zult zien dat de rand uit 3 banden bestaat na 1 wassen
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:14:57 #178
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_70138221
voor de mensen die hun pakketjes van 6 juni of later binnen hebben gekregen, waar wonen jullie? want het maakt toch wel uit of je in noord holland (daar woon ik) of in limburg ofzo woont?
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_70138283
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef Zero_Empathy het volgende:
voor de mensen die hun pakketjes van 6 juni of later binnen hebben gekregen, waar wonen jullie? want het maakt toch wel uit of je in noord holland (daar woon ik) of in limburg ofzo woont?
Er vliegt denk ik één keer per week ofzo een vliegtuig deze kant op, dan gaat het gewoon naar de verschillende sorteercentrums. En vanuit daar gaat het naar je huis.

Ik wacht ook nog steeds op een pakketje van DX van 11-mei
Ik ben benieuwd als ik het ooit nog ga krijgen

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2009 17:17:41 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:18:35 #180
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70138330
Dat is ook mooi
Versturen ze een losse 12V adapter van 2 euro mét trackingscode.
Een LED-controller van 9 euro mét trackingscode.
En een LED-strip van 13 euro zonder trackingscode.
Terwijl het allemaal in 1 order besteld was, waar ze 3 delen van gemaakt hebben.
pi_70138422
Mijn Raybans zijn binnen
Nu al
Maandag verzonden, nu al binnen
Vorige week besteld!

Snelste pakketje tot nu toe geweest voor mij!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:21:35 #182
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70138444
Zo, ook weer eens aan het bestellen geslagen op DX:

  • Nikon EN-EL9 battery
  • Nikon IR remote

    Verder ben ik nog opzoek naar een 12volt verdeelstekker voor in de auto. Weet iemand misschien of deze er zijn met een USB poort+ een 12 volt stopcontact?
  • Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
      donderdag 18 juni 2009 @ 17:22:57 #183
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70138482
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:21 schreef henkde_j het volgende:
    Zo, ook weer eens aan het bestellen geslagen op DX:

  • Nikon EN-EL9 battery
  • Nikon IR remote

    Verder ben ik nog opzoek naar een 12volt verdeelstekker voor in de auto. Weet iemand misschien of deze er zijn met een USB poort+ een 12 volt stopcontact?
  • http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6772

    Zoiets?
    pi_70138488
    Ik wordt een beetje gek van het feit dat alle bestellingen van DP met tracking nummer nog wel netjes binnenkomen, maar zonder nog steeds niet binnen zijn (die uit mei, maar nu ook al eentje met 2 shirts van 8 juni, maar die van 8 juni komt vast wel goed). Wat is er allemaal aan de hand bij die air mail?
      donderdag 18 juni 2009 @ 17:26:18 #185
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70138611
    quote:
    Ja, maar dan in stekkervorm. En 1 12v stopcontact is genoeg

    Ongeveer zoiets


    [ Bericht 8% gewijzigd door henkde_j op 18-06-2009 17:41:13 ]
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_70138726
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:26 schreef henkde_j het volgende:

    [..]

    Ja, maar dan in stekkervorm. En 1 12v stopcontact is genoeg
    edit: nvm
    pi_70138741
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:
    Hoeveel DP punten moet je hebben om VIP te worden. Ik heb er nu 29.
    Heeft er nu 77
    pi_70138955
    Hoe werkt dat met die punten dan?
    Er staat dat $10 gelijk staat aan 1 punt, heb al $57 verbruid daar en nog 0 punten
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_70139114
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
    Hoe werkt dat met die punten dan?
    Er staat dat $10 gelijk staat aan 1 punt, heb al $57 verbruid daar en nog 0 punten
    Je moet eerst je order bevestigen, dat ie aangekomen is dus.
    pi_70139148
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Byte het volgende:
    Net mn Ultrafire lampje binnen gekomen! Ziet er erg goed uit, en komt genoeg licht uit, ik zit nu de AA's op te laden om dadelijk in het donker te gaan testen... Tis eentje met 230-Lumen
    En hoe bevalt ie?
    pi_70139404
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Je moet eerst je order bevestigen, dat ie aangekomen is dus.
    Ah dat wist ik niet, thnx, net gedaan en inderdaad 5 punten gekregen
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_70139649


    Uitpak party 4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
    pi_70139764
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef henkjan90 het volgende:

    [..]

    Heeft er nu 77
    Ik zit nu op 161
    pi_70139775
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
    [ afbeelding ]

    Uitpak party 4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
    pi_70139930
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:04 schreef gers het volgende:

    [..]

    en dat voor 13,nogwat per stuk
    pi_70139936
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
    [ afbeelding ]

    Uitpak party 4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
    Hoe zijn ze? Ik heb er voor mezelf namelijk ook een besteld (via eBay een 2GB).
    pi_70139977
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef Joene94 het volgende:

    [..]

    Hoe zijn ze? Ik heb er voor mezelf namelijk ook een besteld (via eBay een 2GB).
    Goed van kwaliteit, gewoon aluminium behuizing(wat ik overigens niet had verwacht voor dat geld!)
    pi_70140001
    Het gaat dus om deze mp3 spelers: http://www.focalprice.com(...)ed_EM260R_10167.html
    pi_70140120
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
    Mijn Raybans zijn binnen
    Nu al
    Maandag verzonden, nu al binnen
    Vorige week besteld!

    Snelste pakketje tot nu toe geweest voor mij!
    Das wel snel ja welke SKU's heb je besteld?
    pi_70140122
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:11 schreef Patrickovic het volgende:

    [..]

    Goed van kwaliteit, gewoon aluminium behuizing(wat ik overigens niet had verwacht voor dat geld!)
    En is hij een beetje makkelijk te bedienen?
    Ik las ook iets van voice/speech functie, heb je dit al uitgetest?
    pi_70140169
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Patrickovic het volgende:

    [..]

    Ik zit nu op 161
    161 * 10 = 1600 dollar? wtf man
    pi_70140400
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:18 schreef GuitarJJ het volgende:

    [..]

    161 * 10 = 1600 dollar? wtf man
    You totally have spent US$2407.1100 here up to now.
    Your collected points are 161


    heb een boel dingen nog niet geconfirmd
    pi_70140521
    Gozer, dacht dat ik al china verslaafd was. Of heb je een eigen webshop? :|
    pi_70140593
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef GuitarJJ het volgende:
    Gozer, dacht dat ik al china verslaafd was. Of heb je een eigen webshop? :|
    Haha nee niet eens ik heb heel veel dingen voor familie en vrienden besteld, dan kom je snel op dit soort bedragen
      donderdag 18 juni 2009 @ 18:59:26 #205
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_70141445
    Ik heb in totaal $62 bij DP besteed, en 0 punten.
    Hoeveel moet je bestellen voor 1 punt bijvoorbeeld?

    ___
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef raaavi het volgende:
    BOSE dingen bij DP kunnen niet tippen aan de orginele.
    Heb ze naast elkaar gehouden + getest.
    Klopt ja, maar het is ook $90 verschil.
    Wil ze wel eens proberen.
    pi_70142402
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef Granaatappel het volgende:
    Ik heb in totaal $62 bij DP besteed, en 0 punten.
    Hoeveel moet je bestellen voor 1 punt bijvoorbeeld?

    ___
    [..]

    Klopt ja, maar het is ook $90 verschil.
    Wil ze wel eens proberen.
    Bose heeft een regeling je mag ze 14 dagen proberen (wat de verkoper ook zegt)(loop maar een Dixons binnen), Bose ruilt ze om.

    Ik had een training, en toen was ik hier ook benieuwd naar !
    pi_70142756
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:26 schreef Patrickovic het volgende:

    [..]

    You totally have spent US$2407.1100 here up to now.
    Your collected points are 161


    heb een boel dingen nog niet geconfirmd
    De tering, dat is gewoon een maandloon aan chinese troep.
    Ik heb ook niet het minste:
    You totally have spent US$381.8200 here up to now.
    Your collected points are 17
    kei lief.
    pi_70143347
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef dj_ko het volgende:
    Hmnz:
    http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D4%26fs%3D1

    Orgineel of niet?
    Nieuw in de winkel kosten die dingen meer dan ¤80. What the fuck denk je zelf?
      donderdag 18 juni 2009 @ 19:59:02 #210
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_70143353
    Dat is de nep versie.
    pi_70144066
    Geen twijfel mogelijk.
    pi_70144825
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:58 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    Nieuw in de winkel kosten die dingen meer dan ¤80. What the fuck denk je zelf?
    het was ook meer sarcastisch bedoelt
    pi_70145299
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef dj_ko het volgende:
    Hmnz:
    http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D4%26fs%3D1

    Orgineel of niet?
    heb een flauw vermoeden dat kevin op fok zit!
    Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
      donderdag 18 juni 2009 @ 21:00:01 #214
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70145456
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 19:57 schreef dj_ko het volgende:
    Hmnz:
    http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D4%26fs%3D1

    Orgineel of niet?
    Fake, Kevins moet je sowieso niet vertrouwen
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_70146688
    .

    Die jongen ken ik, en ja, ze zijn gewoon van DP, hij heeft hier alleen geen account, maar leest wel mee.
    Geen referral hier.
    pi_70146766
    Hoi Kevin , binnenkort staan je advertenties niet meer op mp
    pi_70146932
    Ik kan maar niet inloggen op DP Echt een kut site. Alles wat je bestelt gaat snel kapot, slechte service, kan niet inloggen, pakketjes die missen

    Als ik probeer in te loggen::

    Please use legitimate IP to login in.

    De Apache doe ik met hoofdletters.
    DX
    pi_70148046
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef SanderXX0X het volgende:
    Ik kan maar niet inloggen op DP Echt een kut site. Alles wat je bestelt gaat snel kapot, slechte service, kan niet inloggen, pakketjes die missen

    Als ik probeer in te loggen::

    Please use legitimate IP to login in.

    De Apache doe ik met hoofdletters.
    Geen probleem met het inloggen, net nog gedaan.
    pi_70148489
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef SanderXX0X het volgende:
    Ik kan maar niet inloggen op DP Echt een kut site. Alles wat je bestelt gaat snel kapot, slechte service, kan niet inloggen, pakketjes die missen

    Als ik probeer in te loggen::

    Please use legitimate IP to login in.

    De Apache doe ik met hoofdletters.
    heb ik ook last van
    [b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
      donderdag 18 juni 2009 @ 22:18:54 #220
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_70148645
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
    [ afbeelding ]

    Uitpak party 4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
    Mag je ook een kleur opgeven, wil wel een roze namelijk
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
    pi_70148885
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:

    [..]

    Mag je ook een kleur opgeven, wil wel een roze namelijk
    Staat wel op FocalPrice, en is ongeveer ¤13,75
    pi_70149291
    heeft iemand ervaring met de Ifone van dealextreme?

    hij ziet er erg verleidelijk uit. maar is het werkzaam met mobieletelefoon netwerken in nederland?
    Ik heb een KPN Sim.

    zou iemand hier informatie over kunnen geven?

    +

    als je zelf een hebt. hoe bevalt hij je? zit er een internet functie op die youtube filmpjes toelaat bijvoorbeeld?

    bij voorbaat dank voor reactie!!!
    pi_70149423
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Lenrel het volgende:
    heeft iemand ervaring met de Ifone van dealextreme?

    hij ziet er erg verleidelijk uit. maar is het werkzaam met mobieletelefoon netwerken in nederland?
    Ik heb een KPN Sim.

    zou iemand hier informatie over kunnen geven?

    +

    als je zelf een hebt. hoe bevalt hij je? zit er een internet functie op die youtube filmpjes toelaat bijvoorbeeld?

    bij voorbaat dank voor reactie!!!
    Niet doen, je krijgt er spijt van... De software is meestal rete traag.
    pi_70150114
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Lenrel het volgende:
    heeft iemand ervaring met de Ifone van dealextreme?

    hij ziet er erg verleidelijk uit. maar is het werkzaam met mobieletelefoon netwerken in nederland?
    Ik heb een KPN Sim.

    zou iemand hier informatie over kunnen geven?

    +

    als je zelf een hebt. hoe bevalt hij je? zit er een internet functie op die youtube filmpjes toelaat bijvoorbeeld?

    bij voorbaat dank voor reactie!!!
    Meestal troep: GPRS zit er dan op maar dat is te traag voor youtube filmpjes. Je kunt er wel gewoon mee bellen/smsen met je KPN sim. Verder wel grappig, maar echt een telefoon voor de grap, meer niet. (Daarom heb ik er dus zelf géen gekocht)
    pi_70150208
    Man, kreeg vanmiddag met veel moeite me pakketje van dx van de postbode.

    Meneer zijn pda systeem ding deed het niet meer, zonder aan te bellen flikkert hij zo'n blaadje in me brievenbus om vervolgens maar weer snel weg te gaan. Ben dus snel naar buiten gegaan, gevraagd waarom hij niet heft aangebeld en hem daar dus op aangesproken. Jammer genoeg heb ik zijn naam niet gevraagd.

    Die oordopjes zijn btw wel oke, de draad is wat dun en, de knop voor de bass wilt nog niet echt bewegen.
    pi_70150615
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Blocko het volgende:
    Man, kreeg vanmiddag met veel moeite me pakketje van dx van de postbode.

    Meneer zijn pda systeem ding deed het niet meer, zonder aan te bellen flikkert hij zo'n blaadje in me brievenbus om vervolgens maar weer snel weg te gaan. Ben dus snel naar buiten gegaan, gevraagd waarom hij niet heft aangebeld en hem daar dus op aangesproken. Jammer genoeg heb ik zijn naam niet gevraagd.

    Die oordopjes zijn btw wel oke, de draad is wat dun en, de knop voor de bass wilt nog niet echt bewegen.
    Hmm, leuke postbode heb je dan..
    Bij ons is het intussen zo dat de postbode al met z'n ogen dicht pakketjes brengt bij ons, en wanneer hij m'n moeder tegenkomt in het dorp (m'n moeder pakt altijd m'n pakketjes aan als ik op school ben) geeft hij daar het pakketje aan haar.
      donderdag 18 juni 2009 @ 23:10:46 #227
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70150714
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef Lenrel het volgende:
    heeft iemand ervaring met de Ifone van dealextreme?

    hij ziet er erg verleidelijk uit. maar is het werkzaam met mobieletelefoon netwerken in nederland?
    Ik heb een KPN Sim.

    zou iemand hier informatie over kunnen geven?

    +

    als je zelf een hebt. hoe bevalt hij je? zit er een internet functie op die youtube filmpjes toelaat bijvoorbeeld?

    bij voorbaat dank voor reactie!!!
    Waarom zou je Überhaupt zo'n fake iPhone kopen. Je weet dan toch al van te voren dat het bagger is? Of gaat het je puur om de looks van het toestel?
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
      donderdag 18 juni 2009 @ 23:13:21 #228
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_70150827
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Blocko het volgende:
    Man, kreeg vanmiddag met veel moeite me pakketje van dx van de postbode.

    Meneer zijn pda systeem ding deed het niet meer, zonder aan te bellen flikkert hij zo'n blaadje in me brievenbus om vervolgens maar weer snel weg te gaan. Ben dus snel naar buiten gegaan, gevraagd waarom hij niet heft aangebeld en hem daar dus op aangesproken. Jammer genoeg heb ik zijn naam niet gevraagd.

    Die oordopjes zijn btw wel oke, de draad is wat dun en, de knop voor de bass wilt nog niet echt bewegen.
    Hier laatst ook.
    Toen schreef hij de track'n'trace nummers gewoon op z'n blaadje om ze later in te voeren, dus hij deed niet moeilijk verder
    pi_70151352
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef mstr het volgende:

    [..]

    Hier laatst ook.
    Toen schreef hij de track'n'trace nummers gewoon op z'n blaadje om ze later in te voeren, dus hij deed niet moeilijk verder
    Verder deed hij ook niet echt moeilijk. Beter was die gewoon eerlijk, en had die niet zo'n zomaar een blaadje door de duur geduwt.
    pi_70151825
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef henkde_j het volgende:

    [..]

    Waarom zou je Überhaupt zo'n fake iPhone kopen. Je weet dan toch al van te voren dat het bagger is? Of gaat het je puur om de looks van het toestel?
    ik d8 het zal wel enige kwaliteit leveren voor dat bedrag van 80 euro ofzo. aangezien het replica is hun weinig kosten hebben voor bedenken, arbeid etc.

    alhoewel het minder van kwaliteit is, dan de echte (duh) kan het natuurlijk een leuk telefoontje zijn als je er gewoon mee kan bellen en smsen en dat de rest er nog wel redelijk op werkt..!!
    (tjah youtube.internet is meegenomen) maar de main reason is nog altijd bellen. en als ie er dan aardig uit ziet.. helemaal goed.
    pi_70151896
    maar hij moet niet sloom reageren en, touch screen moet toegankelijk zijn eveneens de menu.
    pi_70152833
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef eQuaL het volgende:
    Ik heb nog een order van 29 mei, maar denk dat die aanstaande week nog wel binnen komt. Overigens had ik ook een order op 15 mei, maar dan van DX, en die is gewoon binnen gekomen 2 weken geleden...
    Ik had het een beetje druk met mn scriptie, maar ik heb hem dus vandaag binnen gekregen
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139 (Fashionable GS T-shirt for Man 0927 XL)
    Deze dus, ik had alleen een grijze besteld en hij is een stuk donker bruiner dan het grijze shirt op de foto
    En nee, het is niet de zwarte versie, want die heeft lichte letters onder G-Star RAW, en die heeft deze niet, net als de grijze op de site

    Even een gephotoshopt voorbeeldje wat het verschil best goed laat zien, ik post morgen wel een foto:



    *teleurgesteld *
    pi_70152859
    Wauw, best mooie post, al zeg ik het zelf
    pi_70153374
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 21:40 schreef SanderXX0X het volgende:
    Ik kan maar niet inloggen op DP Echt een kut site. Alles wat je bestelt gaat snel kapot, slechte service, kan niet inloggen, pakketjes die missen

    Als ik probeer in te loggen::

    Please use legitimate IP to login in.

    De Apache doe ik met hoofdletters.
    Die foutmelding slaat inderdaad nergens op, is dat je wachtwoord niet goed is. Ik heb gewoon een nieuw wachtwoord aangevraagd dat automatisch gemailt werd en kon daarna weer inloggen
    pi_70153587
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:16 schreef dj_ko het volgende:

    [..]

    Das wel snel ja welke SKU's heb je besteld?
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685
    http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22287

    Alleen die onderste staat mij totaal voor geen meter, lijkt net of ik een megaunibrow heb
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      vrijdag 19 juni 2009 @ 08:24:14 #236
    256707 MagischMannetje
    It's a kind of MAGIC...
    pi_70155844
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 23:43 schreef Lenrel het volgende:
    maar hij moet niet sloom reageren en, touch screen moet toegankelijk zijn eveneens de menu.
    Op de iphone van FP zijn wel goede reactie ook op youtube enzo.
    Ik wil ook altijd zon iphone kopen gewoon omdat hij er moooi uitziet alleen ik hoor vaak slechte reacties. dus ik denk voor mij maar niet
      vrijdag 19 juni 2009 @ 08:33:18 #237
    59532 gizmo_rtd
    is dit alles....
    pi_70156004
    Hoe staat het met de inkoop-actie van die voetbalshirtjes?
    Ik kan me herinneren dat iemand voorstelde meerdere NL-shirtjes bij DP te bestellen voor een goedkopere prijs. Ik hou me aanbevolen.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 08:36:29 #238
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_70156067
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 22:24 schreef Patrickovic het volgende:

    [..]

    Staat wel op FocalPrice, en is ongeveer ¤13,75
    Ja, had em gezien hoor, maar er stond kleur-selecteer-optie bij, dus waag er wel een mailtje aan
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
    pi_70156662
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef MagischMannetje het volgende:

    [..]

    Op de iphone van FP zijn wel goede reactie ook op youtube enzo.
    Ik wil ook altijd zon iphone kopen gewoon omdat hij er moooi uitziet alleen ik hoor vaak slechte reacties. dus ik denk voor mij maar niet
    Over de Ifone kan ik niks zeggen, maar ik heb zelf van de week een Nokla N83 binnen gekregen en ik ben er absoluut niet negatief over. Goed de menu's e.d. daar moet je even aan wennen, maar voor het bellen en smsen en nog belangrijker met 2 sims tegelijk standby, is het een prima telefoontje.
    De kwaliteit van het ding is trouwens ook nog best aardig.
    To Wii or not to Wii....that's the question.
    pi_70157841
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 08:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

    [..]

    Ja, had em gezien hoor, maar er stond kleur-selecteer-optie bij, dus waag er wel een mailtje aan
    Er is geen kleur selecteer optie, je moet gewoon ff in het menu op electronics klikken en dan mp3 spelers, dan krijg je een overzicht.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 10:00:34 #241
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_70157895
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Patrickovic het volgende:

    [..]

    Er is geen kleur selecteer optie, je moet gewoon ff in het menu op electronics klikken en dan mp3 spelers, dan krijg je een overzicht.
    thanks
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      vrijdag 19 juni 2009 @ 12:36:21 #242
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70162562
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
    Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

    Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

    Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
    Moet je even aan Jack/Rachel vragen. M'n pa heeft laatst nog wat dingetjes bij hem besteld voor de 300D.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    FP heeft nu ook een wholesale site: www.WSdeal.com
    Ziet er idd erg netjes en functioneel uit, die site. Kunnen nog wel meer webshops een voorbeeld aan nemen
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef classpc het volgende:
    DealExtreme moet even wat doen aan hun bereikbaarheid

    Ik wou net nog even wat gaan bestellen omdat ik tevreden was over de kwaliteit, maar de hele tijd Server too busy enzo.
    Vergeet niet dat ze geDDoSt worden, daar is heel weinig aan te doen.
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Joey101 het volgende:
    Iemand een Taobao-link van een NL-elftal shirtje ?
    Of de tekst waarmee je moet zoeken ?
    Was jij niet die jojo die probeerde een Dior-jas als echt te verkopen op Marktplaats?
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef mstr het volgende:
    En mijn paypal is weer eens geblokkeerd
    Doe je goed
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:41 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    De eerste pagina is voor alle tvp's, de 5 daarna voor de msn van jack en de laatste post is om te zeggen waar het nieuwe topic is. De titel is DealExtreme, niet jack zijn msn
    Je mist volgens mij nog wat pagina's hoor
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 01:36 schreef Apekoek het volgende:
    wat is dit nou weer? deze exact dezelfde wii kloon heb ik bij de bart smit wel eens gezien voor 40 euro....op dealextreme 100 dollar

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20214
    Dat was een andere versie, ook met andere spellen
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Lolque het volgende:

    [..]

    Deel 't eens!

    Ik ga mn laserpointerds trouwens verkopen.
    -knip-

    96,20 euro inclusief verzenden goede prijs of niet?
    Zijn allemaal amper gebruikt.
    Misschien is TK een betere plaats
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef Joene94 het volgende:
    Ik wordt een beetje gek van het feit dat alle bestellingen van DP met tracking nummer nog wel netjes binnenkomen, maar zonder nog steeds niet binnen zijn (die uit mei, maar nu ook al eentje met 2 shirts van 8 juni, maar die van 8 juni komt vast wel goed). Wat is er allemaal aan de hand bij die air mail?
    De Dalai Lama haat JP Balkie?
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef Patrickovic het volgende:
    [ afbeelding ]

    Uitpak party 4GB mp3 spelers bij FocalPrice weg voor familie en schoonfamilie
    Ze zijn ook zo zorgvuldig ingepakt


    En nog even een verhaaltje uit eigen tuin:
    Acekard2 die ik voor vriend had besteld was kapot gegaan (werd niet meer herkend), dus heb een support ticket aangemaakt op DX (ik had hem besteld), en foto's geupload van het kaartje, neergelegd op een blaadje met SKU en ordernummer, vervolgens een plaatje van het scherm van de DS als het kaartje erin zat (waar hij dus niet werd herkend) en een foto van mijn het scherm wanneer hij wel werd herkend (ik had zelf ook een Acekard2 besteld, en die werkte nog wel), alles keurig opgestuurd via services.dealextreme.com met de uitleg erbij dat een levensduur van 2,5 maand (zo lang werd hij al gebruikt) toch erg kort was voor een kaartje als de Acekard, wat toch best goed bekend staat.
    Op 16 juni het ticket verstuurd, vandaag (dus 3 dagen later) de volgende reactie gekregen:
    quote:
    Hi Sven,

    Apologize for the defective item

    A new replacement will be sent to you as soon as possible , please wait with patience , our system will give you a notice when it shipped ,please feel free contact us again if you have any other questions , thank you


    b,regards
    Ellen
    Oftewel, ik ben erg tevreden over de customer service! Ik had eigenlijk verwacht dat ze moeilijk zouden doen omdat het niet DOA was, maar pas na 2,5 maanden kapot ging, maar het is toch nog erg netjes afgehandeld


    Trouwens nog even een vraagje, ik krijg net een paar minuten geleden dit binnen:
    quote:
    Dear Valued Customer,

    This is Tiffany, Customer Service Manager from DealExtreme.

    We would like to invite you to post a review regarding the experience of your recent order on Reseller Ratings:

    http://www.resellerratings.com/store/DealExtreme

    Please let us know as soon as you finish your post,we will add 5 points to your DX account for the kindly help.

    Please note that you may post your true experience (either positive or negative) and DealExtreme would never offer incentives for customers to bias their reviews.

    If you don't have an account with Reseller Ratings yet, you will need to open a free account there first. Please be sure to activate your account by clicking the link which Reseller Ratings sends you by e-mail.

    We high appreciate your help making us better for you in the future.

    Best regards,

    Tiffany
    Welke bestelling zouden ze bedoelen?
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      vrijdag 19 juni 2009 @ 12:55:27 #243
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70163206
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
    Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

    Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

    Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
    Extra accu's en lenshoods.
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_70164764
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef eQuaL het volgende:
    [ afbeelding ]

    *teleurgesteld *
    Nouja hij is eigenlijk toch wel leuk



    Maar het is toch een totaal andere kleur als dat je zou denken
    pi_70165205
    Verkopen ze eindelijk mooie all stars shoes op DP gaan ze maar tot maat 43:S stomme chinezen
    Klopt het dat all stars altijd een maat groter vallen???
    pi_70165215
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
    Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

    Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

    Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
    Heb dezelfde camera en heb via ebay al nep accu besteld, maar misschien kunnen we idd via Jack nog een paar leuke dingen regelen (als tripod, opzet flitser) oid.
    pi_70165241
    hij is niet goed hoor! je letters staan in spiegelbeeld! ik zou je geld terug vragen... een foto was toch voldoende?
    Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
      vrijdag 19 juni 2009 @ 13:53:29 #248
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_70165252
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef eQuaL het volgende:

    [..]

    Nouja hij is eigenlijk toch wel leuk

    [ link | afbeelding ]

    Maar het is toch een totaal andere kleur als dat je zou denken
    Koop dan meteen een fatsoenlijke riem
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 19 juni 2009 @ 14:01:36 #249
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70165577
    Wow: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25219

    Een volledig werkende niet-emulator GBA kloon. Uitgebreide review en foto's van het uit elkaar halen :
    http://www.assemblergames.com/forums/showthread.php?p=354902
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_70165663
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef joepie91 het volgende:


    Was jij niet die jojo die probeerde een Dior-jas als echt te verkopen op Marktplaats?
    [..]

    Nee dat was ik NIET
      vrijdag 19 juni 2009 @ 14:05:27 #251
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70165701
    Vandaag 4 pakketjes binnen gekregen;
    1 Raban zonnebril
    3 Lacooste shirts

    Foto's:








    Shirts zitten geweldig, helemaal goed (ik ben 1.88). Alleen een lichtere kleur groen dan ik had verwacht. Maarja de blauwe en zwarte zijn dan weer wel goed. Zonnebril zit ook wel tof, dunne pootjes dat wel.
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_70165777
    welk modelnr raban is dat??
    Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
      vrijdag 19 juni 2009 @ 14:11:45 #253
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70165919
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:07 schreef Marvelous het volgende:
    welk modelnr raban is dat??
    Staat in de link
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_70166362
    voor hoeveel heb je die polo's gekocht? En kan je chinees lezen? heel die site is chinees
      vrijdag 19 juni 2009 @ 14:27:09 #255
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70166495
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef punjabirule het volgende:
    voor hoeveel heb je die polo's gekocht? En kan je chinees lezen? heel die site is chinees
    Die polo's waren 39,15 (voor alle 3). Apart 13,05 dus
    En dat is ook een Chinese site, met google translate kom je een heel eind praat anders met Rachel. Zij gaat over Taobao.
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_70166792
    En hoe is de kwaliteit van de polo's? Welke maat heb je gekozen?

    ps. zijn het die van DP? of zijn van taoboa hetzelfde?
    pi_70166822
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef jpg97 het volgende:

    [..]

    Koop dan meteen een fatsoenlijke riem
    Tis een ouwe, omdat ik mn riemen per ongeluk heb laten liggen bij mijn ouders

    toch wel erg dat het opvalt
    pi_70166923
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:11 schreef Zero_Empathy het volgende:

    [..]

    Staat in de link
    ach, ik ben echt weer in mijn dom mode vandaag!
    Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
      vrijdag 19 juni 2009 @ 14:50:17 #259
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70167298
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef FizeR het volgende:
    En hoe is de kwaliteit van de polo's? Welke maat heb je gekozen?

    ps. zijn het die van DP? of zijn van taoboa hetzelfde?
    Kwaliteit...ja het voelt als goeie stof, hier en daar kon het beter afgewerkt worden (draadje los, stelt niks voor maar toch). Op 1 polo zitten knopen die gewoon van plastic lijken, dat is ook bij die groene.

    En het zijn NIET dezelfde als die van DP, die hebben namelijk knopen in dezelfde kleur als het shirt (geel shirt, gele knopen) terwijl het altijd witte knopen moeten zijn
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Marvelous het volgende:

    [..]

    ach, ik ben echt weer in mijn dom mode vandaag!
    Whaha geeft niet, heb ik ook zo vaak
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:05:49 #260
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_70167791
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:04 schreef Joey101 het volgende:

    [..]

    Nee dat was ik NIET
    [TK] D&G Jas *Met LABELS*

    En op Marktplaats stond ook duidelijk *MET LABELS*, dus ga hier maar niet proberen te liegen, en rot gewoon op .

    Edit: Nog beter, ik had eerst een mailtje naar je gestuurd, moet je eens kijken naar de contactgegevens:

    Joey101@live.nl
    Joey 101 aan mij

    En je had precies dezelfde foto's op Marktplaats , ook die met dat geweldige weggewerkte logo .
    Ga gewoon dood weg, oplichter.
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:12:22 #261
    251734 Vanquish_
    PSV Eindhoven
    pi_70168013
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    [TK] D&G Jas *Met LABELS*

    En op Marktplaats stond ook duidelijk *MET LABELS*, dus ga hier maar niet proberen te liegen, en rot gewoon op .

    Edit: Nog beter, ik had eerst een mailtje naar je gestuurd, moet je eens kijken naar de contactgegevens:

    Joey101@live.nl
    Joey 101 aan mij

    En je had precies dezelfde foto's op Marktplaats , ook die met dat geweldige weggewerkte logo .
    Ga gewoon dood weg, oplichter.
    Pwned.

    Mijn Raban-bril is trouwens ook binnen
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:22:20 #263
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70168349
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    [TK] D&G Jas *Met LABELS*

    En op Marktplaats stond ook duidelijk *MET LABELS*, dus ga hier maar niet proberen te liegen, en rot gewoon op .

    Edit: Nog beter, ik had eerst een mailtje naar je gestuurd, moet je eens kijken naar de contactgegevens:

    Joey101@live.nl
    Joey 101 aan mij

    En je had precies dezelfde foto's op Marktplaats , ook die met dat geweldige weggewerkte logo .
    Ga gewoon dood weg, oplichter.
    Oplichter inderdaad. Nog steeds actief op MP trouwens:
    http://link.marktplaats.nl/255525067
    Even allemaal "In strijd met regels" klikken?
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:28:44 #264
    251734 Vanquish_
    PSV Eindhoven
    pi_70168559
    Die gepolariseerde glazen zijn toch wel fijn.



    Detailed description of contents: electronics / PCs
    pi_70168592
    quote:
    Even allemaal "In strijd met regels" klikken?
    Gedaan
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:43:34 #266
    126068 Metal666
    HardRock Rules
    pi_70169072
    Mijn pakje dat de 15e mei is verstuurd in vandaag als nog binnen gekomen! Helaas was wat er in zat niet de bril die ik besteld had dus als nog maar een mailtje naar Jack gestuurd!
    Ja. Dus..
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:47:44 #267
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70169216
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:22 schreef henkde_j het volgende:

    [..]

    Oplichter inderdaad. Nog steeds actief op MP trouwens:
    http://link.marktplaats.nl/255525067
    Even allemaal "In strijd met regels" klikken?
    Die advertentie is al weg hoor
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
    pi_70169296
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:47 schreef joepie91 het volgende:

    [..]

    Die advertentie is al weg hoor
    Dan is ie net weg Ik heb net ook op 'In strijd met de regels' geklikt.
    pi_70169356
    Chinese tea is binnen. Mijn moeder is aan het testen nu
    pi_70169583
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef GuitarJJ het volgende:
    Chinese tea is binnen. Mijn moeder is aan het testen nu
    Daar ben ik benieuwd naar of het was is. Leuk kado voor mijn theeverslaafde schoonouders
    To Wii or not to Wii....that's the question.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 15:59:29 #271
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70169590
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef GuitarJJ het volgende:
    Chinese tea is binnen. Mijn moeder is aan het testen nu
    Houd je de bloeddruk in de gaten?
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    pi_70169651
    Haha mijn moeder leeft nog ze vind het wel drinkbaar maar niet superlekker.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 16:33:20 #273
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_70170718
    Had vandaag m'n PSP tv-out kabel binnen. Vanavond even testen
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
    pi_70171450
    pakje gekregen vandaag:

    http://item.taobao.com/au(...)4c7f7.jhtml?cm_cat=0
    $19.44


    Puik ding, niets op aan te merken (behalve dat ik vergeten was dat dit Nike was, vind ik normaal lelijk. hehe)

    http://item.taobao.com/au(...)91eaf416116836.jhtml
    $21.15


    Top! Past perfect, dankje Jack!! Zat een los draadje aan, voor de rest puik ding. Zelfs de knoopjes staat t merk op. Valt net over mijn knieen. (interresseert me eigenlijk niet, maar details zijn ook belangrijk)

    http://item.taobao.com/au(...)4119e7cdb50561.jhtml
    $11.09


    Niets op aan te merken, ziet er goed uit.

    http://item.taobao.com/au(...)9149ba419d54b1.jhtml
    $13.62


    Same, perfect. Zelfs alles goed gespeld

    Oftewel, topspul. Ben tevreden!
    [IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
      vrijdag 19 juni 2009 @ 16:56:27 #275
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_70171647


    wat een graflelijke pet zeg
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 19 juni 2009 @ 16:58:21 #276
    183846 joepie91
    Eentjes en nulletjes genoeg.
    pi_70171711
    Het zijn allebei echt lelijke krengen, die petten
    ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
    Ook ik gebruik Bitcoin :3
    Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
      vrijdag 19 juni 2009 @ 17:08:06 #277
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_70172023
    Ja okay dat is waar
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 19 juni 2009 @ 17:13:20 #278
    251734 Vanquish_
    PSV Eindhoven
    pi_70172144
    Vind ik niet. Ieder z'n eigen smaak
      vrijdag 19 juni 2009 @ 17:13:27 #279
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_70172147
    Mijn pakketje van 15 mei van DP is trouwens binnengekomen .
    Het was maar een pincet (leek me wel handig voor electronica enzo), daarom maakte ik me er ook niet druk over .
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 17:29:19 #280
    256707 MagischMannetje
    It's a kind of MAGIC...
    pi_70172507
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef JEFFreal het volgende:
    Verkopen ze eindelijk mooie all stars shoes op DP gaan ze maar tot maat 43:S stomme chinezen
    Klopt het dat all stars altijd een maat groter vallen???
    Ik had hem getipt over die All Stars omdat veel mensen bij mij ze dragen en dat ze hem konden kopen bij DP. Ik ga nu even een mailtje sturen of het niet wat kleiner had gekunt.
    pi_70172608
    Hoe lang duurt het op DP gemiddeld ongeveer voordat iets wat je besteld hebt ook daadwerkelijk verzonden is?
    pi_70172680
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef dj_ko het volgende:
    Hoe lang duurt het op DP gemiddeld ongeveer voordat iets wat je besteld hebt ook daadwerkelijk verzonden is?
    3,14159265358979323 tijdseenheden per product.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 17:36:25 #283
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70172684
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef Vanquish_ het volgende:
    Die gepolariseerde glazen zijn toch wel fijn.

    [ afbeelding ]

    Detailed description of contents: electronics / PCs
    SKU?
    Heeft die ook zo'n blauwe gloed op de glazen?
    Dat heb ik nu al bij 2 van die dingen, beetje jammer.
    kei lief.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 17:42:28 #284
    256707 MagischMannetje
    It's a kind of MAGIC...
    pi_70172829
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef dj_ko het volgende:
    Hoe lang duurt het op DP gemiddeld ongeveer voordat iets wat je besteld hebt ook daadwerkelijk verzonden is?
    Ik wacht ook nog steeds....
    pi_70173163
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef RacerDKB het volgende:

    [..]

    3,14159265358979323 tijdseenheden per product.
    ooh dan duurt het wel lang
    6/16/2009 10:03:32 AM Collecting Products Now
      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:01:11 #286
    243927 Lolque
    woopwoop
    pi_70173353
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef dj_ko het volgende:

    [..]

    ooh dan duurt het wel lang
    6/16/2009 10:03:32 AM Collecting Products Now
    3 dagen geleden.
    Het kán véél langer duren dan 3 dagen, je moet gewoon wat geduld hebben.
    Zoals 100x eerder gezegd, als je iets met nood nodig hebt moet je het niet in China bestellen.
    kei lief.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:11:37 #287
    251734 Vanquish_
    PSV Eindhoven
    pi_70173637
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef Lolque het volgende:

    [..]

    SKU?
    Heeft die ook zo'n blauwe gloed op de glazen?
    Dat heb ik nu al bij 2 van die dingen, beetje jammer.
    http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21675

    Geen blauwe gloed te bekennen. Gewoon grijs dus.
    pi_70173683
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef Zero_Empathy het volgende:
    Vandaag 4 pakketjes binnen gekregen;
    Shirts zitten geweldig, helemaal goed (ik ben 1.88). Alleen een lichtere kleur groen dan ik had verwacht. Maarja de blauwe en zwarte zijn dan weer wel goed. Zonnebril zit ook wel tof, dunne pootjes dat wel.
    Welke maat heb je genomen en zitten ze ruim? Ben zelf namelijk 193 en wil ook 3 shirts halen
      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:37:50 #289
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70174390
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:13 schreef JEFFreal het volgende:

    [..]

    Welke maat heb je genomen en zitten ze ruim? Ben zelf namelijk 193 en wil ook 3 shirts halen
    Maat XXL, en hij zit vrij ruim, in ieder geval niet krap. 1.93 zou wel krapper zitten natuurlijk.
    Ze zijn trouwens wel net ff te breed (ikzelf ben niet dik). Maar al met al wel top hoor, voor 13 eu
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_70174539
    Gister ook even wat rommel op DX, DP en FP besteld.

    1x In-Ear oordopjes
    1x 2,5 mm Jack naar 3,5 mm Jack
    1x Bluetooth dongle
    1x USB hub.
    1x Rolax (heb al eerder wat van die rommel verkocht aan vrienden, waren er zeer tevreden mee )

    Oordopjes en Kabel zijn al verzonden
    pi_70174723
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:37 schreef Zero_Empathy het volgende:

    [..]

    Maat XXL, en hij zit vrij ruim, in ieder geval niet krap. 1.93 zou wel krapper zitten natuurlijk.
    Ze zijn trouwens wel net ff te breed (ikzelf ben niet dik). Maar al met al wel top hoor, voor 13 eu
    Zijn die lacoste dingen niet super nep? Ik heb daar ook zo'n shirt van maar als ik daarmee over straat ga lopen
    pi_70174764
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:43 schreef BerryBoterham het volgende:
    Gister ook even wat rommel op DX, DP en FP besteld.

    1x In-Ear oordopjes
    1x 2,5 mm Jack naar 3,5 mm Jack
    1x Bluetooth dongle
    1x USB hub.
    1x Rolax (heb al eerder wat van die rommel verkocht aan vrienden, waren er zeer tevreden mee )

    Oordopjes en Kabel zijn al verzonden
    Gister besteld en vandaag al verzonden? Bij mij duurt dat altijd een week.. (order received, packing etc.)
      vrijdag 19 juni 2009 @ 18:56:54 #293
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70174957
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef Blocko het volgende:

    [..]

    Zijn die lacoste dingen niet super nep? Ik heb daar ook zo'n shirt van maar als ik daarmee over straat ga lopen
    Het komt uit China dus ik ga ervan uit dat ie nep is whaha. En waarom zou je niet daarmee over straat lopen?
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
      vrijdag 19 juni 2009 @ 19:07:21 #294
    242274 Granaatappel
    Explosief fruit
    pi_70175288
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef Zero_Empathy het volgende:

    En het zijn NIET dezelfde als die van DP, die hebben namelijk knopen in dezelfde kleur als het shirt (geel shirt, gele knopen) terwijl het altijd witte knopen moeten zijn
    Nu niet meer, kijk maar eens hier.
    Heb er zelf een hier van besteld. Een Deep Blue XL, ben zeer benieuwd.
      vrijdag 19 juni 2009 @ 19:09:54 #295
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_70175379
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef Zero_Empathy het volgende:

    [..]

    Het komt uit China dus ik ga ervan uit dat ie nep is whaha. En waarom zou je niet daarmee over straat lopen?
    Hij bedoelt volgensmij dat je echt kan zien dat het slechte namaak is door bijv. slechte kwaliteit stiksels enzo, dat het nep is is wel duidelijk .
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_70175433
    hey, mn eerste post ik kijk hier vaak in wat mensen van de dingen op DP enzo vinden, al zelf een BB boxer besteld en ik geef je 1 tip:

    NIET KOPEN , echt dat randje is heel erg dun, en ik paste hem niet en het is niet zo dat ik dik ben ofzo, dus de one-size-fits all klopt niet ach hij hangt nu leuk aan de muur.

    de ipod oordopjes: perfect! lekkere bass erin, kan niet beter kopen voor zo weinig

    en nog een vraagje: ik wil heel mischien airmax bestellen van Taobao natuurlijk door jack ofzo, alleen wat zou dat ongeveer kosten, airmax one kosten ongeveer 135 yen, verzending is geloof ik 10 dollar ofzo en het gewicht weet ik dus niet. Jack al een mail gestuurd maar mischien weet 1 van jullie het?
    ook twijfel ik aan de kwaliteit, ze zien er echt tof uit alleen ik ga ze niet kopen als ze na een maand al stuk gaan, als het niet verder de 30 dollar gaat en ze gaan een half jaartje mee ofzo vind ik het wel goed, en natuurlijk de douane, ik weet wel dat kleine pakketjes er zo doorgaan, al zelf ervaren met lasers etc maar schoenen? risky?

    Mitchel
      vrijdag 19 juni 2009 @ 19:15:46 #297
    203407 Zero_Empathy
    doet alles met beleg ;)
    pi_70175580
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef Granaatappel het volgende:

    [..]

    Nu niet meer, kijk maar eens hier.
    Heb er zelf een hier van besteld. Een Deep Blue XL, ben zeer benieuwd.
    Oh wist ik niet, sorry
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef MacorgaZ het volgende:

    [..]

    Hij bedoelt volgensmij dat je echt kan zien dat het slechte namaak is door bijv. slechte kwaliteit stiksels enzo, dat het nep is is wel duidelijk .
    Nee dat zie je niet, of je moet er zelf 1 naast leggen. Anders zou ik ze ook niet kopen, aangezien ik originele Lacooste polo's echt heel tof vind. Maarja geen geld ervoor he
    Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
    LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
    pi_70175620
    Verveel me dus zit me kamer af te zoeken naar dingen die ik kan smelten met m'n butaanaansteker



    pi_70175737
    Vandaag grote lading spullen binnen:

    G-Star Shirt van DP, kleur wit met grijze letters. Prima shirt! Goede kwaliteit!
    2 Shirts van Taobao voor klasgenoten, prima kwaliteit, foto's volgen.
    1 Jurkje van Taobao voor klasgenoot, prachtig jurkje, ziet er prima uit voor de ¤6,- die ik er voor betaald heb, heeel tevreden mee. (Pakketje van de 18 mei, ze komen dus nog binnen!)
    1 Bjorn borg boxer, ik had Paul Frank besteld maar ontving de playboyversie, ga ik dus denk ik nog ff voor mailen..
    Verder nog een setje oortjes en 2x Mini Clip MP3 speler via eBay.
    Ik hoopte dat ik van de 2 Mini Clip's het 3rd generatie model zou zijn (zoals die andere jongen al veel van had van Focalprice), maar heb dus de verkeerde ontvangen, wel jammer dus.

    Verder over vandaag: hartstikke tevreden!
    pi_70175740
    zijn die all stars op dealperfect eigenlijk legit? wil misschien wat halen voor mn broertje, maar niet als het fake is natuurlijk
      vrijdag 19 juni 2009 @ 19:22:07 #301
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_70175764
    Is er de laatste maanden trouwens nog wat veranderd aan de levertijden van DX?
    Moet mijn bestelling binnen 2 week hebben
    Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
    Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
    Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
    Jij begrijpt _O_
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')